Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 601x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodee Czech Republic
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Pravidla

Pravidla jsou online!
http://www.fantasyflightgames.com/edge_news.asp?eidn=2054

Otázky a odpovědi Zatrolených hráčů: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Asv89te7OC7tdFZNV1d2anRxWTlKY2pfMkxHWUotR2c
15.3.2011 00:25:12 | Upraveno autorem (porovnej)

To:acedrac
Ejha... To znamená, že keď je "strážcom" lokácia, musím ju komplet preskúmať a až potom je "Cieľ" voľný? Nestačí do danej lokácie vycestovať?

14.1.2014 14:20:04

cíle
pokud je cíl strážený lokaci nebo nepřítel tak je ten cíl volný až po tom co daná karta opustí hru. Pokud je cíl strážený zradou tak ta se vyhodnotí hned.

Edit. je to popsané v základních pravidlech.

14.1.2014 14:46:51 | Upraveno autorem (porovnej)

sifonides
spravne, treba lokaciu prehladať celu, až potom je ciel volny

14.1.2014 14:47:37

Super
Takže som to hrával do teraz zle :-D... Učíme sa celý život.

14.1.2014 15:32:50

Legolas
Musím se vrátit k debatě o umístění 2 žetonů postupu. Na kartě je jasně napsáno "pokud zabije nepřítele umístí poté na SOUČASNÝ ÚKOL 2 žetony postupu. Nějak mi není jasné, proč bych měl v tu chvíli umístit žetony na lokaci? Lokace je přece něco jiného než úkol. Naučili jsme se to tak hrát a po vaší debatě se nám pravidlo nechce měnit, když navíc karty mají přednost před pravidly a tady je to napsáno myslím dost jasně. Podá mi někdo rozumné vysvětlení? Jak to hrajete vy? Díky

14.1.2014 15:54:48

had

to hracik
Str. 6 aktualnich Faq

14.1.2014 16:18:00

Rou

Rada zčínajícímu
Ahoj, mám trochu nejasností co se týče hned prvního scénáře, karta 3B, která říká: Hráči nemohou postoupit přes tuto část úkolu, dokud je Ungoliants Spawn ve hře. Pokud hráči tuto část pokoří, vyhrávají hru.
1. Pokud Ungoliants Spawn ještě nešel, musím čekat až na něj narazím a zabít ho, to je mi jasné.
2. Pokud jsem s ním už v průběhu scénáře bojoval a zabil ho, můžu si po udělení 10 žetonů postupu na tento 3B úkol uznat vítězství?
3. Co když Ungoliants Spawn už šel jako karta stínu? Musím protočit balíček a doufat že na něj narazím a nebo se bere že už není ve hře? Protože mi jako karta stínu může projít třeba xkrát a hra může být lehce nekonečná.
Druhý 3B úkol je jasný, najdu si Ungoliants Spawn v balíčku a pokud jej zabiju, vyhrávám.
Díky

15.1.2014 13:07:16

Rou
Nemusíš čekat až přijde a zabíjet ho, pokud máš 10 žetonů postupu a Ungoliant Spawn není na stole, tak vyhráváš.

15.1.2014 13:20:00

Rou
V případě, že hraješ kartu 3B v dotazované variantě, stačí ti umístit 10 bodů postupu na kartu scénáře a vyhráváš v případě, že po jejich umístění není Ungoliath ve hře (tj. v zóně odhalení nebo ve střetnutí s tebou). Takže pokud už je zabitá nebo dosud nešla, nemusíš ji řešit.
Druhou variantu popisuješ správně, ta má 0 bodů postupu a je založená na tom, že najdeš Ungoliathu (pokud v danou chvíli není ve hře), dáš ji do hry a utlučeš :-)

15.1.2014 13:22:46

Rou

Díky
Teď je to jasné, díky.

15.1.2014 13:27:30

had

Karta setkani
Co je vlastne encounter karta? Karta The Power of Mordor ma When Revealed: Count the number of encounter cards in the staging area and shuffle them into the encounter deck. Then, reveal an equal number of cards from the encounter deck and add them to the staging area.
Zaskocilo me to jiz ve questu Cair Andros, kdy mam na zacatku ve stagingu lokace Battleground, pokud bych je vratil zpet do decku, pribeh pozbyva smyslu. To same je nyni v AP Morgul Vale, kdy musim postupne zabit tri nepratele, ktere davam postupne do staging. V momente, kdy je zamicham zpet do decku, hra muze byt nekonecna.
Na novem videu z Morgul Vale, ale hrac touto kartou nepritele, konkr. Murzaga nezamichava zpet do decku, dela ze se nic nedeje. Jedine, co me napada je, ze encounter karta neni ta, ktera se da do staging v setupu ci prikazem z questove karty. Nasli jste pro toto nekde upresneni?

20.1.2014 18:06:33

Had
U Cair Andros takhle z hlavy nevím, ale Morgul Vale jsem hrál shodou okolností včera. Přišla mi karta, o které píšeš a řešil jsem stejnou otázku. Podle mě jsou karty bossů (Murzag, Alcaron, Nazgúl) výjimkou, na jednotlivých kartách questu je napsáno, že boss nemůže opustit hru pokud není zabit. A protože zamíchání do encounter decku je opuštění hry, tak já to hrál tak, že jsem zamíchal nazpět jen ostatní karty ze staggingu.
Ale přidám jiný problém: hrál jsem Assault at Osgiliath, kde je na quest kartě, že hráč vyhraje ve chvíli, kdy na konci kola kontroluje všechny lokality Osgiliath ve hře. A mě přišla na začátku karta, o které hovoříme, zamíchal jsem jedinou lokaci (která byla ve staggingu na základě úvodního setupu) a ve hře nebyla žádná lokace, kterou bych nekontroloval, ale ani žádná, kterou bych kontroloval, tak jsem řešil, zda jsem vyhrál v prvním kole, nebo musím hrát dál a kontrolovat aspoň jednu lokaci. Hrál jsem druhou verzi, tedy dál...
Jo a ve stejném scénáři jsem už jednou díky této encounter kartě vyhrál, protože vyrazila ze staggingu Osgiliath lokace co tam byly, já kontroloval asi 3, a rázem jsem vyhrál..

20.1.2014 19:12:43 | Upraveno autorem (porovnej)

had

to Greyhound
Ted jsem prave hral Morgul Vale, karta mi prisla znovu a jak jsem nad tim spekuloval, tak jsem si poznamky o tom, ze Captains nemohou opustit hru jinak nez zabitim vsiml a prave jsem to sem chtel dat, ale byls rychlejsi.
U Cair Andros to asi opravdu lokace Battleground zamicha nelogicky zpet a usnadni ti to hodne zacatek.
A Assault ten je tak zmrseny, a tahle karta tu nelogicnost jeste podporuje. Ja bych to hral, ze vyhravas, kdyz zadna lokace neni ve hre a ani zadnou mit nemusis. Vcelku na hlavu.
Jeste k tem kapitanum v Morgul Vale. Zadny z nich nema victory body, takze je hazes po zabiti do discartu a muzou se ti nelogicky znovu objevit?

20.1.2014 22:30:26 | Upraveno autorem (porovnej)

Had
Myslím si, že kapitáni se odhazují na odhazovací balíček, ale jediná možnost jak by se mohli vrátit znovu, by asi bylo projít celý encounter deck a znovu ho zamíchat, což se mi u tohoto scénáře nikdy nestalo.

21.1.2014 00:18:01

had

greyhound
Presne tak. Ja jsem ho jednou uz otocil. A je blbost, kdyz je mas poporade zabijet, aby ti prisli do hry znovu. Meli to osetrit victory body.

21.1.2014 07:42:02 | Upraveno autorem (porovnej)

Longbeard Elder
Ahoj, zájimalo by mě, jak se to má, při "commitování" charakteru ke questu. V FAQ je uvedeno, že se commitují všechny charaktery zaráz (a ne po jednom).

Jak hrajete vy? Znamená to, že commitnu všechny charaktery a až pak spustím response, tj. podívám se do encounter decku, nebo první Longbeard Elder, podívám se a pak se můžu rozhodnout, kdo bude následovat?

Z FAQ mi spíš vychází první varianta (tedy response, až po commitování všech)... Jinak je to vcelku zásadní rozdíl...

24.1.2014 09:06:31

had

to Kedrigen
Prvni varianta je spravna. Uz se to tu driv probiralo, taky jsem ho hral docela dlouho blbe - bylo to hodne silne.

24.1.2014 09:41:05

had

Bofur
Uz dlouho mi vrta hlavou spirit Bofur.
Quest Action: Spend 1  resource to put Bofur into play from your hand, exhausted and committed to a quest. If you quest successfully this phase and Bofur is still in play, return him to your hand.
V pripade, ze quest bude z me strany neuspesny, tak Bufur zustava vylozen na stalo a tim padem me stalo jeho vylozeni jeden zdroj?

24.1.2014 09:44:57

had
Ovšem to zamrzí :-S No, co se dá dělat, v tom případě spíš omrzí jeho response, aby měl o 1 vyšší willpower...

24.1.2014 09:45:27

Bofur
had presne tak.
ja hram Bofura spolu s Gondorskym rohom na spirit hrdinovi. za zdroj ho dam do faze ulohy a ked sa mi vrati do ruky, dam si aj zdroj.

24.1.2014 10:58:54

tarnow
+1 attack ti v questeni nepomuze, takze nerozumim na co se ptas?

27.1.2014 08:30:46

karta zrady Fatigue
Fatigue - The Long Dark (c.93)
Moze mi prosim niekto jazykovo zdatny prelozit druhu vetu efektu pri odhaleni? :)
When Revealed: Each player must exhaust 1 character he controls, if able. Then, if any player controls no unexhausted characters, Fatigue gains surge.

30.1.2014 22:56:36

had

pbch
Kazdy hrac tapne charaktera. Kdyz pak nejaky hrac ma jeste na stole netapleho /pripraveneho, nevycerpaneho/ charaktera, tak ma karta surge.

31.1.2014 10:27:01 | Upraveno autorem (porovnej)

had
rekl bych spis, kdyz jsou vsechny postavy nejakeho hrace vycerpane, (controls no unexhausted) tak to ma napor (surge)

31.1.2014 11:52:38

had

to Froggery
Souhlas.

31.1.2014 15:56:19

Charitativní aukce

Dobročinná dražba: Feudum
Dobročinná dražba: Feudum
Akt. cena: 850
Končí za: 17 hodin

Všechny tyto aukce >>

Vybíráme z Bazaru

Agamemnon
Akt. cena: 250 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas