Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: "Pár" kartami řízená hra (Sbohem Studená Válko, kdo si to má pamatovat) na půl hodiny plná blufování a tančení na hraně nukleární války (rozuměj prohry).
Hodnocení hráče: Náhody kopec, ale když na to přistoupíte, tak super sranda válečná hra. Přijde mi víc přemýšlecí než 1775 a takticky natolik jiná, že mám ve sbírce obě.
Hodnocení hráče: Jednoduchá kostková "válečná" mlátička, kde je tolik náhody, že to nesmíte brát nějak extra vážně, pak je to super zábava (pokud vám ZASE NEUTEČOU TY DEBILNÍ MILICE Z BOJE!!! :D ). A kostky Francouzů kupodivu nemají na všech stranách útěk.
Hodnocení hráče: Krásná vláčková, ekonomická hra, která není ani tak těžká jak by se mohlo zdát. Nutno používat kalkulačku. + Možnost hrát s bločkem (což vyhovuje mě) a vést si učetnictví nebo fyzicky s penězi (což vyhovuje zase přítelkyni)
Hodnocení hráče: Téměř kapesní kartami řízená hra, která (oproti Studené válce či 13 days Cuban missile crisis) pracuje s kartami zase trochu jinak, a opět to je parádní změna. Boje řeší kostky což je třeba mít na paměti.
Hodnocení hráče: Skvělá dvojkovka. Nezabere moc času a základ otočíme během večera několikrát. S rozšířením už se zvětšuje, ale Pantheon ladí pár neduhů.
Hodnocení hráče: Přijde mi jednodušší než Agora, ale zábavnější. Opět posouvá hru kupředu a přidává další možnosti taktizování. Obě rozšíření dělají z malého filleru plnohodnotnou "velkou" hru.
Hodnocení hráče: Ladí pár neduhů ze základu a přidává silné jednorázové akce, co vám mohou vytrhnout trn z paty.
Hodnocení hráče: Agricola bez profesí, s méně surovinami a mnohem benevolentnější ... takže to je spíš takový tutorial Agricoly, po kterém člověk sáhne po Caverně protože ta je ta velká, ale bez stresu jak všechny nakrmím.
Hodnocení hráče: Martin Wallace? Adaptace videohry Anno? ANO! Pravidlově velmi snadné, ale z hlav se nám teda kouří dost. Možností sousta a místa tak strašně málo, a teď jsou otázky: vyrábět si to sám? nakupovat? vyměnit karty občanů? Každá možnost má své plusy i mínusy. Půl bodu dolů za kvalitu karet, kdy tenčí jsem snad v ruce neměl (vyřeší obaly), a desky mohli být taky silnější (tam to ale zas tolik nevadí)
Hodnocení hráče: Logická, rychlá, pravidlově nenáročná hra. Pokaždé když ji někde vytáhnu, tak díky vzhledu někoho nového nalákám. Super i pro nehráče.
Hodnocení hráče: Můžete se u toho královksy bavit, trpět 2 hodiny, nebo umřít, než na vás dojde první tah.
Hodnocení hráče: Skvělá, vychytaná verze Battleloru ve známém světě Hry o trůny. Půl hvězdy dolů za figurky a podstavce. Pro toho kdo v FFG vymyslel že budou zvlášť je speciální peklo, kde od rána do noci bude lepit figurky do podstavců, co do sebe vůbec nesedí!
Hodnocení hráče: Mám tady zaútočit? Nebo tady bránit? Pacifik už je FUBAR takže tam nic nepošlu. A chci vyrábět nebo bombardovat soupeře? Sakra zas mi přišla loď no tak kam s ní? Pecka s hromadou rozhodování která nezůstane u jedné partie.
Hodnocení hráče: První hry byly super, ale jak člověk zjistí, že je to jen o tom co mu dojde za karty a zda může stavět TEN JEDEN nejvýnosnější řetezec výroby, tak se zábava rychle vytrácí. Nápad super, vizuál boží, ale je to na jedno brdo. Škoda.
Hodnocení hráče: Klasika co neurazí. Nemám problém si zahrát pokud někdo chce, ale sám bych ji nevybral.
