Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Euthia: Torment of Resurrection |
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 240 min |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | Diea Games s.r.o. Steamforged Games Ltd. |
Autoři: | Tadeáš Spousta Tomáš Holek |
Rok vydání: | 2023 |
Sdílej: |
Jakou obtiznost volite?
Ahoj,
omlouvam se za delsi post, ale zajimal by me vas nazor.
Zajimalo by me, jak hru hrajete s pridanymi moznostmi z rozsireni, nektere hru ulehcuji, nektere naopak obtiznost pridavaji.
Muzete jen napsat k jednotlivym bodum Ano/Ne, ale zajimal by me i nazor pripadne duvod. A co se vlastne da povazovat za rozumnou ci defaultni obtiznost, aby z toho clovek mohl mit radost, kdyz se mu podari pokorit scenar pri solo/competitive/co-op hre a kdy uz jsou obtiznosti nakombinovane tak, ze treba ani scenar nejde vyhrat (pokud ta situace muze nastat, zas tolik her odehranych nemame, ale prijde mi, ze i na normal je obcas scenar jen tak tak, za nektere postavy, ale to mohlo byt i tema chybama, ktere jsme udelali, ktere popisu pozdeji)
Nebo proste pouzivate vse, co se do hry pridalo naraz?
I.) Rotunda (Alternative) -1 obtiznost
II.) Set fixnich dilku z rozsireni (Alternative) -1 obtiznost
III.) Faer Rituals a Pegasus (Game module) -1 obtiznost
IV.) Silver and Gold cards (Alternative) +1 obtiznost
V.) Monster cards (Alternative) +2/+3 obtiznost
VI.) Corrupted map tiles +1 obtiznost
VII.) Treasures
VIII.) Encounters
IX.) Hero tiles -2 obtiznost
X.) Gryphon -1? obtiznost
XI.) Map Secrets (Game mode)
Kdyz to sepisu za me:
I.) Zatim jsme nepouzili, tady neni moc co rozebirat, jen to usnadnuje hru.
II.) Set fixnich dilku z rozsireni jsme hrali jednou a zatim na to nemam uplne nazor, nejspis docenim az pri dalsich scenarich, ale u puvodnich mi docela vyhovovalo, ze slo bojovat a pak po boji hned tradovat na tom stejnem hexu, kdyz mel clovek akci, protoze bylo co z predchoziho boje. Dalsi co by me zajimalo, zda nekdo nevybirate proste ciste ze 6 dilku pro dany lvl (pripadne 4 pri solo), jak jeste popisu i pozdeji, necetl jsem si po rozbaleni hry pravidla rozsireni a jak jsem videl, ze neco ma stejne ikonky a level, tak jsem to smichal bezhlave k sobe. Za me pak byl vysledek trochu nekonzistentni mapa (moc nebo malo portalu, nebo oblasti jednoho typu), takze takto to moc nedoporucuju a autori vedi proc se ma vybirat z jednoho nebo druheho setu.
III.) Zatim jsme nepouzili, pry pridava element zabavy a moznosti do hry, ale zase ji malinko zjednodusuje, takze take nemam nazor, spis by me zajimal od vas po zkusenostech.
IV.) Tady jsme to hrali blbe, necetl jsem pravidla pro rozsireni a po rozbaleni vse smichal dohromady, takze jsme zamichali proste vsechny Silver a vsechny Gold karty a tahali jsme z nich, nedodrzeli jsme to, ze by jich melo byt jen 24 a 24, zajimalo by me, zda i nekdo dalsi takto hraje. Nadruhou stranu je mi ted jasne, ze se tim zmensuje sance na to, ze monstrum bude moci zahrat silnejsi effekt karty, takze nam to hru zjednodusilo, ale i obtiznost pridalo, diky novym kartam.
V.) Opet jako uz u bodu II a IV, pri rozbalovani jsem vse smichal do sebe a meli jsme co delat, aby jsme dali i Hunt scenar (osobne jsem za Ael nebyl schopny ani na 3. pokus porazit lvl 2 monstrum).
Zde mi prijde voleni obtiznosti jako nejlepsi volba a take volba, ktera ma nejvetsi vahu. Kdyz vse ostatnim navolim tak nejak spravne, tak si diky tomuhle muzu menit jakou obtiznou hru chci mit, byt element nahody tu je, porad tam muzu na Hard namichat verzi monstra z rozsireni a jeden hero muze tahat karty jen te tezsi obtiznosti a ten druhy jen te lehci obtiznosti, coz je asi jedina vytka, ktera me napada, pokud jsem neprehledl nejake pravidlo, ktere by tomu nejak zabranovalo. U Heroic se tohle stat nemuze.
VI.) Automaticky jsme pridali mezi dilky k losovani, zde moc nevidim duvod proc ne a i kdyz je v pravidlech napsano, ze to hru malinko ztizi, tak mi to uplne moc neprislo a za tu rozmanitost to stoji
VII.) a VIII.) Automaticky pridano, kazda rozmanitost navic se nam libi a hru vicemene neovlivnuje
IX.) Nove desticky pro hrdiny hrajeme i kdyz nehraje Eltrea nebo Necromancer, zase jako u predchoziho bodu, cim vice moznosti, tim lepe, jen me trochu trapi, ze podle autoru to docela dost usnadnuje hru, proto ted zkoumam, cim ji zase navratit na tu spravnou obtiznost
X.) Zkouseli jsme jen jednou, zatim spise negativni pozitek, hru opravdu ulehcuje a navic jeden hrac prozkoumaval mapu jednim smerem a druhy druhym a ten jeden gryphona mohl vyuzit pomerne casteji a druhy hrac prakticky vubec. A jelikoz jsou sloty omezene, tak casto si trofej proste schovat nemohl na pozdeji. (Ano lze si klast otazku, zda nemohl ten druhy hrac nekde projit portalem a dostat se k jeho vyuzivani a zda opravdu chodil nejak optimalne, ale tak nam to proste vyslo)
XI.) Zatim nevyzkouseno, tak nemuzu soudit
Predem diky za pripadne postrehy. Ci jakoukoliv dalsi debatu na tohle tema.
Edit:
Pripadne k tomu muzete pridat i postrehy a pripadne nakombinovani s Fellowship a Playing With Fire modama.
I.) Rotunda (Alternative) -1 obtiznost
II.) Set fixnich dilku z rozsireni (Alternative) -1 obtiznost
III.) Faer Rituals a Pegasus (Game module) -1 obtiznost
IV.) Silver and Gold cards (Alternative) +1 obtiznost
V.) Monster cards (Alternative) +2/+3 obtiznost
VI.) Corrupted map tiles +1 obtiznost
VII.) Treasures
VIII.) Encounters
IX.) Hero tiles -2 obtiznost
X.) Gryphon -1? obtiznost
XI.) Map Secrets (Game mode)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Battlelore
Akt. cena: 890 Kč
Končí za: 2 dny