Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) |
Počet hráčů: | 2–6 |
Doporučený věk: | od 9 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | John Goodenough |
Rok vydání: | 2009 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Vchod do tajemných jeskyní byl objeven. Kdo z dobrodruhů se odváží vstoupit do temného podzemí a projít jeskyni a nakonec se postavit Lordovi Temnot. V jeskyni můžete najít mnoho mocných artefaktů, jenž Vám pomohou na vaší cestě ke Koruně moci, ale stejně tak rychlou a krutou smrt.
Dungeon (česky Jeskyně) tvoří první ze 4 samostatných regionů, který má vlastní herní plán ve tvaru písmene L. Ten se přikládá k hlavnímu plánu ze základní sady. Kromě něj toto rozšíření obsahuje i vlastní karty setkání, 5 nových hrdinů včetně figurek, několik karet kouzel a základních karet dobrodružství. Ty se přidají ke zbytku karet hlavní hry a představují v podstatě místa, kudy se propadnete do podzemí.
Vlastní hra probíhá tak, že k základní desce připojíte v rohu plán jeskyně. Hrdinové do podzemí vstupují přes políčko zříceniny (Ruins). Pro pohyb a setkávání v podzemí platí pravidla jako na hlavní desce, jen má jeskyně své vlastní karty setkání. Cílem hráče je projít celou jeskyni a na konci se utkat s Lordem Temnot. Pokud ho hrdina porazí, může si vybrat jeden z jeho pokladů a podle dosaženého skóre boje je teleportován na některé z polí hlavního plánu (pokud vyhraje aspoň o 8 rovnou na Korunu moci). Poklady představují zvláště mocné artefakty. Hráč, který souboj prohraje nezíská nic a je také teleportován ven z jeskyně, nemá tedy další pokus. Pokud se chce se strážcem znovu utkat, musí projít celou jeskyni od začátku.
Hra je primárně určena jako rozšíření základní hry, ale pravidla zmiňují i možnost krátké varianty a zahrátí samostatně pouze jeskyně. Další možností je alternativní konec hry, ve kterém není cílem hry získat Korunu moci, ale vyhrává první hráč, který porazí Lorda Temnot.
A na závěr krátké představení nových hrdinů:
Gladiátor - Nemilosrdný a velmi dobře vycvičený bojovník, který žije jen pro boj. Mezi jeho hlavní vlastnosti patří schopnost vycvičit své pomocníky, kteří mu pak přidávají sílu v bitvách.
Amazonka - Divoká členka sesterstva bojovnic, ochotná udělat cokoliv pro dobro svého klanu. Mezi silné vlastnosti této bojovnice patří schopnost v případě neúspěšné bitvy, souboj opakovat a znovu hodit kostkami.
Cikánka - Dobrosrdečná poutnice, žijící mimo zákon, vyprávějící tajemné příběhy a prodávající svou magii. Díky jejím magickým schopnostem se jí vyhýbají negativní události a navíc se snadno učí kouzla od ostatních hráčů.
Šermíř - Hrdý dobrodruh, který neváhá kdykoliv pozvednout meč k obraně dámy v nesnázích. Vzhledem ke svým schopnostem se neobává bojovat s několika nepřáteli najedou a tudíž na některých polích může otočit více karet setkání.
Filozof - Rozvážný a bystrý učenec s jeho velmi dobře vybroušeným intelektem. Jeho síla je v možnosti odhazování již odkrytých karet, se kterými se nechce setkat.
Autor: tomasV
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Koťátka
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 3 dny