Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Obec: Praha (Okres: Praha)
Úroveň: Častý přispěvatel
Zatroleným hráčem: 5276 dnů
Naposledy přihlášen: dnes
Další informace: Můj seznam her na prodej (aktualizováno 2.8.2024, pište SZ):
https://www.zatrolene-hry.cz/uzivatel/havelock-1536/seznam-her/na-prodej-3681/
Hodnocení hráče: Pro mě je tahle hra docela zklamáním. Těšil jsem se na ní až moc. Už druhá partie mi přišla poměrně stereotypní a třetí mě uz ani ničím nepřekvapila. Hodně se obávám o znovuhratelnost. Ani nevím, jak vlastně vypadají obrázky, protože to pro mě byla jen čísla. Žádné krásné paláce, tržiště ani cvičistě pro armádu. Pouhá čísla. A nejhorší je fakt, že hra je o stavění jednoho ze 7 divů světa, ale máte pocit, jakobyste dělali všechno možné jen to ne. Přesto bych 7 Wonders zařadil na vrchol všech her pro nehráče. Ideální na to, jak přijít o herní věneček. :)
Hodnocení hráče: Perfektní hra. Jsem moc rád, že došlo k jejímu vzkříšení a navíc ve formátu LCG, protože jinak bych se k ní nikdy nedostal.
Hodnocení hráče: Hra je krásně volná a svižná. Ve dvou vynikající volba, ve více hráčích značně frustrující kvůli vysokému podíllu náhody. S odstupem času, kdy se mi hra ohrála, vyšlo k ní několik dalších rozšíření a obohacení a deckbuilding jako mechanismus se už moc okoukal, mi tento samotný základ přijde mnohem slabší než v jeho raných dobách.
Hodnocení hráče: Ve své době, kdy hra neměla moc konkurence, to byla celkem pecka. Od té doby však uběhlo několik dob ledových. Ale dobrá zpráva, z přestupných dob ledových to je jen jedna...
Hodnocení hráče: Jelikož je Bang! skutečně party hra a nic víc, tak tohle rozšíření hře konečně dodává aspoň ten crazy party feeling.
Hodnocení hráče: 3 Postavy, které se tváří spíš jako easter egg a karty pro šerifa, které i pravidel znalého člověka nutí stále kontrolovat pravidla. Navíc dost často si karty odporují a tvoří paradoxy. Nezbytnost pro milovníky Bangu!, nicméně nepříliš zdařilá.
Hodnocení hráče: Nulová kontrola nad hrou, nulová možnost blafovat. V této variantě se vytratil i ten poslední zábavný prvek, což je prvek skrytých postav. Je úplně jedno, kdo jste. Střílet totiž musíte, i když nechcete. Argument, že je hra aspoň krátká, lze přebít tím, že nehrát ji vůbec ušetří času ještě víc.
Hodnocení hráče: Rozšíření přináší do hry nový druh karet, které celkem komplikují plynulý chod hry. Obrněný šerif nemusí sám nic dělat a jenom vyčkávat, až se ostatní postřílí mezi sebou. Nové postavy jsou však zajímavé a pro častější hraní nezbytné.
Hodnocení hráče: Plné hodnocení (v rámci hry Bang!) kvůli tomu, že perfektně doplňuje hru novými mechanismy. Palec nahoru.
Hodnocení hráče: Hra je najednou hrozně agresivní a bezhlavá. Každý chce valounky, a tak střílí kolem hlava nehlava. Ve skutečnosti ale efekty vybavení nejsou až tak závratné, aby mělo smysl totálně nabourat průběh hry. Extrémně to také posiluje šerifa, protože do toho se nikdo neodváží střílet a tak se hráči zabijí mezi sebou bez šerifovy účasti. Navíc jemu pak stačí Gatling nebo Indiáni, aby si nahrabal valounky a koupil si pak téměř cokoliv.
Hodnocení hráče: Je to absolutní ptákovina, ale jakou si hru uděláte, takovou srandu u toho budete mít. Suchaři ruce pryč. Já třeba prosazuju roleplaying s tím, že nejde jen o předávání karet, ale aspoň o krátký popis toho, co se právě děje. Každý dokáže časem vymyslet něco jako, že na Šumavě se přemnožili krvelační netopýři a je právě na TOBĚ, abys to nějak vyřešil. A s těmi hloupými výmysly je ta sranda mnohem lepší...
