Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Obec: Olomouc (Okres: Olomouc)
Člen klubu: Klub deskových her DoUPě Olomouc
Úroveň: Častý přispěvatel
Zatroleným hráčem: 4250 dnů
Naposledy přihlášen: před 2 dny
Hodnocení hráče: Jeden ze "starších" workerplacementů, ve kterém ale ještě stále čekám, jestli je k něčemu válka:)
Hodnocení hráče: Začnu negativy. Pravidla by mohla být lépe strukturovaná, dohledává se za začátku fakt dost a fakt blbě. Náhoda timerů občas umí velice škaredě zaříznout. Vlastně to nepřináší nic extrémně nového a originálního. A teď pozitiva. Je to neskutečně chytlavá dobrodružná hra, ve které je každý quest jiný. Pokaždé se těším co se bude v tom questu dít, co objevím, co budu muset oželet, co prozkoumám. Za mě prozatím po asi 12 questech naprostá pecka a jedna z nejlepších dobrodružných kampaňovek, co jsem hrál.
Hodnocení hráče: Zajímavá kombinace umísťování charakterů s abilitkami a area control. Občas to sice skřípe a někteří mají problém s tím, co dělá která barva, ale jinak docela fajn.
Hodnocení hráče: Po několika Laukatech vlastně mírné zklamání. Nádherný, ale trošičku zadýchaný workerplacement:)
Hodnocení hráče: Popravdě ho mám spíš do "sbírky":) Ne že by to byla špatná hra, jen to není úplně můj šálek:)
Hodnocení hráče: Kombinace mechanik mi hodně sedla. Líbí se mi i míra interakce, která není vysoká, a přímá, ale je tam:). Na stole vypadá skvěle, a potrápí mozek, zejména v resource/action managementu.
Hodnocení hráče: Výborný dice placement, kdy plánujete skrytě svoje nahozené kostky, a až po tom co vidíte jaké kostky a v jakém pořadí je mají ostatní naplánované začnete vymýšlet, jak přesně je použijete. Mírně AP záležitost, ale zas tak moc škození a interakce tam není, ale za mě přesně tak akorát. Solo hra taky dobrá, určitě se k ní ještě vrátím:)
Hodnocení hráče: Jeden z mých oblíbených Laukatů. Možná trochu překombinované, ale jen lehounce:)
Hodnocení hráče: Mám asi slabost pro Chiptheory. Popravdě multiplayer mi to moc neučarovalo, zejména ve více jak dvou hráčích, protože těch abilit ostatních je moc, a je to celé trochu zmatečné. Ve dvou už je to lepší. Ale za co těch 5 hvězd? Za solo. Kampaň vás provede plejádou různorodých misí, a naučíte se tak jednotlivé frakce. I ta drobná variabilita v setupu scénáře pomůže v nutnosti změnit strategii nasazování jednotek. Možná bych mohl něco strhnout za nesrovnalosti v pravidlech a trochu krkolomné řešení některých automatizovaných věcí, ale za mě je to nejlepší MOBA deskovka jakou jsem kdy hrál a nejlepší solo jaké jsem kdy hrál:)
Hodnocení hráče: Epický coop, který může být parádní herní seancí, ale taky nemusí. Občas ta náhoda prasí hru na jednu nebo druhou stranu (a tím nemyslím kostky:D). Ale to k tomu prostě patří:)
Hodnocení hráče: Po několika hrách musím uznat, že patří mezi mé oblíbené Laukatovky. Je to místy opravdu překombinované (trochu Laukatův rukopis?), ale vesměs to dává tematicky smysl. Nádherná grafika, i když já radši jeho Fantasy světy:)
Hodnocení hráče: Prostě Indiana Jones v deskoherní podobě:) Tohle by chtělo druhou edici a vyleštit:D
Hodnocení hráče: Epické open world rpg v deskoherní podobě. Mechanicky trochu odlišné od klasických kostkovek, ale o to zajímavější. Po delší době jsem to trochu srazil, protože scénáře mi začali připadat repetitivnější a trochu nám pak chyběla zajímavější AI.
Hodnocení hráče: Workerplacement tak trošičku jinak, díky výměně karet/darů. Graficky moc pěkné a ve své podstatě nakonec celkem jednoduché euro.
Hodnocení hráče: Velice rychlá jednoduchá abstraktka, Nádherné provedení. Ideální teda pro dva, ve třech už to je trochu chaos, ve 4 jsem nezkoušel, ale hraje se na týmy 2V2.
Hodnocení hráče: Velice příjemné překvapení. Na to jak jednoduše se to tváří, je to docela hodně přemýšlivé. Je tam teda i nějaká ta náhoda, ale celkově velice fajn dvojkovka.
Hodnocení hráče: Ten otevřený svět tvořený kartami lokací a to jak se vyvíjí a co nabízí je super. Je tam spousta zajímavých nápadů, ale pak je tam ta část soubojová, která je šitá horkou jehlou, a z jedné jednoduché mise můžete skočit do jiné, která vás zabije na první dobrou fakt hodně rychle a bohužel často do ní skočíte i náhodně. Časový limit na splnění kampaně mi přišel nereálný, a celkově zabíjí jakýkoliv rozvoj základny. Pokud neutečete z mise, která je pro vás nevýhodná a sejme vás to, tak se z toho prakticky už nevylížete. Přes to všechno jsem si to vlastně užil, ale líp hodnotit bohužel nemůžu.
Hodnocení hráče: Zatím jsme teprve asi ve čtvrtině hry (pátý scénář), a "trošičku" se bojím repetitivnosti, ale zatím jeden z nejlepších dungeon crawlerů co jsem hrál. Systém barevných kostiček je velice intuitivní a dává pořád dostatek zajímavých možností a rozhodování. Po každé misi má člověk "něco" nového. Je pravda, že zabere na stole dost místa, a žetonků je požehnaně. Prakticky až na asi dvě tři specifické mechaniky bylo dungeon crawler hráčům vysvětleno za 15 minut. Příběh zatím takový standard, nenadchne ale ani neurazí. Hráno ve třech, a zatím všichni jsou maximálně spokojení. Uvidíme, co přinese hra dál.
Hodnocení hráče: Jeden z mých nejoblíbenějších Laukatů. Jako vždy to lehce skřípe, ale já mu to prostě i tak žeru:D
Hodnocení hráče: Hra pro mě skvěle imituje pocit z open world RPG videohry. Je tu spousta grindu, takže pokud vás nechytne soubojový systém (taktický bag builder), tak si hru bohužel neužijete, protože těch bojů proděláte stovky. Ale i mimo partii občas listuju indexem a vybírám, jaké nové vybavení si sehnat a co na to potřebuju, kde sehnat suroviny na svou pevnost, a pro ty, kdo ten grind nechtějí, můžou zkusit jít čistě po questech (byť bez grindu, nejspíš narazíte na to, že souboje už nedáváte). Není zde tedy "průzkum" světa v tradičním smyslu slova, ale ta otevřenost je skvělá. Pro mě zatím vedle Spících bohů nejlepší open world deskovka (ale nehrál jsem jich zas tolik:)
Hodnocení hráče: Stejně jako Tainted grail, i když asi pořád o něco lepší, hlavně díky tomu, že je to sci-fi. Prvotní asi třetina hry bylo čiré nadšení, pak to začalo trochu upadat, aby na konci zbyla pouze frustrace a dojetí příběhu už bez samotného hraní. Přišlo mi že na konci už to bez velké náhody prostě nešlo.
Hodnocení hráče: Naprosto skvělé puzzle, a podařilo se jí rychle vyšplhat na mou top 2 solovku. Uvidíme co hraní ve více hráčích. Nicméně hned po zahrání jsem na Gamefound objednal pokračování:)
Hodnocení hráče: Moje srdcovka. Jsou tam nejasnosti na kartách i u hrdinů. Je tam náhoda, která vás dokaže zabít aniž byste mohli jakkoliv reagovat, a přesto mě to nutí se k ní neustále vracet.
Hodnocení hráče: Velice příjemné překvapení. Tematicky suché jak hašené vápno, ale mechanismy to vše překonávají. Rozhodně stojí za vyzkoušení:)
Hodnocení hráče: Nic extra nového, co se mechanik týče, tu asi nenajdete (dice placement a trocha těch tetris dílků), ale je to tak skvěle poskládané, že nemůžu než být nadšený. Dokonce i solo je super. Jediné co může trochu zavařit je nabídka plakátů, kdy po dvou kolech mám tábor připravený na dvě barvy a ony v nabídce prostě nejsou. Možná by bylo fajn zajistit nějak možnost obměnit nabídku. Nicméně to není tak zásadní jak se zdá. Za mě super překvapení:)
Hodnocení hráče: Taková trochu klasika. Pravidlově velice jednoduché, ale krásně kombící. Workerplacement podle mého gusta:)
Hodnocení hráče: Vcelku jednoduchá push your luck hra, kde bohužel mám pocit tak polovina budov není úplně relevantních. Je to holt hodně entry level věc, ale jako fanoušek Laukata jsem ji prostě musel mít:)
Hodnocení hráče: Velké překvapení. Prakticky se jedná o conversion euro (tedy měním kostičky za něco co mi dá body). Ale centrální mechanismus a propojení jednotlivých tracků, je naprosto skvělé. Je to jedno obří nádherné puzzle téměř bez náhody, a tou náhodou je pouze řada karavany s kořením (jaké karty kožení postupně do hry přicházejí). A i tuto náhodu lze snižovat pomocí velbloudů. Za mě naprostá euro pecka roku 2O2O:)
Hodnocení hráče: Jak nemám rád věci na čas, tak tady to sedí jak prdel...a z jednoduchých karet se dají stavět tak nechutné balíčky. Jen občas má někdo štěstí na fakt pekelné kombo a s tím prostě nehnete:)
Hodnocení hráče: Velice tématický workerplacement. Kupodivu nejdivnější je právě naroubování událostí a setkání, které vyhodnocuje první hráč, a u setkání si často vybírá kterého hráče se bude týkat. Tohle možná mohlo být trochu upravené. Jinak právě to téma a provedení je u mě velké plus:)
Hodnocení hráče: První hra celkem ušla, a byla to i sranda, ty ostatní však ukázaly, náhodnost a bezradnost, jakou nemá snad ani člověče.
Hodnocení hráče: Zatím hodnotím jen po solo hře. Základ hry je totožný se Sedmi divy. Tři kola, drafting dílků, kdy pokaždé jeden vyberete, a buď ho umístíte, nebo prodáte. Jsou tam ale odlišnosti. Zejména to, že řešíte nejen jestli se vám dílek hodí tím co umí, ale taky jestli ho můžete umístit kam potřebujete, protože musíte navazovat silnicí do centra. Za mě rozhodně zajímavá alternativa k Sedmi divům, které má kolem mě hodně lidí a chtěl jsem je taky, ale jinak:)
Hodnocení hráče: Příjemný workerplacement, s krásnou grafikou. Jednoduchý a přístupný. A strašně fajn na jednoduché SOLO hraní.
Hodnocení hráče: Takový mrakodrapový Ticket to ride? Je to samozřejmě velice volné přirovnání:) Příjemná věc, která ale umí i zatopit:D
Hodnocení hráče: Velice příjemná hra s tetrisovýma kočkama. Super je i mód pro rodinné hraní, který baví malého syna, a solo je taky fajn puzzle:) Trochu jsem se bál draftu, ale je docela fajn vymyšlený. Brát si další skórovačku, nebo další košík, v každém kroku děláte rozhodnutí, která jsou zajímavá:)
Hodnocení hráče: Zatím odehrána jen sólo hra, ale už se z toho stává moje oblíbená záležitost. Je pravda, že více hráčů nepřináší mnoho jiného oproti solo hře, takže pokud někdo hledá interakci, tady nehledejte. Jako nádherné puzzle je to ale paráda. Za mě zatím maximální spokojenost:)
Hodnocení hráče: Jednoduše vysvětlitelné, a svižné i na zahrání. Velie povedený workerplacement.
Hodnocení hráče: Možná o něco delší, než by bylo záhodno, ale kupodivu velice dobře hratelné i v menším počtu hráčů. Boje jsou občas takový poker, že se můžou fakt hodně protáhnout, ale to napětí při tom. Skvělé:)
Hodnocení hráče: Jako multiplayer mi to přijde takové...divné. Nicméně kupoval jsem až po vydání ofiko solo varianty, a popravdě jinak než solo to už asi nepotřebuju hrát. Díky tomu, že chcete mít závěrečný boj "přežitelný" se snažíte v solo variantě mnohem víc riskovat už během krvavé cesty za "diablem". Manipulace s kostkami a levelování je zajímavé (v solo hře obvzlášť, protože si vybíráte, jestli chcete XP nebo vybavení). Závěrečný boj mi nevadl tak jak některým, většinou to skončilo hodně o fous.
Hodnocení hráče: Výborný dice a tile placement. Popravdě hrávám hlavně SOLO a zatím jsem bohužel nedosáhl na pomyslný milník. Multi nemá příliš mnoho interakce (teda až na to když vám někdo sebere kostku/loďku/dílek co jste nutně potřebovali).
Hodnocení hráče: Změna po vícero zahráních, kdy mě to víc a víc nudí. Jako area control mě to nebaví a jako resource management s action selection vlastně už taky ne.
Hodnocení hráče: Po první hře se vyhoupla u mě na první příčku z her od Fabia Lopiana. Stavení bází v kráteru a jejich aktivace vzdáleně připomínají MERV, práce s barevnými workery a převahovka zase Sankoré. Hlavní bodový přísun a rozmanitost je dána sedmi korporacemi, která každá má svou desku, karty, a komponenty a funguje jinak (něco jako minihry v eurech). Co je ale super je, že vždy jsou ve hře pouze 3 korporace, takže si je můžete namíchat podle libosti. Tady ta modularita přímo vyzývá k dalším rozšířením. Za mě maximální spokojenost, a překvapení roku 2024.
Hodnocení hráče: Víceméně klasický worker placement, s větší mírou pozitivní interakce než té negativní (minimálně já mám takový pocit), což se mi líbí. Se strategií dokážou zamíchat poutníci, a jsou i celkem pěkným mechanismem, jak lidi nalákat k jiné akci, nebo si vylepšit svou další. Tím nejzajímavějším je pak správa kování mečů, která ale u některých může vést k silnému AP. Pokud máte tedy ve skupině někoho kdo na AP trpí, tak na to pozor. Největší slabinou je za mě malý postih za to, když nezvládnete ukovat meč pro Šóguna.
Hodnocení hráče: Svižná fajn dvojkovka o střetu liščích bojovníků s velkým monstrem po vzoru Shadow of the Colossuss.
Hodnocení hráče: Pro mě osobně malé zklamání. Tam kde jsem u původních bohů projel hru několikrát, tady to po prvním průchodu kampaně byla pro mě konečná. Hodně se zjednodušovalo, což pro některé bude určitě plus, jelikož původní hře to bylo i často vytýkáno, jak je těžká až místy frustrující, ale mi to tak nějak vyhovovalo víc, a tyto problémy jsem s ní neměl. To zjednodušení mi bohužel přišlo tak razantní, až jsem měl pocit, že nedělám vlastně skoro žádná nosná rozhodnutí, a jelikož tu nebyl ani takový tlak, tak to prostě celé tak nějak vyšumělo. Škoda.
Hodnocení hráče: Jednoduchá koopka na procvičení pamatováka. S pravidly kampaně se zvedá enormě znovuhratelnost:)
Hodnocení hráče: Zatím stále čekám na nějakou desítku, ale tohle k tomu má blízko. Mise v kampani jsou dostatečně různorodé, a často s pěkným překvapením. Parádní dungeon crawler ze světa Star Wars:)
Hodnocení hráče: Tak nějak mám u Awaken Realms kampaňovek vždy stejnou křivku nadšení...nejdřív je to nadšení a na konci spíš už jen frustrace a zachraňuje to už jen příběh.
Hodnocení hráče: Mid-heavy euro s velice fajn mechanismy (stárnutí workerů). Je v tom cítit předchůdce, tedy Tzolkin:)
Hodnocení hráče: Velice příjemná karetka o stavbě města. Díky tomu, že balíček protočíte vícekrát, je rozhodnutí, jestli kartu už začnu stavět, nebo použiju na suroviny o to zajímavější. Vizuál je taky hezký, a tak nějak to hezky odsýpá:)
Hodnocení hráče: Je to opravdu rychlé, a ze začátků jsem byl nadšený, s odstupem ale uznávám, že to není úplně pro mě. Syn je stále nadšený (protože to ještě neumí hrát:)
Hodnocení hráče: Pro mě srdcovka, jelikož šlo o první moderní deskovku, kterou jsem kupoval. Občas to skřípe a je to často "neumýslně" nechutně škodící, přesto stále skvělé:)
Hodnocení hráče: Velice příjemná, přístupná, a celkem i originální záležitost. Jedna z těch nejlepších Laukatových malých věcí.
Hodnocení hráče: Parádní záležitost. Kdyby ji neměl ve sbírce kamarád, tak bych ji asi měl už doma taky:) Pro mě téměř desítková hra:)
Hodnocení hráče: Druhé setkání se Zombicidem, které mě utvrdilo v tom, že to není pro mě. Na chvíli fajn, ale jak se to začne protahovat, tak průser. Nedej bože, že máte jeden dva charaktery, kteří jsou rambo, a ten zbytek dělá už jen křoví. To se radši podívám na nějaký film:D
Hodnocení hráče: Mé první setkání se Zombicide, a nebylo to špatné, bohužel další setkání mi dala tušit, že to opravdu není pro mě. Strávit půlku hry tím, že prohledávám balík s velice nazáživným vybavením. Nope:)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Roundforest
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 2 dny