Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Pro mne číslo jedna na poli ekonomických her. Řekl bych na poli euro-her, ale v kontextu této kategorie je hra dost složitá a hlavně historická. Není to nic pro nikoho, kdo se rád přetlačuje s hráči ve stavění kolejí nebo v tom, kdo něco někam doveze svým vláčkem. Chcete-li ale vidět poměrně věrný růst železnic v Severní Americe od roku 1830 až někam do 20. století, zažít, jakými ekonomickými silami je poháněn, vykoušet si fungování akciových trhů a třeba i zažít, jak vám někdo vytuneluje vaši společnost, tady nemůžete šlápnout vedle. Hra je dlouhá, ale v průběhu natolik mění svůj charakter, že se délkou ani v nejmenším nestává nudnou.
Hodnocení hráče: Nejjednodušší hexová válečná hra, co jsem zatím viděl. Můžete ji bez obav zkusit s nehráčem. Přitom má velmi zajímavé téma. Kdyby tahle bitva dopadla jinak, než to mu bylo v historii. mohli být v Američané v Čechách o půl roku dřív.
Hodnocení hráče: Jedna z nejlepších her všech dob. Design, který neskutečně podněcuje interakci mezi hráči a zároveň perfektně zachycuje téma.
Hodnocení hráče: Hráčům euroher se to zřejmě bude hodně líbit. Nenechte se zastrašit kostkama! Tohle je resource management a počítání všeho možného, přičemž všechno vidíte na stole. Bude to znít šíleně, ale v posledním kole jsem měl podobný pocit, jako při hraní jedné z královských euroher - Caylus. Všichni detailně počítali, co udělat. Osobně to už hrát znovu asi nebudu.
Hodnocení hráče: Pokud máte rádi CDG, tak tahle solitérní hra k nim má velmi blízko. Budete bojovat, zvažovat jak co nelépe využít své akční body a reagovat na události, které budou přicházet vám i na stůl virtuálnímu soupeři. Opravdu tu mám pocit, jako kdybych bojoval se soupeřem, ne jen řešil nějaké "puzzle". A téma je imho výborně zpracováno, na svou jednoduchost je ve hře poměrně dost detailů, které vám ukážou, o čem fracouzsko-anglická válka v Americe byla.
Hodnocení hráče: Skvělá atmosférická (alespoň pro mne) simulace historických námořních bitev. Žádné karty, ale pozor, je tu hóódně tabulek a pouze jednoduché wargame komponenty.
Hodnocení hráče: Velmi přístupná hra i pro někoho, kdo blokovku nikdy nehrál. V prožitku opravdu oživuje příběh "Statečného srdce", což při čtení pravidel ani z herního materiálu není vůbec patrné.
Hodnocení hráče: Pro mne královna mezi hrami. Nejvíc se mi na tom líbí, že přestože to vypadá monstrózně, pravidla jsou v praxi jednoduchá. Jen pokrývají obrovské množství aspektů doby. Jádrem hry je ale diplomacie, která imho umožňuje dělat rozhodnutí, která skutečně vládci té doby dělali.
Hodnocení hráče: Jednoduchá krátká hexová válečná hra. Unikátní tím, že je to celé o morálce obou stran, což silně ovlivňuje jaké taktické manévry budete podnikat. Karty událostí navíc přidávají hře na příběhu. Pro mne je systém Napoleonics 20 ideál v hloubce a složitosti, aby si člověk užil hru i dozvěděl něco o historii. Zatím si jen nejsem jistý vybalancovaností stran.
Hodnocení hráče: Perfektní bloková hra. Jednoduchá pravidla, která můžete zkusit vysvětlit i nehráči a přitom epická atmosféra války o osud Říma.
Hodnocení hráče: Hra, u které jsem opravdu nasmál. Se sklenkou vína by byla asi ještě mnohonásobně "zážitkovější". Nevím, jak moc se to ohraje, ale zatím skvělá party a nebo i rodinná hra.
Hodnocení hráče: Tohle není Twilight Struggle. Je to úplně něco jiného. Labyrinth imho velmi dobře zachycuje principy konfliktu, které se naprosto liší od jakékoli konvenční války. Za džihádisty je celá hra založena na pokusech, které vyjdou, jen když má hráč štěstí. Za američany si zase užijete zoufalou snahu mít věci pod kontrolou.
Hodnocení hráče: Skvělá hra na vyplnění snad klidně i čtvrthodinového prostoru pro 5 a víc hráčů. Je to silně sociální hra s vysokou interakcí mezi hráči. Pouhou logickou dedukcí ji nevyhrajete.
Hodnocení hráče: Skvělý detektivní (deduktivní) závod o tom, kdo první přijde na to, kdo je vrah. Dotazování mezi hráči dává hře velký prostor pro různé taktiky. Hra má mnohem větší hloubku, než by se po přečtění pravidel dalo čekat. A je taky o to náročnější. Přitom obsahuje spoustu prvků, aby si udržela atmosféru prostředí kláštera.
Hodnocení hráče: Mechanismem velmi unikátní atmosférická hra. Není ale vůbec kompetitivní. Hráč v ní neporáží svého protivníka. Dalo by se říct, že jeden hráč si prožije, jaké byly noční letecké boje během druhé světové války, a druhý mu ten zážitek pomůže zprostředkovat, což mne samo o sobě taky velmi baví. Atmosféru podtrhuje obrovské množství historických detailů.
Hodnocení hráče: Ninja velmi pěkné dostává svému jménu. Je to hra se silným tématem imho perfektně zakomponovaným do herních mechanismů. Vypíchnul bych fakt, že ninja a zrádce neví, kde najdou cíle svých misí, což vytváří silné příběhové situace. Doporučuju ve čtyřech jako týmovou hru.
Hodnocení hráče: Velmi pěkná válečná karetní hra, která už je teď bohužel těžko k sehnání. Hrajeme ji pouze v chromologické týmové verzi (2 na 2 nebo 3 na 3) a je to výborná doplňková hra. Na to, jak je jednoduchá obsahuje opravdu velké množství zajímavých historických informací z války v Pacifiku.
Hodnocení hráče: Pro mne příliš odtržené od tématu a s nerealistickými prvky. Pro spustu lidí asi pěkná hra, ale pokud by vám vadilo rozhodovat se ve válečné hře podle čistě abstraktních mechanismů, raději si Shoguna nejdřív vyzkoušejte.
Hodnocení hráče: SE4X má přesně ty aspekty, které bych u takové hry chtěl mít. Perfektní způsob tajného technologického rozvoje i tajné stavby hvězných flotil. Speciální technologie, co můžou soupeře překvapit, i když vypadají, že jsou jen o číslech. A hlavně je to celé o tom udeřit v pravou chvíli na pravém místě s vhodnou hvězdnou flotilou.
Hodnocení hráče: Stavitelská hra, která vypadá jako euro, ale euro to ani v nejmenším není. Je to poměrně příběhová hra, kde musíte plánovat i takticky se rozhodovat podle věcí, které prostě nejsou na stole vidět a (bohužel) vyžadují několik zahrání, abyste vůbec tušili, co vás může potkat. Myslím si, že hra má hloubku, kterou hodně hráčů ale neuvidí a bude hru prostě a jednoduše jen považovat za strašně náhodnou.
Hodnocení hráče: Nejpřístupnější CDG (kartami řízená hra). Krátká, dá se rychle vysvětlit a přitom má své historické a příběhové kouzlo.
Hodnocení hráče: Dobrá solitaire hra, kterou dohrajete do hodiny (když ji už umíte). Dá vám přehledovou představu o válce v pacifiku z pohledu Japonska. Nečekejte ale komplikovaný děj nebo složitá rozhodování. Pár významných rozhodnutí za hru asi uděláte, ale celé je to o házení kostkou a získávání malých modifikátorů, takže nic pro nepřátele náhody. Není to ale jednoduchá hra. Chvíli trvá, než proniknete do toho, co je důležité, abyste mohli začít vyhrávat. Vyhrál jsem sice hned napoprvé, ale to se pak ukázalo jako velká náhoda.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
ADC Blackfire Fantastická zvířata a kde je najít
Akt. cena: 600 Kč
Končí za: 6 hodin