Hodnocení hráče: Krásně vypadající tower defense, kde se na vás valí haldy SSáků. Vy však nebráníte a neztrácíte nějaké bezejmenné vojáky, ale majora Gangla, Alberta Lebruna a další jmenovité postavy, jejichž smrt vás bude skutečně mrzet. Parádní zážitek.
Hodnocení hráče: Nabízí se srovnání s Temným znamením, ale u TZ je to více o štěstí zda se podaří naházet požadované symboly. Tady hráč pracuje s tím co má a je to více o rozhodování zda chce víc. TZ klidně beru mezi nehráče, u DDD bych asi moc úspěch nesklidil, přestože mě baví víc.
Hodnocení hráče: Během čtení pravidel mi to přišlo strašně zamotané, ale hra je vlastně velmi snadná na pochopení i hraní. Nejvíc problémů dělalo nezapomenout na konci tahu jednu kartu odhodit. Na BGG spousta lidí vyčítá náhodnost, ale dobírat si karty do 4 (nejčastěji tedy 2 karty), pak jednu odhodit a to ještě z nabídky tří karet odhalených nebo balíku dává možnost karty rychle točit a dostat si do ruky to co se mi hodí mnohem snáz než snad jakákoli jiná karetka. Bál jsem se že bude mít na vítezství největší vliv ten kdo zahraje poslední kartu (jako v Král je mrkev-což šlo proto z domu) ale to že nevím co protivníci bodují tomu brání. Ve hře je i mírná paranoia o co že se to vlastně soupeř snaží a jak pomoci sobě a ne jemu. Ilustrace a téma takové generické. Naroubovat to na téma GoT, tak je to prodejní trhák.
Hodnocení hráče: Náhoda co táhnete za karty, náhoda co hodíte na kostkách a nakonec vás protihráč stejně v souboji pojede, tím že přeživší "najde" na WC už pátou zbraň. Ale když na tohle všechno přistoupíte, tak je to pravidlově jenoduchá zábava u které můžete vypnout mozek ... a hrát tak třeba za ty zombie.
Hodnocení hráče: Bez rozšíření Atomová pouta je to celkem ucházející hra na solo hraní. Ve více hráčích je to divné, rozbité, mnohdy nesmyslné. Výše zmíněné rozšíření ze hry dělá výbornou kooperačku. Opravuje spoustu neduhů, a je to TEN Fallout co všichni chceme. Měl jsem hvězdičky jen dvě, ale půl přidám za vizuál, který je fantastický. (ale ty chyby bohužel nevytrhne)
Hodnocení hráče: Kooperativní mód opravuje základní cosi na funkční hru. Nutnost!
Hodnocení hráče: Skvělá, jednoduchá hra o pokoušení štěstí. + až 10 hráčů (čím víc tím líp) Zajímavý systém pořadí hraní podle aktuálního pořadí v závodě.
Hodnocení hráče: Zajímavý microDeckbuilding. Po hraní Dominionu, HeroRealms apod. to chce přepnout myšlení. + Herní čas do 40 minut. (většinou otočíme několikrát)
Hodnocení hráče: Hra, která vás naučí prohrávat. Ne protože by byla tak těžká, ale protože o tom kdo vyhraje ... říkejme spíš "bude mít na konci více bodů" rozhoduje náhoda. Můžete si pokusit náhodu přiklonit na svou stranu, ale pokud vám nebude souzeno, tak i se sebelepším plánováním či vybavením si nemusíte ani škrtnout. Na konci jsem ale i po prohře vždy měl skvělý pocit jak jsem svou civilizaci vedl a (ne)dovedl do nějakého šťastného konce. Každá hra tak píše skvělý příběh a kdo vyhraje je vlastně jedno.
Hodnocení hráče: Plným počtem hodnotím jako solo hru(? spíš taková křížovka/sudoku/hlavolam?) ve více hráčích vše funguje, ale interakce nulová. Vlastně bych to ve více hráčích ani nehrál. Pro dva a více znám a hrál bych lepší hry.
Hodnocení hráče: Hero Realms/Star Realms v hábitu Harryho Pottera.
