Eigis

Jméno: Martin

Rok narození: 1987

Obec: Ledenice (Okres: České Budějovice)

Úroveň: Častý přispěvatel

Další úroveň: 169 / 250

Bazar index: 119 0 0

Zatroleným hráčem: 2143 dnů

Naposledy přihlášen: dnes

Hodnocené hry

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Perfektní hra! Odehraná za chvilku. Rychle připravená i uklizená, zabere málo místa a přitom nabízí opravdu dobrá herní rozhodnutí i variabilitu. Pravidlově je velice přístupná. Noví hráči mají při prvním hrách problém pouze s určením ceny dokupovaných surovin.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Hra je skvělá. Nabízí velkou paletu možností. Hráčská rozhodnutí nás moc bavila. Některé mise byly jednoduché, jiné daly celkem zabrat. Opakovat jsme museli akorát tu předposlední. Set up, po té, co se mohou komponenty nechat rozložené na stole, byl přijatelně dlouhý. Hra je vizuálně velice povedená. S produkční stránkou jsme rovněž velice spokojeni, papíroví standee jsou praktičtější než plastové figurky, snáze se s nimi manipuluje, nezaberou tolik místa a jsou přehlednější. Některá pravidla, jako přenášení zranění do další mise, či nahrazení padlého asasína učedníkem, jsme moc nehráli, protože nás nebavila. Přišlo nám totiž, že vzhledem k malému počtu zranění, bychom pouze výjimečně, nezačínali s plným počtem životů. O všechny životy přišel některý z asasínů jen dvakrát. Jediné negativum pro nás bylo trochu obtížnější naskočení do hry, pravidla jsou fajn pro dohledávání během hry, ale ne pro její naučení, takže bych určitě ocenil nějakého průvodce hrou.

Autofarmer (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Je to taková blbina s velkým podílem náhody. Je, ale vtipná a odehraná za chvilku. Občas si jí rád zahraji. Ty pocity, když protihráči zlikviduji pár kartami, původně slibnou úrodu nebo když to udělá naopak on mě, jsou jedinečné. Hra je totiž tak krátká a náhodná, že se bavíte ať prohrajete či vyhrajete. Nějaká zajímavá herní rozhodnutí v ní, ale rozhodně nehledejte.

Blood Rage (2015)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx

Bluff (1974)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx U téhle hry platí, že v jednoduchosti je krása. Pár pravidel, hra je vysvětlena za chvíli. Pochopí jí rychle i nehráči. Ve hře je nutné udržovat pozornost i když hráč není zrovna na řadě, takže se člověk nenudí. Zajímavá rozhodnutí, možnost riskovat, radost když se vám podaří někoho převést. Jediná drobná vada na kráse je čekání na další hru, když člověk vypadne.

Břink! (2016)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Naprostá herní pecka. Jednoduchá pravidla a zajímavá herní rozhodnutí. Každá hra je úplně jiná. Už delší dobu patří mezi moje nejhranější hry.

