Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Pravidla
Pravidla jsou online!2 jancos
defeated: tedy ji nejak porazis - zabis nepritele, pokoris lokaci, zrusis kartu, apod.
Zajimavy efekt je, ze se tyto karty uz nepocitaji do encounter decku ve chvili, kdy se cely vypotrebuje, zamicha se a znovu se s nim hraje.
ad jancos
Áno "victory" karta ide bokom do kôpky na víťazné body a to len vtedy, keď nepriateľa zabiješ resp. lokáciu preskúmaš. Keď ide ako shadow karta, vtedy to neplatí.
--
ad raia:
POZOR: "zrušíš kartu" nie je ten prípad, lebo treachery karty nemajú victory points :).
A je to hlavne užitočný efekt, aby sa napr. taký Hill Troll nobjavil tretíkrát a pod :).
Karty z Rivendellu
Folloved by night - muzu si vybrat druhou moznost, kdyz na sebe nemam navazane zadne nepratele, nebo musim v tomto pripade vybrat moznost c. 1?
Pathless country - na tuto lokaci v questu dam presne pet zetonu. Staci to nebo se jeden da hned pryc a potrebuji jich sest na zdolani?
The Hunt for Gollum - The Hunt Begins karta
Forced: After the players quest successfully, the first player looks at the top 3 cards of the encounter deck. Reveal and add 1 of those cards to the staging area, and discard the other 2 cards.
Dotaz - kdyz tento quest dokoncim, tj. umistim posledni zetony, mam ihned otocit na dalsi quest nebo jeste beru 3 karty a 1 umistim do staging?
ad jancos
Ešte musíš tú 1 kartu pridať :(.
--
ad had: Spýtaj sa rovno Lumiriusa, on jediný hrá už RtR :).
The Dead Marshes
Mám 1528 otázok ohľadom Escae testu :), ale spýtam sa len dve:
01. spirit ally Escort from Edoras - môžem použiť jeho action +4 willpower aj na escape test resp. môžem považovať v tomto queste všetky odkazy na commit to quest=commit to escape test?
02. Ak zdolám quest 2B, spustí sa prvý Forced efekt na quest karte a až potom prípadne na Gollumovi?
acedrac
Mas pravdu, je na to i priklad v FAQ.
Ohledne tvojeho dotazu:
01. To make an escape test, a player first commits characters to the test. Neni commited na quest, takze nedostanes bonus. V pravidlech nikde neni ze commit to quest=commit to escape test.
02. na Gollumovi je: Forced: At the end of the quest phase, the party must make an escape test, dealing 1 card per player from the encounter deck. If this test is failed, place 2 resource tokens on Gollum. Takze bych rekl, ze nejdriv se daji zetony na quest a delas final escape test, tim vyhrajes (pokud ho das) a na konec quest faze ani nedojdes. Takze zde je to dobre.
to had
Folloved by night - muzu si vybrat druhou moznost, kdyz na sebe nemam navazane zadne nepratele, nebo musim v tomto pripade vybrat moznost c. 1?
Ja si vybral moznost 2 i bez nepratel, neni napsano zadne omezeni, ze bys to nemohl udelat.
Pathless country - na tuto lokaci v questu dam presne pet zetonu. Staci to nebo se jeden da hned pryc a potrebuji jich sest na zdolani?
Ja hral ze 1 hned dam pryc.
Kombo
Dain ma Narvi's belt, takze si jeho efektem prida Lore ikonu, diky tomu na nej muzu dat Burning Brand. Ja bych rekl, ze to jde, nikde neni napsano, ze attachment se musi odhodit, kdyz hrdina ztrati ikonu, kterou attachment vyzaduje. Co myslite?
Dotaz
Ahoj, mám menší dotaz k pravidlům. Ve fázi boje zvolím ally jako obránce, bohužel shadow efekt karty mi tohoto ally zabije. Je potom útok potvory považován jako nebráněný nebo se stále považuje za bráněný a zranění se ještě nasypou do mrtvého obránce?
to Ota
Je to undefended a zraneni das herovi.
The Dead Marshes
Ak nemá Gollum, pri finálnom escape teste, na sebe žiaden žetón, robím vôbec test? Hral som to tak, že som pomocou UC narovanl Éowyn a poslal 4 willpower na test (pre istotu), ale ako píšem, vôbec by som nemal ťahať kartu.
Podarilo sa mi totiž zahrať tento quest na tri kolá so skóre 55, tak sa uisťujem, či som to hral dobre :). Nadôvažok nechápem, ako to had mohol zahrať na 48 bodov =:o
Dead Marches
Test bych nedělal z toho důvodu, jak píšeš.
Eowyn, Frodo, Glorfindel - za 50 ve dvou kolech, za 64 ve třech kolech, za 67 ve čtyřech kolech.
Eowyn, Boromir, Dunhere - nejlépe za 79 ve 4 kolech
Imrahil, Aragorn, Eowyn - za 48 ve 2 kolech
útok do vynášecí oblasti, žetony postupu přímo na quest
Prosím, pokud chci zranit příšery jestě ve vynášecí oblasti jaké jsou možnosti?
Vím o Dúnhere a Gandalfovi. Existuje ještě něco?
Existuje nějaká karta/vlastnost která umožňuje dávat žetony postupu přímo na quest i když je aktivní lokace?
Díky
rach
Legolas umi davat primo na quest. A do staging gandalf, dunhere, pak je tam jeden trpaslik co dava 1 dmg vsem orkum ve hre, kdyz je vylozen. A jeste tam je zeleny event co umi dat x dmg z monstra na jiny monstrum.
Lapcis:
Myslel jsem že Legolas musí dávat žetony postupu také přednostně na lokaci. Bylo to v nějakém FAQ tuším.
Pravidla:
Instead, an active location acts as a buffer for the currently revealed quest card. Any progress tokens that would be placed on a quest card are instead placed on the active location. If a location ever has as many progress tokens as it has quest points, that location is considered explored and is discarded from play.
Legolas Response:
After Legolas participates in an attack that destroyes an enemy, place 2 progress tokens on current quest.
Tohle mi na zlaté pravidlo (text na kartě má přednost) nepřijde, ale možná se pletu....
Lapcis
S tim Legolasem to tak neni, dava zetony na aktivni lokaci. Rach ma pravdu.
Q: Does the effect on Legolas (CORE 5) place progress tokens on an active location, if there is one?
A: Yes. Always place progress tokens on an active location instead of the quest, unless the ability specifically states to bypass any active location.
Sentinel
Chci se jen ujistit, strážce nelze přiřadit po odhalení efektu stínu, pouze před ním, pokud aktuální hráč vyhlásil útok jako nebráněný. Prosím, je to tak?
rach
Ano, je to tak. Sentinel musí být zvolen za obránce ve správné fázi a tu jsi promeškal v případě, že už odhaluješ karty stínu.
Hunt for Gollum - Clue karta
Pani, potrebujem potvrdit alebo vyvratit pravidlo ohladne Clue karty v Hunt for Gollum.
Ak to chapem spravne, tak ak vytiahnem Signs of Gollum, kedze je guarded, tak k nej automaticky taham dalsiu kartu, ktora sa stane Guardom. A v pripade, ze chcem tuto objective kartu ziskat, tak musi byt v Quest phase unguarded a ja musis uspesne kvestovat, teda mat vyssi willpower ako je threat kariet v staging area. Z toho ale vyplyva, ze pokial vzdy musim tahat guard kartu, resp. pri standarnom tahani kariet z encounter decku vzdy polozit na Clue kartu, ak je nechranena, tak jedina moznost ako ziskat Clue je, ze potiahnem Threachery kartu, ktora sa hned vyhodnoti a nezostane ako Guard na karte... pri vcerajsich dvoch hrach sa mi ale prakticky ani raz nestalo, aby pocas Quest fazy zostal Signs of Gollum unguarded a mohol ho ziskat... je to ozaj len cisto o stasti, alebo robim nieco zle?
Ryko
Ten Clue je guarded do té doby než je vyřešena ta karta, která ho brání, pokud to byl Treachery, tak je vlastně unguarded ve chvíli jak se vyhodnotí. Když je to lokace, tak se oddělá poté co je prozkoumaná a pokud je to příšera tak až poté co je zabita. Ve chvíli kdy je vyřešena tahle karta, tak už je Clue nestřežený a pokud splníš podmínky na něm uvedené tak si ho můžeš natáhnout.
ad Ryko
Zle robíš to, že v každej fáze staging dávaš na nebránený objective NOVÚ kartu z encounter balíčka. Ide iba jedna a to pri vyložení. A platí to, čo písal Lumirius (o spôsobe akým sa zbavíš guarda).
Clue karta
Tak to som si riadne stazil tento Quest, ale aj tak s ami ho podarilo jeden krat zdolat :)
Takze ak vyriesim kartu, ktora branila Clue, v pripade, ze ostava v staging area nechranena a taham nove karty z encounter balicka, tak tuto nedavam na nebranenu kartu... Bol som v tom, ze ak je karta nechranena a ma byt Guarded, tak automaticky na nu davam novu kartu z encounteru pri zaciatku dalsej Quest phase...
A ak teda zabijem priseru ktora branila Clue, tak tuto ziskavam teda az potom ako v nasledujucom kole uspesne questujem... alebo staci ze som v danom kole uspesne kvestoval a kartu mozem hned po zabiti pridelit hrdinovi...?
ad Ryko
Myslím, že až v ďalšom kole (v príapde locationa a enemy). Keď je to treachery, tak aj v danom kole. Prípadne nech ma niekto opraví.
Ryko, acedrac
Proste kdyz je guarded volna, tak ji muzes vzit - po splneni podminek. Nemusi to byt ani v dalsim kole - napr. lokaci odstranis Northern Trackerem nebo nepritele pomoci Quick Strike a muzes Signs of Gollum vzit hned pote co uspesne zaquestis.
A jako guard davas jen 1 kartu, dalsi uz ne.
Akorat nevim, co se ma delat, kdyz ti jako guard prijde dalsi Objective, to se mi uz parkrat stalo :-)
EDIT: tak jsem se podival a uz vim, da se do staging a obe objective dostanou svoji vlastni guard kartu.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dobročinná dražba: Ora et Labora
Akt. cena: 1450
Končí za: 1 den
Bloodborne - insert, obaly
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny