Small World: Power Pack 1

xxxxxxxxxo hodnoceno 10x (Seznam vlastníků)

Small World: Power Pack 1 - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Small World
Small World: Underground
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 80 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, strategická
Čeština: není
Vydavatelé: Days of Wonder
REBEL.pl
Autoři: Philippe Keyaerts
Rok vydání: 2017
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Dvě v jednom. Power Pack 1 je rozšíření hry Small World kombinující dvě dříve vydaná rozšíření, která jsou zde k dispozici pohromadě a doplněná o společný pořadač. Větší Be Not Afraid... přidává ke hře pět nových národů s pěti schopnostmi a menší A Spider's Web dodá další tři národy s třemi schopnostmi.

V rozšíření je tedy celkem 8 národů (v závorce kromě je původního anglického názvu i počet žetonů, které národ dává hráči, a za lomítkem skutečný počet fyzických žetonů ve hře):

  • Barbaři (Barbarians, 9/14) - je jich hodně, ale nemohou se na konci tahu přeskupovat.
  • Homunkulové (Homunculi, 5/15) - za každé přeskočení Homunkulů při výběru národa se jim dá jeden žeton národa navíc (a k tomu samozřejmě i obvyklá mince).
  • Ledové čarodějky (Ice Witches, 5/10) - zimní značkou (6 ks) označují svá nebo sousedící území, zvyšují tím jejich obranu a snižují výdělek soupeřům.
  • Leprikóni (Leprechauns, 6/11) - umisťují na svá území hrnce zlata (16 ks), které se po uplynutí jednoho kola změní ve zlatou minci, při dobytí území soupeřem se však stanou jeho mincí.
  • Skřítci/Víly (Pixies, 11/16) - je jich hodně, ale na konci tahu může na každém jejich území zůstat jen po jednom jejich žetonu.
  • Pygmejové (Pygmies, 6/11) - při každé ztrátě žetonu si hodí kostkou posil a doberou tolik žetonů, kolik padlo na kostce.
  • Skagy (Skags, 6/11) - na dobytá území umisťují značky kořisti (10 ks). Když je dobude soupeř, otočí značku lícem vzhůru a zjistí, jestli získal 0-3 vítězné mince, anebo čelí protiútoku Skag a dobyté území ztrácí.
  • Prakovníci (Slingmen, 5/10) - mohou dobývat území vzdálená přes 1 území od svého vlastního, navíc si při tom berou 1 minci.

V rozšíření je i stejný počet zvláštních schopností (číslo v závorce opět udává počet žetonů poskytnutých hráči):

  • Zabarikádovaní (Barricade, 4) - dává každé kolo 3 mince, pokud na jeho konci hráč ovládá jen 4 nebo méně území.
  • Katapultující (Catapult, 4) - žeton katapultu (1 ks) umístěný na vlastní území umožňuje jednou za tah dobýt území vzdálené odtud přes 1 území, navíc snižuje počet potřebných dobývajících žetonů o 1 a chrání výchozí území od útoků.
  • Napodobující (Copycat, 3) - hráč může v každém tahu označit zrcátkem (1 ks) některou ze šesti zvláštních schopností ve výběru a tu po celé kolo využívat.
  • Úplatní (Corrupt, 4) - při každém dobytí svého území soupeřem od něj dostane 1 minci.
  • Svrchovaní (Imperial, 4) - dává každé kolo 1 minci za počet ovládaných území přesahujících tři (1 mince za 4 ovládaná území, 2 mince za 5, atd.).
  • Lávoví (Lava, 5) - každý tah může hráč dát jednu značku lávy (4 ks) na území sousedící s každým ovládaným horským územím. Soupeř je z něj vyhnán, a i když není hráčem přímo dobyto, celé jedno kolo na lávu nesmí nikdo vstoupit.
  • Námezdní (Mercenary, 4) - při dobývání může hráč odhodit 1 minci a snížit tak počet potřebných dobývajících žetonů o 2.
  • Dušetkliví (Soul-Touch, 4) - při odchodu do úpadku oživí předchozí (již upadlý) národ a hráč s ním může hrát znovu.

Autor: bazi

Vybíráme z Bazaru

Myrmes CZ/SK/IT
Myrmes CZ/SK/IT
Akt. cena: 1500 Kč
Končí za: 6 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas