Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Člen klubu: Klub přátel deskových her AVZO Neratovice
Úroveň: Přispěvatel
Zatroleným hráčem: 2012 dnů
Naposledy přihlášen: včera
Hodnocení hráče: Neskutecne overhyped hra, ktera je spatne hratelna ve 3 nebo 5 hracich a je extremne nahodna. Z pocatecniho nadseni se propadla do sedeho prumeru. Pokud Vam nejdou karty, tak tady s tim nic moc neudelate. Nelze zahrat betla jako v mariasi. Doporucuji radeji Milostny dopis, ktery necha scouta svetelne roky za sebou.
Hodnocení hráče: Hra je to vyborna, tim, ze jsou na zacatku vycvikove scenare, tak cloveka postupne uvede do pravidel. Mozna by tech vycvikovych scenaru mohlo byt trochu vice, aby si pravidla vice sedla. Jedna se pribehovy RPG "dungeon" crawler, kde vybijite bestie a vylepsejute si postavu/y. Za drobny nedostatek je pak nedostatek scenaru, kde delate i neco jineho, nez kydlite nepratele. Za velky nedostatek povazuji krabici, ktera je mala a po obaleni karet (coz je vicemene nutnost) se Vam komponenty nevlezou zpatky a mizerny OTB insert. Toto jedine kazi dojem ze skvele hry.
Hodnocení hráče: Odehrano 10 her a musim rici, ze super. Hra se da hrat i s mym 70-letym otcem, pricemz je tam strategie jizdy. Pokud se zda hra byt prilis lehka, je zde modul pocasi (meni podminky na trati), garaz (customizace baliku hernich karet) a legendy (NPC protihraci). Pozor nejedna se o simulaci, ale spise o arkadove zavodeni, ktere pokud chcete muze si zeslozitit. Pul hvezdy davam dolu, kvuli tomu, ze hra je od pocatku designovana az pro 8 hracu, pricemz 2 vykuchali a nechali do pristiho rozsireni.
Hodnocení hráče: Hrano celkem 3-krat s delsim casovym rozestupem, poprve- spatne (hra ve 4), podruhe ok - hra ve 3, potreti - velmi spatne - hra ve 2. Vzdy zaklad + predehra. Ve 2 nedoporuciji vubec hrat - extremne nahodne - zalezi jake karty Vam prijdou na zacatku, zda Vam sedi do dane korporace nebo ne - defakto to predurci celou hru. Dale hra trpi na snowball efekt - ale extremne. Je zde vlastne 1 druh surovin - a to penize, a pokud poskocite v prijmech, tak utecete protihraci, at dela co dela. S tim, ze pokud mu nejdou karty na komba, tak s tim nic neudela - ve dvou prilis nepomaha ani draft. Karty prime interakce jsou proste dementni - a obzvlaste ve 2, kdy dokazi nekoho poskodit za nizke naklady tak, ze se uz z toho nevyhrabe. Ve vice hracich mohou mit urcite ospravedlneni, tim ze mohou brzdit vedouciho hrace (pokud hraci hraji racionalne), ale ve 2 jsou opravdu tragicke, pokud je ziska vedouci hrac. Lepsi hra s kartami ve 2 je Archa Nova, engine building hra pak Res Arcana.
Hodnocení hráče: Opravdu me nezaujala, clovek musi mit rad tento typ her. Podle me na party hru prilis slozita a dlouha, na normalni hru prilis nahodna - agenti nemaji sanci, pokud fakt nemaji ohromnou haluz. Hrano 2krat. Hra neni moc tematicka, coz bych u podobne hry ocekaval - jedna se spise o sadu pravidel, ktere se daji naroubovat na jakekoliv tema - napr. naborar nema duvod odpovidat na akci agentu OTÁZKA ( Agent si vybere jednu zajímavost ve své lokaci a zeptá Náboráře, zda ji už dříve navštívil. Pokud se tak stalo, Náborář vybere jednu takovou lokaci a umístí tam žeton kroku) - proc by to v realite delal, kdyz se snazi, aby jej agenti nechytili.
Hodnocení hráče: Nenaročná rodinná hra, kde celkový výsledek závisí dost na hře spoluhráčů (kolik Vám pošlou potravy). Prostě pohodovka pro celou rodinu.
Hodnocení hráče: Hra se da nazvat jako Vyber mensiho zla. Ta hra hraje Vas, obvykle umistite 18 tetrisovych dilku, pricemz v 14 kolech Vam souperi urci, co budete hrat - daji Vam na vyber ze 2 dilku, ktere se Vam vetsinou nehodi, protoze bud maji blby tvar, nebo neobsahuji kombinaci 2 barev, kterou potrebujete. A kdyz uz Vam sedne tvar i barvy, tak Vas hra pojede tim, ze obsahuje meteorit, ktery musite odstranit Rovery. Ty se spousteji prilozenim cerveneho dilku, ktery si ovsem chteji vzit vsichni hraci, takze jich je nedostatek. V posledni hre 6 kol jsem nedostal ani jeden, abych si nasadil rovera. Konec hry neni pevne dany a nadiktuji Vam jej taky protihraci a to tim, ze nekdo z nich nebo Vy nemuze umistit dilek. Tzn. ostatni hraci maji defakto tah navic. Existuji lepsi tetrisovky - napr. Ostrov kocek.
Hodnocení hráče: Vcera jsem mel tu "cest" hrat legendu mezi hrami - Osadniky z Katanu. Ve 4 jsme to hrali 4,25 hodiny. Vzhledem k tomu, ze produkce je rizena kostkami (hazi se 2-mi kostkami a pokud je soucet roven cislu na danem uzemi), tak se celkem pravidelne stavalo, ze 1 clovek cekal na tah 15 az 20 minut, a pak zjistil ze nema co delat, protoze nema suroviny. Dale 1 hrace, jsme museli kompletne setrit cca prvnich 1,5 h, protoze bychom ho mohli zariznout na zacatku a pak by se na nas jen tak smutne 4h koukal. Karty "intrik" pak mi zpusobily, ze i kdyz jsem se konecne po 40 minutach dockal tahu, kde bych neco mohl delat, protoze konecne mi neco vyprodukovalo, tak jsem utrel, protoze moje suroviny byly temito kartami redistribuovany mezi ostatni hrace. Naprosto nevyrovnane vlastnosti budov - modre, zelene, zlute. Nesmyslne pravidlo o o okamzitem ukonceni hry, kdyz hrac ziska potrebny pocet bodu a ostatni hraji o kolo mene.
Hodnocení hráče: Pekna rodinkovka, ktera obsahuje zajimavy draft mechanismus karet zalozena na bazi Tetrisu - skladani kocek na lod. Ma trochu nevyvazeny hodnotici mechanismus, kdy za ukoly se da ziskat nepomerne vice bodu, nez za sber kocek. Ten, ale lze poupravit a uzit si hru.
Hodnocení hráče: Vyborna hra, idealni pro hru s detmi, ale lze aplikovat i ruzne strategie v zavislosti na urovni soupere
Hodnocení hráče: Na Savanu jsem se tesil, pote co jsem ji videl na jouobu a musim rici, ze nezklamala. Bavi me i deti a i manzelku, pritom vsichni radeji hrajeme mene konfliktni hry. Hra je vice nez area-control hra, takova vice pretlacovana, protoze porazene jednotky neodchazeji z mapy, ale pouze se stahuji, coz znamena, ze deti jsou mnohem mene nastvane. Take pouziti cervnych karet umoznuje snizit konfliknost a chaos na hracim planu. Mohu jen doporucit.
Hodnocení hráče: Mame odehrany 1 scenar a hra se nam libila az na nekolik, ale: 1) Hra je to pribehova, ale toho pribehu tam moc neni - karty jsou velke a veslo by se ho tam podstatne vice, co by uvedlo do deje. 2) Hra Vas nuti, abyste vse vlastne proletli, zatimco clovek by si radeji vse prosel a zjistil co k cemu slouzi, jak vse spolu souvisi, jinak se vlastne sidite o veci, ktere jste zaplatili, protoze scenar se opravdu da hrat pouze 1 krat 3) Prvni scenar je opravdu hodne o detailu na kartickach, kterych si nemusite vubec vsimnout (napr. na dane karte si vsimnete 1 veci a ne druhe) a zatuhnete -> pokud se neco takoveho vyzaduje, pak by bylo vhodne na takovou situaci upozornit v pravidlech.
Hodnocení hráče: Moc povedene rozsireni. Za me lepsi nez Asylum, Pripad Marcy nebo Endurance. Je k nemu prequel, ktery je dela jeste lepsim. Jasne ma par chybek, ale konecne vyuzity potencial Time Stories. Vtipne je, ze se dozvite konecne nektere veci z Asylum, ktere tam nebyly vysvetleny, coz zakladni hre skodilo. Jeste jedna poznamka rozsireni se hraje dele, nez ostatni = my jsme je odehrali za 6 hodin ve 4. Pro nekoho to muze byt plus, pro jineho minus.
Hodnocení hráče: Viz. diskuze. Ten scenar neni spatny, ale implementace by mohla byt lepsi.
Hodnocení hráče: Za me je to dost rozporuplny pribeh. Opet chybi nejake zduvodneni, proc je treba Marcy zachranit (pokud za duvod nepovazujete blablabla – je dulezita pro lidstvo) a opet chybi epilog. Ve scenari je dost nahody, ktera Vas muze pripravit o cas takovym zpusobem, ze Vas stoji 1 beh a chybi logicka posloupnost lokaci -> proc jit nekam driv nebo pozdeji. No a opakovat beh napr. 3-4 vazne neni zabavne. Hra totiz obsahuje minimum checkpointu. Scenar obsahuje nektera dost spatne vysvetlena pravidla. Konec scenare je pak uplne WTF?!? Navic podle me se neda jednoznacne identifikovat z nalezenych voditek, kdo presne Marcy je. Proste mechanismy hry jsou dobre, ale scenar by mohl byt implementovan podstatne lepe.
Hodnocení hráče: Rodinne hodnoceni po 2 hrach - deti 2,5 a rodice 2. Boogie je jednoznacne nejslabsi.
Hodnocení hráče: Hrali jsme ve 4 a hra trvala 1,5 hodiny. Na to, ze to je filler, to je hrozne dlouho. Dale je zde vyznamny snowball efekt, ktery hra neresi - hraci, kteri se dostavaji jako prvni lepsim priseram maji vyznamnou vyhodu. Moznost prehozu za kostky by radeji mela byt resena jako +-1 hodnota kostky, protoze jinak dochazi k situaci, kdy 5 minut se prehazuje kostka
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Deskové commandos! SAS Rogue regiment - ALL IN!
Akt. cena: 5500 Kč
Končí za: 3 dny