Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Velmi těžká hra, trochu problematická znovuhratelnost, když už se jednou mise povede splnit.
Hodnocení hráče: Hra vyžaduje poměrně úzkou kooperaci hráčů, v individualističtější skupině vede v podstatě vždy k prohře. Také platí, že hra v jakémkoli jiném počtu než ve čtyřech je kulhavá.
Hodnocení hráče: Nedosahuje úrovně velkých arkhamových her, ale je to celkem fajn. Zajímavost vynikne ovšem až při hraní celé kampaně.
Hodnocení hráče: Hodně záleží na tom, jaký Haunt padne. Některé jsou super zábavné, některé banální. Občas se první část poněkud táhne, navíc málokdy jsou na konci první fáze postavy zdatnější než na začátku.
Hodnocení hráče: Hra ve 4 nebyla příliš zábavná, člověk se dostane ke slovu minimálně, stále buď hrají spoluhráči, nebo - a to především - hra.
Hodnocení hráče: Poněkud nevyrovnané - nejprve má jasnou převahu PJ, od jisté mise v kampani pak hráči, takže nejprve to trochu štve hráče, pak to trochu štve PJ. Harmonikový drak (který se smrští, posune a pak zase roztáhne) pobavil.
Hodnocení hráče: Poněkud nedoladěné mechanismy zakončené nefunkčním přerodem do PvP. V podstatě nejde levelovat, protože příšer je málo, vybavení ostatně taky, navíc většina je víceméně k ničemu, krom těch pár, které jsou neskutečně OP. Boj s bossem se neobejde bez pomoci druhých, ale hned poté je nutné bojovat s těmi, kdo pomáhali, což možná někomu vyhovuje, ale pro nás je to showstopper.
Hodnocení hráče: Odpočinková hra, kterou jsme s kamarády přejmenovali na "júdáismus", protože velmi častá událost je "you die". Málokdy se někomu podaří vynést byť jen jediný poklad, ovšem o to větší zábava to je. Vzdej se vší naděje, kdo vcházíš!
Hodnocení hráče: Zvláštní kombinace. Rychlá hra, která je tím zábavnější, čím více je hráčů (podobně jako u Bangu). Na druhou stranu, čím více je hráčů, tím delší je partie (která se hraje "na dva vítězné"), a to až do umdlení, protože pravidla v dalším kole zvýhodňují ty, kteří minule nevyhráli. Pod 4 hra nemá smysl, nad 5 je únavná.
Hodnocení hráče: Bohužel, hra naplnila všechny obavy, které člověk u KickStarterových her má. Tedy vypadá nádherně, ale mechaniky jsou nedomyšlené, immersion moc nefunguje (nejrušivější jsou "duplicitní" encounter karty, které mají stejný text jako již proběhlé, ale důsledek volby je přesně opačný), pravidla jsou napsaná hrozně a v jistou chvíli člověk pořádně netuší, co má dělat dál, čímž ho to přestane bavit. Obecně bohužel nedomyšlený clusterfuck.
Hodnocení hráče: Pravidla jsou mess a skirmishes ciry dicefest, na ktery nema clovek vlastne vubec zadny vliv.
Hodnocení hráče: Mi hra velmi nesedla. Vlastně nejde moc o fantasy, jde o strategizování s kartami, celé to navíc působí jako práce. Což je to poslední, co od hry chci, aby mi připomínala práci.
Hodnocení hráče: Jednoduchá hra, ale pobaví a lore celkem funguje.
Hodnocení hráče: Celkem fajn kampaňovka, za večer člověk odehraje cca 2-3 scénáře. Možná trochu složitější mechaniky, z nichž je pak reálně využita jen část. Ale možná je to pak důležité v pozdějších částech kampaně, kam jsme ještě nedošli.
Hodnocení hráče: Museli jsme si zkrátit provázek, aby to vůbec mělo nějakou zajímavost. Ale s touto úpravou velmi dobrá hospodská hra!
Hodnocení hráče: Když to člověk nebere vážně, je to kupa woke levicové zábavy. Lesbické páry trollů a gnómů, vinný sklep místo vězení, emancipovaná princezna, předgenerovaná transgender postava... prostě je to boží :-D
Hodnocení hráče: Mechanismus hry je hezký, ale pravidla jsou nedoladěná a vedou buď k rychlým smrtím, kdy objevování již objeveného není zábavné, nebo k vyčerpání balíčku schopností, což se pak musí různě obcházet domácími pravidly. Je to trochu jako procházka cukrářstvím, když máte málo peněz. Znovuhratelnost je z mého pohledu velmi problematická.
Hodnocení hráče: Naprosto příšerně napsaná pravidla, která bez taháků z BGG vůbec nedávají smysl. Jinak celkem nevyužitý potenciál. Tweakování zbraní a oblečení je překvapivě omezené, dějová linka veskrze žádná, eventy nesouvisející s dějem. Pěkný soundtrack. Obecně ale ve dvou celkem dobře hratelné a zábavné.
Hodnocení hráče: Je to celkem zábavné, když se sejdou lidé s různými herními strategiemi. Pokud všichni hrají totéž, je to trochu nuda.
Hodnocení hráče: Hra, jejíž hratelnost se kupodivu s počtem expanzí snižuje. Obecně ale platí, že partie poměrně záhy vybřednou do čekání na to, až někdo z hrdinů na 9. levelu konečně bude mít štěstí.
Hodnocení hráče: Celkem dobrá hra pro dva hráče, ve čtyřech téměř nehratelné.
Hodnocení hráče: Velmi zábavná hra, jen holt má smysl jen v kampani, která je dlouhá. Na některé fígle přitom člověk přijde až ke konci kampaně... jejíž znovuhratelnost je problematická.
Hodnocení hráče: Rozšíření, které z již tak velmi dobré hry činí hru takřka dokonalou. V klasickém Runeboundu prostě člověk chodí od střetnutí ke střetnutí a leveluje, dokud není dost silný na poražení "červených" střetnutí. V Sands of al-Kalim ovšem cílem není prostě stát se nejsilnějším, nýbrž splnit čtyři legendární úkoly a tím získat čtyři legendární artefakty. Ale tyto úkoly člověk získá, jen když vynechá střetnutí... a samozřejmě jen když je dostatečně silný, aby tolik artefaktů "unesl". Chození ve dne navíc unavuje, zato noc je plná nebezpečí... Hra se tak méně točí kolem levelování a šetření na nákupy (nepřátele obecně dávají více pěnez než u základu) a více kolem pohybu po mapě a strategických rozhodnutí, kdy a jak co dělat.
Hodnocení hráče: Ve dvou celkem dobré, u většího počtu hráčů začne otravovat systém boje, který je hrozně rozvláčný.
Hodnocení hráče: Stale plati, ze souboje hru zbytecne protahuji, ale oproti zakladu jde o krok spravnym smerem.
Hodnocení hráče: Klasická kickstarterovka. Takže dobré nápady a krásné zpracování, ale vlastně dost špatná hratelnost. Zde navíc zjevně hraje roli i to, zda člověk hrál onu MMORPG, podle které je to uděláno. Naše herní skupina RuneScape nikdy nehrála, takže neocenila ani (pravděpodobné) easter eggs, ani lore. Hru jsme tak brali spíše jako zvláštního křížence Arkhamu a Runeboundu, který vlastně se trochu potácí na místě, hráče k ničemu nenutí a v jisté chvíli to začne být poněkud únavné. Přičtěme si k tomu jak je u kickstarterovek obvyklé špatně napsaná a strukturovaná pravidla, a vlastně je dost jasné, že to hned tak na stůl znovu nepůjde.
Hodnocení hráče: Velmi dobrá přiběhovka s poněkud neuspokojivým koncem. Hra je víceméně omezena 56 koly (3x18 plus dvě mezihry). Prý může člověk narazit na konec leckde uprostřed obrovského světa - a uprostřed hry. Ovšem pokud se vám to stejně jako nám nepodaří, tak je posledních tak 6-8 kol vlastně jen protahovaným utrpením, protože už víte, že nic podstatného nestihnete, ovšem odehrát to musíte. Omezení počtu kol je tedy dvousečné. Zprvu vás nutí do vyjetí za hranice první mapy, to je dobré, ke konci ovšem funguje jako důvod k rezignaci. Každopádně velmi intenzivní a zábavný zážitek!
Hodnocení hráče: Velmi rychle se ohraje, protože v podstatě nejde o nic než nekonečné házení kostkou.
Hodnocení hráče: Bohužel, jako obvykle u těchto her, produkční hodnota je vyšší než hratelnost. Není to vyloženě špatné, ale vůči podobným hrám je to o úroveň horší.
Hodnocení hráče: Seherezada naprosto skvela 10/10, Challenger trochu horsi hlavne kvuli velkemu prvku nahody 8/10, Bubak nas svymi mechanikami trochu stval, 7/10.
Hodnocení hráče: Povedená dobrodružství, zvláště oceňuji využití augmented reality.
Hodnocení hráče: Příliš jednoduché, až na jeden dva totální záseky (přibližování zezadu, aha! hm...)
Hodnocení hráče: Ostrov 80/100, Pisk a paras 80/100, Formula 70/100
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Skymines
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny