Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hodnocení hráče: Maličko prodlužuje, ale na druhou stranu usnadňuje hraní. Mechanika lesů a močálů je fajn. Nová vybavení nám přišla zbytečná, protože k těm velkým jsme se téměř nikdy nedostali, a malých je zase až dost už z malého rozšíření, takže nová ani nejsou třeba. Pěkní jsou koňové :) A možnost si s tímto rozšířením zahrát i Agricolu: All creatures big and small pro dva, pokud nebudete líní si vytisknout pravidla, rozstříhat je a vyrobit z nich herní plán (návod - i na výrobu - je zde na zatrolenkách).
Hodnocení hráče: Výborná hra! Nejen zpracováním, které je fakt superkvalitní, ale i herně. Pořád se člověk posouvá dál a dál ve vymýšlení toho, co je lepší teď, co potom, jak uškodit soupeři, pomoci sobě apod. Je to chytlavé a jen tak to nepustí :) A je to úplně jiné než všechno, co jsem dosud hrála.
Hodnocení hráče: Skvělá legendární hra. Ale chce to na ní tak 5-6 lidí. Jediná nevýhoda je, že ten kdo umře, pak do konce hry jen kouká na ostatní.
Hodnocení hráče: Skvělé rozšíření ke skvělé hře. Bez něj mi základní hra přišla taková chudší.
Hodnocení hráče: Pokud tuhle hru pořizujete jen jako rychlý filler, dejte si klidně 5 hvězdiček. Já jsem prostě ale celou dobu byla nešťastná z toho, že tu produkci nemůžu pořádně řetězit. Když se podařilo spustit 2 navazující budovy, byl to úspěch, když 3, tak přímo zázrak. Ta hra si prostě říká o to, aby trvala déle, aby člověk stihl pořádně nakombit produkční řetězce.. Bohužel autor to tak nezamýšlel a pokud nepřistoupíte k nějakým house-rules, tak se prostě kombení nedočkáte. Ale jak říkám - pokud hledáte jen filler a nevadí vám, že po 8 kolech bude konec a vy ani nestihnete nic vybudovat, pak budete spokojeni :)
Hodnocení hráče: Super hra na motivy Carcassone (taky skládání destiček), ale přece je o dost jiná, aby stálo za to mít obě. Hráli jsme ji jen ve dvou a v tomto počtu to po nějaké době začne být stále totéž dokola.
Hodnocení hráče: Oddechová karetní hra. Hráli jsme vždy ve dvou. Myslet se u toho téměř nemusí, prostě se jen co nejrychleji snažíte postavit budovy. Ve dvou obvykle ten, kdo je postaví první, vyhraje.
Hodnocení hráče: Je to divná abstraktní hra. Když všichni hrají tak, jak mají, tak funguje, ale kdyby to někdo rush-nul, tak hra může skončit opravdu velmi brzy a ostatní si ani neškrtnou.
Hráč tuto hru ještě nehodnotil...
Hodnocení hráče: Závodní hra ve stylu Kvedlalů z Kvedlinburku, jen místo žetonů v pytlíku si hráči budují zásoby kostiček, kterými potom hází. Závod jako takový ale působí dost solitérně a kostky tak nějak náhodněji a překvapivě méně zábavněji, než to tahání žetonů z pytlíku v Kvedlalech. Taky na to, co to je, nám hra přišla dlouhá, ale tady určitě záleží na tom, jaká kombinace závodní tratě a efektů kostek se použije. Krabičky na uložení kostiček jsou dost šitózní a brzy se začnou trhat. A vysypat z nich kostičky snad zdržuje víc, než kdyby to člověk měl v pytlíkách. Hráčské desky jsou dost nepraktické, kostky se na ně v pozdějších kolech nevejdou. Hledat komba mezi efekty kostek je ale fajn.
Hodnocení hráče: Krásně to vypadá, ale pro děti moc dlouhé, pro dospělé zase moc ploché a náhodné.