Hodnocení hráče: Hře chybí nějaký příběh a atmosféra, aby mě to vůbec chytlo. I přes ty zbytečně krásné figurky, které dělají hru nesmyslně předraženou, to celé působí tak hrozně abstraktně, že by klidně stačily žetonky a herní dojem by byl úplně stejný. Nenechte se nalákat plastem. Ten po první partii stejně omrzí a zbyde jen dost nudná a podle mě podprůměrná hra, která si nespravedlivě získala popularitu velkým hypem.
Hodnocení hráče: Málokterý game designer pamatuje na lidi s poruchou barvocitu nebo barvoslepotou. Po celou dobu hry jsem tiše trpěl a pevně doufal, že barvy trefuji správně...
Hodnocení hráče: Čtyři hodiny házení kostek je na můj vkus až moc náhody v jedné partii. Hru jsem hrál sice jednou, ale bez předchozí znalosti pravidel a strategie jsem ji vyhrál s velkým náskokem proti ostříleným veteránům. To jsme si mohli na začátku odbýt tím, kdo hodí víc, a ušetřit čtyři hodiny.
Hodnocení hráče: Rád si to zahraju na mobilu v MHD proti AI. Přestože se hra zdá jako budovatelská, tak je naopak tvrdě škodící, s čímž se těžko vyrovnává dámská část nehráčské společnosti.
Hodnocení hráče: Ve srovnání s předchozí verzí: ++ dech beroucí grafika + zlato už je mnohem důležitější + občas se povede sestavit kombo + kratší herní doba + větší počet rozšíření - vyšší míra zjednodušení (pro kratší herní dobu však nevyhnutelná)
Hodnocení hráče: Nová grafika se mi docela líbí, ale ta genderová vyváženost je u takového tématu opravdu k smíchu. Černoch tam je taky, takže chybí už jen homosexuál a toho byste tam asi taky našli. Herně je to prověřená party klasika.
Hodnocení hráče: Tahle vážně není pro mě. Bylo mi to celou dobu tak nějak všechno jedno. Dobrá je akorát ta blondýnka :)
Hodnocení hráče: Concordia Venus je oproti původní Concordii jen minimálně změněná. Přináší 4 nové karty a jednu novou pro každého hráče. Dále nový bodovací mechanismus Venuše, týmovou hru a s tím exkluzivně spojený materiál pro 6. hráče a mapu. Možná to vypadá, že toho není málo (cca 100 karet je navíc duplicitně v němčině, takže krabice je naplněná), ale ve výsledku těch změn je jen minimum. Za ty peníze to určitě nestojí. Radši prodejte původní Concordii a kupte si Venus, než tohle. A nebo si klidně nechte tu původní, protože to je z 95 % stejná hra.
Hodnocení hráče: Hra je hodně závislá na partě lidí. Ve čtyřech se sklonem k sucharství rozhodně nedoporučuji.
Hodnocení hráče: Moc pěkná hra s fenomenální grafikou. Bohužel se ohrála až příliš rychle.
Hodnocení hráče: Pokud Overlorda nehraje začátečník nebo hráč, který moc neuvažuje, tak je výsledek předem daný v jeho prospěch. Nikdo na konci není spokojen (ani sám OL) a panuje nevraživá nálada. Palec dolů pro jinak dost zajímavou hru.
Hodnocení hráče: Během dnešní přednášky ze Zoogeografie (studium příčin a způsobů rozšíření fauny po světě, vzájemné vztahy mezi druhy apod.) jsem si rekapituloval pravidla a sledoval tu dokonalou provázanost se skutečnými principy v přírodě. Všechna čest, pane Jensene. Bodové hodnocení zvyšuji na max.
Hodnocení hráče: Hra u mě ztrácí hodně díky slabému vlivu náhody a hlavně proto, že jakmile někdo začne vykupovat VP, tak musí začít i ostatní hráči, jinak nemají šanci nadále konkurovat. Vytváření balíčku už je pak jenom prostředek jak se dostat k bodům a ne zábava během konstrukce.
Hodnocení hráče: Je to legranda, ale ne úplně party hra. Přeci jenom trochu přemýšlet se musí, i když je to založené na štěstí. Zábava je ale hrozně moc závislá na skupině.
Hodnocení hráče: Takový dungeon crawl by nebyl úplně špatný v čisté kooperaci. Ale to prasení mi nesedí. Svádí tak nějak vyzkoušet si všechno, co můžu. Proto se může i stát, že se najde jedinec, který místo hraní tráví čas zábavou v podobě škození ostatním, i když sám z toho nic nemá (kromě bolavé bránice).
Hodnocení hráče: Během hry se nenudím, ale ani se nebavím. Monoho her, které nemám rád, mě bavilo víc.
Hodnocení hráče: Nové karty jsou sice fajn, ale bereme-li v potaz, že cena jednoho balíčku (12 karet) je dvojnásobná proti standardním boosterům MtG (15 karet), tak za to musím nějaké bodíky z hodnocení ubrat.
Hodnocení hráče: + S rozšířením Atomová pouta je to solidní kooperativní zážitek. - Hrát jen základní hru bych ale nechtěl.
Hodnocení hráče: Honičky po Praze byly vskutku zábavné, zvlášť pro děti ve věku prvního stupně základní školy na prázdninách. Navíc tehdy (90. léta) v televizi neběželo nic než Hříšní lidé města pražského. Takže to mělo ještě větší náboj. Rád vzpomínám.
Hodnocení hráče: Jedná se o jakousi demoverzi plnohodnotné LCG hry. Není špatná, ale balíčky jsou nevyvážené. To mi přijde u tak malé hry s fixním card poolem nedostatečně otestované a těžko odpustitelné.
Hodnocení hráče: Hra má na můj vkus dost mouchy. +originální mechanismy, euro s příběhem +za tu cenu strašně moc herního času +napínavé do posledního kola -některá pravidla jsou zvláštní až hloupá, např. postavy si nesmí předávat předměty ani peníze -hráči jsou vedeni k sobectví, což může vést k negativní energii mezi nimi -vybavení postav je nemastné neslané, levelování pomalé a nijak zásadní -scénáře jsou po nějaké době silně repetetivní i přesto, že je každý trochu jiný; zatím jsme nenarazili na nějaký, co by byl něčím výjimečný a hodný zapamatování -náhodné události mají zcela náhodné výsledky, je tak vlastně úplně jedno, co zvolíte, protože špatně je někdy dobře a nahoře je někdy dole -dlouhá příprava a doba sklízení ze stolu (bez organizéru, či aplikace) -hodně náchylná hra na AP, pro přemýšlivé dlouhá herní doba. P.S. Nevydrželi jsme a zkusili to hrát kooperativně. Dělíme expy i peníze rovnoměrně po konci scénáře. Zmizela frustrace, objevila se radost z týmové hry. Teď mě to opravdu baví.
Hodnocení hráče: Téhle hře vlastně ani nemám, co bych vytknul. Snad jen délku jedné partie, ale s tím se musí počítat. Proto plnej kotel.
Hodnocení hráče: Hra je sice zábavná a všechno se tam hezky propojuje, ale je příliš překombinovaná a s rozšířeními skoro až rozbitá. Odpovědi na otázky nejsou ani na netu, takže doporučuju napřed hrát pouze základní hru, kde nejsou díry v pravidlech. Ta jsou navíc napsaná zbytečně složitě. A teď ten největší problém. Když se dva perou třetí a čtvrtý pláčou, protože to trvá moc dlouho. Hodně se počítá, do toho vstupují schopnosti rasy a hrdinů, karty kouzel a nakonec karty typu kámen, nůžky, papír, takže další uvažování, co asi soupeř zahraje. Pokud je těch soubojů víc, může se stát, že znovu na řadu se dostanete i za hodinu. Soubojům by slušelo jednodušší zpracování. Ať už hod kostkou nebo něco podobně jednoduchého. Pokaždé jsem se u toho docela bavil, ale kvůli dlouhé herní době už to znovu hrát nechci.
Hodnocení hráče: Ve dvou hráčích je to neskutečně vyrovnané, často rozhoduje třeba jediný bod. Ve čtyřech už umí být docela frustrující, když vám všichni berou to, co potřebujete, je to celkově hodně o náhodě, bodové rozdíly jsou propastné a výsledné postavy jsou takoví groteskní mrzáci, co mají k hrdinům hodně daleko.
Hodnocení hráče: Předchůdce King of Tokyo ve světě Dungeons and Dragons. Prima hra do hospody, nebo jako filler.
Hodnocení hráče: Tuhle hru jsem ještě ani jednou nevyhrál, přesto ji mám docela rád. Má neotřelé téma a hlavně krásnou atmosféru afrického kontinentu, kterou nikde nenajdete. Víc by se mi asi líbilo, kdyby ve hře fungovalo trochu jinak to zboží, protože nejzábavnější jsou jednotlivé nenákupové/neprodejové akce vyložených předmětů a schopnosti lidí a zvířat a propočet jak to udělat co nejefektněji, když mám jenom omezený poče akcí za kolo.
Hodnocení hráče: Hodně průměrná hra, která těží slávu z doby, kdy tu ještě za Československa byly akorát tak Dostihy a sázky.
Hodnocení hráče: Těžko hru hodnotit objektivně. Jako hra pro děti prvního stupně ZŠ a nehráče je to parádní. Nekomplikované, rychlé, dítě má pocit, že něco zmůže. Oni jsou ta cílovka. Ale pro hráče je to jen takový beer & pretzel dice fest bez zásadních rozhodnutí a možnosti něco ovlivnit, pokud kostky nepadají. Hru vlastně nijak moc neovládáte. Ona si žije tak nějak sama. Tvorba labyrintu je absolutně podružná, protože máte možnost přesunu z jakékoliv zapadlé slepé uličky kouzlem na začátek, nebo na další podobná políčka na herním plánu. A pokud máte obrovské štěstí, můžete navíc vyhrát už ve druhém kole (Lupič/vědma/černokněžník v prvním tahu odkryje Krále kostlivců, porazí ho hodem aspoň 11, získá sekeru +3. V druhém kole odkryje draka, hodí dvě šestky +3 = lupič vyhrává remízu/ vědma +1 na útok v prvním kroku/ černokněžník +1 za sebepoškození... díky za hru). Celkově: Přežít se to dá, ale bavit to bude jen ty děti.
Hodnocení hráče: Spíš než hra, je to takové trávení společného času s kresleným tetrisem na papíře. S dětma bych tomu dal o hvězdičku víc. Pro dospělé je největší zábava, když soupeři můžou nakreslit do jeho mapy něco pubertálního a dusit se u toho smíchy.
Hodnocení hráče: Alespoň co se mě týče, tak hra ztělesňuje všechno to, co považuji za odstrašující případ deskové hry. Je to přesný opak toho, co bych si chtěl kdy zahrát.
Hodnocení hráče: Je to zábavné. Základního bosse jsme ve čtyřech porazili až napotřetí. Ale na druhou stranu, asi jsme do tajů hry úplně nepronikly, protože mi tam nějak chybí to slíbené kombení a stavba balíku.
Hodnocení hráče: Zajímavá hra, ale není úplně domyšlená. Celé je to o tom mít poslední slovo, a proto všichni pasují, aby své tahy odehráli všechny co nejpozději to jde. Kdo zahraje akce dřív, ten už potom jenom kouká, jak se všechno, co vybudoval, v prach obrací. 80 % hry je vlastně jen zdlouhavý setup. Až si to sami zahrajete, tak pochopíte.
Hodnocení hráče: Celkem ok na svoji dobu (2011), ale dneska (2024) už ničím neoslní a hodně lidí možná ani neosloví.
Hodnocení hráče: S dobrou partou lidí je to zábava, naopak se špatnou utrpení. Hra je pro vypravěče celkem dost mentálně vyčerpávající a hrát ji večer, když je člověk unavený, rozhodně nedoporučuji. Nebude to nikoho bavit a u vypravěčů se může objevit post-traumatický syndrom vyvolaný zavařením mozku.
Hodnocení hráče: To téma sepsal někdo v totálnim rauši. Vůbec to nedává smysl a ve hře to nijak nepomáhá. Spíš je to úplně matoucí. Proč je v lese gazela? A proč když jsou víly záporné postavy, dávají nějaké dary na pomoc proti sobě samotným? Proč vlastně po lese sbíráme drahokamy a proč, když je všechny nenajdem včas, tak se v lese nadobro ztratíme? Ehm, no nic. Herně to není špatné, ale je to takové nemastné. Kdyby téma dávalo větší smysl a bylo více propojeno s mechanismy hry (proč třeba zrovna ta gazela umožňuje ignorovat jednu kartu pohybu?), zřejmě by to dělalo herně lepší dojem. Znovuhratelnost to asi má, ale zábavnost klesá exponenciálně s každou další partií.
Hodnocení hráče: S touto hrou jsem velice spokojen. Cerberus systém je sice vykradený a zjednodušený Ascension, ale zároveň je do něj přidáno spousta nového, jako např. zatápění ostatním, což je alespoň pro mě mnohem lepší, než Ascension. Screenshoty z filmu nemám rád, ale hned v první partii jsem na to ani nepomyslel a nadšeně analyzoval, jak který obrázek koresponduje s názvem a funkcí karty.
Hodnocení hráče: Hra se mi líbí principielně, ale musím dát body dolů za to, že máte neustále pocit, že na nic nemáte a všechno jde pocitově hrozně pomalu. To by ale měl napravovat Marco Polo 2.
Hodnocení hráče: Dle mého názoru je to hra nevyvážená. Tento problém řeší až rozšíření, které bohužel není k sehnání. Možná reprint časem vylepší současné dojmy.
Hodnocení hráče: Rozšíření plné obsahu, co hru posouvá mnohem dál.
Hodnocení hráče: Ve své kategorii je to absolutní špička. Nezabere místo, a proto je vhodná kamkoliv. Převážně do hospody.
Hodnocení hráče: Někdo to už hezky popsal, že to není hra, ale společenská aktivita.
Hodnocení hráče: Hra trvá příliš dlouho na to, že se jedná jen o repetetivní optimalizační rébus.
Hodnocení hráče: Základní hru vylepší do podoby, která už si skutečně zaslouží místo na výsluní. Nejlepší rozšíření.
Hodnocení hráče: Koho poráží náhoda, tomu není pomoci. Už jenom to, že každé kolo dostanu minimálně jednu surovinu je slušná balance a pokud někdo není schopen náhodu ovlivnit tak, aby byla méně náhodná, tak by se měl asi zamyslet, kde je chyba. Já s tím tedy žádný problém nemám. Hra je to skvělá, ale potřebuje rozšíření, které v české lokalizaci neseženete (jak jinak...).
Hodnocení hráče: V jednom docela fajn, ve dvou hraje kazdy to svoje a porovnaji si vysledek. Takze bez interakce.
Hodnocení hráče: Tahle hra na mě působí jako demoverze něčeho většího nebo jako jeden z prvních výukových scénářů, které hráče postupně seznamují s mechanismy celé hry (viz pravidla Earth Reborn).
Hodnocení hráče: Hrozná blbost, co se táhne do nekonečna. V 6 lidech skoro 2 hodiny. Je to hrozně nespravedlivý a ani to není srandovní.
Hodnocení hráče: + zpracování a kvalita komponent + vtipné téma - absolutní náhoda - poslední kolo po přípitku teprve rozhoduje, vše předtím moc nehraje roli - délka hry
Hodnocení hráče: Oproti ostatním krabicím spíš slabší a tematicky (piráti na lodi s vlastní hospodou) hůře kombinovatelné s ostatními hrdiny (v taverně ve městě). Funguje spíš jako čistý stand-alone.
Hodnocení hráče: Hra extrémně závislá na štěstí, co komu přijde do ruky. A to, co přijde, nemá smysl držet na ruce, protože vás to ihned soupeř donutí zahodit. Pokud Vám náhoda nevadí, bude vás to bavit. Pokud chcete mít nad hrou aspoň trochu kontrolu, rychle odsud pryč :D
Hodnocení hráče: Skvělé rozšíření. Nové možnosti a celkově skvělý tematický feeling. Zvláště pak ten náboženský balíček plný intrik, kde je křesťanství a severské náboženství (Odin) a každé má trochu jiný styl. EDIT: Balíček s barbary je taky moc pěkně tematicky pojatý. Barbaři přijíždějí s určitou nemilosrdnou pravidelností a hráči se musí adaptovat za běhu.
Hodnocení hráče: Zajímavý mechanismus vícekolové únavy karet, recyklace odhazovacího balíčku a karet jako počítadla životů. Zasazení dost připomíná svět Neuroshima, což není na škodu, ale chybí tomu nějaký příběh. A teda grafické zpracování je na úrovni talentových soutěží náctiletých. To by si bývalo zasloužilo víc lásky od autora.
Hodnocení hráče: Velmi zajímavá úprava průběhu hry, ve které není čas ztrácet čas.
Hodnocení hráče: Zajímavé rozšíření, ale možná až trochu moc silné v neprospěch hráčů. Vaše odměna za přežití pasti je většinou samotné přežití.
Hodnocení hráče: Zajímavý nový princip společníků/předmětů. Stále však tato hra trpí nedostatkem střelných zbraní. Zbraní na blízko je však přehršel...
Hodnocení hráče: Pěkná nenáročná hra, ale hodně hodně slabá replayabilita. Dvě odehrané partie za život mi bohatě stačily..... Havran na to: Nikdy víc!
Hodnocení hráče: Kocour je zády k nám a má rozvázané vlasy. Hraje s Listrem scrabble.
LISTER: (ukazuje na svá písmenka) Tohle písmenko, tohle a tohle. A tohle.
KOCOUR: Héééé, už to mám kamaráde. Jé, ou, zet, iks, ypsilon, qé, ká.
LISTER: To není slovo.
KOCOUR: To je kočičinou.
LISTER: Jozxyqk?
KOCOUR: Takhle se to nevyslovuje!
LISTER: A co to znamená?
KOCOUR: To je zvuk, co vydáš. Když ti něco přiskřípne pohlavní orgány.
Kocour předvádí rukama jakoby zavřel knihu a vydává ten zvuk.
LISTER: Je to ve slovníku?
KOCOUR: Mohlo by, kdyby jsis čet nahej a zavřel knížku moc rychle.
Hodnocení hráče: Nad očekávání povedená hra. Ale pokud sousedíte s Němcem a máte tu smůlu, že si vybral za cíl zrovna vás, tak nemáte prakticky šanci vyhrát, protože celou dobu hrajete pod jeho taktovkou (to je pro mě celkem minus).
Hodnocení hráče: Kupodivu mnohem lepší, než jsem čekal. Civilizační hra to není ani trochu, ale jinak docela fajn area control. Hrozně moc si to říká o rozšíření kvůli variabilitě = karty podmínek vítězství, národy, divy, městské státy.
Hodnocení hráče: Tohle rozšíření je podle mě must have. Nové mechanismy výborně odstraňují nevyváženost základní hry. Nové národy jsou možná paradoxně o něco silnější než ty původní (zatím netestováno tolikrát na objektivní úsudek) a karty Great Persons jsou celkem hodně o štěstí, ale pokud do toho člověk jde už s tím, tak mu to ani nepřijde špatné. Navíc nikdo není nucen hrát všechny úpravy, nebo není problém ty silné předem vyřadit. Hra má najednou jiný spád a je o třídu lepší.
Hodnocení hráče: Velmi povedená konverze videohry ma stůl. + Známe prostředí a mechanismy jenom s pár změnami umožňují intuitivní hraní + Downscale životů a zranění na jednotky místo desítek pro jednodušší počítání, a překvapivě to funguje lépe + Zábavný co-op, kde opravdu spolupracujete a vzájemně si pomáháte - dlouhý setup, teardown a upkeep během hry, o které se jinak stará aplikace - hodně počítání a optimalizace tahů, tím pádem možnost AP a delší herní doby
Hodnocení hráče: Přestože hra vyhrála jakási ocenění, já ji považuji za jednu z nejvychválenějších nezaslouženě. Jedná se o minihru postavenou na základě primitivního principu, a tak celá hra působí jako vytržený mechanismus z jiné - větší hry. Všechny palce dolu.
Hodnocení hráče: Oproti Milostnému dopisu (MD) je to více náhodné kvůli většímu počtu karet a jejich počtu v balíku. Efekty jsou skoro stejné s malým twistem. Líbí se mi, že každá karta (i 8) se dá zahrát a něco udělá. Teda kromě 0, kterou si ale stejně chcete nechat. Právě přítomnost 0 celou hru zrychluje, protože se rozdává víc bodů za kolo. A to je dobře. Mimochodem, tahle hra rozhodně není pro dva. Všechna hodnocení založená na tomto počtu jsou úplně zcestná. Zahraju si to klidně znovu, ale oproti klasickému MD tomu chybí lehkost a elegance, i když je to paradoxně z 90 % stejná hra.
Hodnocení hráče: Povedený deckbuilding. Mechanismus sabotage/bounty hunt je originální a dává žánru druhý dech.
Hodnocení hráče: I když silně zjednodušený Scythe, tak to není vůbec marné. S nezkušenými dětmi je to ale na dlouho, protože těch možností je tam vždy několik. A přestože se hra tváří kamarádsky, jde tam docela škodit. Moje neteř mi například darovala všechno, co mohla, na jednu postavičku a učinila tak ze mě jasný terč. Než jsem se dostal na tah, byl jsem v obklíčení a neměl moc možností. Zajímavostí ale je, že u nás první hru vyhrála babička a to do konce hry úplně nepobrala pravidla. Takže možnost vyhrát má opravdu kdokoliv.
Hodnocení hráče: Velmi dobrá hra na občasné zahrání. Nikdy neskočí pouze u jedné partie. Některé kombinace jsou ale až moc silné a ten, kdo je najde, vždy zvítězí. Proto je to zábava jen jednou za čas, když se ty kombinace zase zapomenou.
Hodnocení hráče: Kvůli neznalosti Lovercrafta mi hra nic moc neříká a proto hodnotím jako lepší průměr. Ale jsem přesvědčen, že znalým by se hra líbit mohla. Kdyby něco podobného bylo v hábitu např. Pratchetta (kterého znám dobře), tak okamžitě kupuji.
Hodnocení hráče: Výborná, ale přehlížená hra. Zasloužila by trošku graficky doladit, aby nepůsobila tím sterilním dojmem poloprůhledných tabulek, typickým pro hry od Wizards of the Coast. Jinak ale paráda a rád si ji zahraju kdykoliv znova. Jen teda nejsem fanda balíčku Démonů, kteří přidávají (proti-)hráčům do balíčku plonkové karty, které strašně brzdí hru a kazí zábavu ze hry. S rozšířením je celkem 15 možných kombinací. Bez hraní démonů "jen" 10. A to je pořád víc, než stačím kdy zahrát víc jak dvakrát.
Hodnocení hráče: Po první hře zatim takhle. Je to pěkné, miloučké, hodně tématické, ale hodně přemýšlecí a plánovací. Nemyslím si, že je to hra pro děti 8+ (třetí třída). Působí sice jednoduše, ale není. Změňte téma na něco méně roztomilého a rázem z toho přestává být "rodinná hra". Stejně tak herní doba 45 minut je nesmysl. Vynásobte to počtem hráčů a jste blíž realitě. Po druhé hře, kterou plánuji hrát ve zkrácené variantě, udělám revizi hodnocení.
Hodnocení hráče: Prímová party hra. Kamarády to baví natolik, že ji hrajeme déle, než hlavní hru večera. K mechanismům hry samotné nemám žádné připomínky, jen velkou chválu a mohu ji doporučit. Co se mi opravdu líbí je to, že oproti Krycím jménům psychicky nevyčerpá. Jsou to vlastně spíš takové Aktivity na steroidech. Ale nějaké drobné mušky to přeci jen má. Při častějším hraní se slova začínají opakovat, ať hrajete fantasy nebo ta normální. Pak už záleží jakou má kdo paměť. Stačí naznačit a je hned jasno. Druhý podobný neduh je malé množství prokletí. Oba tyto problémy se ale nejspíš dají odstranit vymýšlením vlastních slov i prokletí kvůli vyšší rozmanitosti a tudíž znovuhratelnosti.
Hodnocení hráče: Jednoduchý, ale ne hloupý, tak akorát přemýšlecí filler na 20 minut. Vlastně taková zjednodušená a rychlejší Libertalie do kapsy.
Hodnocení hráče: Parádní figurkovka bez figurek. Pro milovníky WH40k skoro povinnost :)
Hodnocení hráče: + geniální mechanismus
- nesmyslné neutrální rasy (lokajové dobra/zla)
- špatně vybalancované karty v Core Setu a první edici Battlepacků (se změnou designera se mnohé vylepšilo)
- postupné stírání rozdílů mezi jednotlivými rasami
- celková cena
Hodnocení hráče: I když je hra (semi) kooperativní, odpadá klasický pandemicový alfa-hráč, který vše řídí a dává ostatním příkazy. Opravdu hrajete za sebe, fandíte ostatním, ale jakmile byl někdo vystaven nebezpečí, už mu moc nevěříte. Navíc tvůrci hry mysleli i na takové ty malé detaily, které hře přidávají na atmosféře. Třeba když dojde balíček karet možné infekce, tak na hracím plánu zbyde jen krví napsáno "Nikomu nevěř!", protože teď už tu infekci zaručeně někdo musí mít.
Hodnocení hráče: Úžasná hra, ale kostky občas pojedou i toho nejlepšího. S postupem času, jak se sbírka rozrůstá, vzniká miliarda možností. Od nového core můj zájem o nové lodě klesl na bod mrazu, protože nastal takový pomyslný restart konceptu a mišmaš všehochuti s epizodou 7 a Disney Rebelama. Kdyby mělo FFG licenci na epizody 1-3, tak se lítá i s tim. Za to palec dolu a prst do krku.
Hodnocení hráče: Kámen, nůžky, papír? Ale kdeže! Tahle hra v sobě skrývá víc, než se na první pohled a prvních pár desítek partií zdá. Každý další souboj u mě vzbuzuje pocit, že se mám stále ještě hodně co učit.
Hodnocení hráče: Kdyby to nebyl Zaklínač, ale generické fantasy, nebo vlastně úplně jakékoliv jiné téma, na kterém mi tolik nezáleží, tak prosim, ale za tohle by si autor zasloužil na holou. Veřejně. Nikdo se už teď radši nepokusí udělat Zaklínače pořádně.
Hodnocení hráče: Není to špatná hra. Tak před 10 lety by to byla asi i pecka, ale v současnosti mi ty mechanismy nepřijdou zajímavé, spíš vlastně otravné a zdlouhavé. Pohybový systém řízený kartami mi přijde vyloženě špatný, naštěstí se ale dá částečně obejít. Soubojový systém je podobný tomu z Tainted grailu. Ten vyloženě nemám rád a je zbytečně komplikovaný. Navíc je to celé dost dlouhé a ve více lidech to musí být za trest. Ve dvou je to zase docela omezené o možnosti. Karty setkání vystihují svět Zaklínače docela pěkně a nejsou tak dementní jako v Gloomhavenu. Náhodná sice ano, ale když vás to plácne přes prsty, tak z toho následně aspoň něco kápne, takže vás hra jenom netrestá. Figurky jsou ale moc pěkný. Asi bych si to znovu zahrál, ale sám to nenavrhnu a s takovým množstvím textu bych si to pseudočesky určitě nekoupil.
Hodnocení hráče: Herními mechanismy je to slabota. Nebýt tématu, tak jdu bodově o dost níž. A nejhorší je to, že ten Pratchett z toho ani moc nečiší. Je to dost násilně naroubované a důkazem toho budiž i to, že hra x let po okamžitém vyprodání vychází kvůli neobnovené licenci s jiným zasazením - mysteriózní Londýn 19. století.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Podhoubí
Akt. cena: 750 Kč
Končí za: 1 den