Desítka (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Geniálně jednoduchý koncept, který skvěle funguje. Hráči kromě odpovídání na otázky, ještě zvažují jestli hádat dál a riskovat všechny body, které v kole zatím získali, proto aby získali další nebo se radši držet při zemi a hrát na jistotu. Pestrost herních témat zároveň zajišťuje, že si tady najde to své každý.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Geniálně jednoduchý koncept, který skvěle funguje. Hráči kromě odpovídání na otázky, ještě zvažují jestli hádat dál a riskovat všechny body, které v kole zatím získali, proto aby získali další nebo se radši držet při zemi a hrát na jistotu. Pestrost herních témat zároveň zajišťuje, že si tady najde to své každý. Oproti první Desítce jsou otázky o něco těžší.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Geniálně jednoduchý koncept základní hry funguje skvěle. Rozšíření přidává do původní hry další nálož otázek. Nicméně je třeba zdůraznit, že většina otázek je objektivně těžší než ty v základu. Pokud člověk hraje jen s novými otázkami, hra je delší, je docela dost otázek, při kterých nikdo nic neví, často má výhodu ten první. Otázky se tedy paradoxně odehrají mnohem rychleji než ty v základu, protože během jedné partie projedete více karet. Hra s nimi není tak přístupná a prakticky všechny nehráče v mém okolí, kteří Desítku rádi hrají, toto rozšíření nebaví. Rozhodně tedy doporučuji promíchat rozšíření se základní hrou.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Geniálně jednoduchý koncept, který skvěle funguje. Hráči kromě odpovídání na otázky, ještě zvažují jestli hádat dál a riskovat všechny body, které v kole zatím získali, proto aby získali další nebo se radši držet při zemi a hrát na jistotu. Pestrost herních témat zároveň zajišťuje, že si tady najde to své každý. Oproti první Desítce mi okruhy otázek nepřijdou tak dobré.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Tahle hra prostě funguje. Má jednoduchá pravidla, ale zároveň umožňuje provádět zajímavá rozhodnutí. Je to ideální věc třeba do hospody k pivku nebo ven pod pergolu. Zabere málo místa, je odehraná do půl hodiny a většinou napínavá až do konce.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Zajímavý koncept, který mě jako velkého fanouška mluveného slova bavil. Použití aplikace mi nevadí. Příběh byl průměrnější, ale pro účely hry naprosto dostačující.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Zajímavý koncept, který mě jako velkého fanouška mluveného slova bavil. Použití aplikace mi nevadí. Příběh byl fajn, pro účely hry naprosto dostačující. Bavil mě více něž v Mikročipu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Potopeném pokladu dávám 7/10.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Tajemném muzeu dávám 8/10.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Bouřlivém letu dávám 9/10.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Domě hádanek dávám 10/10. Z Exitů úrovně začátečník je tento nejlepší.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům ve Stínech na Středozemí dávám 8/10. Na poměry mechanik téhle série nelze čekat nějaký extra příběhový rámec, ale když to člověk očekává dopředu, neurazí.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Prokleté horské dráze dávám 9/10.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Hry ze série Exit stojí na velmi dobrém mechanickém základu. + Oceňuji, že se nechá přes 1. a 2. nápovědu přejít k řešení. Hráči tedy v případě, že neví jak dál mohou postupně přejít k dalšímu hlavolamu. +Systém vyluštění tří čísel, která se zadávají do dešifrovacího kotouče mě rovněž baví. - Co mi naopak vadí je poměrně velký důraz na přesnost u některých úkolů. Už několikrát jsme měli správný postup, ale něco jsme zakryli o milimetr vedle a zjištěné číslo už bylo špatně. - U některých úkolů je třeba dost velká představivost, aby člověk v daném "obrazci" viděl nějaké číslo. - Některé úkoly vyžadují velké stříhání, přehýbání.... jenom proto, vcelku banální řešení. Rébusům v Zakletém lese dávám 5/10. V rámci úrovně začátečník je tato hra v sérii Exit podle mě nejslabší. Na určitou míru stříhání a další výtvarné činnosti jsem zvyklý, ale tady to bylo vyloženě přehnané. Hodně úkolů bylo dost jednoduchých.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx + Na sérii Exit nám obecně vyhovuje, že pokud se člověk splete, může hádat dál. - Na druhou stranu, některé úlohy jsou poměrně náročné na přesnost a představivost. Někdy má člověk správný postup, ale části hermího materiálu položí k sobě o malinko nepřesně a správné řešení uniká. Jindy má vše dobře, ale vykoukat v obrazci např. 5 chce dost velkou dávku fantazie. + Práce s Puzzlemi je do hlavolamů zakomponována moc hezky. + Rébusy byly fajn, vyluštili jsme všechny i když některé trvaly.

Kodachi (2019)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Pravidlově jednoduchá, ale přitom zábavná malá karetka, plná zajímavých rozhodnutí. Čekání na tah není dlouhé, navíc sledování tahů dalších hráčů je zábavné. Rychlá příprava i úklid.