Hodnocení hráče: Hodnotím pouze na základě her ve dvou. Přestože jsme jí dali min. 5 šancí, přišlo nám, že jeden z hráčů byl pokaždé v nevýhodě hned od začátku hry. Celkově nám to nesedlo, protože nemáme rádi situace, kdy je jeden od začátku zcela vykořisťován, zatímco druhý si vesele rozšiřuje impérium. Osobně se mi nelíbila ani graficky. Věřím, že může být lepší, když to někdo hraje ve více hráčích. Ale některé ty bytosti jsou dost overpowered.
Hodnocení hráče: Dobrá hra, ale ne pro dva hráče. Ve dvou sklouzne k repetitivnosti. První hráč vždy zablokuje plán se 4 akcemi, při braní karet bere první hráč vždy Společníka.. Je to prostě furt dokola :) Pokud nebudete hrát často, je to dobrá hra.
Hodnocení hráče: Nejlepší vědomostní hra, protože vždycky člověk něco ví a když neví, může tipovat a často se trefí.
Hodnocení hráče: Abstraktní mozkovar s přístupnými pravidly. Kombinují se druhy prostředí na kartách, čísla na kartách, roční období na kartách a ještě další symboly - samozřejmě s cílem získat co nejvíce bodů. Závěrečné bodování je pak minihra sama o sobě a nějakou chvilku zabere. Téma ve hře absolutně cítit není (pouze při sólohře ano), ale obrázky zvířátek jsou prostě k uňuňání :) Neoprenová podložka v deluxe verzi hry je opravdu užitečná. Při neustálém posouvání karet v nabídce zamezuje tomu, aby karty různě klouzaly po stole.. a navíc se na ní krásně kouká. Stejně jako na ilustrované desky hráčů.
Hodnocení hráče: Rychlá postřehová hra. Na nějakou chvíli zabaví, ale ta mechanika, na které funguje se dá naučit. A když to máte natrénované, tak už s vámi nikdo nebude chtít hrát. Dle mého názoru je v tomto ohledu např. Dobble mnohem lepší. Ten se mi stále naučit nepodařilo :)
Hodnocení hráče: Příjemný, nekomplikovaný worker-placement. Ilustrace vypadají jako z pohádky, český překlad je bezkonkurenčně nejvtipnější, co jsem kdy u které hry viděla (klobouk dolů), a dřevění knihovníčci jsou roztomilí. Hra je svižná, protože dopočítat u ní, co je nejvýhodnější, prostě nejde (protože by to trvalo asi tak půl hodiny), takže je to spíš o herním citu (a náhodě), než že by se dala vymyslet nějaká hluboká strategie. Jediné, co se mi v celé hře nepozdává, jsou dlouhé texty na deskách lokací. Pořád si nejsme schopní jednotlivé lokace zapamatovat a musíme vždy vše znovu číst, což zdržuje. I tak je ale hra ve dvou hráčích zahraná za 40-50 minut. Zkušenosti s hrou ve více než dvou hráčích nemám.
Hodnocení hráče: U tohoto Exitu to bylo zajímavé, že musíte vymyslet i to, jak se zadává řešení do kotouče. U některých hádanek nám nepřišlo úplně jasně zadané, co se po nás vlastně chce, takže jsme si museli vypomoct nápovědou. Sešit jsme měli raději okopírovaný, ale s trochou snahy by to šlo i bez toho. Hráli jsme ve dvou.
Hodnocení hráče: Skvělá záležitost. Byl to náš první Exit (hráli jsme ve dvou) a jednotlivé hádanky skutečně dokázaly potrápit naše mozkové závity. Snad nejhorší byla hned ta první :D! Vyřešili jsme ale všechny jen s 2 nápovědami. V jednom hráči bych to nezkoušela, přece jen zde opravdu funguje pravidlo, že víc hlav víc ví, a někdy vás prostě netrkne, co je potřeba udělat - a v tom okamžiku pomůže další mozek. Při troše kreativity lze odehrát zcela bez poničení sešitu, jen to stojí trochu více času, než kdybyste ho ničili.
Hodnocení hráče: To, že se jedná o úroveň Začátečník neznamená, že by hádanky byly jednodušší, než v ostatních dílech Exitu. Pouze se "příběh" řeší lineárně, tzn. jednu hádanka po druhé, nemusí se mezi nimi přeskakovat. Složitost hádanek je podobná ostatním dílům, tzn. některé snadné, jiné tak akorát, některé překombinované. Osobně mi více vyhovuje nelinearita, která se nachází v ostatních dílech. Sešit je dobré před hraním okopírovat.
Hodnocení hráče: Odehrála jsem všechny předchozí hry ze série a musím uznat, že opět autoři přišli s velmi pěknými a originálními rébusy, které dokáží potrápit. Všechny dávají smysl, nepřišly nám překombinované. Ale dva z nich mě fakt naštvaly, protože nebýt spoluhráče, tak bych na ně prostě nepřišla :D. Ale to je naštvání nade mnou samou, ne nad hrou ;).
Hodnocení hráče: Odehrála jsem všechny předchozí hry ze série a opět se ukázalo, že úroveň "začátečník" nerovná se jednoduché rébusy. Začátečnická úroveň spočívá jen v tom, že se knížka prochází stránku po stránce. Rébusy jsou opět zajímavé a originální, dokáží celkem potrápit - přišly nám snad o maličko těžší než ve Strašidelné vile, která vyšla současně s Muzeem. Nejsou překombinované, ale ten jeden je vyloženě k naštvání, když zjistíte, jak jednoduše lze vyřešit :D! U posledního rébusu je trochu škoda, že ho lze vyřešit dvěma způsoby, přičemž jeden je veeelmi krásný a druhý takový normální. Záměrně to tu píšu, abyste se neochudili o zážitek - zkuste najít oba ;).
Hodnocení hráče: U tohoto exitu bylo zajímavé, že nejprve musíte vymyslet, jak se budou zadávat řešení do kotouče. Hádanky nám přišly jasně zadané, mozek potrápily, spokojenost. Nechcete-li ničit sešit, je nutné jej okopírovat. Hráli jsme ve dvou.
Hodnocení hráče: Zajímavě řešený systém kupé, originální rébusy. Ale naštvalo nás vyústění, kdy jsme přišli na zcela logické řešení, které dávalo smysl, ale nebylo správné kvůli naprosté maličkosti, která byla už dooost překombinovaná. Naše řešení nám přišlo logičtější než to oficiální, a proto nás závěr mírně namíchnul.
Hodnocení hráče: Tenhle Exit byl pro nás zatím nejtěžší (hráli jsme již opuštěnou chatu, faraonovu hrobku a tajnou laboratoř). Náročnost hádanek nám tentokrát přišla hodně nevyrovnaná - ze začátku byly úplně triviální, ke konci jsme pak vůbec netušili co máme dělat a kolikrát nám ani dvě nápovědy nepomohly. Pár z nich bylo až překombinovaných. Hru nejde odehrát bez úplného zničení sešitu - pokud jej chcete zachovat, celý sešit si okopírujte. Tematicky to bylo zajímavé a mírně strašidelné. Hráli jsme ve dvou.
Hodnocení hráče: Obtížné, ale velmi nápadité! Ve 2 nám hra zabrala necelé dvě hodiny. Pro odehrání bez ničení je potřeba okopírovat sešit.
Hodnocení hráče: Do hry přibývá spousta nových možností, které nutí hráče přemýšlet komplexnějším způsobem. Po delší době snižuji hodnocení: hra s výsadky je příliš destruktivní. Nebaví nás v polovině případů nedoletět vůbec a v druhé polovině přistát jen s pár dílky lodi. Fajn jsou ty nové tvary lodí.
Hodnocení hráče: Kdyby to nebyl Harry Potter, dala bych míň. Můžou být partie, kde máte šanci, můžete ovlivňovat kostky atd. A pak můžou být takové, kdy víte hned od začátku, že prohrajete, a když budete blbě házet, neuděláte s tím vůbec nic.
Hodnocení hráče: Peckovní dvojkovka! Za ty peníze, co tenkrát stála, mi poskytla tuny a tuny zábavy! Neomrzí se ani po letech. Jen je problém, když ji jeden hráč má hodně nahranou a druhý ne. Potom nutně dlouho trvá, než se ten druhý stane rovnocenným soupeřem, protože to zabere dost času, než se naučí všechny kartičky a možnosti jejich kombinování.
Hodnocení hráče: Kampaň odehrána ve 2 hráčích a upřímně - chtělo by to ty hráče min. tři. Příběh, na který jsem se nejvíc těšila, byl nezajímavý, až nulový. Přibývání nových mechanik je fajn, ale některé jsou známé už z rozšíření, některé tam jsou prostě jen "aby tam byly". 2 nové mechaniky ale byly opravdu super. Kvalita kampaně podle mě závisí i na pořadí, v jakém hráči budou přidávat jednotlivé mapy. Nám se dlouho nedělo nic zajímavého, a pak najednou přišlo vše v hrozně rychlém sledu a byly jsme doslova zahlceni. Za tu cenu se podle mě nevyplatí. Lepší je koupit si základní hru + pár rozšíření. Anebo Pandemic Legacy, když člověk stojí o příběhový legacy zážitek. Jízdenky jsou spíš hra ve stylu My City, ale to narozdíl od Jízdenek vyjde na šest stovek..
Hodnocení hráče: Herně je to stejně dobré jako všechny ostatní hry ze série Ticket to Ride. Z nějakého důvodu nám ale přišla mapa velmi nepřehledná. Přestože mapu Evropy známe, tak asi tím, že zde nejsou nakreslené všechny hranice států, jsme měli problém názvy měst mezi velmi hustou spletí barevných železnic vyhledat. Bylo by dobré, kdyby písmo bylo oproti zbytku plánu více kontrastní.
Hráč tuto hru ještě nehodnotil...
Hodnocení hráče: Hrajeme základ bez misí, v těch moc nevidíme smysl. Ale je to super! Mozky máme úplně zavařené a přesto většinou prohrajeme. Z tohoto důvodu také snižuji po čase hodnocení z 5 na 4. Používat jen 1 slovo jako nápovědu je vážně hardcore. Většinou se nám potkají max. 2 slova, která lze spojit. S běžnými Krycími jmény nemohu srovnat, ale Duet pro 2 doporučuji - je to zase úplně jiné přemýšlení, než u "klasických" moderních deskovek.
Hodnocení hráče: Fajn worker-placement na způsob Agricoly = je tam taky nutnost krmení, která vás dost ždíme. Ale je to svižné, kombinační a lidé milující produkční řetězce si prostě budou čvachtat :)
Hodnocení hráče: Zajímavý systém rozdělování kostek, který bohužel představuje jediné zajímavé rozhodování ve hře. Využívání kostek a zápis na mapu je dost mechanický a zábavný nám nepřišel. Kostky navíc mají špatně rozeznatelnou barevnost (růžová s oranžovou se fakt plete), což při hře dělá zmatky.
Hodnocení hráče: Ta hra je dobrá. Zajímavý systém dice-placementu. Ale nesmí se hrát moc často. Při častějším hraní (1-2x týdně) nám přišlo, že děláme furt to samé dokola. A je jedno, že se plán před vámi každou hru změní. Stejně děláte furt totéž. A nebavil mě hlavně dlouhý set-up. Připravovat 10 minut hru, kterou pak hraju jen 40 minut, mě nebavilo.
Hodnocení hráče: Za mě slabota. Většinu doby jsem měla pocit, že hra hraje mě a nikoliv já jí. Je velká škoda, že suroviny, které v rámci produkce vyrobím, nemohu dále použít na řetězení do dalších produkčních budov ještě při té samé produkci. Vlivem omezeného množství surovin člověk také často kupuje karty ne které by chtěl, ale na které má, a to je podle mě špatně. Ty dvě hvězdičky si to zaslouží jen kvůli "kuličkovému trhu", který je sice velmi abstraktní, ale zajímavý, a posunovat kuličky je velmi uspokojivé :).
Hodnocení hráče: Kostková zábava s krásným vizuálem. Těžko říct, jestli jí nazvat fillerem, párty hrou nebo hrou pro děti. Všechny tyhle role (s ohledem na spoustu kostek a náhody) plní skvěle. Na krabici by ale za mě mělo být 3-5 nebo možná 4-5 hráčů, protože ve 2 je docela nudná. Ve 3 už se dá, ale je to tak na hraně. Pořádná zábava začne až ve větším počtu.
Hodnocení hráče: Vtipné, zábavné, poplete vám mozek :). Švábí salát ale dělá v podstatě totéž a z mého pohledu mnohem lépe.
Hodnocení hráče: Vizuálně krásná hra. Gameplay je odpočinkový. Ale také dosti náhodný.
Hodnocení hráče: Velmi pěkně zpracované jako zbylé dva díly ze série. Koncept Odemkni považuji na poli únikovek za druhý nejzdařilejší hned po Exitech. Nápadité hádanky, smysluplná řešení. Na dvou místech jsme byli až příliš chytří a dokázali rébus vyřešit ještě předtím, než jsme získali všechny potřebné karty, což by se podle mě správně stávat nemělo, ale i tak jsme si to užili a závěr byl velmi krásný! Téma Alenky bylo ve hře fajn - taková hezká a náročná pohádka. Kdybych měla díly seřadit, tak nejvíce se mi líbilo Vhoďte minci, pak Alenka a pak až Šarlatová nit vraždy.
Hodnocení hráče: Velmi pěkně zpracované jako zbylé dva díly ze série. Koncept Odemkni považuji na poli únikovek za druhý nejzdařilejší hned po Exitech. Nápadité hádanky, smysluplná řešení. Sherlock Holmes nám asi z těch tří dílů sedl nejméně, ale stále byl velmi dobrý. A paradoxně mi přišel nejnáročnější, přestože podle krabice měl mít střední obtížnost. Kdybych měla díly seřadit, tak nejvíce se mi líbilo Vhoďte minci, pak Na stopě bílého králíka a pak až Šarlatová nit vraždy.
Hodnocení hráče: Podle mě nejlepší díl ze série. A koncept Odemkni obecně považuji na poli únikovek za druhý nejzdařilejší hned po Exitech. Nápadité hádanky, smysluplná řešení. Chvíli nám trvalo, než jsme pochopili, jak vůbec Odemkni funguje, ale pak to byla vážně pecka! Téma ve hře bylo krásně cítit - zavzpomínala jsem si u toho na staré časy (které jsem téměř ani nezažila :)). Kdybych měla díly seřadit, tak nejvíce se mi líbilo Vhoďte minci, pak Na stopě bílého králíka a pak až Šarlatová nit vraždy.
Hodnocení hráče: Originální zapisovačka spojená s dice-placementem. Hodně interakce mezi hráči (někdy možná až příliš :).) Může být uspokojivá (stavíte si dino-park), ale i depresivní (pokud park dostatečně nezabezpečíte, budou vám mizet výběhy, cesty a další věci.)
Hodnocení hráče: Rychlé, milé, jednoduché, ale přitom dost prostoru pro přemýšlení. A originální herní mechanismus založený na hlavolamu "Patnáctka".
Hodnocení hráče: Krásně zpracovaná hra a pro fanoušky Pána prstenů a deckbuildingu zřejmě povinnost. Já úplně nejsem milovník ani jednoho a přesto mě na nějakou dobu zabavila :). Po asi 10-15 zahráních mě však omrzelo neustále přeskládávat balíček a hlavně - co mi nejvíc vadilo - bylo to, že jestli scénářem projdu, anebo jestli prohraju, je skutečně dáno tím, jaké mi zrovna přijdou do ruky karty. Ať už je balíček poskládaný sebelíp, tak prostě těch karet v něm je moc a když ta nejpotřebnější ne a nepřichází, prohrajete a nic s tím neuděláte. Takže jsem ráda, že jsem si hru vyzkoušela, ale po prohlédnutí té náhodnosti šla pryč :)
Hodnocení hráče: Hra je neskutečně atmosferická! Ale to je tak vše. Ač mám Lovecraftovo prostředí ráda (miluju Arkham i Eldritch), tak tohle spojení hry s aplikací mě prostě nechytlo. Měla jsem pocit, že 90 % času jen čumíme do tabletu a pak 2x pohneme figurkou a zahodíme/přidáme nějaký žeton. Znovuhratelnost je bídná - po tom, co jsem po 5 hodinách snažení prohrála scénář, jsem ztratila motivaci a pak ho už jen proklikala v tabletu, abych se dostala k prologu při úspěšném zakončení. Chyby v aplikaci jsou, ale nejsou nijak výrazné - nejčastější bylo, že předčítaný text neodpovídal tomu psanému - vždy ale šlo poznat, který je ten správný. Zpracování je kvalitní, až na podstavce, které ničí žetony příšer a monstra v nich nedrží.
