Warhammer: Diskwars

xxxxxxxxoo hodnoceno 26x (Seznam vlastníků)

Warhammer: Diskwars - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–4
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Autoři: Christian T. Petersen
Tom Jolly
Rok vydání: 2013
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Testování Legions of Darkness

Autor: Shaman | 1 hodina 40 minut | 19.7.2014 | 7

Hra: Warhammer: Diskwars + Warhammer: Diskwars – Legions of Darkness

Hráči: Shaman a 1 neregistrovaný

Ačkoliv jsem po zakoupení rozšíření plánoval odehrát spíše trpaslíky, první volba nakonec padla na velmi zajímavě vypadající nemrtvé. Hráli jsme na dva regimenty, já oba Undead (hrdinové Heinrich Kemmler a Isabela von Carstein). Armádu tvořili především kostlivci (komplet set warriors a jedena jednotka Grave Guard), jedna jednotka vynikajících Black knights, jednotka Vargeistů, Aspiring Necromancer a Zombie Dragon, kterého jsem prostě musel mít. Kolega proti mě postavil kombnovanou armádu zelených kůží (dost netradičně stavěná spíš na dálku v čele s Azhagem Slaughtererem, tvořenou dvěma jednotkami Arrer Boyz, jeho oblíbeným River Trollem, které měla krýt jednotka Black Orcs) a skavením regimentrm (jediný skavení hrdina z rozšíření Ikit Claw, dvě jednotky Ratling Gun a dvě jednotky Gutter Runners). Hráli jsme na pět terénů s obsazovacím scénářem (při umístění terénu na mapu na něj hráč umístí i jednu svoí jednotku, což byla výhoda pro soupeře, který vlastil věž i pro mě, který jsem si nalosoval hřbitov). 

Zatím, co se kolega úspěšně zabetonoval ve své třetině, já postupoval vpřed spoléhaje na kostlivce ve středu, po křídlech podporovaných Black knightem a castery. Druhé křílo měl tvořit zombie dragon. Nekromacer stál na hřbitově a měl mě zásobovat stále novými kostlivci. Vzhledem k tomu, že téměř každá jednotka mého spoluhráče disponovala steleckým útokem věděl jsem (zejména proto, že krom casterů nemají nemrtví pohříchu žádného střelce), že než k němu dojdu, krvavě za to zaplatím. První dvě kola se tak nesla v duchu přesunu mých armád směrem k zeleným hordám. Když už to vypadalo, že jsem se rozvinul a mohu zahájit masivní kostěnou ofenzivu, snesl se na část mého středu a téměř celé levé křídlo ulra tuhý orčí hrdina. Za cenu využití dvou command cards (prokletí, která nemrtví používají jsou neuvěřitelně brutální) se mi ho sice podařilo do konce kola ustřílet/ukouzlit tak, že s ním nemohlo být nadále hýbáno a po vyhodnocení souboje zhynul, nicméně jsem i tak přišel o dvě jednotky kostlivců a Black Knighta. Orčí frenzy si při velikosti disku vybírá vždy v řadách mých bojovníků krvavou daň. Navíc se mi nedařilo ani na pravém křídle, kde jsem špatně odhadl vzdálenost a se zombie dragonem jsem tam nedokázal zapinovat nepřátelského trolla, ale dopadl přímo před něj. Hod kostkou na focus se také nepovedl, takže bylo po srandě. Sice jsem se snažil pojistit si draka speciálním posílením pro nemrvé (do konce kola jej nebylo možné pinnout), ovšem skavenímu casterovi se ve spolupráci s orčími lukostřelci a skaveními běžci (u kterých jsem si absolutně nevšiml, že mohou střílet) se už povedlo postarat se o to, že toto kolo mělo být poslední, ve kterém jsem měl možnost draka použít. Situace se nevyvíjela dobře.

Protihráč sice přišel o hrdinu ale moje jednotky značně prořídly a já musel začít přemýšlet, co dál. Pak se ukázala nesporná výhoda základní dovednosti nemrtvých ve formě reanimate. Díky command kartě jsem posílil Heinrichovu schopnost Reanimate a do hry tak znovu zasáhl můj regiment Black knightů a čerství kostlivci. Musel jsem vsadit všechno na jednu kartu a vrhnout se se všemi dostupnými silami do útoku. Díky smůle jsem sice přišel o jednotku vargheistů dřívě, ne mohla zasáhnoout do boje (o to se spolehlivě postaral nepřátelský Rattlng gun) ale povedlo se mi znčit obě jednotky Arrer boys ve věži, druhý Rattling gun a udělit žeton zranění nepřátelskému trollovi (který zasažen kletbou nemohl útočit z obrany).

Poslední  kolo se začala lehce projevovat moje převaha když nepřítel přišel o druhý Rattling Gun a jeho běžci netrefili ani vrata od stodoly. Další vývoj by byl asi poměrně zajímavý, neboť nepřítel držel špatně dostupné terény s několika posledními jednotkami a moji kostlivci castaři si připravovali magickou smršť - ovšem páté kolo skončilo a bylo na čase počítat. 

Dle scénáře dostával každý jeden bod za zabitého protivníka. Moje tajná karta měla stejnou vlastnost, takž jsem docela věřil ve své vítězství, protože se mi povedla opravdu masivní ofenziva. Ovšem k všeobecnému překvapení měl protihráč kartu se stejnou hodnotou a navíc se mu povedlo zabít stejný počet mých disků. Hra tedy skončila remízou, ovšem pobavili jsme se královsky zejména proto, jak se štěstěna střídavě přelévala na tu či onu stranu. 

Nové vojsko nemrtvých má určitě co nabídnout, i když je potřeba užít trochu jinoou taktiku než u ostatních národů a nebát se přicházet o základní jednotky, neboť pokud je poblíž nekromant dokáže se schopností reanimate dost zatopit. 

Příště příjdou na řadu trpaslíci z rozšíření Hammers and Hold. 

Odehráno v: Ústí nad Labem (Okres: Ústí nad Labem)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Tooth and Claw rivals deck
Tooth and Claw rivals deck
Akt. cena: 200 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas