Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Zaklínač: Starý svět |
Počet hráčů: | 1–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 150 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy, Středověk |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Łukasz Woźniak |
Rok vydání: | 2022 |
Dostupnost: | 3 obchody (cca 1349–1450 CZK) |
Sdílej: |
Najednou padne tma, jakoby slunce pohltil přízrak. Oblohu zahalí temný mrak, z něhož se vynoří noční můra, démonická jízda – Divoký hon. Divoký hon vjíždí na pole. Hrůzný rachot se mísí s křikem a pláčem dětí. Náhle všechno přehluší praskot tříštícího se ledu. A v mžiku je po všem. Hon se rozplyne ve vzduchu, ale vzpomínka na něj zůstává živá ve vyděšených tvářích dětí a ve strachu vousatého muže. Kde je jeho syn? Kde jen je...?
Divoký hon je kooperativní rozšíření pro hru Zaklínač: Starý svět.
Cílem hry s rozšířením Divoký hon je společná porážka Divokého honu během epického souboje v posledním kole. Předtím hráči prozkoumávají kontinent, plní specifické úkoly a bojují s běžnými nestvůrami... ale i ohaři Divokého honu!
Hráči nesledují počet svých trofejí, protože jejich sbírání není podmínkou vítězství.
Nepoužívají se běžné karty průzkumu a událostí. Místo toho používáte karty průzkumu a událostí Divokého honu.
V průběhu hry nelze hrát kostkový poker proti ostatním hráčům a nelze bojovat jeden proti druhému.
Celou hrou Vás provádí plán jednotlivých kol odpovídající počtu hráčů. Tento plán určuje, která z karet průzkumu bude vyhodnocena, a zda bude na hrací plán přidána nestvůra či ohař předepsané úrovně.
Hráči si na závěr vyberou představitele Divokého honu a určí si úroveň obtížnosti. Ta určuje počet a úroveň nestvůr na herním plánu na začátku hry a hodnotu Štítu Divokého honu, kterou má k dispozici.
Fáze I – Hráči během této fáze vykonávají pohyb a akce lokací v libovolném pořadí. Bojují s ohaři Divokého honu a plní úkoly. Na stejné lokaci spolu mohou hráči volně vyměnovat zlaťáka, lektvary, petardy, stopy a stopovací úkoly.
Fáze II – Během této fáze hráči vyhodnocují v libovolném pořádí své boje. Hráč sdílející stejnou lokaci může bojujícího hráče podpořit. V této fázi lze také meditovat (bez utrpení únavy). Přečte se a vyhodnotí se karta průzkumu Divokého honu (společně pro všechny hráče).
Fáze III – Hraje se jako fáze III v běžné hře. Hráči mohou o získaných kartách diskutovat a vybírat je v libovolném pořadí.
Fáze IV – Tato fáze je zde oproti základní hře navíc. V této fázi se objevuje nová nestvůra a/nebo ohař a současně dochází k pohybu představitele Divokého honu.
V posledním kole hry se hráči společně snaží představitele Divokého honu porazit v boji. Pokud se jim podaří zabít Divoký hon předtím, než jsou všichni zaklínači vyřazeni z boje, vyhrávají hru společně. V opačném případě... hra končí prohrou.
S čím jiným to (ne)půjde použít:
Divoký hon lze použít v kombinaci s rozšířením Mágové, Stezka nestvůr a Mounted Eredin.
Autor: El_Spaso
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Descent: Chains that Rust
Akt. cena: 3200 Kč
Končí za: 5 dnů