Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Temné Znamení |
Počet hráčů: | 1–8 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Horror |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Kevin Wilson Richard Launius |
Rok vydání: | 2015 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Navzdory naší snaze se zlo dostalo z arkhamského muzea a nyní zamořuje město. Po ulicích se potulují nezemské běsy a stvůry, na nebi se objevují podivné brány do jiných světů a i sami obyvatelé Arkhamu začínají propadat zlobě a šílenství. Najde se někdo, kdo dokáže pomoci…?
Stejně jako v Temném znamení se i v jeho rozšíření Brány Arkhamu ocitnete v rolích vyšetřovatelů, kteří se snaží zapudit prastaré zlo sužující město Arkham. Vašim cílem je nahrát daný počet temných znamení, jež zapudí Prastarého boha.
Příprava hry:
Příprava probíhá stejně jako u Temného znamení s několika výjimkami a přídavky. Místo balíčku dobrodružství z původní hry použijte nový balíček, přičemž tři karty dejte lícem nahoru a zbylé tři lícem dolů. Místo původního balíčku mýtů použijte nový a místo Vstupu do muzea použijte kartu Ulice Arkhamu. Nachystejte novinky – karty událostí, dovedností, karty členství v organizacích a žetony bran.
Novinky:
Hra probíhá stejně jako Temné znamení s tím, že přibylo několik novinek. Tou nejvýznamnější jsou brány – pokaždé, když do hry přijde Jiný svět či když nějaká událost donutí hráče otevřít bránu, vezměte vrchní kartu z balíčku Jiných světů a lícem dolů ji vložte do hry. Potom vezměte dva žetony jedné brány (tj. stejné barvy), jeden z nich umístěte na Jiný svět a druhý na některé z dobrodružství. Dokud nevyřešíte kartu Jiného světa, nemůžete jít řešit dobrodružství s odpovídající branou. Jakmile je Jiný svět vyřešen, brána se zavře a na dané dobrodružství přichází žeton pečetě.
Další novinkou jsou karty dobrodružství, které mají jak rub, tak líc. Na rubu bývá často možnost nakoupit si nové karty, ale můžou zde být také efekty „o půlnoci“ a jiné. Teprve až vyšetřovatel na dobrodružství vstoupí, otočí se lícem nahoru. Barva na kartičce naznačuje obtížnost daného dobrodružství. Na některých kartách je nově vstupní efekt, který se vyhodnotí v momentu, kdy vyšetřovatel na toto dobrodružství vstoupí.
Události jsou spojené s rudým symbolem, který se vyskytuje na některých kartách dobrodružství. Pokud na takové kartě některý z hráčů vyšetřuje, musí nejprve otočit kartu událostí a vyhodnotit ji.
V Arkhamu působí také dvě organizace bojující proti zlu – Sheldonův gang a Stříbrná soumračná lóže. Pokud se hráč stane členem některé z nich, získává z toho výhody. Některé úkoly na kartách dobrodružství nemusí plnit a v některých případech získává odměnu navíc.
Karty dovedností, které hráči nově získávají, fungují pasivně. Hráč je vyloží před sebe a automaticky získává efekt na nich napsaný.
Konec hry:
Probíhá stejně jako u základní hry – buď hráči nasbírají daný počet Temných znamení, nebo se utkají s Prastarým a porazí jej, či selžou.
Autor: CrazyLom
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Imperial Settlers + Why cant we be friends
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 3 dny