Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Produkčně nic moc: grafika nezaujala, produkční deska je double layer, ale ne celá, deska vlivu je menší a přesto přepůlená (proboha proč), "lama" karty v podstatě k ničemu. Mechanicky by to nemuselo být špatné, určitě bych potřeboval víc her k proniknutí. Ale mám pocit, že je tam až moc velká náhoda v tom, kdy komu přijdou jaké karty.
Hodnocení hráče: Jedna hra ve dvou a ve třech. Kdyby ji někdo navrhl, asi si zahraju, ale na pořízení to není. Poměrně dlouhé a prakticky solitair, občas mrknout k soupeři na symboly, ale třeba jak staví samotnou zoo je pro ostatní zcela nepodstatné. Závěrečné bodování poněkud divné. Mars u nás tento souboj vyhrává a na stůl ho dáme raději.
Hodnocení hráče: Nepříliš otestované rozšíření, které je poměrně přeplácané. Ke spoustě obsahu navíc nejsou pravidla a už ani nebudou, protože hra je opuštěná a nemá žádný další vývoj ani podporu.
Hodnocení hráče: Taková typická Eklundovka, opět si spíš chci číst karty, než hrát. V zásadě je to civilizační hra a v tomto tématu asi raději sáhnu po něčem jiném.
Hodnocení hráče: Výborné rozšíření, které nepřináší kupu nových pravidel, komponent a mechanik, ale pouze příjemně osvěží hru pár překážkami a bonusy a možností plánovat, co udělat se zbylými zdroji na konci hry. A každý si chce osedlat nějaké to velké zvíře.
Hodnocení hráče: Mechanikou obyčejný deckbuilding, který to kartami Mayhem v náhodnosti poněkud přehání. U nás například hned první tato událost nacpala každému do balíku 3 plonkové karty bez efektu, což udělalo následující hodinu čirým utrpení, než se konečně podaří v jedné ruce líznout dost Power na nákup nějaké další karty, přičemž nabídka těch čistících je směšně nízká. A ilustrace skutečně nejsou můj šálek kávy.
Hodnocení hráče: Ve dvou nic moc, ale jinak to není špatný deckbuilding. Dá se udělat zajímavé kombo, do kterého vám ani soupeři nebudou moct sahat. Kombinací akcí na kartách je celkem dost, aby nebylo potřeba v balíku čekat na tu "jednu konkrétní". Grafika nás úplně neoslovila.
Hodnocení hráče: Hra má pro mě dva zajímavé mechanismy. Zaprvé worker placement, v němž ovšem akci nevyhodnocujete hned při umístění figurky, ale až v určité pozdější fázi, což otevírá nové interakce s protihráči. A zadruhé stupnice zdrojů, které nemůžete jen donekonečna získávat, ale musíte je i průběžně a s rozmyslem utrácet, jinak to má negativní důsledky. Zpracování komponent je pěkné, mínusem jsou skutečně malinkaté texty.
Hodnocení hráče: Příběh nestál za moc, čekal jsem větší větvení, aby stálo za to jít hru znovu s jinými rozhodnutími. Po jednom odehrání není chuť se vracet, scénáře jsou až příliš stejné. Vedlejší scénáře jsme věšinou ani nehráli, protože to zase bylo o vyrubání všeho, co se hýbe, a to už jsme rovnou mohli pokračovat v hlavní lince. Omezení počtu karet z toho dělá rychlostní puzzle typu Andor, což nám příliš nesedí.
Hodnocení hráče: Bavilo mě kreslit si ve svých arších, ale nevidím důvod, proč bych se k tomu měl scházet s jinými hráči, protože tady je interakce opravdu téměř nula, maximálně občas přijde od spoluhráče jedna figurka nebo jedna surovina, ale to je zoufale málo.
Hodnocení hráče: Absolutně žádné možnosti volby, po hře si nelze říct, jestli jsme hráli dobře nebo špatně a upravit taktiku do další hry. Každé kolo přesně ty samé 4 činnosti. Žádná možnost skutečně tvořit balík (tj. nejen přidávat, ale také odebírat karty), v nějakém 10. - 11. kole jsme karty přestali úplně kupovat, abychom ruku pořád neředili. Hra se strašlivě táhne, aniž by se něco zajímavého dělo. Karty nijak nebudují atmosféru, téma by klidně mohlo být dobývání japonského hradu a nic by se nezměnilo.
Hodnocení hráče: Neurazí, nenadchne. Grafické zpracování pěkné, zvířata jsou tam jen proto, aby tam alespoň něco bylo, kdyby místo nich byla autíčka a letadla, nebo jen samotné barvy, nezměnilo by se nic.
Hodnocení hráče: Příjemná rubačka, kde není potřeba každý souboj nutně vyhrát a naopak celkem často se vyplatí to soupeři pustit a vrátit mu to hned v následujícím tahu, s čímž musí právě i soupeř počítat, takže to překvapivě není bezhlavé mlácení se kolo co kolo.
Hodnocení hráče: Fajnová rychlovka, kterou lze ve třech odehrát do hodiny. Mírná nevyváženost měst, náhoda v podobě karet (nedá se dobírat moc) a většina událostí je na bojovou sílu, ale přesto hodnotím kladně, protože právě díky tomu, že hra dobře odsýpá, není problém ji po dohrání znovu otočit a zkusit poškádlit náhodu svým směrem.
Hodnocení hráče: Pro mě podstatné mínus: velice snadno se hra na konci dostane do situace, kdy poslední hráč nemůže vyhrát a svou akcí jen rozhoduje o tom, kdo z ostatních vyhraje.
Hodnocení hráče: Krásné figurky, provedení komponent i grafika karet. Přišlo mi, že celkem dost záleží, jaké se sejde kombo přítele a pohádek a na některá bylo skoro nemožné rozumně reagovat. Nemám příliš chuť hrát to znovu.
Hodnocení hráče: Jako mírumilovná rodinná hra možná ano. Ale osobně se mi nelíbí grafika ani mechanika a téma mě nechává zcela chladným (ono v té hře není ani nijak zvlášť akcentované). Nuda a znovu to hrát nechci.
Hodnocení hráče: Nijak zvlášť mě to nezaujalo, velmi podobná mechanika budování tabla mě víc baví např. v Zelené planetě. Ale hlavně se mi Na křídlech vůbec nelíbí vzhledově. Bodík navíc za fan made appku se zvuky jednotlivých ptáků.
Hodnocení hráče: Celkem typická hra od Suchého, ovšem bez větší variability v cestě za vítězstvím, například Messina je v tomhle směru mnohem tvárnější.
Hodnocení hráče: Líbí se mi grafické zpracování a celkový ráz hry. Hráli jsme 2x ve třech hráčích: víly mi přisly hodně o ničem, zato s čarodějnicí to byla zábava, i když bude slušný oříšek za ni někdy vyhrát. "Cube tower" v krabici je zvláštní, kostky vypadávají mizerně nebo hrozně moc.
Hodnocení hráče: Naše první hra, byly doby, kdy jsme uměli všechny karty v podstatě zpaměti. Po těch letech už se na stůl příliš nedostává, protože nezestárla úpně dobře, ale pořád ještě čeká ve skříni, až dorostou děti a pak dostane další šanci.
Hodnocení hráče: Drsná hra, ve které je pořád potřeba být ve střehu, co nejspíš budou chtít udělat soupeři. Těch proměnných (od soupeřů, ne od náhody) je tady opravdu hodně a jeden, dva tahy mohou být pro hru klidně klíčové. Téma sedí hezky, některé komponenty jsou trochu divné (míchačky a bagry vypadají jako emzáci).
Hodnocení hráče: Příjemná kreslící hra, kterou v pohodě zvládne i osmileté dítě.
Hodnocení hráče: U mnoha scénářů je to čistě o štěstí, jak přijdou karty, aniž by s tím hráči mohli něco dělat a to často příliš zábavné není.
Hodnocení hráče: Druh hry, který zjevně není pro mě. Příliš nechápu zábavnost "čtení myšlenek" toho druhého a potenciální zklamání, že to jeden z nás nedal dohromady.
Hodnocení hráče: Jedna hvězda dolů za cenu a za inzert, který má místo pro 3 slony ze 4 :D Jinak to ale děcka 4 a 8 baví, je to příjemná rychlovka, když si chtějí něco zahrát, ale není moc času.
Hodnocení hráče: Úplná ptákovina, protože víc času zabere figurku najít a zase uklidit, než kolik ho pak stráví na herním plánu:) Ale jsou modely krásné a při barvení rozhodně zabaví.
Hodnocení hráče: Příjemné rozšíření, které hráčům umožní trochu víc se vžít do svých postav, nebo přinejmenším zjistit, za jaké magory to vlastně hrají.
Hodnocení hráče: Zatím jsme prošli kampaň dvakrát a pořád je toho spoustu co objevovat, takže se těšíme za rok na další hraní (to je tak akorát doba, abychom leccos zapomněli). Za chvilku navíc dorazí úpravy 2.0, tak snad to budou příjemné změny.
Hodnocení hráče: Úplná ptákovina, protože víc času zabere figurku najít a zase uklidit, než kolik ho pak stráví na herním plánu:) Ale jsou modely krásné a při barvení rozhodně zabaví.
Hodnocení hráče: Celkem příjemná civka. Hodnocení u mně snižuje nevyváženou civilizací a karet tapiserií.
Hodnocení hráče: Příjemné euro ve stylu "jak vylepšit svou dílnu, abych z jediné akce za kolo vytřískal co nejvíc". Příjemný vizuál, který mi sedl. Hlavní mechanika, kterou je manipulace s hodnotami kostek (bez házení) jakožto řezání/lepení dřeva (nebo hodnota kostky roste v květináči jako stromek), rovněž pasuje ke zvolenému tématu. Půl hvězdy dolů za drobné nedotaženosti typu: když dojdu na tracku někam první, mám lepší bonus než druhý, když druhý dojde ve stejném kole jako já, má stejný bonus jako já - ovšem hráči si sami musí označit/pamatovat, danou situaci, hra sama označení nenabízí. A líbí se mi český název! Zaznamenal jsem tu malou bouři, co se kolem toho strhla, ale co se mě týče, ten název ke hře beze zbytku sedí. Jsou tam zelenovlasí elfové, co platí za dřevo borůvkami, body dostávají v podobě oříšků a vyrábí necky pro vydru nebo židli na které spí malá liška, prostě Truhlaříci...
Hodnocení hráče: Nijak zvlášť mě rozšíření nezaujalo, nemám pocit, že by otevíralo nějaké další způsoby, jak hru hrát, prostě je tam jen všeho víc a musí se toho u všech hráčů víc hlídat.
Hodnocení hráče: Věčné počítání kostek a nekonečné čekání na svůj tah.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hra o trůny - 4 velká, 30 malých rozsireni
Akt. cena: 2200 Kč
Končí za: 2 hodiny