Mezi kmotry (2013)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Hra není špatná, ale vyžaduje specifickou herní skupinu, kterou baví dělat si srandu z politiky a nevadí jí škození. Hra má podle mě dvě části. Ta první je jednoduchý worker placement bez prvků náhody, který svádí ke hrání jedné konkrétní vítězné strategie. Druhá je škození hraním karet, případně vyjednávání často až vyhrožování, že nějakou kartu zahraji. Dobírání karet je do určité míry náhodné, nicméně efekty karet jsou vcelku vyvážené což náhodu do značné míry eliminuje. Hra je v podstatě o tom, že se hráči snaží rozběhnout engine building, který je vcelku jasně daný (dosáhnout příjmu z podplacených politiků, který se rovná nebo převyšuje náklady na koupi nového politika) a zároveň se efektivním škozením, prostřednictvím hraní karet, snaží bránit v tom ostatním hráčům. Právě nutnost škodit a možnost vyjednávat je to co ve hře dokáže vytvořit zajímavější herní situace. Bez toho by byly jednotlivé partie rychle poměrně nudné.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Tahle hra vypadá na stole velice dobře, má jednoduchá pravidla, která vysvětlíte za pár minut, docela pěkně navozuje atmosféru Návratu Jediho a jako oddechovka funguje opravdu dobře. Pokud máte, ale náladu zahrát si něco hutnějšího a strategičtějšího, neobstojí. Pokud se totiž hráč za Rebely rozhodne omezit své rozkazy na letky stíhačů, se kterými napadá lodě Impéria, hra nakonec většinou skončí tak, že Impérium má pouze Hvězdu smrti, zatím sice ještě pod štítem, ale než stihne zničit zbylé lodě Rebelů je většinou štít dole a ona je zničena sama. Hru bych doporučil, používat k přilákání nových spoluhráčů z řad nehráčů, protože Star Wars táhnou, hra je nevyděsí složitými pravidly a přitom vypadá na stole jako velká deskovka.

Shit Happens (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Pravidla hry se vysvětlí za chvilku a ke konci herního večera je ideální. Osobně se mi osvědčilo vyřadit cca. třetinu karet, tak aby hra dávala nám středoevropanům smysl, je to sice na úkor znovu hratelnosti, ale hra dává větší smysl byť Timeline to samozřejmě pořád není.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Za nás docela zklamání. - Aplikace nepřinesla žádný chytrý twist podobně jaký nabízí hry Echoes. V podstatě šla jednoduše nahradit balíčkem karet nebo nějakým sešítkem. Autoři se použitím aplikace spíš vyhnuli vymýšlení nějakého funkčního mechanismu ověřování správných odpovědí jaký nabízí EXIT nebo Únikovky od Albi. - Komponenty v krabičce za mnoho nestojí, přesněji řečeno, když už autoři nacpali takovou část hry na web, proč ne i ten zbytek? To nejpodstatnější tedy šifry nás bavily tak napůl. To, že jsme nějaké nedali nemůže být objektivně vzato důvod proto, že by měly být špatné. U jedné konkrétní šifry nám, ale nicméně vadila nutnost hledat podstatnou část řešení na internetu mimo rámec hry.

Tumblin-Dice (2004)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Naprostá herní pecka. Tahle hra se dost vymyká většině deskovek. Má pár pravidel. Vše záleží na šikovnosti, v menší míře na taktice a štěstí. Kvalita zpracování hry parádní. Škoda, že je tak špatně dostupná a lidé o ní moc neví, jinak by to byla zatraceně rozšířená hra.

Hodnocení hráče: xxxxoooooo Už za sebou pár únikovek a exitovek máme, takže je s čím srovnávat... Toto srovnání bohužel nevychází pro Blackout vůbec dobře. - Líbila se nám pouze jedna šifra. Mám pocit, že autoři to mají trošku nedotestované. Dost správných řešení nám přišlo vcelku subjektivních. Většinou nám bylo i celkem jedno, jestli jsme trefili to správné či ne. Brali jsme to tak, že jsme trefili, ale smysl by nám dávalo i jiné řešení. V několika případech, bylo řešení zase příliš triviální. Člověk tedy subjektivně něco střelí a.... - Mechanika hry samotné je bohužel na podobné neduhy dost citlivá. Tím, že člověk může hádat jenom jednou dochází k tomu, že hra uteče jako sekvence nudných hádanek, které odbudete. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. - Příběh je taková splácanina nachytaná z různých filmů či seriálů. Dohromady, ale působí jako kýč. + Hra docela chytře pracuje s obsaženým plakátem.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Mechaniky série Únikovka jsou nastavené tak, že člověk může hádat jenom jednou. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. Únikovky, ale takto nefungují a jsou proto velice citlivé na úroveň jednotlivých šifer. Hráčům by mělo být zhruba "jasné", že nalezli správné řešení pokud to tak není zvrhne se hra do sekvence náhodných typů a hádanek, které odbudete. Např. pokud máte na obrázku najít něco divného, musí to být opravdu DIVNÉ. + Únikovka: Drákulův hrad má naštěstí nastavenou úroveň hlavolamů celkem dobře. + Hlavolamy jsou dobře zakomponované do tématu příběhu. + Hra je dobrá i pro ty, co nemusí Drákulu nebo horory obecně.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Zatím jediná knižní únikovka, kterou jsme hráli, byla to dokonce naše první únikovka vůbec. Bez přehánění nás nadchla a vyvolala pocit Wow! Hra v určité fázi nabídla velké množství rébusů od těch úplně primitivních po ty těžké. Sice jsme skoro žádné těžké nedali, ale to nevadilo i rozluštění těch lehčích dokázalo vyvolat pocit radosti nad nalezením správné odpovědi. Poslední loupež díky tomu pokládám za ideální vstupní únikovku. Možná, že nyní když už máme nahrané i jiné, by tak dobrá nebyla, těžko říct... Na první dobrou se, ale jednalo o naprostou pecku.

