Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) |
Počet hráčů: | 2 - 6 |
Doporučený věk: | od 9 let |
Herní doba: | 60 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | John Goodenough |
Rok vydání: | 2009 |
Sdílej: |
Vchod do tajemných jeskyní byl objeven. Kdo z dobrodruhů se odváží vstoupit do temného podzemí a projít jeskyni a nakonec se postavit Lordovi Temnot. V jeskyni můžete najít mnoho mocných artefaktů, jenž Vám pomohou na vaší cestě ke Koruně moci, ale stejně tak rychlou a krutou smrt.
Dungeon (česky Jeskyně) tvoří první ze 4 samostatných regionů, který má vlastní herní plán ve tvaru písmene L. Ten se přikládá k hlavnímu plánu ze základní sady. Kromě něj toto rozšíření obsahuje i vlastní karty setkání, 5 nových hrdinů včetně figurek, několik karet kouzel a základních karet dobrodružství. Ty se přidají ke zbytku karet hlavní hry a představují v podstatě místa, kudy se propadnete do podzemí.
Vlastní hra probíhá tak, že k základní desce připojíte v rohu plán jeskyně. Hrdinové do podzemí vstupují přes políčko zříceniny (Ruins). Pro pohyb a setkávání v podzemí platí pravidla jako na hlavní desce, jen má jeskyně své vlastní karty setkání. Cílem hráče je projít celou jeskyni a na konci se utkat s Lordem Temnot. Pokud ho hrdina porazí, může si vybrat jeden z jeho pokladů a podle dosaženého skóre boje je teleportován na některé z polí hlavního plánu (pokud vyhraje aspoň o 8 rovnou na Korunu moci). Poklady představují zvláště mocné artefakty. Hráč, který souboj prohraje nezíská nic a je také teleportován ven z jeskyně, nemá tedy další pokus. Pokud se chce se strážcem znovu utkat, musí projít celou jeskyni od začátku.
Hra je primárně určena jako rozšíření základní hry, ale pravidla zmiňují i možnost krátké varianty a zahrátí samostatně pouze jeskyně. Další možností je alternativní konec hry, ve kterém není cílem hry získat Korunu moci, ale vyhrává první hráč, který porazí Lorda Temnot.
A na závěr krátké představení nových hrdinů:
Gladiátor - Nemilosrdný a velmi dobře vycvičený bojovník, který žije jen pro boj. Mezi jeho hlavní vlastnosti patří schopnost vycvičit své pomocníky, kteří mu pak přidávají sílu v bitvách.
Amazonka - Divoká členka sesterstva bojovnic, ochotná udělat cokoliv pro dobro svého klanu. Mezi silné vlastnosti této bojovnice patří schopnost v případě neúspěšné bitvy, souboj opakovat a znovu hodit kostkami.
Cikánka - Dobrosrdečná poutnice, žijící mimo zákon, vyprávějící tajemné příběhy a prodávající svou magii. Díky jejím magickým schopnostem se jí vyhýbají negativní události a navíc se snadno učí kouzla od ostatních hráčů.
Šermíř - Hrdý dobrodruh, který neváhá kdykoliv pozvednout meč k obraně dámy v nesnázích. Vzhledem ke svým schopnostem se neobává bojovat s několika nepřáteli najedou a tudíž na některých polích může otočit více karet setkání.
Filozof - Rozvážný a bystrý učenec s jeho velmi dobře vybroušeným intelektem. Jeho síla je v možnosti odhazování již odkrytých karet, se kterými se nechce setkat.
Autor: tomasV
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Vymazlený Divukraj ALL In, bez Lístkovce
Akt. cena: 6800 Kč
Končí za: 9 hodin