Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!Správce Gondoru
Koukal jsem do FAQ ale nikde jsem to nenašel. Je možné tuto kartu (doplněk) vyložit a hned ji vyčerpat? Tudíž mě v prvním kole nic nestojí a pak mám každé kolo o 2 zdroje navíc... přijde mi to dosti silné.
BTW je v LotR něco jako summoning sickness? Můžu hned vyčerpat cokoliv, co jsem toto kolo vyložíl?
Díky za odpověď, V.
Správce Gondoru
Ano, můžeš ho hned použít, takže se ti ty zdroje hned vrátí :)
Summoning sickness v LOTR LCG neexistuje, takže můžeš hned vyčerpat právě zahraného spojence...
to: Mstrauss
díky, jen jsem se chtěl ujistit, že to hrajeme správně :)
další dotazy...
1.Po proudu Anduiny : V 2.fázi úkolu se neprovádí střetnutí a hráč si bere jednoho nepřítele. Platí to i pro fázi 3 v posledním úkolu?
2.Střetnutí na Skalbalu : Dá se karta v pasti připojit i k hrdinovi, který je vězněn?
3.Útěk z Dol Gulduru : Předmět pochodeň v kopkách zvyšuje ohrožení o 2 za kolo. Přičítá se ještě 1 ohrožení, které se přidává na konci kola?
4.Když nějaká karta přikazuje odebrat 2 žetony postupu ze současného úkolu a pokud máme žetony postupu jak na lokaci tak na úkolu, mají se odebrat z lokace nebo z úkolu? My odebíráme z lokace, to by měl být současný úkol /už i podle diskuse k Legolasovi/ a když na lokaci není, tak odebereme z úkolu.
5.Když je poslán hrdina na úkol a započítá se z něj vůle a karty v odhalení ho zničí, přičítá se jeho vůle k celkovému součtu vůle nebo ne?
Pokud se s nějakými dotazy opakuju, tak sorry a dík za odpovědi.
hracik
1. nie
2. o akom vezeni hovoriš?
3. ano
4. z lokacie, vždy ma prednosť
5. ak postava umrie nasledkom nejakeho efektu, napr pri odhaleni, vule sa nezpočitava.
hracik
1. ne
2. nechápu tvůj dotaz, alepokud se ptáš na to zda může být hrdina ve dvou pytlech tak si nemůže :-)
3. ano
4. ano jak píšeš
5. mám pocit že ne, tak to hraju
Sklalbal...
Na začátku hry se vybere jeden vězeň. Pak do hry přicházejí pasti, na které je "připoj k hrdinovi. Není tam omezení, že to nemůže být ten vězeň....no tak snažíme se to zmírnit jak se dá :-)))))
odebírání žetonů
Vždy se odebírají žetony z questu, nikdy z lokace - viz. FAQ
(1.05) Removing Progress Tokens from Quests
When a card effect removes progress tokens from a quest or quest card, the effect applies specifically to the quest card, and never to the active location.
to hračík - Vězeň ve Skalbalu - ???
ještě k otazce 4
A když mám otevřenou lokaci na ní žádné žetony a na úkolu žetony jsou, odstraňují se žetony také?
hracik
nějak se ti plete dol guldur a skalbal!
Pokud je hrdina jako vězeň tak na něj nemůžeš nic hrát.
pardoon Gul Dur
já si to spletl, ten vězeň je v Gulduru
had
potom je to s těma žetona uplně doje.ané. Legolas dává i na lokaci, lae pokud se maji odstranit tak už naráz lokace není aktivní úkol.
Poslední dobou to už moc nehraju a tohle je jeden z důvodů. Pořád nějaká úprava pravidel a karet a kdoví čeho ještě.
odebírání žetonů
Koukám, že v tom nemám hokej jen já, příjde mi nesmysl, když Legolas přidává 2 žetony na současný úkol a přidávají se na otevřenou lokaci /jak tu všichni tvrdí/, tak proč se nesmí odebírat z lokace, když je karta s textem "odstraň žetony ze současného úkolu. Už nechápu nic...
odebírání žetonů
Takhle už je to upravené od začátku hraní LOTRa. Již chvíli po vyjití CS vyšli neofic. faqy, kde Legolas přidával primárně na aktivní lokaci a Goblin z CS/nevím z hlavy název, ale po každém útoku odebírá žeton z questu/ vždy odebíral pouze z questu. Pak to následně upravili i ofic. FAQ od FFG.
hmm
jasně to chápu, ale štve mě, že to nemá v tom případě logiku a u každé karty se to vysvětluje jinak a každý si to vyloží jak chce
odebirani/pridavani
Mne to prijde, ze je to vzdy tak, aby to bylo pro hrace co nejneprijemnejsi.
Tj. kdyz pridavas, tak na lokaci, ale kdyz ubiras, tak z questu.
Ono temer pravidelne, kdyz jsem nad necim tapal, spravne byla ta pro hrace horsi moznost :)
cartas
tak s tím jen souhlas :-) ale logiku to stejně nemá :-(
Situácia a jej riešenie:
Útočí na mňa nepriateľ, dajme tomu s útokom 2. Pridelím mu tieň a ako obráncu deklarujem "Okřídleného strážce (Winged Guardian)", ktorý má iba jeden život. Ako tieň mi prichádza zrada "Vyčerpání (Exhaustion)" s textom "Každej vyčerpanej postave udel 1 zranenie". Vyčerpaný jej už aj obránca a tak mu udelím zranenie a tým ho zabíjam.
Otázka: Čo s ostatným útokom nepriateľa (v tomto prípade 2)? Stáva sa tak po vyriešení tieňa útok nebránený alebo sa to berie tak, že nepriateľ obráncu zabil a tým je toto stretnutie vyriešené a teda ukončené?
@ Sifonides
Keďže po zabití orla efektom tieňa už nemáš obráncu, je útok nebránený a zranenie musíš prideliť niektorému z hrdinov.
Thalin vs Nápor
Ahoj, mám dotaz ohledně hrdiny Thalina, který má vlastnost, že když je vyslán plnit úkol, udělí 1 poškození každému nepříteli, který je během toho odhalen z balíčku setkání. Tato schopnost se vyhodnocuje dříve než efekty "při odhalení".
Během úkolu byly vyloženy Vrány z východu, které mají jeden život. Ale zároveň nápor. Vyhodnocuje se ten nápor nebo Vrány umírají dřív díky efektu Thalina?
thalin
Thalin má přednost a vrány opustí hru aniž by se vyhodnotily. Tak to platí i u jiných nepřátel co by byli zničeni.
Thalin
Jeho schopnost vyriesis este predtym ako klucove slovo /napor, zatratenie/ a efekt pri odhaleni. Plati to pocas celej faze ulohy, teda aj ked prejdes do dalsej casti scenara a nova karta ulohy ti prikaze odhalit kartu/y.
Karty cielov
Mensia nezrovnalost ohladom kariet pripojenych ku kartam cielov. Karta ciela putuje z oblasti odhalenia spolu s prilozenou kartou nepriatela do stretu s hracom a takisto aj spolu lokaciou do oblasti putovania a az po odstraneni tejto karty uplne z hry mozem kartu ciela ziskat?
Doteraz som to hral takto, ale dnes tu padol nazor, ze karta ciela ostava v oblasti odhalenia a mozem si ju vziat hned, ked sa do prilozenej lokacie vyberiem putovat, alebo dam do stretu s prilozenym nepriatelom.
Tak to prosim vas, niekto skusenejsi, rozseknite :-)
grogodil
nějak moc nechápu dotaz, ale pokusím se odpovědět.
Kartu cíle stráží nějaká karta (lokace, zrada, nepřítel)
Zrada - vyhodnotí se hned a karta cíle je volná a pokud splníš podmínky získání tak ji mužeš někomu připojit
nepřítel, lokace - až opustí hru tak si mužeš cíl vzit (podle přechozích podmínek)
pokud otočíš cíl a jako strážce te karty by přišel zase cíl tak oba dostanou další kartu. Tudíž ten první cíl nebude volný jak by se zdálo.
Jinak si myslím, že se mi zdá při těchto dotazech nikdo nečte pravidla hry. Přitom je tam dost věcí popsaných!
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dobročinná dražba: That Time You Killed Me
Akt. cena: 630
Končí za: 19 hodin
Vládce Tokia CZ 1. edice
Akt. cena: 550 Kč
Končí za: 3 dny