Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–6 |
Doporučený věk: | od 9 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | John Goodenough |
Rok vydání: | 2008 |
Dostupnost: | 16 obchodů (cca 1317–1439 CZK) |
Sdílej: |
Autor: CharlieRed2 | 1 hodina 15 minut | 9.4.2011 | 2
Hra: Talisman: Dobrodružství meče a magie (Čtvrtá edice) + Talisman: Podzemí
Hráči: CharlieRed2, reaper3
Toho dne naše druhá hra. Postavy Gladiátora a Šermíře jsou připravené na nové dobrodružství.
Hned od začátku získává náskok Gladiátor, když se k němu prakticky všude přidávají spolubojovíci, nachází magické předměty a vyhýbá se nestvůrám. Zato Šermíř je v každé lokaci napadán nepřáteli a většinou i porážen. Po několika kolech má již Gladiátor slušnou armádu spolubojoníků a Šermíř slušně pošramocenou p...pověst. Gladiátor se také jako první vydává do podzemí, ale zde se moc nedaří ani jemu a tak po několika kolech vylezá zpět na povrch a s sebou si přináší i paní Smůlu.
Od této chvíle se prakticky všechno obrátilo proti Gladiátorovi. Nejprve je čarodejnicí proměněn v žábu a přichází téměř o všechno. Asi po pěti kolech sice nabírá své společníky zpátky, ale o chvíli později potká starou babiznu, která všechny odežene pryč a spokojeně s ním cestuje dál. Ta se sice zamiluje do vesnického mnicha a zůstává u něj, ale Gladiátor už nikdy nezíská takovou armádu, jakou měl dřív.
Mezi tím po žebříčku slávy šplhá šermíř, který vzdává zlepšováních svých šermířských dovedností a místo toho se vrhá do studia magie. To se mi sice několikrát stane téměř osudným, ale několik kol před koncem hry má základí magickou sílu na 13 a pomalu spřádá plány na získání Koruny moci. Gladiátor mezi tím tvrdě trénuje a téměř žádná postava nemá šanci při útoku hrubou silou. Životy mu tak občas snižují jen magičtí nepřítelé, kterým většinou podléhá.
Šermíř se díky magické bráně přesouvá do střední části země a začíná plánovat cestu ještě výš. Tyto části země prochází i Gladiátor, ale nástup Šermíře už nezachytí. Ten lehce prochází Portálem síly, prosmýkne se okolo teleportu a pokračuje dál směrem ke Koruně. menší zdržení zažije jen s vampýrem, který ho nepustí dál bez jedné kapky jeho krve a poté při boji s démony, kde ztrácí další kapku, ale po té mu již nic nebrání v usazení koruny na svou hlavu...
Odehráno v: Praha (Okres: Praha)
Zatím nebyl přidán žádný komentář...
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Atmosfear (aka Nightmare) (AJ)
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 8 dnů