Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!Díky všem :)
Já v postatě vše chápu :), akorát jsem si neuvědomoval, že fáze 3: Quest - a v rámcí ní, commitování charakterů - je pouze jedna z částí a k čemu přesně slouží. Domníval jsem se, že je to jakási nadřazená fáze ostatním, nebo jak to nazvat (nevím ani proč....). Z toho pak vyplývala určitá další (zbytečná) nedorozumění. Jinak jsou mi všechna pravidla jasná a teď už i tohle :) Každopádně, jsme to hráli špatně (jen jednu hru ve 2 zatim) a se správným aplikováním pravidla bude hra opravdu pekelně těžká! Přijde mi, že na combat (a na můj vlastní útok obzvláště) už mi nemůžou zbýt žádné stojící charaktery :D (kor v jednom hráči).
halbered
vítej mezi herními masochisty :-) Necháme se dobrovolně deptat nějakou hrou, ale pořád nás to baví :-)
ještě jeden dotaz
Nezdá se vám, že ta tabulka "Turn Sequence" na konci pravidel příliš nekoresponduje s pravidly ve věci "Player actions"? Přijde mi, že ty okna pro player actions jsou tam uváděna na místech, kde to v pravidlech nestojí a naopak.
halbarad
Akce můžeš provádět v jakémkoliv zeleně zvýrazněném řádku. Odkazují na to drobné vysvětlivky. Ty speciální zelené řádky Players Action jsou tam proto, že mnohdy navazují na akci hry - červený řádek, aby měl možnost hráč reagovat na to co se událo, třeba ještě než skončí daná fáze.
Lumirius
Aha, už to vidim, díky.
Born Aloft
Born Aloft
Type: Attachment
Sphere: Tactics Cost: 0
Condition.
Attach to an ally.
Action: Discard Born Aloft from play to return attached ally to its owner's hand.
Stihnu ho použít pro
Vassal of the Windlord
Type: Ally
Sphere: Tactics Cost: 1
Willpower: 0 Attack: 3 Defense: 0 Hit Points: 1
Creature. Eagle.
Ranged. Vassal of the Windlord cannot have restricted attachments.
Forced: After an attack in which Vassal of the Windlord attacked resolves, discard Vassal of the Windlord from play.
Jde mi o to jestli stihnu zahrát nějakou akci mezi resolve útoku a forcedem?
ad martannen
Ty vlastne zahráš Born Aloft až po tom, čo vyradíš Vassal of the Windlord z hry.
Prípadne nech ma niekto opraví.
Born Aloft
Tak to co jsem napsal beru zpět, na oficiálním foru FFG jsou odpovězeny dotazy podobného charakteru přímo od Nata Frenche a Forced efekt je rychlejší a hráči se neotevírá okno pro Akci.
All Forced effects should resolve before players have the option to take actions.
http://www.fantasyflightgames.com/edge_foros_discusion.asp?efid=201&efcid=4&efidt=589087
Born Aloft
Máte teda nějaké užitečné použití pro tuhle kartu?
ad martannen
Napr. 3.AP Conclict at the Carrock. Tam sa teda Born Aloft zíjde na vracanie ally-ka Miner of the Iron Hills, ktorý slúži môže odstraňovať Sacked! Condition Attachment!
Viac ma nenapadá, ale mám toho zúfalo málo nahraného a len po 2.AP. Chlapci ako Lumirius alebo Panchy Ti budú vedieť dať viac príkladov :).
Born aloft
Obecně jsem si zvykl na tu nemožnost reagovat (viz magic). Takže jsem o takových možnostech Born aloftu ani napřemýšlel. Stále pro něj ale vidím několik užití - hlavně v orlím balíčku (Descendant of Thorondor), ale i u trpaslíků nebo rohanu (Eomund). Zase taková pecka to sice není, ale do budoucna se hodit podle mě bude.
Born aloft a ještě jednou shadow karty cancel damage
Lze navázat Born aloft na Gandalfa a vrátit si hod do ruky ještě než ho na konci kola discartuju?
Ještě jednou prosím názory na můj dotaz z 22.1. k novým shadow kartám obsahujícím dvě varianty "cancel damage"? Jak tomu rozumíte?
had
Born Aloft: Přesně k podobným věcem je tenhle attachment určen a k dalším podobným srandám kdy se spouští efekty typu "když příjde nebo odejde ze hry".
Cancel: k tomu ti docela pěkně odpověděl už Štěpán: musíš rozlišovat jestli se jedná o damage nebo combat damage. A cancel určitě neodstraňuje zranění již udělené z předchozích efektů a kol, ale jen to co bude následovat v dané fázi nebo úkonu. Tohle tam není sice napsané, ale je to logické, že pokud je efekt na shadows kartě bude platit jen do doby než se vyhodnotí souboj a přidělí zranění.
Topmost a top
Chápu dobře - the topmost attachment - je to attachment v discart balíku, který je nejvýš /nemusí to být 1. karta, je až třeba 10. odshora/, proti tomu the top enemy - nepřítel, který je úplně na vrchu discart balíku /1. karta/. Enemy je u karty Chance encounter - pokud tedy 1. karta v discartu není enemy, dostává surge?
Had
Ano, mělo by to tak být.
to had
Je to tak urcite, protoze kdyby to bylo top, mohlo by to byt povazovano opravdu jako prvni kartu v discardu a to by potom ta karta, co taha attachementy byla na dve veci. Takze je to nejvrchnejsi attachment v discardu. Skoda, ze to neni jakykoli, to by bylo jine kafe. :-)
Mulligan
Čo je to ten Mulligan
Na začiatku hry si potiahnem 6 kariet ak sa mi nepačia zoberiem si Mulligan zmiešam karti znovu si potiahnem.
Indibaldini
Mulligan znamena, ze odhodis karty, ktore si pri zaciatocnom rozdavani/tahani dostal na ruku a vymenis ich za nove. Nove karty si musis nechat. Mozes to urobit len raz na zaciatku hry.
ad Indibaldini
Áno. A druhú várku kariet na ruke si už musíš nechať :).
Dik.
House rules
Zavedl jsem doma v solo hře následující pravidlo u jednotek s range:
- character s range abilitou může zaútočit na nepřítele v staging arei. Po vyhodnocení útoku je nepřítel přiřazen k vlastníkovi charakteru s ranged abilitou a další kolo se chová jako normálně (útočí ).
Je to z důvodu, že mi připadá škoda že v solo hře je ranged nevyužitá abilita.
Ještě mám jeden nápad, který chci vyzkoušet - jet všechna dobrodružství za sebou po pořadě. Pokud některý hrdina v dobrodružství zemře, už se nedá použít v opakování (v případě že je núspěšné) ani v dalších dobrodružstvích. Musí se tak nahradit a dle změny pak namíchat i balíček.
Born Aloft
Dotaz na vyhodnocení situace - útočí na mě hill troll (probíjení damage do threatu). Bráním slabším allíkem, na kterého mi chtěl spoluhráč zahrát born aloft s následující logikou:
1) Nepřítel útočí a já přiřadím obránce.
2) Born Aloft mi vrátí na ruku allíka ještě před vyhodnocením útoku, ale hill troll už má status blocked a tudíž je blokován o armor a životy allíka.
Spoluhráč vycházel z logiky akcí v magicách, já jsem s tím nesouhlasil s tím, že bych tím přišel o veškerou obranu a nehledě na blokování trolla by po zmizení blokujícího charakteru prošel veškerý damage jako neblokovaný. Jak to je?
Born Aloft
Ptal jsem se na něco podobného o pár příspěvků níže...
Buď použiješ Born Aloft a zachráníš alíka, ale útok bude nebráněný a přijdeš o hrdinu... nebo přijdeš o alíka i Born Aloft. Život ve středozemi není jednoduchý a není vítězství bez obětování... Magicová logika zde neplatí.
martannen
Díky za odpověď, příspěvky níže jsem četl, ale nebyl jsem si úplně jistý, tak jsem se radši optal znovu.
Caught in a Web vs. Unexpected Courage
CiW: "Attached hero does not ready during the refresh phase unless you pay 2 resources from that hero's pool."
UC: Exhaust Unexpected Courage to ready attached hero.
Co se stane v případě těchto dvou attechmentů na 1 hrdinovi, když exhaustnu UC ? Musím stále platit ty 2 zdroje ?
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dobročinná dražba: Versailles 1919
Akt. cena: 2200
Končí za: 1 den
Unlock Star Wars ENG
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 1 den