Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Pokud vím, tak tato hra nemá ve své kategorii rozumnou konkurenci. O jaké kategorii je řeč? Kompetitivní crawling do 45 minut i se setupem. Vše je zde seřezáno až na kost, tj. žádný modulární plán, žádné velké vyzbrojování, žádné házení kostek na pohyb. Jednoduché, ale funkční souboje; kola výborně řízená kartami; malý, ale dostatečný prostor pro taktizování. Zasytí, když potřebujete rychle nějakou zabijačku.
Hodnocení hráče: Co od této hry čekáte? Začnu možnými třecími plochami (a jejich případnými výhodami). Hra je krystalický multiplayer solitaire, takže interakce mezi hráči pražádná (ale zase se můžete soustředit jen na své karty). První dojem je zahlcující a je obtížné přesvědčit druhého, aby do ní investoval pozornost (ale díky tomu je hra jazykově nezávislá a jak se jednou pronikne ikonografií a bodováním, jsou pravidla zcela jednoduchá). Po jakémsi úvodním strategickém rozhodnutí není v samotném průběhu hry až tolik možností (a i díky tomu je hra velmi rychlá a nedochází k paralýze). Téma je irelevantní (ale kdo by se stejně zdržoval s tématem, tady je rozhodující tempo). Tahle hra těží zejména z toho, že ve svém subžánru nemá konkurenci: Medieval Academy je imho mnohem lepší, ale o něco delší - Sushi Go! je zase o dost kratší a není tam ten lehce epický, budovatelský rozlet.
Hodnocení hráče: Konečně někdo přišel s tím, že si lze předem nachystat minikampaň, během které postavy rostou a není třeba tahat všechno naráz. Pokračující hledání cest, jak pobídnout hráče ke spolupráci.
Hodnocení hráče: Po všech stránkách krásná hra. Jen škoda toho downtime. Ideální ve třech.
Hodnocení hráče: (+) Kvalita komponentů je výborná, miniatury pevné, karton silný, pravidla přiměřená. (+) Hra je svižná, přehledná a většinou zábavná. (+) Přijde mi úžasné, že se designérům podařilo do PvP hry dostal dobrou kampaň, jejíž součástí je vylepšování výbavy. (-) Setup je dlouhý. (-) Není důvod u hry myslet.
Hodnocení hráče: Principy překvapivě jednoduché a brzy si je člověk osvojí. Lze taktizovat. Čekal jsem dětinštější povyražení, jsem velmi příjemně překvapen. Drak proti drakovi hráčům nevydrží dlouho a chce to koupit ještě jedno rozšíření.
Hodnocení hráče: Čekal jsem klidné rodinné bingo, našel jsem velmi nudné rodinné bingo.
Hodnocení hráče: mechanicky úplně supr, nejlepší závodní hra, nejlépe využitý poolbuilding
Hodnocení hráče: Hra, která má jasný cíl a toho cíle dosahuje. Je velmi přístupná, hraje se extrémně rychle, má blíž k party-hře než jiné hry yahtzee stylu. Imho nešlo s Bangem udělat nic lepšího. Pozor, ať od této hry nečekáte něco, co není a nechce být: je to hra do trochu jiného rozpoložení než Vládce Tokia - je to hra do jiného času a prostoru než původní Bang! - je to prostě filler mezi dvě piva.
Hodnocení hráče: Wow! Much hra! Many bojovníci! So rychlé! Wow! Nice různé styly! Much zábava!!!!
Hodnocení hráče: Ve hře jsou lákavě zkombinovány dva mechanismy. V první fázi jde o postupné rozdělování karet, ve druhé fázi o aukci. Hra má snadná pravidla a velmi plynulý průběh. Když jdete do společnosti, kde možná bude vůle něco hrát a kde možná budou vedle začátečníků sedět i nějací gameři, je tato hra dobrou pojistkou. Navíc z dálky vypadá jako kniha, takže pokud ji náhodou přinesete do společnosti, která není herně vstřícná, vždy můžete tvrdit, že jste si jen vzali něco na čtení.
Hodnocení hráče: Není to složité a odsýpá to. Na druhou stranu tam zase není nic, co by vyloženě fascinovalo.
Hodnocení hráče: dobré spojení několika mechanismů vs. trochu nepřehledné, málo cullingu, málo komb, Automobiles jsou o několik délek lepší
Hodnocení hráče: Velmi zábavné, snadné, rychlé. Výborně funguje jako rodinná hra. Ta hra má terapeutický potenciál.
Hodnocení hráče: Výtečná hra s pěknou produkcí, jednoduchou sadou pravidel a perfektními mechanismy. Vedle obvyklých předností vyniká kadencí hry a odolností vůči AP. Herní stav se nemění dramaticky rychle, takže není potřeba před každým svým tahem kontrolovat situaci. Člověk má neustále pocit, že něčeho dosahuje.
Hodnocení hráče: + stamina, river, nosnost, přehozy, a vůbec celková jednoduchost systému, epické momenty, flexibilita, nemodulární board, nápadité scénáře, barvitost
- je peklo scénáře vybalancovat, jeden proti zbytku, regenerace staminy hrdinů je pomalá
Hodnocení hráče: Ze všech hybridů hybrid nejhybridovatější. Jedna z her, které na mě působí i tématem. Mám rád tu vůni antického vojensko-průmyslového komplexu poránu.
Hodnocení hráče: Nejde jen o vylepšení Resistance, tahle hra má překvapivě silný storytelling.
Hodnocení hráče: Tohle není RPG, které čekáte. Tohle je únavná, taktická, pomalá, omezující, nevyvážená závodní hra. Mnohem raději si zahraji Conana nebo The Others.
Hodnocení hráče: Asi jediná hra opravdu pro všechny. Obdivuji, jak jednoduše lze hlasováním spoutat kreativitu, divokost, nemotivovanost nápověd. Způsob bodování je klíčem k úspěchu této hry.
Hodnocení hráče: Vynikající. Výborné téma (minimalistické dřevěné eurokomponenty se brání útoku plastových ameritrashových figurek) a skvělé mechaniky. Přesně na hranici usledovatelnosti; není to fiddly, i když by snadno mohlo být. Setup krátký, jednoduchá struktura kola, na stole přehledné. Během hry síla hráčů roste, což je velmi uspokojivý pocit. Vždy jde o intenzivní zážitek, a to překvapivě i při sólo hře. Herní doba nelže, dokonce to lze zahrát i za hoďku. Zcela jistě druhá nejlepší hra roku 2017.
Hodnocení hráče: Viděl jsem muže, otce od rodiny, tvrdého chlapa, který se zachvěl, když měl kostičku představující otroka poslat zpět na trh s bílým masem. Takže asi dobrý. Zbytečně velká deska.
Hodnocení hráče: Perfektní gateway ke gateway hrám. Jednoduchá, rychlá, na stole vypadá dobře a nikdo se nestydí se u ní bavit.
Hodnocení hráče: Mechanicky dokonalý dungeon crawl s brilantním systémem připojování/odpojování postav. Nelze se již jednoduše vrátit k primitivnějším taktickým hrám. "Krabice takových rozměrů, které by dokázaly vzrušit inteligentní katapult." (SU&SD) ... Po roce důkladného hraní (250+ hodin) neměním na hodnocení vůbec nic, je to pořád ultimátní desková hra. Ale aby zážitek vydržel, je potřeba: (i) dobrý insert, (ii) dobrá znalost pravidel a AI, (iii) používat ty správné appky, (iv) hrát to dostatečně často, abyste nezapomněli, na co těšíte a proč to děláte.
Hodnocení hráče: Vynikající pokračování, ve kterém je každý scénář originální. Díky designérské poctivosti a spoustě práce, která je zde zatraceně vidět, se z taktické vyvražďovačky (nic proti ní) stává strategičtější hra. Dostal jsem víc, než jsem čekal.
Hodnocení hráče: Karetka s originálním a přitom jednoduchým mechanismem, kdy je akce vyložené karty určena počtem již dříve zahraných karet téhož typu. Hra umožňuje hodně, opravdu hodně kombení a je výrazně interaktivní, což se u vykládacích karetek hned tak nevidí. Proč jen čtyři hvězdy? Cenou, kterou platíte za komba, je náchylnost k AP. Kvůli interakcím zase nelze až tak moc plánovat dopředu a hrozí downtime. Hra je tak výborná pro společnost rychlých hráčů, je-li však některý hráč pomalejší, zážitek to pokazí všem, tak pozor.
Hodnocení hráče: Tak to jsem nečekal. Když mají lidé chuť a dáte jim dost času, je Hanabi naprosto fantastická. Nejlepší *kooperativní* hra, je v ní všechno: tlak, odpovědnost, starostlivost, samostatnost, naprostá eliminace alfa hráče. Je to hra, díky které můžete rychle laikům vysvětlit to, co je tolik lákavé na bridži - a sice nuance úsporné jazykové komunikace, rekonstrukce složitého sdělení s ohledem ke sdíleným znalostem a k pragmatice jazyka. Celá ta hra je o tom, že přemýšlíte, proč vám někdo sděluje právě to, co vám sděluje - co vám schválně neříká a mohl - co je třeba udělat, aby se někdo další nedopustil nevědomky přehmatu. A to všechno jen tím, že vidíte karty všech ostatních, jen ty svoje ne. Báječný zážitek, skvělá zkušenost.
Hodnocení hráče: Výborná hra, která si zaslouží více pozornosti a respektu. Půlhodinová Agricola s několika dobrými nápady (iniciativa, silné schopnosti, sdružování akcí) a hovínkovými meeply. Jedna z nejlepších rychlých euroher s rychlým setupem, kvalitními komponenty a slušným množstvím důležitých rozhodnutí.
Hodnocení hráče: Poměrně dlouhý závod ve vylepšování, při kterém děláte zábavné věci, ale překáží vám v tom spoluhráč - neuspořádaný zmatek na stole - debilní žetony - někdy nejasná pravidla - a obskurní bodování. Proto nemá smysl to hrát ve více než dvou lidech - nebýt prase a mít kvalitní mise en place - zpředmětnit žetony, aby se lépe braly - nebát se pravidel, nejsou tak strašná, jak se říká - používat skórovací webovou appku. Hra samotná připomíná tvorbu historicky přijatelného komiksu. Některé civilizace nabízejí strategický klíč, např. Římané, Peršané, jiné zase hezky používají deck-builderové mechanismy, např. Vikingové, Keltové, Skytové. Karty se rychle točí, ale stihnete si s nimi pohrát a pomazlit. Sólo taky funguje, jen to dost připomíná práci. Málokdy mne osloví ilustrace a grafický design, ale tedy jsem hned ze začátku slyšel: "Ahoj tračníku, bejby, jak se máš?!" Takže já jsem spoko.
Hodnocení hráče: Na této hře je něco hrozně dobře: vzhled, komponenty, vstřícná pravidla. Přesto jsem z ní zatím ani jednou neměl pocit, že se opravdu dobře bavím. Hráč má poměrně omezené možnosti, souboj není tak zábavný, jak by mohl být (doporučuji variantu cvrnkání kostkou na modely lodí alá Pony Express). Děti se v tom buď neorientují (a nebaví je to), nebo se v tom orientují (a nebaví je to).
Hodnocení hráče: Krátká, svižná, minimální setup, jednoduchá pravidla, ale smysluplné volby, dobrá v jakémkoli počtu, kvalitní komponenty, jak Knizia v nejlepší formě.
Hodnocení hráče: Filler, který hezky vypadá, ale k zemi ho táhnou tři věci: vyžaduje příliš velkou údržbu, někteří ptáci se pletou, volby jsou mělké. Připomíná to spíš papírovou verzi nenáročné a pomíjivé hry na mobil.
Hodnocení hráče: Princip skvělý. Když dáte nápovědu jen na jeden či dva pojmy, zemře někde na světě koťátko.
Hodnocení hráče: Já se nestydím tomu dát plný kotel. Tahle hra lidi přitáhne a spousta z nich už u deskovek zůstane. Nevadí mi, že téma je jen lehce namazané. Šetrné mechanismy a krásné zpracování prostě uklidní spoustu lidí, kteří se bojí deskovek, protože pravidla a myšlení a počítání a konflikt a tak.
Hodnocení hráče: Mám rád jednoduché hry, nevadí mi vyšší podíl náhody. Machi Koro by se mi tedy mělo líbit, a přece. Pravidla jsou triviální, to je rozhodně klad. Grafika velmi pěkná, princip vydělávání peněz lákavý, ale - velké ale - spočívá v tom, že v určitém okamžiku už jen čekáte na ten správný hod, který vám přinese "guču peněz", za které během chvilky postavíte vše, co potřebujete. Možná je tahle strmá křivka závěru jen problém hry ve dvou hráčích, možná to řeší rozšíření, ale ta prudká eskalace založená čistě na hodu kostkou mě nudí.
Hodnocení hráče: Guilty pleasure jak sviňa. Deskoherní ekvivalent Diabla, kdy na vás hra hází vybavení a expy a vy je přehazujete trojzubcem. Strategie tam není prakticky žádná, ale to nevadí, protože tohle je hra o levelování a ne o nějakých herních rozhodnutích. Pravý opak herní frustrace.
Hodnocení hráče: Špičková draftovačka. Pro mě osobně o dost lepší než konkurence (7 divů, Among the Stars), protože zahrnuje mnohem víc interakce a taktizování. I s ohledem na ilustrace se to jeví jako dětská hra, ale nenechte se mýlit, skrývá se v ní mnohem víc. Jediná nevýhoda je herní doba (45-60); ta hra by měla být o 15 minut kratší.
Hodnocení hráče: Nakonec zklamání, navzdory krásným komponentům i příběhu. Scénáře jsou moc dlouhé a těžké; boj není dostatečně zábavný. Z těchto důvodů se hra míjí zacílením, protože hlavním publikem by měly být děti. Jako dungeon crawl pro dospělé to nefunguje právě kvůli triviálnímu soubojovému systému. Kdyby tato hra měla mechanismy ze Super Fantasy a kratší mise, byla by dokonalá.
Hodnocení hráče: Šestnáct karet stačí, když na nic většího není čas nebo chuť. (Tento text má šestnáct slov.)
Hodnocení hráče: Přímočarý filler, u kterého může být souvislost s velkými Nations zavádějící. Nejde o budování civilizace, jde o abstraktní budování engine pomocí vylepšování kostek a získávání dalších zdrojů - něco jako filleroidní kostkoidní bratříček Settlerů. Hra je velmi svižná, jazykově nezávislá, mechanismy jednoduché, pravidla stručná. Vážím si toho, že autor nenechal hru rozkošatět a drží ji při zemi. Volby jsou poměrně jasné, ale sem tam lze dobrou kombinací získat malou výhodu. Tolik k suchému popisu. Teď k tomu, čím hra vyniká: v krátkém čase vám pod rukama vyroste velmi hezký engine, ve kterém se lze stále orientovat a kde hlavně máte díky novým kostkám pocit, že vlastníte fyzický majetek! :-) Jádrem té hry je zkrátka radost z bohatství, radost z růstu, buržoazní radost z tloustnutí. Téma a artwork nemá cenu komentovat, po minutě se stejně začnete dívat "skrz" obrázky.
Hodnocení hráče: Podprůměrná draftovačka, která se snaží ornamentálními mechanismy, zasazením a komponenty zamaskovat svoji plytkost a neohrabanost. Garfield vykuchal to nejhorší z Bunny Kingdom (bizarní skryté úkoly), Magic: The Bankrupting (země) a z Treasure Hunter (náhodnost), aby lidem mohl naservírovat fádní pičov*nu. Proč hrát něco takového, když srovnatelný zážitek získáte bez zbytečných obstrukcí za zlomek času u Sushi Go?
Hodnocení hráče: Perfektní euro. Nezahltí, odsýpá, netrestá, odměňuje, obsahuje dobrý engine building i pool building, hodně variací v rozšíření (včetně dobrého kooperačního módu). Setup a clenup kapku delší, ale za tu plynulost při hře samotné to stojí.
Hodnocení hráče: Rozšíření opravuje podceněné věci v základu: zboží a akci Z. Must have rozšíření.
Hodnocení hráče: Čím víc to hraji, tím víc oceňuji to, o co se tady Lang pokusil: osekat zbytečné serepetičky dungeon-crawlů a dát prostor akci, heroismu a smrti. Líbí se mi zjednodušení akcí, reakcí, vybavení, pomoci města atd. Pro nové hráče je třeba hru usnadnit iniciačním vybavením, ale pak mohou všichni hrát natvrdo.
Hodnocení hráče: Velmi zábavné rozšíření. Především se mi líbí, že Sin player zde automaticky nenasazuje nová monstra na konci kola, ale k vyvolání posil musí využívat "ovládnutí oblasti".
Hodnocení hráče: (+) vynikající téma, (+) kvintesence moderní deskové hry, (+) ten nápad s resetováním balíčku měst po každé epidiemii mě ani po letech nepřestává fascinovat, záblesk génia, (-) přirozeně náchylné ke koučování, takže zavčas takového tendence utnout
Hodnocení hráče: Velmi příjemné překvapení. Jde o abstraktnější verzi Pandemicu, v níž jsou hlavní klady zachovány a celé je to zrychlené. Včetně setupu, takže kolikrát člověk raději vysype tuhle krabici, než by se chystal s větším. Kooperace je rychlejší, hra nehází žádné otravné klacky pod nohy, ale výhra není zadarmo. Zážitek je o něco skromnější než z velké deskovky a možnosti jsou omezenější, ale pocit tlaku, nutnost spolupráce, jedinečnost rolí zůstaly. Tahle verze si ve sbírce nekonkuruje s deskovým Pandemicem.
Hodnocení hráče: Ideální solitaire, jehož hlavním mechanismem je deckbuilding. Hra je svižná, rozhodnutí děláte hodně, ale neztrácíte se v tom. Oceňuji zejména dvě věci, kvůli kterým považuji tuto hru za dokonalou v rámci možného: (i) Je to deckbuilding se vším všudy, ale nemusíte pořád míchat jako trotlové. Hra má i díky tomu výbornou plynulost. (ii) Během hry kombíte, dost na to, aby to bylo zajímavé, ne však příliš, aby to bylo nepřehledné a zdržující. Ve finále to ale rozjedete! V boji proti pirátům sázíte karty, platíte životy, tapujete, prostě kombíte jako o život. Závěr je prostě epic as fuck, a tak to máme rádi.
Hodnocení hráče: Co je na této hře skvělé? Vylepšování postavy. Co je na této hře méně skvělé? Vlastně vše ostatní. Časem je to pořád to samé, dodatečné balíčky tomu moc nepomohly. Kooperace není bůhvíjaká. V hráčově tahu se toho děje moc málo. Já z toho mám takový pocit kocoviny, který se dostaví, když v Diablu strašně dlouho farmíte, abyste si mohli konečně dopřát schopnost X - kterou pak použijete a jakože dobrý, jen očekávaný pocit euforie a omamného hráčského zážitku nikde. Jen pocit únavy po práci.
Hodnocení hráče: Puzzle pro gamery. Byť jde o abstraktní hru, ten pocit z ní je takový... takový... no... hrozně příjemný. Pomalu budujete engine, zaplňujete místo, rozhodnutí nejsou náročná. Můžete trochu plánovat, ale taky můžete jen reagovat na konkrétní situaci a bez přílišné námahy skládat dílky. Moc se mi ta hra líbí, Rosenberg ji navrhl velmi elegantně.
Hodnocení hráče: To vůbec není špatná hra, takový lepší Koncept. Kreslící hra i pro lidi, kteří neumějí kreslit.
Hodnocení hráče: To je vám takové vžůůůůůům sem a vžůůůům tam. Na téhle hře je úplně fantastické, jak bohatý zážitek vám poskytne během patnácti minut. Ono to začíná už u setupu: ten je skoro hned hotový, ale najednou je před vámi super mapa s překážkami a figurkami. Co? Jak se to stalo? To jako samo? Pak hrajete. Mechanismus je velmi jednoduchý, ale kolik taktiky skrývá! Pořád se něco děje. Ze začátku bude Raptor dostávat pokouřit, ale ono se to spraví. Zážitkem připomíná Volt.
Hodnocení hráče: Poměrně přehledná a vcelku rychlá hra s krásnými komponenty. Stavba cest a programovatelný pohyb postaviček je srozumitelný i pro pětileté dítě, starší si užijí trochu svinění. Někdy je náročnější manipulace s prvky na desce a sem tam to popadá, dá se to ale vcelku rychle znovu postavit. Líbí se mi, že programování stavby a pohybu je stále ještě přehledné a nesklouzne k totálnímu mayhemu jako v RoboRally.
Hodnocení hráče: Zrychlí to úvodní kola. Nové frakce a domovské planety nabízejí možnosti, jak kombit hned od začátku. Trochu to pomáhá strategii založené na konzumování zboží.
Hodnocení hráče: není sběratelská a setup může být pekelně rychlý, ale: grafika (malý font, ukazatel vody nelze rychle odčítat, ilustrace monotónní, fluff se plete do akcí), další rip-off MtG, inovace, byť vítané, nepůsobí revolučně; žádné wow! nahodilé kvůli omezení na dvě instance karty a nedostatečné manipulaci s dobíracím balíčkem
Hodnocení hráče: Po všech stránkách rofl hra. Téma je rofl, obrázky jsou rofl. Zvuky, které u toho vydáváte, protože si prostě nemůžete pomoct, jsou rofl. Vlastně jde o mikrohru s makrokartami. Tempo je svižné, prodlevy minimální, rozhodnutí nejsou nijak náročná, což je u tohoto typu her jen dobře. Spíš party hra, než cokoli významnějšího. Zajímavé ale je, že někdo vyhrává častěji než jiný, takže i jisté minimální taktizování hraje roli. Výborný rodinný filler, takový Milostný dopis pro trochu větší zvířata. Moc mě ta hra baví.
Hodnocení hráče: (+) bleskově rychlé, (+) bojový systém nabízí řadu taktických možností, (+) rychlá konstrukce balíčku před střetem je fantastický nápad, (+) učící křivka není tak strmá jako u BattleCON, zároveň je to takticky bohatší než Exceed, (-) grafický design, mohlo by to být přehlednější, třídění karet po hře rychlejší
Hodnocení hráče: pocit luxusní cukrárny, kadence hry, herní doba, upgrady, odměny, making love, not war, automa vs. setup/cleanup, obávám se, že časem to může sklouznout ke skriptům, tj. ocenil bych ještě něco jako Mamas&Papas z Viticulture a větší vliv globálních podmínek skórování
Hodnocení hráče: Abstraktní hra. Zpočátku celkem fádní budování "engine", který je o dost nudnější než v jiných hrách (Port Royal, Machi Koro). Postupně se z toho ale stane adrenalinový úprk, kdy začnete zatraceně přemýšlet o tom, co uděláte a co stihnete. Opakovaným hraním naleznete i některé strategie, které na první pohled nejsou zjevné (např. blokování barvy). Stejně jako třeba v Želvích závodech je i zde velmi příjemná taktilní složka, protože pokerové chipy jsou velmi kvalitní a robustní. Mě osobně tahle hra moc nebaví, protože mě příliš namáhá a v závěru příliš stresuje, ale když ji hraji zcela bez ambicí, je to příjemná, vcelku mechanická zábava. Manželka ji má raději než já, což hodnotím kladně. U hry i u manželky.
Hodnocení hráče: Malý nekooperativní deckbuilding nejde podle mě udělat o mnoho lépe, než je tomu zde. Hráči si užijí to, na co se těší a v čem si libují, tj. čistění balíčku od slabších karet, discardování u protivníka, lízání extra karet. A hlavně komba, což je sůl deckbuildingu. Edit: Přece jen to jde udělat ještě lépe, viz Valley of the Kings.
Hodnocení hráče: Pecka, výborná taktická dvojkovka. Podobně radostně kombinační jako Guildhall. Okamžitý setup, svižné tempo, dobrá tematická integrace.
Hodnocení hráče: Ještě více téhož, navíc s praktickými vylepšeními. Alianční balíčky, tj. balíčky, ve kterých jsou spojeny principy ze dvou různých frakcí, jsou velmi zajímavé. Je zábavné sledovat, jak se tvůrci podařilo dostát tématu balíčku a zároveň to osvěžit novými principy. Neoprenová hrací deska potěší, pořadače na balíčky jsou perfektní. Pro fanoušky nutnost.