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Mechaniky série Únikovka jsou nastavené tak, že člověk může hádat jenom jednou. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. Únikovky, ale takto nefungují a jsou proto velice citlivé na úroveň jednotlivých šifer. Hráčům by mělo být zhruba "jasné", že nalezli správné řešení pokud to tak není zvrhne se hra do sekvence náhodných typů a hádanek, které odbudete. Např. pokud máte na obrázku najít něco divného, musí to být opravdu DIVNÉ. + Únikovka: Prokletí sfingy má nastavenou úroveň hlavolamů celkem průměrně. Některé moc nefungují, další naopak ano. + Hlavolamy jsou dobře zakomponované do tématu příběhu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Mechaniky série Únikovka jsou nastavené tak, že člověk může hádat jenom jednou. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. Únikovky, ale takto nefungují a jsou proto velice citlivé na úroveň jednotlivých šifer. Hráčům by mělo být zhruba "jasné", že nalezli správné řešení pokud to tak není zvrhne se hra do sekvence náhodných typů a hádanek, které odbudete. Např. pokud máte na obrázku najít něco divného, musí to být opravdu DIVNÉ. + Únikovka: Únik z Acatrazu má naštěstí nastavenou úroveň hlavolamů celkem dobře, byť je pravda, že pár chytáků tam je. + Hlavolamy jsou dobře zakomponované do tématu příběhu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Mechaniky série Únikovka jsou nastavené tak, že člověk může hádat jenom jednou. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. Únikovky, ale takto nefungují a jsou proto velice citlivé na úroveň jednotlivých šifer. Hráčům by mělo být zhruba "jasné", že nalezli správné řešení pokud to tak není zvrhne se hra do sekvence náhodných typů a hádanek, které odbudete. Např. pokud máte na obrázku najít něco divného, musí to být opravdu DIVNÉ. + Únikovka: V říši divů má naštěstí nastavenou úroveň hlavolamů celkem dobře. + Hlavolamy jsou dobře zakomponované do tématu příběhu. + Hra je dobrá i pro ty, co nemusí Svět Alenky v říši divů.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Mechaniky série Únikovka jsou nastavené tak, že člověk může hádat jenom jednou. Mnohem lepší je v tomhle hra, která vám pouze řekne jestli je vaše odpověď správná, ale nedá vám rovnou i řešení. Je tedy možné hádat dál. Únikovky, ale takto nefungují a jsou proto velice citlivé na úroveň jednotlivých šifer. Hráčům by mělo být zhruba "jasné", že nalezli správné řešení pokud to tak není zvrhne se hra do sekvence náhodných typů a hádanek, které odbudete. Např. pokud máte na obrázku najít něco divného, musí to být opravdu DIVNÉ. + Únikovka: Závod s časem má naštěstí nastavenou úroveň hlavolamů celkem dobře. + Hlavolamy jsou dobře zakomponované do tématu příběhu.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Útěk z vězení používám jako jednu z her pro hraní s nehráči. + Jednoduchá pravidla. + Intuitivní ikonografie. + Přehledná lama karta/deska hráče. + Vtipně vymyšlená grafika. + Možnost škození a intrikování. - Chce to více hráčů, alespoň 3 nebo 4. - Na nějaké častější hraní to není, hra by se brzy ohrála.

