Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!Deth - plánovací fáze
Přesouvám sem diskuzi z Lednového turnaje.
Na adrese, která tu byla již několikrát zmiňovaná - http://boardgamegeek.com/filepage/66624/error/expired/clarified-turn-sequence-and-quick-reference-w-faqs, kde je rozfázování kola, tak v poslední aktuální verzi 10, se skládá plánovací fáze pouze z jedné! "zelené" sekce - zahrání alíků a attachmentů. Před, po nebo během každé "zelené" sekce v kole lze zahrát akce nebo event, tudíž i před, během a po vykládání karet jde zahrát akce nebo event.
had
Víš, já hraji Warhammer: Invasion a když se měnilo časování fází, tak jsem se o tom dočetl ve FAQ vydaném FFG. Tedy nyní to hraji oficiálně podle časování, tak jak jej uveřejnilo FFG.
Proto se ptám, co má společného s pravidly FFG to, co dáváš jako odkaz ty? Já neumím anglicky, tak si o tom na BGG moc nepočtu :-( .
Jinak ještě doplním, že Errata karet u žádných her neřeším, to bych se z toho musel zbláznit (vše sledovat).
had
Tak se omlouvám, už to vidím v základních pravidlech. Jen jsem si to prostě dosud špatně vysvětloval (na základě zkušeností z jiných her) a tedy i špatně hrál.
vitazne karty
chcem sa spytat ci sa miesaju vitazne karty naspat do encounter balicka ak sa tento minie?
vitezne karty
zustavaji bokem
preklad
Shaddy dik.
Moze mi prosim niekto znaly jazyka anglickeho strucne vysvetlit o com presne pojednava odstavec 1.11 vo FAQ 1.3? :)
http://www.fantasyflightgames.com/ffg_content/lotr-lcg/support/LOTR_FAQ_1.3.pdf
dakujem
pbch: preklad
ja skúsim :)
Ako je definované v pravidlách: Každý z hráčov môže vo svojej fáze útoku zaútočiť na každého nepriateľa, s ktorým je v stretnutí, 1x za kolo. Ten FAQ hovorí, že samozrejme ak máš možnosť zaútočiť aj na nepriateľa, v ktorým nie si v stretnutí (napr. ranging, Dunhere vie útočiť do staging area a pod.), tiež si limitovaný jedným útokom na každého z takýchto nepriateľov za kolo.
Charaktery nie sú limitované koľkokrát sa môžu zúčastniť na útoku na toho istého nepriateľa, samozrejme podľa vyššie uvedenej podmienky že je možné vyhlásiť na neho útok a dotyčný charakter musí byť ready a schopný zaútočiť na tohto nepriateľa.
Druhá popisovaná situácia sa mi ešte nestala, ale skúsim malý príklad:
Môj spoluhráč (je v danom kole ako prvý hráč, takže vyhlasuje útoky ako prvý) útočí so svojím hrdinom na nejakého nepriateľa. Môžem s mojím rangerom (napr. Aragorn) participovať na tomto útoku? A v mojej fáze útoku, ak by som mala možnosť Aragorna opäť poslať do útoku (napr. by mal Unexpected Courage), môžem opäť strielať na toho istého nepriateľa? Podľa tohto to vyzerá že áno - poradí niekto skúsený? :)
Vidriel
Je to přesně tak, jak píšeš. Pokud by měl Aragorn keyword Ranged (pro jistotu připomenu, že keyword Ranger nestačí :) ), může se de facto zúčastnit útoku na stejného nepřátele dvakrát v průběhu jednoho kola, a to jednou ve tvém tahu a podruhé v tahu spoluhráče.
masonoš
chi jasné :) neviem prečo ma napadol najprv Aragorn, Legolasa som nepísala lebo toho má väčšinou manžel ;)
super - dík za potvrdenie, akurát včera sme pri Anduine hútali či mu môžem pomôcť pri útoku na trolla s ranger alíkom
Stand Together
"Akce: Vyber si hráče. Hráč může prohlásit, že libovolný počet jeho postav jsou obránci, proti každému útočícímu nepříteli v této fázi."
Tuto kartu jsem nikdy v balíčku neměl a abych řekl pravdu, nějak mi nedochází jak ji použít. Prostě nechápu její význam.
Děkuji za vysvětlení, případně uvést příklad využití.
edit: Asi jsem fakt natvrdlej, už chápu, prostě je to jako bych těm obráncům dal Sentinel. Je to tak :-).
Na Hill trolla
př. Můžeš tím ubránit 6 útoků trola, aniž bys hýbal z threatem. Fakt je, že tuto kartu jsem snad nikdy nedal ani do decku.
pozn. dle FAQ 1.04 bys měl postupovat tak, že damage, které jsou na konci obrany na přidělení, přiděluješ jednomu charakterovi /ne že bys je rozděloval mezi víc charakterů/
Deth - Stand Together
proti nepriatelovi mozes ty alebo tebou vybrany hrac urcit napr. 3 obrancov proti hill trollovi. spocitac ich obranu a vyriesis utok.
had, pbch
Díky za příklad Hill Troll, protože jsem si na tuto možnost nevzpomněl a tak mi připadala tato možnost - jeden útok, více obránců, jako zbytečná.
2 doplňky na jednoho hrdinu
Je možné na jednoho hrdinu hrát dva stejné doplňky pokud nejsou unikátní? Např. dvě Zbroje citadely nebo dvě Čepele z Gondolinu třeba na Gimliho.
ad 2 doplňky na jednoho hrdinu
Áno, dýky by hrdina mohol mať dve :), ale dve Zbroje citadely na jednom hrdinovi sú tak trošku nezmysel :), ale nie je to proti pravidlám.
2 doplnky
omezeni 2 doplnku plati pro "restricted" (nevim, co je na CZ kartach), tzn. 2 Zbroje citadely jsou OK a napriklad na Gimlim to nesmysl (z herniho hlediska) neni
U doplnku, ktere nejsou "restricted" lze dat i 3x to stejne na jednoho hrdinu (Favor of the Lady, Unexpected Courage, ...)
Shaddy
Však on to acedrac myslel tak (aspoň myslím), jako že si představ, že máš ve skutečnosti na sobě oblečené dvoje brnění. Případně třeba máš např. dvě obouruční sekery apod. ;-)
Jinak to samozřejmě možné je :-).
Legolas
A co teprv strelecky utok 5 s dvema sekerama? To je ...
Stand Together
Ještě k té použitelnosti karty "Stand Together", není to sice z mé hlavy, ale slušné combo je použít do obrany s touto kartou Gondorské kopiníky (udělí 1 zranění, ještě před vyhodnocení útoku na ně). Pokud se efekt Gondorský kopinků nakombinuje (právě pomocí Stand Together), leckdy tak dokážou eliminovat nepřítele, bez ztráty vlastních životů.
Heavy stroke
Jakým způsobem funguje tato karta? (After dwarf deals X damage to an enemy, deal addition X damage to that enemy)
Damage znamená celkovou sílu, ze které enemy "ukrojí" svojí obranou, nebo jen počet "životů", které ztratí? A v případě, že se jedná jen o zranění, jak se karta vyhodnocuje v případě, že je útočníků víc? Můžu říct, že nějaký netrpaslík dá své rány do nepřítelovo brnění a trpaslík pak dal zásahy, které Heavy stroke zdvojí? Díky za radu...
Heavy stroke
tyka se to jen poctu zivotu, ktere uberou
ta druha cast otazky je zajimavejsi, na FFG kolem toho byla dlouha diskuze, oficialni odpoved byla, ze hrac si zvoli, jaka cast hodnoty utoku se pouzije na co, tzn. tva uvaha s netrpaslikem je spravna
uplne originalni zneni:
The way Heavy Stroke is intended to work depends on allowing players to choose which character's attack value is applied to the enemy's defense value. In your example, the optimal way to play Heavy Stroke would be to apply Aragorn's attack 3 to the enemy's 1 defense. So Aragorn is dealing 2 damage to the enemy and Dwalin is also dealing 2 damage, at which point you play Heavy Stroke to double Dwalin's damage and make it 4 for a total of 6 damage dealt to the enemy.
Just to clarify it further, let's say Aragorn and Dwalin were attacking an enemy with 4 defense. The optimal way to play Heavy Stroke would be to apply all 3 of Aragron's attack plus 1 of Dwalin's to beating the enemy's defensse, then Dwalin would deal 1 damage to the enemy that could be double with Heavy Stroke for a total of 2.
Shaddy
Díky moc.
Já jsem si tak nějak myslel, že to takhle bude, ale vzhledem k tomu, že jsem to zkoušel v balíčku na turnaj na Anduinu, chtěl jsem mít jistotu, že si nějak nepomáhám... Každopádně ta Anduina je síla. Mně se celkem dařilo dávat jí s core set kartama, ale bez omezení. Teď jsem jí dlouho nehrál a vypadá to, jako kdybych jí snad zapomněl, nebo co. Jen s jedním core setem dostávám na budku a na free variantu zase nemám přehled o kartách z pozdějších expanzí a pořád se mi nedaří to nějak poslpovat dohromady.
Vycerpani postavy
Je mozne jen tak vycerpat postavu bez nejake akce, ktera by to vyvolala? Hodilo by se to jako preventivni ochrana pred stinovym efektem Pronasledovani stinem (c117) :)
immune to card effects
Při hraní scénáře Into the pit jsem narazil na tuto situaci. East gate je aktivní a má immune to card effects a encounter vyhodil lokaci Dreadful gap (When revealed: Immediately travel to Dreadful gap. If another location is currently active, return it to the staging area)
Vztahuje se imunita i na karty z encounter decku? Popravdě nevidím důvod, proč ne, ale je to trochu neobvyklá situace, tak si to chci raději ověřit. Znova díky...
odpovědi
Dvoiz: jen tak vyčerpat postavu nejde :) na druhou stranu podle mě je legálních možnosti spousta, nejjednoduší je prostě poslat vždy nějakého levného alíka na quest
libor: Imunita u East Gate se vztahuje na všechny karty, tj. i na encounters. Efekt Dreadful Gap se tedy v tomto případě nespustí.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dobročinná dražba: Reef Encounter + rozšíření
Akt. cena: 1000
Končí za: -29 minut
KeyForge: Age of Ascension
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 10 dnů