Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Ultimate Edition: Lobotomizovaná verze 51 pro novou vlnu mainstreamových hráčů. Z živočišně živelné, tematické řezby je normalizovaný euro odvar. Přínosem je určitě úprava lookout fáze a ammo jako univerzální surovina. Single módy taky nejsou k zahození. Pravidla jsou tradičně plné vtípku. Nicméně z karet teď dýchá hlavně optimalizační křeč. Bohužel, z rebelského až avantgardního Portalu se stal velký hráč a tady je to hodně vidět. Karty které se liší krom názvu jen jedním nepodstatným detailem a vedle toho si napříč expanzemi nejčastěji zajedeme tankem do kostela či školy. Stafáž pro naplnění pravděpodobnostního počtu a výsledného čísilka počtu kusů pro uvedení na krabici. Místo překvapivých kombinací máme sušší euro s přilepeným tématem. Tuna rozšíření, ke kterým se i tak většinou nikdo nedostane. A které jsou jen recyklací jiných nápadů z jiných portalovských her. Laciná vějička prodejní strategie. Pokud máte původní verzi či verze, nezbavujte se jich. Možná místy trpí disbalancemi
Hodnocení hráče: A stačilo tak málo. Svým způsobem povedená hra a celkem dobře převedený námět, které totálně odstřelí bodování. Ve vyslédku nudné a nezáživné euro jak vyšité, kdy jste v podstatě trestání za to, že chcete hrát a střílet. Bodování vysává téma a hra se mění na matematiku pro nižší stupeň ZŠ. Škoda, potenciál tam je.
Hodnocení hráče: Po spoustě hraní - on-line, proxy, karty - mně nějak přešel hype a jeden z Netrunneru šel z domu. Ten Androidí. A:NR jen zdánlivě řeší zdánlivé neduhy původní hry a v několika místech oklešťuje základní myšlenku hry a dřívější možnosti. Android je možná vyvážený a vyváženější, ale ztráci se komplexita a nahrazuje je slepota a jednoduchost. Při čtení článků a blogů věnovaných AN:R zažívám i docela příjemné deja vu, ovšem utvrzuje mně to v tom, že se nejedná o rebrand, ale pro mně nevydařený restart. Rovněž mi nesedl LCG systém. Jak dlouho je už hra venku a ještě tu není pořádný cardpool. Cenově to už taky není žádná sláva. Někteří vydavatelé CCG přišli se zajimavými protinávrhy. Uvidíme, co s tím udělá draft.
Hodnocení hráče: Z počátku mě to hodně chytlo, ale s časem už to není ono. Relativně rychle se ohraje. A hodně záleží i od herní skupiny. Hodnocena druhá FFG edice. Ještě jsem nezkoušel ani jedno z "pokračování".
Hodnocení hráče: Někdy je to trochu nasírací, ale po těch x přešlapech (některe starší variace Ascensionu), je tohle konečně zas hratelná záležitost. Mechanika dne a noci je dostatečně důležitá, aby s ní bylo třeba počítat, ale není tak šíleně random a nutně nerozhoduje hru (jako kdysi shardy nebo rally).
Hodnocení hráče: Nová grafická úprava mi velmi sedla. Středový deck je příjemně sladěný. Nových karet tak právě. Trochu drhne počet karet ve středovém decku, takže se u spousty her dostane na valnou vešinu z nich a je třeba s tím počítat. Díky tomu má trochu navrch strategie naběru karet, co dobírají karty.
Hodnocení hráče: Double karty jsou na první pohled super nápad. Ony asi jsou super nápad. Nicméně se tím nevyřešil problém s shardovým luckfestem. Mechanika je ve výsledku na úrovni člobrda nebo Monoploly. Pořiďte si raději až Dreamscape nebo War of Shadows!
Hodnocení hráče: Naprosty a totální luckfest (v řádově desítkách her jinak vyrovnaní hráči mají najednou vzájemné rozdíly o 20, 30 bodů). Tohle snad nikdo ani netestoval. Všechny dosavadní op nešvary (nesmyslně silné karty) podpořené úplně novým levelem náhody (rally). Champion karty mají navíc na hru jen marginální vliv.
Hodnocení hráče: Zatím za půlku. Mám odehráno málo a nevím zda-li zřetězené komba a výhry o 20 bodů jsou o náhodě nebo o nerozkoukaných hráčích. Nabízí se smíchat s Dreamscape možná i s Delirium (ale kostka v Deliriu je jeden z největších herních nesmyslů, který jsem kdy zažil).
Hodnocení hráče: Empower a Infest mechaniky jsou dobrý nápad. Karty jsou celkem vyvážené. Příjemné hraní jako v War of Shadows nebo Dreamscape.
Hodnocení hráče: Jednotlivé sety se ještě dají, ale Ascension jako celek směřuje k zářným koncům. Je to zábavné a většinou vyvážené. Tedy až na ty hry, kdy někomu příjde zřetězené kombo a nahrabe dvakrát tolik bodů, co protihráč. Ano, štěstí přeje připraveným, jenže když jsou připravení oba, tak je to už jen to štěstí. Jednotlive karty jsou vtipné, dobře vymyšlené, prostě to fakt má nápad. Dohromady to taky funguje hrozně pěkně. Stačilo by vyhodit několik málo těch nesmyslně silných karet.
Hodnocení hráče: Ne, ne, ne. Tohle byl špatný nápad. Moc špatný. Shardy jsou luckfestové zlo.
Hodnocení hráče: Tak tohle opravdu ne. Krom toho se podobných her teď vyrojilo.
Hodnocení hráče: Velepříjmená záležitost. Trocha deckbuildingu, trocha strategie, trocha taktiky, trocha bidování, trocha kostek, různé frakce...
Hodnocení hráče: Prostě top karetka. Tématem, provázáním na mechanismy, feelingem ve hře. A je pěkně vidět, kde se "čerpalo inspiraci" pro karetní AGoT.
Hodnocení hráče: Nezáživná taktická řež, použitelná leda jako komplikovanější párty hra.
Hodnocení hráče: Nesmysl, který trpí stejnými neduhy, jako jeho předchůdce, s porci náhody navíc. Místo RPG počítání vzdálenosti, které i tak ve výsledku nakrásně zbortí jeden hod kostkou. Pravidla srozumitelná hůř než nový občanský zákoník.
Hodnocení hráče: Tady se oživéní na rozdíl od Netrunnera docela povedlo. Je pravda, že Deadlands jsem neměl nikdy pořádně nahráno, ale neobjevil se takový ten pocit, že tohle je už zbytečně naroubované. Úžasně zpracované a zapracované téma. Skvěle v jakémkoliv (rozumném) počtu. Na multiplay pro mně rozhodně lepší volba než AGoT, l5r nebo VtES.
Hodnocení hráče: Docela příjemné povyražení ve světě sběratelských her. Líbil se mi příběh i většina mechanik. Škoda že to vydavatel zmršil. A bohužel je pro mně ve hře příliš kostkové náhody.
Hodnocení hráče: Sterilní mix mechanismů bezostyšně parazitující na nové vlně popularity předlohy. Cena ani v nejmenším nereflektuje místy až odporné provedení komponent, které zastydlo někdy v minulém století. Grafika je otřesná. Marně vzpomínám jestli jsem měl v ruce někdy něco hnusnějšího. Dokoupení plastového rozšíření to nemá šanci změnit - spíš měli zainvestovast do redesignu. Hratelné pokud nečekáte téma.
Hodnocení hráče: Tohle už ani není zklamání. Nikdy jsem si nemyslel, že se dostanu ke karetce, kterou budu hodnotit tak nízko. Tahle hra v sobě snoubí všechny složky kompletního úpadku MtG (jako herního zážitku) v posledních letech. Proč promýšlet a propracovávat nějakou strategii balíčku a využívat synergii karet? Naflákám nějaký hustodemónskykrutopřísné karty do überkomba a pak budu koukat jak mi to protihráč jednou kartou sundá. A v příštím kole to udělám já jemu. To je teda zábava. Téměř jako ze Swifta: „Jemný jako dýka.“
Hodnocení hráče: Předražená "tématická" blbina. Pozlátko je na pohled kvalitní, ale herně zbytečné a nevyužitelné. Místo průhledných karet a plastových panáčků mohla být herní deska s předtištěnými patry a základními místnostmi. Obsah se vleze do dvou zipáčů, plechová krabice je naprostý nesmysl (snad půjde použít na něco jiného). Herně to není nic jiného než utahaný a poměrně nezajímavý worker placement, který ojediněle naruší špatný hod. Pro nehráče od určitého momentu přehlcující, jako filler neduživé a suché, pro hráče se nabízí cokoliv jiného (třeba Imperial Settlers, nebo prostě cokoliv jiného).
Hodnocení hráče: Unikátní herní systém (hodnocení jsem trochu snížil po tom, co jsem zjistil kde všude autoři "kradli"). Úderné téma. Bohužel přechod na LCG hru pro mně pohřbil (ani restart draftu mě nakonec nenalanařil).
Hodnocení hráče: Snad až úchylně vynikajíci záležitost. Lepší je snad už jen Virgin Queen. A uvidíme jak po výroční edici.