Hodnocení hráče: Hra je pěkná jak vizuálně, tak mechanismy. Přesto, když jsme hráli ve dvou, byla často nevyvážená, protože jednomu hráči nechodí vhodné karty, druhému zas ano, uteče mu o spoustu bodů a první se až do konce hry nechytne.
Hodnocení hráče: Výborná worker-placement + card-placement hra! Herní mechanismy jsou velmi zajímavé (pokládáte žeton na akci a zároveň hrajete kartu, která pokud je stejné barvy, tak můžete využít její efekt - pokud je jiné barvy, tak ji využít nemůžete). Zároveň si před sebou budujete vlastní podvodní svět s městy, tunely a budovami, což dává uspokojivý pocit :). Ve dvou máme zahrané do hoďky a půl. Jediné, co bych vytkla, je kvalita karet, které jsou velmi tenoučké a podle mě by hodně trpěly neustálým držením v ruce. Z tohoto důvodu jsem se karty - poprvé ve svém životě - rozhodla obalit.
Hodnocení hráče: Rychlá a skladná hra s velkým podílem náhody. Taktizovat se dá, ale náhoda má hlavní roli. Hráli jsme jen ve dvou a to není úplně ono. Vždy vyhrál ten, kdo se dříve dostal k postavě, která umožňuje brát 2 karty v jednom kole naráz. Jako odpočinková hra fajn :)
Hodnocení hráče: Jednoduché, svižné, rychlá příprava, musíte u toho přemýšlet, ale zas ne nijak šíleně. Baví i po letech.
Hodnocení hráče: Super hra, ve které se snažíte optimalizovat náhodné chování příšerek náhodně získanými kartami. Ale není to celé jen o náhodě, jak by se z mého komentáře mohlo zdát :). Přemýšlení nad tím, jak karty potřeb příšerkám nejlépe přidělit, je často velmi komplikované a musí se počítat, co je lepší. Přesto tu náhoda je a vy se prostě musíte snažit si s ní co nejlépe poradit.
Hodnocení hráče: Opravdu krátké euro, ale přitom obří mozkovar a skvěle tématický (vážně máte pocit, že jste zpátky v komunismu).
Hodnocení hráče: Fajn kooperativka. Po přelouskání složitých pravidel je pak hraní jako takové už dost snadné. Záměrně píšu hraní, a ne výhra. Na základě bohatých zkušeností sólo a ve dvou hráčích to hodnotím, že vyhrát hru je fakt makačka a dost to závisí na náhodě. Když blbě padnou kostky a ještě líznete blbé karty, můžete se jít leda klouzat :) Nicméně ono to přežití na prokletém ostrově ani nemůžete být jednoduché, že.. V tomto ohledu tedy náhoda do tématu perfektně zapadá ;) Je to dobrý simulátor přežití, ale někdy mi ta přílišná bezmoc už lezla na nervy.
Hodnocení hráče: Výborná hra! Čistší design, než její předchůdce (Zrod Impéria). Roztomilé ilustrace, svižná hratelnost, neškodící, kombinační.
Hodnocení hráče: Hrajeme ve dvou. Svižné, rychlé (partie = hodinka), zábavné. Člověk kombinuje různé možnosti, až se mu kouří z hlavy. Záleží i na kartách, takže je tu prvek náhody. Ale i se "špatnými" kartami se dá dobře hrát a hra stále baví - jen nenahrabete tolik bodů.
Hodnocení hráče: Konečně nový národ Settlerů, který není přesílený a překombinovaný. Pravidla Amazonek jsou jednoduchá, a přitom je jejich mechanika dostatečně odlišná, aby ozvláštnila hru a posunula ji zase o kousek jinam. Svou silou se Amazonky rovnají národům ze základní hry, tzn. někdy vyhrají, jindy prohrají.
Hodnocení hráče: Dělá národy více vyvážené. Hodně produkčních karet z rozšíření zajišťuje, že např. Římané nebo Egypťané nejsou na začátku tolik zaseknutí, jako bývali bez rozšíření.
Hodnocení hráče: Ze začátku se hra zdála dobrá, ale po 5 zahráních (ve dvou) nám přišlo, že většinu času prostě jen hrajeme tu akci, která je na momentálně nejsilnější kartě (nejvíce vpravo na liště), takže ve hře téměř nebylo co rozhodovat. Jen výjimečně člověk zahrál slabší akci a nejsilnější si nechal na příští tah. Zkusili jsme i jestli hra ve třech nebude lepší, ale bylo to stále totéž. Dále mi přišlo, že je ve hře málo karet vítězství, čímž značně trpí variabilita hry. Civilizační zážitek jsem od toho neočekávala a také tam není :). Je to spíše abstraktní area-control hra. Lidem, kteří hry zahrají párkrát a pak je uloží/prodají, hru doporučuji - první hry byly skvělé. Těm, kteří jsou zvyklí hry hrát "do hloubky", nikoliv.
Hodnocení hráče: Rychlá dvojkovka na líné večery. Připravená je okamžitě, zahraná prakticky taky. Zpravidla ale nikdy nezůstane u jedné partie :). Doporučuji hrát s kartami taktik - poskytují více možností, jak hru obrátit ve svůj prospěch. Bez karet taktiky je hra více náhodná.
Hodnocení hráče: Není to špatná hra, ale my ji hrály ve dvou a moc nás nenadchla. Myslím, že ve více hráčích to musí být super, když všichni o stošest házejí kostkami a snaží se vzájemně předhonit. Ve dvou prostě jedna z nás doházela, druhá směla už jenom 3x hodit a hotovo - poraď si s tím, co ti padlo.
Hodnocení hráče: Po dvou měsících snižuji hodnocení z 4,5 hvězdiček, kdy jsem ze hry byla vážně nadšená a moc mě bavila. Po větším množstvím zahrání prostě prokouknete, že fakt jenom vždy hodíte kostky, a buď padne co potřebujete -> dostanete odměnu, nebo nepadne -> dostanete postih. Ve skutečnosti nemůžete svým rozhodováním téměř nic ovlivnit. Hra vás potřebuje jen k tomu házení kostkami, jinak se hraje v podstatě sama. Ze začátku mi to přišlo prostě jako lehčí a kratší verze Arkhamu, ale po více hraních už bych to neřekla - Arkham je herně i atmosféricky o několik úrovní výš.
Hodnocení hráče: Rozšíření ztěžuje základní hru. Na tu jsem po vícero zahráních ale zásadně změnila názor k horšímu (viz mé hodnocení u Temného znamení). A toto rozšíření nijak nezlepšuje to, co mi na základní hře vadí. Jen prostě přidává variabilitu a obtížnost.
Hodnocení hráče: Výrobná civilizační hra, i když je do jisté míry taková abstraktní - celá vaše civilizace se skládá jen z kartiček a kostiček :). Herně je to ale super-mozko-ždímající záležitost. Přemýšlet musíte minimálně jeden, ale ideálně i více tahů dopředu. Skvělé je, že dopředu nikdy nevíte, za co budou na konci hry body - o tom rozhodují sami hráči tím, jaké bodovací karty zahrají. V případě nedostatku spoluhráčů lze skvěle hrát i na mobilu.
Hodnocení hráče: Rozšiřko velmi ozvláštňuje pravidla TtR. Je to jako kdybyste si k TtR pořídili dvě nové hry. Obě mapy jsou super, ale raději hrajeme Pennsylvanii s akciemi, ptž je jednodušší. Co se týče interakce, tak v Británii se hráči navzájem hodně pletou, ale obvykle se vyplést dá. V Pennsylvanii je méně cest, takže když tu vaši někdo zavře, máte prostě smolíka :)
Hodnocení hráče: Fajn hra, ve které se dá hodně taktizovat! Člověk skvěle procvičí mozkové závity :). Podle mě je ale dnes už překonána. Téma džungle je tam naroubované uměle - když hrajete, tak prostě máte pocit, že jenom šoupáte špalíčky z místa na místo.
Hodnocení hráče: Hráno ve 2 a ve 3, ale protože se u toho téměř vůbec nemusí přemýšlet, tak nijak nezaujala a šla pryč. Nechápu, proč ji jiní hodnotí tak pozitivně.
Hodnocení hráče: Hrajeme ve dvou a vyhovuje nám, že se v tomto počtu hráčů dá hodně plánovat a člověk musí fakt přemýšlet, k čemu který svůj kmen využije. Kostky samozřejmě náhodné jsou a dokáží zasvinit, ale to jen plně podporuje téma hry. Je to veselá rychlovka, která baví i po vícero zahráních.
Hodnocení hráče: Velmi zajimavy herni mechanismus s ozubenymi kolecky. Takovy v jine hre nenajdete. Nuti cloveka poradne planovat dopredu (na tom je cela hra zalozena) a spatna rozhodnuti ho budou stat body. Skvela hra, ale druhou stranu bez rozsireni je to po nejake dobe furt totez dokola.
Hodnocení hráče: Byla to naše už druhá Únikovka (po Závodu s časem), kterou jsme hráli ve dvou a nutno uznat, že Loupež v Benátkách by bylo lepší hrát ve více hráčích. Tím, že je ve hře 6 postav, z nichž každá má nějakou speciální znalost, jsme ve dvou (kdy si každý vezme 3 postavy) měli dost problém si zapamatovat, co která postava vlastně umí a někdy jsme se kvůli tomu docela zasekli. Jinak se nám ale Loupež líbila více, než Závod. Obecně mě ale u systému "Únikovka" mrzí, že člověk nemá šanci na další pokus odpovědi, pokud poprvé odpoví špatně. Např. Exit je v tomhle řešený lépe - tam prostě bádáte, dokud se nedobádáte ke správnému :).
Hodnocení hráče: Jedna z těch lepších krabic, fakt jsme si to užili. Obecně ni přijde, že ty staré jsou lepší a ty nové už moc překombinované.
Hodnocení hráče: Sherlock (3. obtížnost) nám nesedl, byl takový překombinovaný. Ale ostatní dva scénáře super - zajímavé a vcelku intuitivní.
Hodnocení hráče: Krásně ilustrovaná, roztomiloučká hra. Herně ale průměrná a plochá (celkem rychle se mi omrzela). Prostě jen plánujete, jak nasbíráte suroviny, a ty pak vyměníte za kartičky. Hráči se vzájemně ovlivňují jen velmi málo (např. vyzbodnutím karty z nabídky).
Hodnocení hráče: Je to takové hooodně jiné a mnohem strategičtější Carcassonne. Hrajeme ve 2 a baví nás i po letech. Jednou jsem je prodala, ale pak mě to mrzelo a koupila jsem je zas :D.
Hodnocení hráče: Originální, rychlé, se spoustou interakce. A přitom pravidlově jednoduché. Prostě pecka.
Hodnocení hráče: Hodnotím na základě hry ve dvou. Bylo to pořád tak nějak to samé dokola. Karty jsme téměř nikdy nestihli brát - a proč taky, když můžete udělat spoustu dobrých věcí, zatímco kartu můžete líznout nepotřebnou. A velbloudy na karavanu jsme umisťovali také jen vyjímečně. Víceméně se hra ve dvou omezuje jen na "já dám kostičky sem a já zase sem". Pro hru s dětmi ok, pro dospělé hráče nuda. Věřím ale, že ve více hráčích hra může být lepší.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Evakuace (nová)
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 3 dny