Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Výrazné zlepšení zážitku ze hry. Jídlo jde získat dalšími prostředky, včetně dřeva a tím pádem jsou hráči méně pod tlakem a baví je to ;)
Hodnocení hráče: Root je komplexnější, tohle zase lepší pro méně zkušené hráče asymetrických her, nebo jako první nahlédnutí pod pokličku tohoto herního stylu. Frakce jsou jen 3 (zatím.. než bude rozšíření) a je to dost rychlé. Výrazné plus je, že to funguje jako dvojkovka (dokonce to spousta lidí doporučuje jen pro 2). Autorům komentářů typu "Root je špatnej, tohle mě taky nebavilo," se fakt směju :D Holt když někdo nemá rád Italskou kuchyni, tak si nemá dokola objednávat pizzu a těstoviny a pak na to nadávat :)
Hodnocení hráče: Dlouhé čekání na tah a než se engine rozjede, tak to trva šíleně dlouho. Interakce s ostatními minimální. A když už tam efekty ovlivňují ostatní hráče, tak je to tak strašně náhodné, že to dokáže rozbít komplet celou taktiku. Někdo porovnává s Marsem, nesouhlasím. Tam je aspoň trochu boj i mapu.. A hlavně to není tak dlouhé.. Tohle je víc wingspan na steroidech. Tady náhoda ovlivní karty, které přijdou a tak někdo dostane super kombo a někdo karty, které půlku hry nemůže zahrát.
Hodnocení hráče: Perfektní hra, půl bodu strhávám za velkou krabici, ve které je spoustu vzduchu :D
Hodnocení hráče: Rychlá vědomostní hra, která je fajn na cesty, nebo jako super filler. Ne všechny otázky jsou o znalostech, ale také o logice a tipování. Ideální kombinace.
Hodnocení hráče: Extrémně komplexní hra, ve které hráč musí hlídat hromadu aspektů. Nicméně z hlediska atmosféry se jedná spíš o překombinované prvky. Hra je velmi dlouhá (počet hráčů 4+) a poměrně hodně repetetivní.
Hodnocení hráče: Podle toho hypu, kterej to má, jsem čekal výrazně víc. Stačí, aby přišla špatná skladba karet, trochu méně štěstí při hraní karet napětí a je po závodě. A graficky mi to moc nesedí. Hezký element je slipstream, jinak třeba "průjezdy" skrz formule s mininem blokování závod moc není. Je fajn, že to je docela svižný...
Hodnocení hráče: Výborná hra, kde je téma opravdu na prvním místě. Asymetrické frakce perfektně definují styl hry. Hra je velmi příjemně "nekonfliktní," takže nedochází k nějaké přímé řežbě, ale spíš se náklání misky vah tu jedním a tu druhým směrem. Hra je velmi dlouhá (hráli jsme 5 hodin ve 4 hráčích, protože hlasování a celková údržba hry na konci každého kola je zkrátka dlouhá), ale poprvé mám pocit, že mě to opravdu bavilo od začátku do konce a jednotlivé tahy dost odsejpají. Navíc je to velmi intuitivní, přestože pravidel je hromada. Věřím, že to za 3 hodiny jde uhrát, když to člověk zná a má to nahrané. Klasický neduh eura je v tom, že jakmile se rozjede engine, tak to už bývá často repetetivní, ale tady to nevadí, protože tak to zkrátka ve světě chodí :) Rychlost náběru bodů je pro každou frakci jiná, zároveň je stále nutné vyjednávání pro dobrou skladbu politických zákonů apod. Zkrátka velmi precizně převedený ekonomický svět do hry.
Hodnocení hráče: +Vizuálně moc hezké +komplexně propracované téma +hody kostkami, kde je možnost upravovat pravděpodobnost úspěchu "většiny" herních testů +semikooperativní hra -Pravidla na cca 50 stran se spoustou nejasností. -Hody kostkou jsou sice pěkný systém, ale pokud hraju 4 hodiny hru a na konci ovlivní vítězství nějaký náhodně vylosovaný prvek konce hry+špatný hod, tak je to trochu k vzteku a mám pocit, že jsem si rovnou mohl hodit kostkou se soupeři a vyšlo by to na stejno. -Extrémně dlouhá část údržby ke konci kola. Vyhodnocení všech postupných kroků je delší, než předchozí akce hráčů, včetně domlouvání, co a jak by bylo dobré v daném kole provést -Jak je u autora zvykem, jeho hry nejsou přístupné novým hráčů ve skupince zkušenějších.
Hodnocení hráče: Hra, ve které si engine ani nerozjedete a už je konec. Navíc nemáte šanci využít všechny možnosti, které hra "nabízí". Zhruba tak 30% a přitom všechno jde suplovat penězi. Plusem je nová grafická verze, oproti šílenému vizuálu původní. I tak je tu několik nelogických prvků a celé to je hodně neintuitivní (hlavně kvůli možnosti některé akce dělat "kdykolik"). V pravidlech je spousta nedořešených věcí a nikdo si nedal práci s tím, aby po letech v deluxu provedl změny a vysvětlil vše potřebné. Prostě změnili grafiku a s rozšířeními (moduly) to naházely do krabice. Dvojité desky pro hráče se tradičně trochu kroutí a kvalita komponent je tragická (špatné ořezy prelepek na žetonech, nejlevnější kostky se špatně vytištěnými puntíky apod..). Interakce mezi hráči je relativně malá a prvek náhody značný. Hodně zvláštní hra.
Hodnocení hráče: Hra mého dětství, nemohu jinak, než 4. Jinak produkčně dost slabota, ale zabavilo to na chatě na spoustu deštivých večerů :)
Hodnocení hráče: Pro mě má hra perfektní atmosféru putování po klášteře. Pokud máte rádi Jméno růže, je to povinnost ;) Hra je v rámci příběhu řízena náhodnými zvraty, které nicméně pěkně ohraničují běh děje. Možností pro strategii je tu vícero, stejně tak lze i v rámci pravidel obehrát ostatní hráče. Herní doba je okolo hodiny, což je akorát.
Hodnocení hráče: Pokud bych volil jedno rozšíření, tak tohle. Nektar a změna desek jsou rozhodně k lepšímu.
Hodnocení hráče: Evropští ptáci jsou krásní a super, ale pravidlově žádné velké změny. Oceánie je důležitější
Hodnocení hráče: Skrytý zrádce je fajn, ale hra se hrozně vleče a vyžaduje velké množství hráčů.
Hodnocení hráče: Draftovačka s prvky Magicu (ok, asi jen barvy elementů a nutnost "landů"). Hra je celkem svižná a díky velkému počtu karet jsou partie odlišné a lze to pokaždé hrát jinak. Celé to doplňuje i velký počet úkolů.
Hodnocení hráče: Zábavný scénář, bohužel je jedno místo, kde se dá trochu zaseknout a omylem ztratit přístup k další kartě, což pak znamená velké komplikace a nelogiku.
Hodnocení hráče: Hra má pravidla, která působí komplexně a složitě, ale v podstatě je to velmi jednoduché. První dobná vada je, že karty jsou pouze o symbolech a "lore text" je tu velmi rušivý, protože člověk má neustále pocit, že to jsou pravidla, protože zabírá obrovskou plochu. Ohledně hratelnosti mám problém s nevyrovaností a náhodou k jednotlivému draftu. Hra je pricipiálně o správném managmentu akcí, který ovšem není vždy v rukou hráče, ale v rukou náhody. Pokud nemám štěstí na kartu s "přepínáním preferovaného symbolu," mohu být několik kol poměrně dlouho zaseknutý a zpomalený. Naopak z toho soupeř může velmi pěkně těžit, protože např. 5-6 akcí za kolo je obrovský rozdíl mezi garantovnanými 2. Hra tedy také dost tlačí na hráče alá kontroverzní Agricola (kterou mám velmi rád), ale tady mám pocit větší potřeby zásahu z venčí (náhoda), aby se mi to sešlo. Strašná náhoda ve vyhodnocování dominancí. Ve 3 lidech se běžně stane, že mezi tahy někdo objeví/vyhodnotí dominanci a nelze na to reagovat..
Hodnocení hráče: Lehce asymetrická blafovací hra ve které hrajou roli všechny aspekty hry (náhoda barev startovních karet, síla zvoleného daru vs počet hlasů pro každé kolo, startovní hráč, komunikace atd. ). Ke konci hry solidní bolehlav, který by zasloužil zápisník Sherlocka Holmese :D Prvotní vysvětlení a bodování je nejsložitější pro přilákání a zapracování nových hráčů. Velmi netradiční vizuál, který nás baví. Super komponenty, jen kvalita trochu horší, karty se při vkládání do obalů klidně mohou ns hranách odřít (wtf! )...
Hodnocení hráče: Vizuálně se mi to líbí, herně mě to baví, za mě lepší než Heat. Možnosti s hledáním ideální stopy krásně vyvolávají pocit závodu. Braňo říkal, že najít ideální stopu je lehké. S tím souhlasím, ovšem mnohem složitější je najít ideální stopu a nenechat se v ní třeba zablokovat díky špatnému zvolení rychlosti. Ne vždy je dobré dojet "kam jen můžu" a pak ztratit zablokováním třeba kolo. I větší karambol neznamená konec nadějí na vyhru. Chybí tu slipstream z Heatu a trochu by to chtělo upravit systém počasí, ale závody jsou i tak velmi zábavné.
Hodnocení hráče: Parádní tématická hra, která je svižná, člověk se nenudí a málokdy čeká na svůj tak, protože to fakt frčí. Prvek draftu to posouvá ještě na lepší úroveň. Některé karty jsou nicméně extrémně silné, jiné interakce jsou slabší. Ovšem variabilita perfektní. Zábava ve dvou, stejně tak ve čtyřech!
Hodnocení hráče: Epická řežba, s unikátními pravidly. Náhoda vlivem dobíraných karet krásně definuje herní styl, a proto je každá partie jiná i za stejnou frakci. Pokud mohu vyrábět silné efekty do bitvy, je možné hrát agresivněji. Pokud naopak chodí karty za body, lze hrát velmi defenzivně. Celé je to tedy o adaptaci a reakci na vývoj stolu. Pro hráče, kteří si tradičně jedou svojí jednu strategii každou partii, modlí se, aby jim to nikdo nepokazil a nejsou schopni improvizace to opravdu není. Diplomace a manipulace je vítána ;)
Hodnocení hráče: Velmi zábavné nové frakce, kde jedna má možnost pracovat s ruinami a tím pádem trochu zdržovat tuláka a druhá, která si zase vzala trochu principu z Orlů a přidala pátrání po relikviích. Dále jsou obsahem pomocníci 4 základních frakcí pro hru v menším počtu hráčů. A hlavně jsou zde uvedena pravidla pro nový, lepší, zábavnější a hlavně výrazně vybalancovanější setup. Některé frakce posílily lehce, ale např. Ještěrky a Vrány poměrně výrazně. Už nemá smysl hrát jinak ;)
Hodnocení hráče: Klasická kvízovka naroubovaná na aktuálně populární téma tří TV kuchařů, kteří jezdí po ČR a Moravě. Kvízy jsou fajn, herní mechanismy naopak moc ne. Jsou většinou zbytečné (např. princip cestování) a přitom docela zamotané a nelogické (žetony vareček a talířů). A navíc je v receptu na spagetti Carbonara jako ingredience smetana.. To je prostě rovnou automaticky hvězda dolu..
Hodnocení hráče: Odehrál jsem zatím v partě ve 3 lidech cca 10 hodin hry. Příběh krásný, velmi poutavý a vtáhne. Zpracování hry je také na jedničku, krásné ilustrace i dostatečné zajímavé herní komponenty (předměty, schopnosti, lokace a bojové karty...) Co mě hodně mrzí je, že některé příběhové milníky nelze projít bez náhody. S minimálním spoilerem uvedu příklad hned prvního aktu. Pokud chcete projít do další kapitoly, musíte na jednom ze 3 míst nalézt určitou věc. Nicméně v jednom místě to nalezne pouze jeden určitý charakter (pokud ho nemáte, v základním setupu tam nikdo další vlézt nedokáže). V další lokaci opět pouze jeden určitý char díky svým vlastnostem a to ještě musí opravdu dobře hodit kostkou. No a ve třetí lokaci to sice mohou nalézt všichni, ale ten hod kostkou je opět velmi těžký a výsledkem může být i smrt postavy. Chápu, že může náhoda ovlivnit určité rozdíly v boji a v předmětech, ale aby i zásadní příběhové části byly takto podmíněny, to se mi úplně nelíbí.
Hodnocení hráče: Aplikace perfektní. Hra velmi komplexní. Jak už zmiňovali ostatní, pokud ujede vlak vlastní chybou, nebo zkrátka smůlou na karty (a jejich sílu), tak to dohnat akoro nikdy nejde. Hraju to pouze v apce a převážně scénáře. Tam se to bohužel projevuje ještě víc. Pro některé je zkrátka nezbytná určitá posloupnost divů a osobností, a pokud to neklapne, tak smůla a reload. V životě bych to nechtěl hrát jako deskovku u stolu, protože podle fotek reálné hry, co tu jsou, to vypadá šíleně. Neskutečně složitá údržba a vyhodnocování produkce, korupce apod. Naštěstí to ta apka umí sama..
Hodnocení hráče: Digitální verze suprová, na stole bych to v životě nechtěl vidět a počítat :D
Hodnocení hráče: Vědomostní hra, která trpí na situace, kdy člověk jen potřebuje správně naházet kostkou...
Hodnocení hráče: The Seventh Screening - 2* (strašně nepřehledný příběh, určitě nejhorší scénář ze všech Unlocků, které jsem hrál). The Dragon's Seven Tests - 4* (asijské prostředí je vizuálně pěkné, závěr je trochu zvláštní), Mission #07 - 5* (perfektní dvou fázové dobrodružství, TOP3 ze všech Unlocků)
Hodnocení hráče: Za mě nejlepší box. The Night of the Boogeymen - 4* (zábavná interakce při určitých příběhových posunech). Scheherazade's last tale - 5* (výborný klasický příběh, závěr je v AJ trochu zrádný). Expedition Challenger - 5* (pro mě nejlepší dobrodružství ze všech Unlocků, perfektní interaktivní děj)
Hodnocení hráče: Trochu zklamání, protože je to principiálně podle tří dobrých deskovek. Ticket to ride - 3* (relativně nezajímavá detektivní zápletka, na můj vkus dost neintuitivních řešení). Mysterium - 4* (příběh zajímavý, ale také některé věci trochu neintuitivní). Pandemic - 5* (vlastně to není detekivka, ale prostě příběh o záchraně světa. Nejzábavnější)
Hodnocení hráče: The House on the Hill - 4* (klasický příběh v domě, kde straší). The Nautilus' Traps - 4* (hezká mechanika s omezeným kyslíkem). The Tonipal's Treasure - 4* (jakožto 3. dobrodružství, které bývá většinou zlatý hřeb boxu mě zas tak nezaujalo a ničím výjměčné mi nepřišlo, i tak nadprůměr).
Hodnocení hráče: In the Clutches of Hades - 3* (Mám rád řeckou mytologii, ale tohle mě úplně nezaujalo, průměr). Professor Noside's Animal-O-Matic -4* (tématika profesora je trochu infantilní, ale inteaktivita tohoto dobrodružství byla velmi vysoká). Around the World in 80 minutes -5* (příběhová klasika, velmi zábavné, TOP3 scénářů v Unlocku).
Hodnocení hráče: A Noside Story - 3* (nejsem fanda dobrodružství Nosida, průměr). Tomstone Express - 5* (super vyšetřovačka ve vlaku). The Adventurers of Oz -5* (klasický příběh, perfektní ve více lidech).
Hodnocení hráče: The Noside Show - 3* (na to, že to je Noside, tak to jde, i když je to dost crazy). Arséne Lupin a The Great White Diamond - 5* (pěkně propracované, super klasický příběh). Lost in the Time Warp -5* (k dokonalosti chybí jen nelogičnost, kdy lze a je nutné používat věci z jiné časové linky, než se právě nacházíte).
Hodnocení hráče: The Forumula - 4* (povedený scénář). Squeek and Sausage - 4* (sice Noside, ale neurazí). Island of Doctor Goorse - 4* (zajímavý koncept dvou skupin, bohužel jedna skupinka to má mnohem delší ze začátku a druhá čeká na její postuo, což je dost nuda. Celkově trochu chaotické včetně závěru).
Hodnocení hráče: Super krabice. Action Story - 4* (vtipný otvírák s hezkým zvratem). Robin Hood Dead or Alive - 4* (klasický příběh, jen některé anglické hádanky byly trochu komplikovanější, ale s hinty to šlo v klidu.). Sherlock holmes The Burnt Angels Case -5* (perfektní vyšetřování, hezká interakce v apce).
Hodnocení hráče: Hra vyšla v době, kdy byl Zaklínač extrémně populární díky vydanému Wild huntu. Samotná hra má hezké vizuální zpracování a atmosféra Zaklínače na hráče krásně dolehne. Ale to je zhruba všechno. Samotné sbírání "lupiček" a "vlčků" je koncept používaný už tolikrát, že vydavatelé mohli být trochu nápaditější. Hra se po každém tahu hráče poměrně dost změní a není tedy žádná možnost se svůj tah připravit. Zároveň tah trvá docela dlouho a při přemýšlení co udělat, se ostatní zkrátka nudí... a to tak, že hodně. Jakmile je někdo trochu přemýšlivější, tak se hra vleče. Za ty peníze to rozhodně nestojí a už vůbec ne za ty dvojnásobné ceny, které to má na bazarech jen proto, že to už nikdo (naštěstí) nechce dotisknout a zároveň je Zaklínač stále populární. Zahrajte si to na GOGu v digitálu za stovku a chuť to hrát dál vás přejde ;)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zombicide: Zelená horda
Akt. cena: 910 Kč
Končí za: 1 den