Hodnocení hráče: Pro mě docela jedinečná hra. Libí se mi provázání herních událostí a příběhu. Líbí se mi, že se vývojáří nebojí hrabat v pravidlech a měnit je. Libí se mi razantní přechody v grafice a ten poslední je prostě bezchybnatý. Možným mínusem - u mně to tak bylo - je závislost na stabilnější hráčske skupině nebo ještě lépe komunitě. U mně každopádně čestných deset.
Hodnocení hráče: Takový špatný vtip. Pár dobrých (karty provincií a vůbec "neztrácení" provincií) řešení vhodných k naportování do staré l5r a spousta nešikovných (duel, čest). Pro část "původních" hráčů (včteně mě) je velkým oříškém ztráta identity (duely, čest, osvícení). A jak ukazuje vývoj kompetitivního hraní i přes překopání se nepodařilo zbavit největších neduhů hry.
Hodnocení hráče: Klasika. Kdysi 10. Z časem u mně hodnoceni a slabost pro MtG klesá a klesá.
Hodnocení hráče: Nejlepší a zatím pořád nepřekonaná, ani svým vlastním levobočkem, karetní hra, která se doposavaď objevila. Má jen jeden jediný minus - nějak málo hráču.
Hodnocení hráče: Konečně se mi to dostalo pod ruce a neuvěřitelná bomba. Škoda, že si to moc často nezahraju.
Hodnocení hráče: Hra, při které na mysl vykane jeden z komediálních počinů nesmrtelné Wilmy Šekspírů. V podstatě se jedná o trojitý luckfest. Za prvé (na tomto bodě to celé stojí a padá) je třeba specifické, spíše větší, skupiny ostřílenějších hráčů, kteří budou ochotní investovat čas do naučení se hry - jenže ve chvílí, když už máte "nahráno", tak jste po kolena v bahně repetitivnosti. Za druhé karty - některé nesmyslně silné, některé za body, některé za efekty a hlavně musí přijít. A samozřejmě kostky (a stačily by k4). Téma je svým způsobem roztomilé, ale nemá sílu přebarvit pachuť vyčuhujících mechanik. Asymetričnost zní skvěle, dokud se z ní nevyklube slepá překombinovanost (což nakrásně dokládají chystané frakce krtků a krkavcovitých). Lze spatřit jistou snahu (která je ovšem hlavně byznys modelem) hru zpestřit a někam posunout, ale obávám se, že kupní síle dojde dech a budeme jen smutně koukat na to, co ještě mohlo být. Kapitolou samou pro sebe jsou pravidla rozfrcané do několika knížeček.
Hodnocení hráče: Deckbuildingy s centrálním tržištěm moc nemusím, ale tady to alespoň drželo "téma".
Hodnocení hráče: Konečně jsem se dostal k intenzivnímu zahrání. Výborná záležitost. Největší slabinou téhle hry je, že potřebujete mít poměrně dost odehráno, aby vám to začalo dávat smysl. A největším tahákem je v podstatě to samé - obrovská replayabilita. Ve dvou špičkove. Ve třech se to umí zvrhnout v nepřehledný guláš - ovšem pokud se hráči vzájemně hlídají, tak to jde. Každopádně ve třech nejslabší. Týmovky ve čtyřech - obzvláště ty tématické - byly příjemným překvapením. Už se těším až se dostanu k botům.
Hodnocení hráče: Pro skalní fanoušky manga a anime jednoznačně must have! Takový ten seriálový feeling je skoro neuvěřitelný. Jinak ultimátní dedukční hra. Umí chytnout i ty, kteří podobné hry neradi. Zpracování z jedné strany šik - kavlitní, líbivé. Z druhé to rozum moc neber - několik různých desek, jedna skládací. Alespoň zas po čase něco, kde neuvěřili v mandatory velkou krabici.
Hodnocení hráče: Když už se nějakým zázrakem prokoušete základem, tak pokračování a i něco na víc.
Hodnocení hráče: Zajímavá blbinka. Je to rychlé, příjemně to kombí. S časem to má tendece se ohrát (uvidíme jak s rozšířeníma). Potomek Ascensionu (bohužel včetně těch momentů, kdy je v některých hrách zhruba od druhého kola jasné, že vám ujel vlak) a zřejmě i Solforge. Žoldáci jsou skvělý nápad. Pro deckbuidingové nadšence klidně ještě +2.
Hodnocení hráče: Pokud si chci jen tak pobýt ve Světě Temnoty, tak šáhnu tady po tom.
Hodnocení hráče: Rádoby alternativa MtG. Ani po několika desítkách her jsem nedokázal nějak víc proniknout do deckbuildingu a pořád mi výcházel herní chaos. Jelikož to samé se dělo i u spoluhráčů, tak nezbylo než rezignovat.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Battlestar Galactica
Akt. cena: 3999 Kč
Končí za: 2 dny