V pasti (2018)

Hodnocení hráče: xxxxxxoooo Docela fajn originální hra, která ale občas trpí na příliš dobré napovídače. + Hra nabízí originální herní twist. + Všichni hráči hrají celou dobu hry. + Dokáže příjemně zavařit mozek. - Schopní napovídači někdy prakticky nedají druhému týmu šanci nastražit past, do které by se chytli. Na to bohužel hra při některých partiích dost trpí. Napovídání a hádání je vždycky fajn a jede na vlně vymyšleného twistu, ale kladení pastí přestává být zábavné, když vidíte, že není šance ty druhé chytit.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Velká herní pecka daná v malé krabičce. + Přístupná pravidla. + Hezká grafika. + Esence deckbuldingu doplněná o zajímavé mechaniky. + Elegantní čištění balíčku.

Vládce Tokia (2010)

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Taková párty area kontrol kostková řachanda. + Přístupná pravidla. + Hezká grafika. + Rychlý set up i úklid. + Dobrý hrací doba. - Pokud většina hráčů není ochotná rubat se o město, ale "farmaří" na okraji, hra může být nudná.

Vúdú (2014)

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Je to taková blbina, ale umí pobavit. Hra není o hraní na vítězství, ale o hraní čistě kvůli srandě. Hodně záleží v jaké náladě ji jdete hrát a s kým. Ve správné náladě s dobrou partou, Vám tečou slzy smíchu. Pokud, ale hra nesedne hra se hraje pouze mechanicky a v plné nahotě se odhalí, že bez té srandy to není nic moc.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxo Důkaz toho, že stačí pár balíčků karet a epická hra je na světě. Po přečtení pravidel jsem měl sice dojem, že to nebude nic moc, ale feeling hry je překvapivě velice dobrý. Odehráli jsme kampaň během jednoho víkendu a byli jsme nadšení. Jednotlivé postavy jsou dostatečně variabilní a umožňují velice příjemnou kooperaci. V pravidlech je sice pár nejasností, ale s videonávodem se dá hra naučit vcelku dobře.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxoo Takový Pandemic trochu jinak, nicméně dostatečně odlišný na to, aby se vyplatilo mít ve sbírce oboje. + Pár pravidel, která umožňují rychlé naskočení. + Dostatečný prostor pro taktické rozhodování. + Hra je dostatečně obtížná a variabilní, aby byly z jednotlivých partií opravdové výzvy.

Hodnocení hráče: xxxxxxxxxx Mám rád Zeměplochu a Terryho Pratchetta, takže jsem byl ochoten dát za hru vyšší cenu. + Atmosférou a humorem Zeměplochy je hra prodchnuta v míře více než dostatečné. + Hra je nicméně dobrá i mechanicky. Zejména oceňuji možnost budování určitého enginu prostřednictvím ovládnutí jednotlivých čtvrtí a příjemně fungující area kontrol. Paradoxně oceňuji i absenci soubojového systému, který by hru rozbil. + Skvěle provedená lama karta. - Znovu hratelnost není kdoví jaká. Pokud budou mít hráči hru více nahranou. Budou se zejména při hře více hráčů, dostávat do patových situací.

Hodnocení hráče: xxxxxxxooo Mám rád Zeměplochu a Terryho Pratchetta, takže jsem byl ochoten dát za hru vyšší cenu. + Atmosférou a humorem Zeměplochy je hra prodchnuta v míře více než dostatečné. + Po mechanické stránce hra funguje vcelku dobře a je snadné do ní naskočit. - Některé věci, ale musím mechanikám hry vytnout. Variabilita postav je tak malá, že by ve hře ani nemusela být. Žetony chichotání a Černé Alissy jsou také celkem zbytečné. - Hra, ale bohužel není moc těžká, takže málo kdy hráče porazí. Pravděpodobně proto se jedná o semi koop hru. Pokud, ale hru vytáhnu párkrát do roka na takovéto línější pohodové hraní je moc fajn.

Hodnocení hráče: xxxxxooooo Mám rád Zeměplochu a Terryho Pratchetta, takže jsem byl ochoten dát za hru vyšší cenu. - Atmosférou a humorem Zeměplochy hra, ale bohužel moc nehýří. - Mechanicky mě hra rovněž moc nebaví, není sice vyloženě otravná to by bylo přehnané tvrzení. Nicméně po zahrání nějak není chuť zahrát si ji znova. Jediný důvod proč si jí nechávám ve sbírce je, že chci mít komplet trilogii v CZ.

Vybíráme z Bazaru

Sleeping gods: Distant Skies (EN)
Sleeping gods: Distant Skies (EN)
Akt. cena: 1800 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas