Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Fajn rychlovka, komplexní, dá se opravdu vyhrát všemi způsoby (jen se musíte více snažit :))
Hodnocení hráče: Strategické, zajímavé a krásné. Jen ty figurky by mohly být menší.
Hodnocení hráče: Luxusní figurky, Větší variabilita, nic víc, nic míň.
Hodnocení hráče: Všechny nové mechaniky jsou kupodivu jednoduché a pravidla zaberou 10 minut. Rozšíření přidává hlubší zážitek a další strategické prvky. Bez toho bych už Ankh hrát nechtěl.
Hodnocení hráče: Hra má propracované mechanizmy. Nemůžete dostat vše, co byste rádi, ale i přesto se můžete na něco specializovat. Je to jako v životě - sice něco chcete, ale ne vždy je to v nabídce :) Vždy je co dělat a je nutné plánovat alespoň pár akcí dopředu. Graficky, feelingem i herně suprová hra. I solo je náročné a přitom na ovládání jednoduché. Po pěti hrách snižuji o půl hvězdy. Když nechodí karty, je to krapet frustrující.
Hodnocení hráče: Prozatím budu hodnotit hru podle basic pravidel. + Krásná mapa, detailní, retro. Žádná počítačová splácanina. + Papírové komponenty. Hezké žetonky, jako vystřižené z dračího doupěte :) Žádný plast, karty jsou fakt karty a ne PVC. + Strategická hloubka s málem pravidel. Rozhoduje, kdy kterou jednotku aktivujete, kdy a kde nakoupíte novou, apod. + Mírná náhoda. Kostky občas zamíchají s Vašimi plány, ale mít vše vypočítané dopředu, kdy víte, že vyhrajete, to by mi přišlo nepatřičné pro tento typ her. Teď víte, že zhruba na 60% zraníte obránce města a těšíte se, že třeba padnou zásahy rovnou dva. Takové to těšeníčko. A když to nevyjde, když obránce vzdoruje "náhodně" příliš dlouho, je to pak epický příběh :) + Různé jednotky, které se musí správně použít, aby byly silné (ranger do lesa, miner do dolů, atd). + Přehlednost + Obrovské množství scénářů, kde vítězství není "sečtěte body na konci hry", ale "vyhráváte okamžitě, když dobijete..." Prostě wow. - grafika karet kouzel
Hodnocení hráče: Má oblíbená hra v superslušivém kabátku. Akrylové dílky, dvojité, vykrojené hráčské desky, miniatury zámků a další hromada pohledových upgradů vystřelují pocit ze hry nad mraky. Nadčasová hra. Jediné negativum je tisk světlých obrázků na černý akryl (trh) - má to jiný odstín, než ty samé světlé obrázky na světlém pozadí akrylu.
Hodnocení hráče: Jedna z nej her, které jsem kdy hrál. Produkčně zasazená do reality deskových her (žádná super deluxe edice za 6000Kč). Funguje velmi dobře a znovuhratelnost je obrovská.
Hodnocení hráče: ždímačka peněz, příběhy jsou slabé a trapné
Hodnocení hráče: + trošku jiné než citrusy + méně se musí sčítat + trochu těžší nahrát hodně bodů + dvojité území umožňuje variabilitu + možnost častějšího "nesouladu" - můžete mít více myšek - Karty mají klouzavý povrch a kostky klouzají při manipulaci
Hodnocení hráče: Dobré mechaniky, malebné karty. Promyšlená a dobře fungující hra. Jen ten strom je nějakej divnej...
Hodnocení hráče: Je to kouzelné rozšíření, ke konci hry každý šetří na výpravu ;)
Hodnocení hráče: Odpudivý vizuál (komponenty, ale hlavně hrací deska), příliš počítačová grafika, která mi dost vadí. I přes to herně luxusní záležitost.
Hodnocení hráče: Po prvních pár her, včetně solo: Vyvážené nové strategie, jednoduchá a intuitivní pravidla, dvě stupnice navíc nepřekáží na stole a hra získává na ještě větší dynamice. Lze hrát rovnou i s nováčky.
Hodnocení hráče: Must have rozšíření. Solo je v této hře mnohem horší, než hra ve čtyřech, ale i tak je na 5 hvězd ;)
Hodnocení hráče: Myslel jsem si, že původní Duna je bezchybná. Ale až tato verze základní hry ukázala, co je to bezchybnost. určitě už nechci hrát původní core set. O pozitivech a negativech se blíže rozepíšu v diskuzi.
Hodnocení hráče: Skvělá hra. Náročná, epická, výpravná. Nelze hrát bezdušně ;)
Hodnocení hráče: Luxusní hra, vše funguje a dává smysl. Lehce suché téma, ale opravdu se dostaví pocit rozkvétající se vesmírné kultury. Pro mě klenot.
Hodnocení hráče: Repetitivní souboje, špatný a mělký příběh. Variabilní nepřátelé, zajímavé herní vylepšení a vývoj postavy.
Hodnocení hráče: Nemám rád závodní hry, nemám k tomu vztah. Nicméně tato hra je jednoduchá, tématická a opravdu si ji užíváme. Dokonce i s dětmi (6 a 4). Kluci v deskoherním klubu rádi hrají šampionát a užívají si taktických možností.
Hodnocení hráče: Super minirozšíření. Dodává každé hře pocity identity. Navíc "lízání" karet je velmi silná abilitka.
Hodnocení hráče: Příběh nulový, kampaň krátká. Ale mechanismy krásně fungují. Je zajímavé, co se dá vymyslet v tak jednoduché hře.
Hodnocení hráče: Rozšíření, jak má být. Přidává variabilitu, optimalizuje hru pro různý počet hráčů, přidává více možností osidlování ostrovů, každou strategii podpoří jiný ostrov.
Hodnocení hráče: Nápadité, tématické. V době přeprodukovaných a předražených her je tohle vážně jako oáza v poušti. Legacy je tam důležitý prvek (osobně upravuji pouze vloženými papírky k obalené kartě). Trochu jsem tápal ze začátku v pravidlech, ale zpětně bylo vše jasné, jen já jsem něco nepochopil.
Hodnocení hráče: Drobná fungující hra. + grafika + fungující principy + rychle odehrané kolo + uspokojující hloubka (na tak malou hru) - téma vikingů jen ilustrační
Hodnocení hráče: Grafika působí lacině a nelíbí se mi. Herně se dle mého názoru nevyrovná konceptu hero realms.
Hodnocení hráče: Originální hra, která baví malé i velké. Jen to nesmíte brát moc vážně.
Hodnocení hráče: hrál jsem to aktivně přes rok, hra, ve které nerozhodují peníze vložené do karet. Pro mě srdcová záležitost
Hodnocení hráče: Návyková perfektní hra. Škoda jen, že jedna partie trvá dlouho a nováčky to odrazuje. Uvidíme, jak na tom bude hratelnost akademie.
Hodnocení hráče: Vybalancovaná řežba. Každý hrdina se hraje jinak (třeba Ironman se postupně vybavuje technikou a až pak je silný). Hrál jsem solo a i těžší obtížnosti a ne vždy jsem vyhrál. Neměl jsem však pocity beznaděje, spíše jen "mám plné ruce práce". Doporučuji.
Hodnocení hráče: Hodně silný hrdina. Když roztočí svou magii, je to pak hodně rychlá hra.
Hodnocení hráče: Zajímavý koncept, snaha o vtipnost, ale bohužel hra nebaví. Hra se hodně přelévá z extrému do extrému a konec je znát dříve, než vám dojdou životy.
