Euthia: Torment of Resurrection – Fierce Powers and Crawling shadows

xxxxxxxxxo hodnoceno 16x (Seznam vlastníků)

Euthia: Torment of Resurrection – Fierce Powers and Crawling shadows - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Euthia: Torment of Resurrection
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 240 min
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé: Diea Games s.r.o.
Steamforged Games Ltd.
Autoři: Tadeáš Spousta
Tomáš Holek
Rok vydání: 2023
Sdílej: Facebook

Diskuse ke hře

Jakou obtiznost volite?

Ahoj, 

omlouvam se za delsi post, ale zajimal by me vas nazor.

Zajimalo by me, jak hru hrajete s pridanymi moznostmi z rozsireni, nektere hru ulehcuji, nektere naopak obtiznost pridavaji.

Muzete jen napsat k jednotlivym bodum Ano/Ne, ale zajimal by me i nazor pripadne duvod. A co se vlastne da povazovat za rozumnou ci defaultni obtiznost, aby z toho clovek mohl mit radost, kdyz se mu podari pokorit scenar pri solo/competitive/co-op hre a kdy uz jsou obtiznosti nakombinovane tak, ze treba ani scenar nejde vyhrat (pokud ta situace muze nastat, zas tolik her odehranych nemame, ale prijde mi, ze i na normal je obcas scenar jen tak tak, za nektere postavy, ale to mohlo byt i tema chybama, ktere jsme udelali, ktere popisu pozdeji)

Nebo proste pouzivate vse, co se do hry pridalo naraz?

 

I.) Rotunda (Alternative) -1 obtiznost

  • odkryvani desticek hrdiny a uceni se kouzel / nakup hero equipu na dalsim policku na palnu navic

II.) Set fixnich dilku z rozsireni (Alternative) -1 obtiznost

  • 15 alternativnich fixnich dilku

III.) Faer Rituals a Pegasus (Game module) -1 obtiznost

  • dilky navic rozsirujici mapu a moznost se healovat a utracet zlate a stribrne karty za odmeny
  • pohyb navic diky pegasovi

IV.) Silver and Gold cards (Alternative) +1 obtiznost

  • 3 druhy Silver a 3 druhy Gold karet, moznost nahrazeni 1 setu 8 karet jak pro Silver tak pro Gold balicek

V.) Monster cards (Alternative) +2/+3 obtiznost

  • Nahrazeni 1 kopie nebo obou kopii monstra kartou z rozsireni

VI.) Corrupted map tiles +1 obtiznost

  • dalsi dilky ze kterych se da losovat, obsahuji zelene elementaly a gemy jako odmeny

VII.) Treasures

  • pouze rozmanitost hry

VIII.) Encounters

  • pouze rozmanitost hry

IX.) Hero tiles -2 obtiznost

  • nove desticky hrdinu

X.) Gryphon -1? obtiznost

  • usnadnuje pohyb za trofeje

XI.) Map Secrets (Game mode)

 

Kdyz to sepisu za me:

I.) Zatim jsme nepouzili, tady neni moc co rozebirat, jen to usnadnuje hru.

II.) Set fixnich dilku z rozsireni jsme hrali jednou a zatim na to nemam uplne nazor, nejspis docenim az pri dalsich scenarich, ale u puvodnich mi docela vyhovovalo, ze slo bojovat a pak po boji hned tradovat na tom stejnem hexu, kdyz mel clovek akci, protoze bylo co z predchoziho boje. Dalsi co by me zajimalo, zda nekdo nevybirate proste ciste ze 6 dilku pro dany lvl (pripadne 4 pri solo), jak jeste popisu i pozdeji, necetl jsem si po rozbaleni hry pravidla rozsireni a jak jsem videl, ze neco ma stejne ikonky a level, tak jsem to smichal bezhlave k sobe. Za me pak byl vysledek trochu nekonzistentni mapa (moc nebo malo portalu, nebo oblasti jednoho typu), takze takto to moc nedoporucuju a autori vedi proc se ma vybirat z jednoho nebo druheho setu.

III.) Zatim jsme nepouzili, pry pridava element zabavy a moznosti do hry, ale zase ji malinko zjednodusuje, takze take nemam nazor, spis by me zajimal od vas po zkusenostech.

IV.) Tady jsme to hrali blbe, necetl jsem pravidla pro rozsireni a po rozbaleni vse smichal dohromady, takze jsme zamichali proste vsechny Silver a vsechny Gold karty a tahali jsme z nich, nedodrzeli jsme to, ze by jich melo byt jen 24 a 24, zajimalo by me, zda i nekdo dalsi takto hraje. Nadruhou stranu je mi ted jasne, ze se tim zmensuje sance na to, ze monstrum bude moci zahrat silnejsi effekt karty, takze nam to hru zjednodusilo, ale i obtiznost pridalo, diky novym kartam.

V.) Opet jako uz u bodu II a IV, pri rozbalovani jsem vse smichal do sebe a meli jsme co delat, aby jsme dali i Hunt scenar (osobne jsem za Ael nebyl schopny ani na 3. pokus porazit lvl 2 monstrum). 

Zde mi prijde voleni obtiznosti jako nejlepsi volba a take volba, ktera ma nejvetsi vahu. Kdyz vse ostatnim navolim tak nejak spravne, tak si diky tomuhle muzu menit jakou obtiznou hru chci mit, byt element nahody tu je, porad tam muzu na Hard namichat verzi monstra z rozsireni a jeden hero muze tahat karty jen te tezsi obtiznosti a ten druhy jen te lehci obtiznosti, coz je asi jedina vytka, ktera me napada, pokud jsem neprehledl nejake pravidlo, ktere by tomu nejak zabranovalo. U Heroic se tohle stat nemuze.

VI.) Automaticky jsme pridali mezi dilky k losovani, zde moc nevidim duvod proc ne a i kdyz je v pravidlech napsano, ze to hru malinko ztizi, tak mi to uplne moc neprislo a za tu rozmanitost to stoji

VII.) a VIII.) Automaticky pridano, kazda rozmanitost navic se nam libi a hru vicemene neovlivnuje

IX.) Nove desticky pro hrdiny hrajeme i kdyz nehraje Eltrea nebo Necromancer, zase jako u predchoziho bodu, cim vice moznosti, tim lepe, jen me trochu trapi, ze podle autoru to docela dost usnadnuje hru, proto ted zkoumam, cim ji zase navratit na tu spravnou obtiznost

X.) Zkouseli jsme jen jednou, zatim spise negativni pozitek, hru opravdu ulehcuje a navic jeden hrac prozkoumaval mapu jednim smerem a druhy druhym a ten jeden gryphona mohl vyuzit pomerne casteji a druhy hrac prakticky vubec. A jelikoz jsou sloty omezene, tak casto si trofej proste schovat nemohl na pozdeji. (Ano lze si klast otazku, zda nemohl ten druhy hrac nekde projit portalem a dostat se k jeho vyuzivani a zda opravdu chodil nejak optimalne, ale tak nam to proste vyslo)

XI.) Zatim nevyzkouseno, tak nemuzu soudit

 

Predem diky za pripadne postrehy. Ci jakoukoliv dalsi debatu na tohle tema.

 

Edit: 

Pripadne k tomu muzete pridat i postrehy a pripadne nakombinovani s Fellowship a Playing With Fire modama.

12.5.2024 12:32:45 | Upraveno autorem (porovnej)

I.) Rotunda (Alternative) -1 obtiznost

  • Občas jí tam dám, ale popravdě jsem její akci využil jen párkrát.

II.) Set fixnich dilku z rozsireni (Alternative) -1 obtiznost

  • Střídám to s dílky ze základu. Tyto dílky hru zjednodušují hlavně proto, že není třeba osvobozovat obchodní lokality. 

III.) Faer Rituals a Pegasus (Game module) -1 obtiznost

  • Rád toto rozšíření přidávám. Mohou se utrácet karty za opravdu pěkné odměny. Velkou nevýhodou ale je, že je ve hře automaticky několik dílků krajiny navíc, takže to klade velký důraz na využívání pohybových schopností a vybavení

IV.) Silver and Gold cards (Alternative) +1 obtiznost

  • Zatím jsem nepoužil

V.) Monster cards (Alternative) +2/+3 obtiznost

  • Momentálně hraji s kartami monster půl na půl. Ty nové jsou o poznání tužší, ale i odměna za poražení je větší. Takto mi to vyhovuje

VI.) Corrupted map tiles +1 obtiznost

  • Používám je od začátku co rozšíření mám. Vybírám náhodně.

VII.) Treasures

  • pouze rozmanitost hry

VIII.) Encounters

  • pouze rozmanitost hry

IX.) Hero tiles -2 obtiznost

  • Bez nich si to už nedokážu představit. Neskutečně okořeňují hru. Hrdiny lze hrát různým způsobem.

X.) Gryphon -1? obtiznost

  • V základní hře jsem hrál prakticky jen s gryfem, ale teď už do hry zapojuji jen zřídka. Každopádně ho nepoužívám dohromady s dílky rituálů.

XI.) Map Secrets (Game mode)

  • Kartu na začátku vylosuji a pak ji mám stále na očích, ale žetony na destičky při odhalení nepřidávám. Když se mi hodí nějaká odměna, tak si ji pak zpětně na dílcích najdu a zkouším ji splnit.

 

22.5.2024 14:51:10 | Upraveno autorem (porovnej)

Vybíráme z Bazaru

Battlelore
Battlelore
Akt. cena: 890 Kč
Končí za: 2 dny

Offcanvas