Hodnocení hráče: Neuvěřitelné jak se autorům povedlo dostat pocit závodění do deskovky. Díky hraní karet máte auto mnohem víc pod kontrolou než u Formula D, kde vás pojíží hlavně kostka (jasně může vám přijít vyloženě špatná ruka, ale to bude jednou za hru) Ta touha riskovat a jet co auto vydrží, musí přepadnout snad každého. Hra rychle odsýpá a nejpomalejší fázi, kde hráči přemýšlí jak jet, hrají všichni naráz, takže odpadá i zbytečný downtime. Doporučuji zahrát mód legend který přidává automa-jezdce a člověku ukáže jak byla hra myšlena hrát. S opatrnou jízdou vás všichni nechají v prachu za sebou, ale po pochopení že PLYN musí AŽ NA PODLAHU jste jim rovnocenným soupeřem a časem jim klidně přidáte obtížnost.
Hodnocení hráče: Díky Hero Realms šli z domu tři krabice Dominionu. Příprava = hned. Karty se průběžně točí všechny. Hledal jsem něco ala Hearthstone a tohle je ono. Hrdina, bojující Šampioni, akční karty.... PECKA!
Hodnocení hráče: Když jsem vyzvedával, tak jsem si říkal "wow ta bedna je fakt těžká." Už u rozbalování jsem nelitoval jediné koruny, ty komponenty jsou úplně jiná liga proti čemukoli jinému. Rovnou jsem kupoval s premium health chipy a udělal bych to znova. Přeprodukovanost až na půdu ... ale stojí to za to! Herně je to výborná logická ale zároveň kostková rubačka, a to téma z toho vyloženě stříká. Možností a taktik je obrovské množství. Rozhodnutí co po výhře v boji vylepšit je skoro stejně těžké jako boj samotný. Herní doba 90 minut odpovídá leda když hned umřete, jinak za 90 minut nestihenete ani jeden akt - celkem jsou 4! Takže celá kamapaň je tak na 4 večery. - ? Ovládání protivníků se řídí tabulkou priority podle arény, spousta keywordů, oboje je ale velmi přehledně na příslušných kartách a občasné hledání se odvděčí vysokou variabilitou. + Funkční insert. (přeprodukovanej jako prase :D )
Hodnocení hráče: Zavařte si hlavu snadno a rychle. Na tuhle hru musím mít ale náladu a hlavně čistou hlavu, protože když vám nepomůže štěstí je to fakt záhul.
Hodnocení hráče: Dělené kostky zas tak často nepřijdou. Společník je fajn, ale nijak dechberoucí není. Ďáblíci dovedou pozlobit. Největší přínos však vidím ve zrychlení hry díky pravidlu o umísťování dvou kostek.
Hodnocení hráče: Skvělá roll and write hra, kterou strašně sráží cena. Digitální verze pro solo hraní je top.
Hodnocení hráče: Nejlepší euro co jsem potkal. Systém zanechávání pomocníků jsem nikde jinde neviděl. Když Istanbul, tak Big Box protože Grand Bazaar. Čím víc hráčů, tím lepší hra.
Hodnocení hráče: Koncentrované Jízdenky pro 2-3 hráče. Ve 4 už je mapa lehce malá.
Hodnocení hráče: Malá, rychlá hra plná blafování, zvratů a pokažených plánů. V menším počtu hráčů víc plánovací. V pěti a šesti je to už dost chaos. Na horách jsme ve třech hráli asi 5 hodin v kuse a byly jsme do toho tak zažraní že k večeři bylo pivo :D
Hodnocení hráče: Kdyby dostihy a sázky byla dobrá hra, tak je to tahle hra. Když se v zatáčce před cílem vyrovná trojice koní a vy máte na jednoho vsazeno, tak při každém hodu jste jak na trní, zda půjde váš, nebo bude muset dotahovat. Skvělá roll and write záležitost. Půl hvězdy dolů za hráčské desky, které mi přijdou tenké.
Hodnocení hráče: Už návod na hnusném papíře a “šejdrem” natištěné žetony mě neuchvátili. Otočná část jako nápad dobré ale zpracování děs. Kolečko se přes cosi kýve a otvor je několikrát větší než osa, takže je celkově dost na volno. Herně je to hoď jdi, hoď jdi ... seber první klíč, seber druhý klíč... jsi vyhozen a začínej znovu.
