Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 180 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy, Horror, Zombie |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Jean-Baptiste Lullien Nicolas Raoult Raphaël Guiton |
Rok vydání: | 2015 |
Dostupnost: | 2 obchody (cca 2450–2969 CZK) |
Sdílej: |
Neviditelnost + Shove (CZ afaik odstrčení/strkanice)
Dnes jsem zažil něco šílenějšího než šílené a chci se o to podělit a znát váš názor.Dotaz
Zajímavý
Když jsem to procházel tak jediný na co jsem narazil bylo, že Neviditelnost těží z pravidla Rotten a Rotten platí pokud přeživší ve svém aktivaci neútočil a nedělal hluk a firebally hlučném jsou. Ale asi je to nějak pořešeno :-)
Rotten
Skill Rotten funguje tak, že pokud si neútočil a a nedělal v totmo kole hluk tak jsi na konci svého tahu buď Rotten žeton právě dostal, a nebo na tobě stále drží.
Ohledně hluku u fireballu, je zajímavější to, že sama neviditelnost dělá při čarování hluk, takže se nemůžeš ohlížet na hluk co jsi dělal před Invvisibility, jinak by ti ji seslani toho kouzla ihned zrusilo.
Invisibility ti prostě hned dá ihned žeton rotten, zombíci si tě nevšímají a ty o žeton přjdeš a na konci celého game round, takže až po spawnu zombíků (nebo když po zacastění Neviditelnosti útočíš, nebo děláš hluk)
Jasná páka
V tom případě mi celá ta popsaná akce připadá legální a je to docela psychomazec
Už jenom kvůli tomu, že i Shove funguje na jakýkoliv počet zombíků. Jasně, je potřeba najít tu neviditelnost, ale kombo slušný :-)
Ještě je potřeba, aby si týpek nevytáhl při hledání kartičku, která říká, že už v dané oblasti nemůže hledat.Ale ta je možná fans, nejsem si jistý
Hehe
Takovou kartičku co by zakazovala další hledání teda v základní hře nemám, ale limit pro hledání v místnosti.... to by se mi v celku i líbilo :D
Jinak s tímhle kombem ve více hráčích můžeš zemřít tak, že někdo kdo hraje před tebou, otevře místnost, spustí např. nějakou aktivaci navíc a ty v tu chíli nemáš Neviditelnost protože jsi nehrál, takže tě snědí. Jinak kdž jsi sám tě asi může pouze vyspawnovat Necromancer, a v budoucnu z rozšíření tě spálí nějaké toxické/výbušné zombie např.
Samozřejmě teda Neviditelnost je Imba, ale Shove co odstrčí všechny zombíky z krabice z místa na místo je vážně levý :D Mohlo by to třeba alespoň neplatit na Abominace.
Aaahh
Kartička Aaahh!
Já ji chystám do balíčku zakomponovat plus možná nějaké jiné
https://boardgamegeek.com/thread/1591998/french-fan-site-alternate-aaahh-cards
Taky mě ještě napadlo co se stane když spawnuješ kartu extra aktivaci? Kam jdou zombící daného typu? A kam jdou běžci? Do jediné oblasti kde je hluk a kde nikoho nevidí díky neviditelnosti?
Jo, shove zavání nějakou úpravou :-)
Každopádně takoví vlci nebo vlčí abominace by asi tomuhle pánovi zatopili se svými třemi aktivacemi. Nebo ne?
AAAAAAh
Kartička je skvělá a mohla by se objevit v nějakém DLC :D hledání pořád v jedné místnosti a stále něco nacházet.... mi bez použití kouzel přijde silně nereálné :)
Extra aktivace zombíky nutí stát na místě, jakožto na nejhlasitějším místě na boardu.
Tři aktivace u vlků nic neřeší, jsi neviditelný až do konce fáze Zombíí a zviditelňuješ se až se přesune žeton prvního hráče.
Custom
Já myslím, že další katičky by nebyl problém vymyslet nebo se inspirovat jinými. Proč si neoživit hru?:-) Přidat si vlastní další nemrtvé, svěcenou vodu nebo kouzla
Máš pravdu, mně už to pak taky došlo. Evidentně v této hře mohou nastat bizardní situace.
Jsem docela zvědavý, jaký další takový heroický případ se zde objeví
přesun
Vzhledem k tomu, že technicky v úvodním příspěvku nevidím dotaz, ale spíše podělení se o dojem ze hry, tak jsem to přesunul do diskuzí,
Yep
Myslel jsem, že mi tu někdo třeba vypíchne něco co je proti pravidlům. :)
já myslím, že to proti pravidlům je
My to hrajeme tak, jak už tu bylo naznačeno:
Neviditelnost nefunguje, pokud zneviditelněná postava v tomto kole útočila nebo dělala hluk. A to i PŘED sesláním neviditelnosti.
Jinak řečeno, musíš ji seslat jedině na někoho jiného, protože samo její seslání hluk způsobuje. Takhle může být pořád dost užitečná a v některých situacích nedocenitelná, ale už se s ní dá docela dobře hrát. Navíc tím, že ji musíš seslat na někoho jiného, podporuje interakci mezi hráči a vede k zajímavějšímu plánování.
Shove je trochu jiný případ. Je to jedna z mnoha nedomyšlených věcí, které v Zombicide jsou. Asi by se dala nějak rozumněji upravit, ale my třeba hrdiny s touto schopností vůbec nehrajeme.
Beru Zombicide jako takové velké pískoviště, kde si holt některé nedomyšlené a rozbité věci musíš předělat po svém...
Rotten
To je ale jen tvuj house rule.... Michas schopnost Rotten a kouzlo neviditelnost. Hluk, ktery delas rozhoduje, ze kdyz ma postava skill Rotten, na konci jejiho kola bud dostanes Rotten zeton (jsi az do dalsiho hluku/útoku neviditelny), a nebo jsi toho kolo hluk/utok delal, takze na konci sveho kola Rotten zeton nedostanes. Neviditelnost, ti primo hned da Rotten zeton (jsi neviditelný), s podmínkou, ze ho na konci konci celeho kola (az po zombikach a spawnech) tak jako tak odevzdas (prestanes byt neviditelny). Tzn. jsi IMHO vytvoril hybrid mezi používáním kouzla a mezi využíváním schopnosti Rotten.
Rotten skill - na konci svého kola dostanes, nebo nedostanes Rotten zeton, podle toho jak ses choval
Neviditelnost - zeton Rotten dostanes hned, kdyz na sebe zacarujes kouzlo a na konci celého game round Rotten zeton musis odevzdat, a prijit o nej driv nez na konci kola muzes, kdyz se zacnes jeste toho kolo chovat nepristojne
Souhlasim s timhle nazorem, který jsem vygooglil:
"My take is you get the benefits of the Skill, but not the restrictions. In other words, you immediately get the token and you only lose it via the effects on Invisibility.
The main reason is that the Rotten Skill never makes you lose the token at the end of the round, but IIRC, the Invisibility Spell does.
Thus, my interpretation is that the Survivor is ignored by Zombies immediately after becoming invisible and remains so until one of the conditions on Invisibility is triggered."
Tzn. zkus to kouzlo Neviditelnost interpretovat presne jak se to tam pise: "postava benefituje ze skillu Rotten" = postava pouze z toho skillu pouze benefituje (ma z toho skillu pouze a jenom to pozitivní = "neviditelnost" vuci zombikum) a o ten benefit prijdes pouze, kdyz provedes to co je psáno cervene na karte kouzla Neviditelnost, nebo na konci celeho Game round.
Ale uznavam, že Zombicide má nektera pravidla, která urcite stoji za dalsi a lepsi vyjadreni jejich autoru :D
house rule / vyjádření autorů
S tím house rule máš pravdu. Ta karta je bohužel už v originále napsána dost nejednoznačně a umožňuje více výkladů včetně toho mého.
Na BGG je o tom několik obsáhlých diskuzí, kde co člověk, to názor. Nicméně, někdo ten dotaz poslal přímo autorům a dostal následující odpověď:
- Can Invisibility be cast on a survivor who used a combat action or made noise in their turn?
- Can a survivor cast it on himself?
GG: In both cases, the answer is “Yes”. The Enchantement is lost if the target Survivor makes Noise after it is cast.
Jinak řečeno, oficiálně potvrzeno je to tak, jak jste to hráli. Přijde mi to ale značně nešťastné a nedomyšlené řešení, které v mnoha případech dokáže rozbít hru. Proto to hrajeme tak, jak jsem psal.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Heroes of Might and Magic 3 - desková hra CZ
Akt. cena: 1600 Kč
Končí za: 1 den