Hodnocení hráče: První hodnocení po pár hrách ve dvou hráčích. Záleží na každé kartě a na každém tahu. Je super plánovat dopředu a tyto plány měnit. I předem prohraný souboj (Thor absorboval 3 runy a Hela jednu a musela jít s rychlým útokem a nakonec zabila Thora dříve, než stačil vstřebat 4. runu.) Gameplay je intuitivní, tahy rychlé. Nejsložitější je naučit se talenty a schopnosti jednotek. Protože je jich dost, ale zase - jsou intuitivní. Samotná hra netrvá dlouho a zážitek je epický. Vymazlená pravidla, která myslí na vše.
Hodnocení hráče: Pěkná vstupní hra. S dcerou hrajeme (bez questů) od jejich 4 let.
Hodnocení hráče: Luxusní solovka plná možností a variability. Jednoduchá pravidla, Kampaň v ceně (klidně to mohlo být jako rozšíření za 1000Kč, ale bylo to v ceně k základu. Nechápu :) ) Dohrána kampaň - přidal jsem poslední půl hvězdy :)
Hodnocení hráče: Velmi tematická hra, schizofrenní horrorový zážitek, po kterém večer nebudete chtít sami jít ani na záchod. Doporučuji hudební podkres stvořený pro tuto hru. Pro solo hru se taky dá, odpadá strach ze zrady. Ale zase...jste tam...sami. Mechaniky přejdou do krve po pár hrách. První zahrání kvůli pravidlům a lehkému chaosu 7/10. Třetí hra 10/10.
Hodnocení hráče: Hodnotím základ po dvou hrách - jednoduchá pravidla, moře taktiky. Tip: nedoporučuji stavět budovy na zdroje :) První hra vyhrána na body v závěru a druhá hra už ve 3. kole končí po soubojích o 3. velkou stavbu na uzavřeném území. Náhoda ve hře je, ale dá se kompenzovat připraveností. Taktizování budovami, rozmístěním jednotek a prozkoumáváním je přehledné a hluboké.
Hodnocení hráče: Hra mě neskutečně baví. Neodehrál jsem zatím příliš, ale mechanismy, ač jednoduché, jsou taktické, originální a opravdu záleží na rozhodnutí hráče. Přemýšlíte, jestli vás ohrožuje skřet za kopci do té míry, aby ho šel Aragorn sejmout dříve, než napadne třeba Bilba. Nebo jestli rychle pokračovat dál v hledání v rámci úkolu. Rozhodujete se, jestli a kterou kartu připravit a jestli vám nebude chybět v balíčku. Držet se při sobě (abychom měli z kapitána bonusy) nebo se rozdělit a prozkoumat rychle dvě území? Stihneme se pak k sobě dostat, když nás přepadnou? Jaké je vaše rozhodnutí? Jaká je VAŠE cesta? Po dohrání: velice mi vadí, že ve scénáři není čas cokoliv prozkoumávat. Vývoj postavy je zde taky okleštěný a umím si představit, že po dohrání kampaně budou vesměs všichni Aragornové, Gimlíci, apod. z 90% stejní. Ubírám 1,5 hvězdy.
Hodnocení hráče: Jednoduchá hra, kterou hrajeme i s rozšířeními celá rodina (včetně dětí 5 a 3). Záleží i na náhodě, co "půjde" do přístavu, ale aspoň mají šanci malé děti). Ke hře používáme kovové mince (ze hry Knights, glory), umocňuje to zážitek ze hry.
Hodnocení hráče: Luxusní kombení, krátká herní doba, interakce mezi hráči, s draftem karet na začátku dokonalé. Láká i pětiletou dcerku. Těším se na rozšíření.
Hodnocení hráče: Srdcová záležitost. Kdo tuto hru hraje, aby vyhrál, bude frustrovaný :) Je to prostě zážitek a případná výhra ve scénáři je pro mě milý bonus.
Hodnocení hráče: Téma z toho cítit nejde a jednotlivé obrany ve třech barvách nejsou žádné charakteristiky postav, ale jen náhodně napláclá čísla do barev. Škoda. Modrá mohla být force, zelená diplomacie (vyjednávání) a červená agrese, nátlak, bojová síla. Nemastné, nestlané, mechanické.
