Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Hodnocení po odehrání dvou legend. Nemůžu si pomoct, ale hra mě příliš nezaujala. Graficky vypadá naprosto famózně a vytváří v hráči představu epického kooperačního rpgčka. Po pár kolech ovšem zjistí, že jde o prazvláštní puzzle hru, ve které hráči (většinou jeden dominantní hráč) musí tahy počítat, aby taktak prošli časově olimitovaným scénářem. Tím netvrdím, že by puzzle hry byly něco špatného, ale tady je tento element doprovázen snahou o rpg feel a střetává se s poměrně vysokým podílem náhody, což podle mě nevytváří úplně kompaktní celek... Škoda, asi jsem měl od hry jiná očekávání.
Hodnocení hráče: Temná cyberpunková hra se spoustou intrik a s vyladěným designem. Netradiční herní mechanismy dodávají hře jedinečnost a "naflavourované" karty silnou atmosféru. Jako velkou nevýhodu bych zmínil nedostatek plot karet, kvůli čemuž mám strach o její znovuhratelnost. Problémem může být rovněž dlouhá herní doba (zvlášť v plném počtu hráčů).
Hodnocení hráče: Mám moc rád ameritrash a tohle je Amerák s velkým "A". Atmosféra, že by se dala krájet, spousta napětí díky kostkám a megalomanské provedení.
Hodnocení hráče: Hráno několikrát ve variantě Global, to už jsou skutečné válečné orgie. :) Nutno podotknout že pekelně dlouhé válečné orgie (10 hodin +). Prodleva mezi jednotlivými tahy, za předpokladu, že člověk nebojuje, může být tak dlouhá, že je ji možné vyplňovat kratšími fillery. Na tuto skutečnost holt musí být hráč při hraní této epické záležitosti připraven. :) 8/10
Hodnocení hráče: Skvělá a epická válečná hra, při které se člověk nenudí. Pro někoho může být překážkou velmi dlouhá hrací doba (střední hru jsme odehráli přibližně za 7 hodin), ale pro mě nikoliv. :) Ani prvek náhody ve formě kostek mi není proti srsti.
Hodnocení hráče: Fajn hra pro děti, zabavili jsme se i v čistě dospělé sestavě při čekání v nekonečných frontách na KVIFF.
Hodnocení hráče: Jako určitou lekci do života od této hry dostanete. Nepodléhat marketingovým řečičkám a nedávat za člověče nezlob se s akciema skoro dva litry... Ale jako meme dobrý.
Hodnocení hráče: Oproti klasickým Černým historkám dost bída. A ani autenticita příběhů to nezachrání, spíše naopak... Historky zabíhají do neuhádnutelných detailů a neočekávané gro příběhu, jaké bychom u černé historky čekali, často zcela absentuje.
Hodnocení hráče: Těžko tomu uvěřit, ale pro naši partu lepší než originál. Supr!
Hodnocení hráče: Chlastací člověče, asi nic jiného se k tomu nedá dodat. Ale jo, svůj účel asi splňuje.
Hodnocení hráče: Slabší obdoba Soudruhu, nezlob se. Oceňuju devadesátkový humor, ale to je asi tak všechno...
Hodnocení hráče: Zajímavý koncept, ale průměrná hra. První scénář jsem si celkem užil, ale druhý srážela znalost terénu z předchozího hraní. Další scénáře jsme zatím nehráli. Téma a grafika mě dost zaujala, negativně nevnímám ani design samotných mapových dílků, který bývá často kritizován. Kladně hodnotím i unique systém, rád bych si v budoucnu zkusil jinou krabici, abych herní zážitek (a příběhy jednotlivých scénářů, které by měly údajně zapadat do nějakého širšího příběhového rámce) různých krabic porovnal. Mizivá znovuhratelnost jedné krabice a nemastný neslaný příběh ovšem celkové hodnocení dost snižuje.
Hodnocení hráče: Kdysi u nás poměrně oblíbená pro svou akčnost a možnost tvorby vlastních scénářů, nicméně její věk je na některých herních mechanismech již poměrně znát. Například pravidla respawnu by zasloužila lepší odladění. Skvělé komponenty (především figurky), až na kostky, jejichž potisk se poměrně rychle ošoupe.
Hodnocení hráče: Dobrá, když nemáte po ruce nic jiného, jinak si neumím představit situaci, kdy bych ji vytáhl. Naprosto zbytečně dlouhá herní doba. Ale je to holt klasika...
Hodnocení hráče: Československý Talisman. Kdyby neexistovalo nic jiného v podobném žánru, asi by šlo o poměrně fajn oddechovou zábavu.
Hodnocení hráče: Skvělé zpracování, úžasný Fallout design, detailní figurky, dobře napsané příběhy, ale... Gameplay průměrný, bojový systém prazvláštní, nízká znovuhratelnost a především opravdu nepochopitelný způsob ukončení hry a závěrečného bodování. Náhoda mi, zvlášť u ameritrashe, nevadí, ale tady to trochu překračuje zdravou míru. Taky je smutné, že ke splnění cílů hry některým z hráčů dojde většinou před vyvrcholením hlavní příběhové linie. Což je u příběhové hry trochu anti-climactic...
Hodnocení hráče: Ideální rodinná hra. Jednoduchý dungeon crawler, který baví děti, ale i rodiče. Půlhvězda navíc za opravdu krásný design (přiložená concept art knížečka opravdu parádní!).
Hodnocení hráče: Stejné hodnocení jako u Krycích jmen. Za mě top párty/komunikační hra na trhu.
Hodnocení hráče: Tohle je pro mě srdeční záležitost. Povedená rodinná hra, kterou hraji již od svého raného dětství, a která se mi neohrála dodnes.
Hodnocení hráče: Vlastním sice jen reedici Zlatohrad, ale princip zůstává stejný. Jde o dětskou hru, ve které je přítomen velký podíl náhody. Ovšem, když za stůl zasednou praví "kopáči" pokladů, ze hry se stává docela brutální souboj o poklady a z oné dětské hry je rázem zábavná jízda. Co se týče designu, ten je přímo kouzelný.
Hodnocení hráče: Když jsem byl malý, používal jsem tuhle hru jako výhružku rodičům. Fakt silně trpěli, když ji se mnou museli hrát... To asi mluví za vše.
Hodnocení hráče: Zlatá klasika, ale nemohu hodnotit výš. Na stůl se nám již pravděpodobně nedostane. Herní doba naprosto neodpovídá hernímu prožitku.
Hodnocení hráče: Vylepšené pexeso. Pro děti asi celkem zábavné, ale znám hry, které zároveň pobaví i rodiče...
Hodnocení hráče: Dneska by se k nám na stůl už nedostala. To už radši ty monopoly...
Hodnocení hráče: Špica strategie, dokonale převádí feel z počítačové Civilizace do deskové podoby. Co se týče pravidel, jde o dost komplexní záležitost, herní doba je rovněž celkem nadstandardní. Obě tato (pro někoho) negativa jsou ovšem naprosto opodstatněná, ať už právě snahou o simulaci pocitu z počítačové verze, tak samotným tématem hry. Civilizace se přece nevybuduje za hoďku dvě, žejo... Asi chápu snahu moderních her o co největší stravitelnost, která je vyjádřena v nové Civilizaci s podtitulem New Dawn, ale já asi zůstanu u opulentní starší ségry. 9/10
Hodnocení hráče: Dvě hvězdičky za humor. Jinak je to prostě dlouhé člobrdo.
Hodnocení hráče: Supr nenáročná hra vhodná i pro hraní s nehráči. Trochu jsem se bál "real-time" házení kostek, ale do této hry tento systém skvěle zapadá. Vtipně napsaná pravidla a netradiční design jsou taky velkým kladem.
Hodnocení hráče: Docela fajn párty hra, ale proti klasickým Activitám neobstojí. A to nemluvím o modernějších párty hrách...
Hodnocení hráče: Blbinka pro děti, prakticky jen o náhodě. Ve stejné kategorii neobstojí před Karakem.
Hodnocení hráče: Skvělá hra s překrásným námětem a ještě lepším designem. Při hře čtyř a více hráčů je čekání na vlastní tah dost dlouhé, ideální ve dvou či třech hráčích.
Hodnocení hráče: Příjemná rodinná hra s nekonfliktním tématem (což ovšem považuji za negativum :)), na kterou spolehlivě nalákám i "nehráče". I přesto, že jsem fanouškem přijatelného faktoru náhody, po každé hře mám chuť ty proklaté pytlíčky rozkousat. Takže náhoda ano, ale připadá mi, že v této hře je jí až příliš. Pytlíčky, kartičky, už chybí jen kostky a máme z toho rázem Loupežníky. :)
Hodnocení hráče: Skvěle vyvážená eurovka. Herní mechanismy do sebe zapadají a herní doba je přiměřená. A kdo alespoň jednou v chlapeckém věku nezatoužil stát se energetickým magnátem...
Hodnocení hráče: Od Kevina Wilsona docela úlet... Kromě značky WC nevidím na hře nějaký výrazný klad.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Jamajka (ČJ)
Akt. cena: 550 Kč
Končí za: 7 dnů