Hodnocení hráče: Svižná hra s jednoduchými pravidly, která se velmi snadno dostane na stůl a která docela dobře během půlhodiny poskytne zážitek srovnatelný s hrami mnohem opulentnějšími. Oceňuji zejména vyváženost frakcí a nutnost hrát různé balíčky různými způsoby.
Hodnocení hráče: Strašně dobrá hra. Protože odsýpá. Protože hráč může pořád něco dělat a má pocit, že on to řídí. Protože těm po*ebaným drobným pravidýlkům z dungeon-crawlů typu Descent konečně někdo udělal pořádnou vivisekci a nechal jen to, co je - wait for it - zábava. Ta hra vyloženě chce, abyste ji drtili, abyste se plácali po ramenou, jací jste pašáci a jak to kosíte ... aby vám došel čas a vy misi nesplnili. Ale když selžete, selžete radostně, protože jste něco udělali (rozumějte hodně toho rozbili a povraždili). Ta hra je prostě fantastická; naposledy jsem takovou ušlechtilou střídmost mechanismů viděl u Claustrophobie. Kdyby byla Claustrophobia kooperativka, vypadala by takto. Existuje (pravda francouzský) editor misí, ve kterém je návrh levelů hračka - snad se v dohledné době někdo vytasí s kampaní.
Hodnocení hráče: Přímočará draftovačka, vlastně spíš mikrohra, kterou pochopí i naprostý debil. Pokud máte stejně jako já pro tenhle herní mechanismus slabost, je to na plný počet bodů. Pokud draftování chápete jen jako cestu k něčemu dalšímu, dvě hvězdy uberte (a pořiďte si Medieval Academy).
Hodnocení hráče: Fantastická hra, zabiják Star Realms a dalších. Pravidla jednoduchá, strategické možnosti nepřeberné, snadné čištění balíčku vede k intenzivnímu kombení. O třídu lepší, než jakýkoli jiný kompetitivní deckbuilder, který jsem hrál.
Hodnocení hráče: Jeden z mála deckbuilderů, ve kterých lze ruku odehrávat mnoha různými způsoby. Bezkonkurenčně nejlepší interakce mezi hráči.
Hodnocení hráče: hezky integrované téma, nestresuje, byť je to závod, přiměřená herní doba, přehledné, funkční automa, různost strategií je jen různost drobných odchylek od téhož postupu, s rozšířením o parník lepší
Hodnocení hráče: Prvních několik her je vždy jen prakticky deduktivních. Až později hráči pochopí, jak, kdy a proč blufovat a hra rozkvete do slušného mindfucku.
Hodnocení hráče: Rychlé, tématické, zábavné programování robota v aréně pomocí tří kostek (neházíte; volíte hodnotu, která určuje vzdálenost pohybu/efekt střelby). Ideální ve třech hráčích, ale baví i ve dvou či ve čtyřech. Roboty lze různě vylepšovat, takže se člověk vyblbne i s minami, granáty, trakčními paprsky, štíty apod. Setup je rychlý, pravidla snadná, hra odsýpá. Působí to jako hra na mobilu.
Hodnocení hráče: Myšlenka dobrá, zpracování výtečné, ale pozor, rychle se to ohraje a není tam zase tolik prostoru pro manévrování. Čekejte mikrofiller a nebudete zklamáni.
Hodnocení hráče: snadná obsluha, explozivní kostky, levelování, má smysl spolupracovat, rozumná herní doba, mobilní plnohodnotný dungeoncrawl
Hodnocení hráče: Totéž, co platí pro Faunu, tj. nemám rád trivia, ale zde je naštěstí skrytá opravdová hra. Rozdíly proti Fauně: čtyři úrovně obtížnosti; u některých obtížností malá nápověda při lokalizaci; unifikované bodování, kdy za každou geografickou oblast je prostě 7, respektive 3 body; délka hry je dána počtem kol, nikoli bodů.
Hodnocení hráče: To, co má tato hra splňovat, splňuje dokonale. Je i taktilně příjemná: když berete želvy a stavíte je na sousední políčko, je to jako byste brali žetony z pokeru.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Canopy (+insert, obaly)
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 7 hodin