Hodnocení hráče: Jednoduchá, levná hra, kde každá karta má logické schopnosti. Asi nejlepší hra ze světa star wars.
Hodnocení hráče: Jednoduchá pravidla, rychlá a napínavá hra.
Hodnocení hráče: Klenot v mé sbírce deskovek. Dokonce baví, i když hraji cvičně sám proti sobě s různými národy. Bez rozšíření trochu ploché.
Hodnocení hráče: Nádherné asymetrické souboje. Jednoduchá pravidla, ale taktická hloubka. Kostky přidávají náhodu a tady je to dobré. Klenot.
Hodnocení hráče: Příběh krásný, postavy zajímavé, ale to běhání po mapě a shánění zdrojů - otravné.
Hodnocení hráče: Zábavné to je. Herní principy jsou dobře sladěny. Ale není tu nic, co by z této hry dělalo něco neobvyklého nebo dokonce legendárního.
Hodnocení hráče: zhoršená kvalita ilustrací oproti předcházejícím dílům, ošklivé tokeny zkušeností, hratelnost parádní, posunuje thunderstone o kus dál. Hlavně se mi líbí to, že přibilo více karet, které ničí jiné karty z balíku, lépe to pak šlape.
Hodnocení hráče: perfektní rozšíření, rub karet má jiný odstín než základ
Hodnocení hráče: velice jednoduchá hra, když se hádáte, kdo umyje nádobí ;)
Hodnocení hráče: Nevěřil jsem, že ta hra má TAK hluboké téma. Že každá hra může být jiná. A že přes rozdílný setup budou strany vyrovnané. Klobouk dolů autorům hry, protože to tak je na 100%. Téma, znovuhratelnost, zážitek. Jasně, občas se nepodaří hod kostkami, ale život není o propočítávání, ale často se projeví luck (či badluck).
Hodnocení hráče: Dětská hra, funguje, děti rády hrají. Jen ta grafika je pro mě šílená a lehce nechutná (a příliš "počítačová")
Hodnocení hráče: Citrusy a velkoměsto. Rád si zahraji, když mám chvilku, ať jsem na dovolené, doma nebo na výletě.
Hodnocení hráče: Po pár hrách ubírám hvězdu. 1) mechaniky ve hře jsou dobře propojené a smysluplně fungují. Nejsou originální, ale fungují spolu dobře. 2) Mapa je "živá", každá lokace něco umí, objevují se zde žetony oslabení, cíle úkolů, cíle stopování (slabiny) nestvůr, potkáváte se s dalšími zaklínači. Pořád se něco děje a nic vám nestojí v cestě plánovat optimální trasu, podle toho, co zrovna potřebujete sehnat). 3) "Nákup" karet. Musíte přemýšlet nad cenou, jaký symbol pro pohyb mají a hlavně, jak zapadá do bojových komb. 4) Bohužel boj s nestvůrou netrvá nijak dlouho, nestihne toho moc 5) peníze vyděláváte hlavně pokrem (jako zaklínač? Vážně?), 6) PVP je mor, který tady ubírá smysl zaklínače. Pro mě je to pořád hra, kterou mám hodně rád a rád se ponořím do světa zaklínače. Ale bez rozšíření bych tu hru nehrál.
Hodnocení hráče: Určitě to mělo být jako modul k retailu, ne jako nesehnatelné rozšíření. Každá nestvůra je jiná. Třeba mantikora. Když jsem ji seknul, uletěla a protože jsem neudělal rychlý úder (modrá karta), nezaútočil jsem a čekal jsem, až ona zaútočí a snese se na zem. Speciální schopnosti se aktivují i když dáváte zranění vy jim. K tomu jejich schopnosti a systém sbírání informací o slabinách dělají z tohoto rozšíření must have. Bez toho jsem zaklínače nehrál.
Hodnocení hráče: Mechaniky luxusní, s rozšířeními si přidejte půl až jednu hvězdu.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Exit: Zapomenutý ostrov
Akt. cena: 100 Kč
Končí za: 6 hodin