Hodnocení hráče: Čím větší a silnější říše, tím větším balíkem kostek mrskám. Super.
Hodnocení hráče: Kdo chce víc, nemá nic... teda může mít povstání.
Hodnocení hráče: Hra, která vás naučí prohrávat. Ne protože by byla tak těžká, ale protože o tom kdo vyhraje ... říkejme spíš "bude mít na konci více bodů" hodně rozhoduje náhoda. Můžete si pokusit náhodu přiklonit na svou stranu, ale pokud vám nebude souzeno, tak i se sebelepším plánováním si nemusíte ani škrtnout. Na konci jsem ale i po prohře vždy měl skvělý pocit jak jsem svůj "národ" vedl a (ne)dovedl do nějakého šťastného konce. Každá hra tak píše skvělý příběh a kdo vyhraje je vlastně jedno.
Hodnocení hráče: Not great, not terrible. Téma se časem vytratí a je to jen o vlastnostech žetonů. Taková neustále se měnící skládačka, která se občas vymlátí.
Hodnocení hráče: Za mě lepší téma než pandemie. Trasy migrace umožňují nějaké plánování.
Hodnocení hráče: Jiné téma než pandemie, víc náhody v podobě kostky a krásný art.
Hodnocení hráče: Jak zaznělo jinde, takový hráčtější Splendor. Splendor je výborná vstupní hra, ale chybí jí nějaký zajímavý twist. Tohle ho má. Zábavná první aukční část kde si při plném počtu hráčů nemůžete být jisti co nakonec koupíte (a zda vůbec něco) a pak optimální umístění karty pro její nejlepší využití. ... Ale na to zrovna nemám rubíny! Tak ji dám sem, na to mám ...ale já potřebuji body...a tady mi to nedá do barvy...ale ...ale...ale. Každou kartu byste chtěli dát alespoň na dvě místa, ale můžete jen na jedno. A další stejná už tam není!
Hodnocení hráče: Easy to learn, hard to master. Pravidlově velmi přístupné, jediný problém dělalo hlídat si počet karet v ruce a na stole. (spíš zapomínání) Vymyslet a přehrát soupeře je už ale oříšek, který je navíc každou hru jiný a louskáte ho pokaždé jinak.
Hodnocení hráče: To si takhle Scott Almes řekl "Jo tak vám přijdou dvě možnosti jak hrát kartu ve Watergate nebo Cuban missile crisis jako Sofiina volba? Tak tady máte možnosti tři!" A nejradši byste je zahráli všechny. A karet na kolo máte jen pět, což je setsakra málo. A ještě si je draftujete takže potřebuju zahrát tyhle dvě, ale co když se mi ta druhá už nevrátí?! Kterou potřebuji víc?! Uaaaaah. Téma vypadá nezajímavě, ale herně hra je mozkovar.
Hodnocení hráče: Železniční pískoviště, kde vás omezují jen vaše peníze... vlastně ani ty ne, protože vždy si můžete půjčit. Tohle si musí užít snad každý kdo má rád vláčky a TtR je mu málo a 18XX moc. Navíc celá hra vypadá na stole moc pěkně.
Hodnocení hráče: Náročnější na naučení. (Není to ani tak složité, ale jsou to de facto 4 hry) Jinak je to svižná hra kterou si vždy rád zahraju.
Hodnocení hráče: Půl hvězdy dolu za karty. Obrázky tanků a jednotek jsou sice krásné, ale karty by mohli být tvrdší a okamžitě půjdou do obalů aby se neodřeli. Jinak pevná herní deska, tvrdé hexy, zaoblené rohy žetonů, které z archů vypadávali skoro sami. Vše je perfektní ale karty v počtu 280 ks by si zasloužili o chlup větší kvalitu. Takže škoda že jde hodnotit po půlkách ... dal bych dolů 1/4 hvězdy. Těch 60 minut v popisku nesedí. Jednu bitvu stihnete do 45 minut, ale celá kampaň je klidně na dva večery.
Hodnocení hráče: Velká deska plná kostiček a věž vypadá na stole úžasně. Po přečetní pravidel, mi přišla složitá, ale první hra ukázala opak. Hra nemá ani velký downtime, protože všichni plánují v jednu chvíli a následně jde většina akcí dělat současně. Vlastně jen u bojů záleží na pořadí hráčů, tam je však (škodolibá) zábava sledovat i bitvy ostatních.
Hodnocení hráče: Asi nejjednodušší možná válka pro hráče/nehráče zabalená v krásném a pro spoustu lidí známém prostředí.
Hodnocení hráče: Jednoduchá pravidla, ale skvělá, obří hra. Bohužel na mou druhou polovičku až moc, takže byla nahrazena 13 Days a Watergate. A musím uznat že méně je tady více. Těch karet je vážně spousta a aby měla hra nějakou úroveň je potřeba je alespoň trochu znát.
Hodnocení hráče: Simcity na stole. Krásné, velké hexy, škození jen ve formě sebrání dílku z nabídky. Po dohrání má (nebo by alespoň měl mít) člověk před sebou funkčně vypadající město.
Hodnocení hráče: Rychle vysvětlitelná kostkovka, kde si člověk moc nemusí zavařit mozek. Super s přáteli co nejsou tak zapálení hráči a klidně se u toho dá něco popíjet. A když to prostě nepadá tak se k tomu tématu ta zoufalost i hodí... "MĚ TA LEBKA SNAD NIKDY NEPADNE *****!!!"
Hodnocení hráče: Neskutečný zážitek, ale na tuhle hru musí mít člověk náladu, a musí se do hry vcítit. Pokud to pojede jen na výsledek, tak přijde o většinu v čem je tahle hra skvělá. Nakonec je asi úplně jedno jestli hráč vyhraje nebo prohraje. Jak zpívá Petr Fiala "I cesta může být cíl."
Hodnocení hráče: - Příjemně tematický WP ... skoro bych řekl až vstupní. Není tak zahlcující jako všechny Agricoly, Caverny a další eura. - Náhoda ze strany braní karet značně ovlivňuje hru, ale dává tak šanci i slabšímu hráč. (Pro někoho +, pro jiného -), mě nevadí. - Rozšíření poslední bod upozaďuje.
Hodnocení hráče: Zkoušel jsem to dvakrát protože "je to strašná sranda". No ...není. Beru karty a když si vytáhnu explodující kočku tak jsem vypadl. Meh. Jak hru urychlit? Vezměte výbušné karty v počtu o jednu míň než je hráčů, přidejte jednu neškodnou a rozdejte je. Kdo má neškodnou vyhrál. Konec. Běžte hrát něco lepšího.
Hodnocení hráče: První dvě hry byly oťukávací a na pročtení a zapamatování karet jednotlivých stran (20 resp. 40 je proti Studené válce pohoda). Třetí už byla nelítostný boj o každé pole. Skvělá dvojkovka, kterou vždy alespoň dvakrát otočíme.
Hodnocení hráče: Jo tak tys chtěl dělat ze zombií blbce, a hrát s nima jede jede mašinka po chodbách přilehlých domů? ... tu máš vrány. Zkus to teď!
Hodnocení hráče: Základní zrůda a vlkodlak jsou málo? Fájn tady máš nášup možností jak se nechat zabít.
Hodnocení hráče: Tady se zakempim s lukem a budu je v té ulici jen kropit... sakra ty potvory střílej zpátky!
Hodnocení hráče: Další chudáci na porážku ... Přidává možnost hrát ve více lidech než v základu, ale na to je lepší Wulfsburg.
Hodnocení hráče: Skočit rozsekat dav zombií tou hustodémonskykrutopřísnou sekerou už není tak dobrej nápad. Tady je potřeba střílet.
Hodnocení hráče: Smrt nikdy nebyla tak rychlá. Nebaví vás to čekání, až si pro vás dojde normální zombík? Marné pokusy sprinterů se vám daří odrážet? Máme pro vás řešení! Zombie vlci! Rychlejší než kdy dřív. Ale to není všechno! Cože? Co může být víc než 3 aktivace, Horste? Monstrvlk! Naši genetičtí inženýři speciálně pro vás vytvořili monstrum se stejnou rychlostí jako obyčejní vlci! A to se vyplatí. Objednejte teď a umřete už zítra.
Hodnocení hráče: Jednou za čas to není špatné, ale hrát to celý večer asi neeee.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dostihy a sázky
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 2 dny