Small World: A Spider's Web

xxxxxxxooo hodnoceno 7x (Seznam vlastníků)

Small World: A Spider's Web - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Small World
Počet hráčů: 2–5
Doporučený věk: od 8 let
Herní doba: 90 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: válečná
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Days of Wonder
Autoři: Alex Gurski
Andrew Capel
Bill Gurski
Philippe Keyaerts
Randy Pitchford
Rok vydání: 2014
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

„A je to! Naše vojska vzala nepřátele do kleští. Jestli jim nenarostou křídla, tak jsou tady v pasti, nemají kam uté… co to ksakru bylo za šerednýho ptáka? Viděli jste ho taky?“ VUÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ. „A další?!“ „Kapitáne! Nepřátelé na nás útočí ze zálohy!“ „Jak je to možné? To nejsou ptáci, to jsou PRAKOVNÍCI! Ústuup!“ „Ale kam, pane? Průsmyk zasypal sníh!“ „Sníh? Teď v létě, co je to za nesmysl? V tom budou nějaké čáry!“

A Spider's Web je malé rozšíření hry Small World. Díky „Pavoučí síti“ přestávají ve SmallWorldu platit zákony času a prostoru. Pod horami, které okupují nepřátelé, hrozí lávové erupce a už tam není tak bezpečno, jak jsme byli zvyklí. Jednou tak těžce poražený národ nám může vše vrátit i s úroky a nepřátelé budou každý tah měnit své schopnosti, aby maximálně využili našich slabin ve svůj prospěch.

A to vše je jen začátek! Zatímco jedni budou přeskakovat bojové linie dle libosti, druzí nám mohou znehodnocovat už jednou tak obtížně dobytá území. Prostě a jednoduše... kámen nezůstane na kameni! Troufnete si vstoupit do pavoučí sítě?

Rozšíření obsahuje 3 národy:

  • Skagy (6) - po obsazení území umístí okamžitě Skagové na toto území náhodně vybraný žeton truhličky lícem dolů. Na lícovou stranu žetonu se hráč smí podívat, ostatním hráčům je ale skryta. Truhličky se odkrývají a vyhodnocují v případě, že hráč odehrál poslední kolo hry, Skagové byli posláni do úpadku a nebo bylo území dobyto nepřítelem. Thuhlička může obsahovat bodovou odměnu (1,2,3 mince - v tom případě hráč okamžitě získává uvedenou odměnu), může být prázdná (symbol 0 mincí - hráč nic nezíská ani neztratí), nebo může obsahovat symbol úspěšné obrany s protiútokem (symbol Skaga a zkřížených mečů). V případě úspěšné obrany s protiútokem ztrácí útočící hráč jeden rasový žeton, na území zůstanou veškeré žetony Skagů a nepřítel již nesmí na toto území znovu zaútočit. Žetony truhličky jsou ve všech případech vráceny do zásoby a mohou být znovu náhodně vylosovány. 
  • Ledové čarodějky (5) - za každé magické území, které ovládáte na konci tahu, získáte jeden žeton snow globe (maximálně 6). Ten můžete ve fázi přerozdělení umístit na vámi ovládané nebo jakékoliv sousední území. Území s žetonem snow globe má o 1 větší obranu a v případě. že je ovládané soupeřem. generuje o 1 minci méně. Na jednom území smí být max. 1 žeton snow globe. 
  • Prakaře (5) - prakaři mohou dobývat území vzdálená o 1 od aktuálně okupovaného území. V případě, že obsadí takové území, okamžitě získají 1 minci.

a 3 specializace:

  • Imitující (3) - na začátku svého tahu umístíte žeton zrcadla na jednu ze šesti schopností národů připravených vedle hrací desky. Váš národ má tuto schopnost do začátku vašeho dalšího tahu, nebo dokud si protihráč nevybere jako svůj další ten národ, jehož speciální chopnost jste si vybrali. 
  • Lávoví (5) -  za každé území s horami, které ovládáte na konci tahu, získáte jeden žeton lávy (maximálně 6). Ten můžete ve fázi speciální dobývání (předchází fázi přerozdělení) umístit na jakékoli území sousedící s vámi ovládanými horami. Žetony aktivních národů na takto dobytých územích se vrací majiteli, a ten je může na konci vašeho tahu přerozdělit. Žetony padlých národů jsou vráceny do zásoby. Území obsazená lávovým žetonem jsou imunní vůči všem druhům dobývání a speciálních schopností a z jejich ovládání neplynou žádné mince. Na začátku následujícího tahu jsou všechny lávové žetony odstraněny z mapy.
  • Dušetkliví (4) - v okamžiku, kdy jsou Dušetkliví posláni do úpadku a hráč má na hrací ploše alespoň jeden žeton předešlého padlého národa (1), získá na začátku dalšího tahu svůj předešlý národ (1) místo toho, aby si vybral nový. V takovém případě otočí veškeré žetony padlého národa (1) na hrací ploše aktivní stranou vzhůru, nebo si je vezme zpět do ruky a ze zásoby si vezme (za předpokladu, že jsou k dispozici) takový počet rasových žetonů, jako kdyby se uskutečnil nový výběr. Zároveň si vezme žetony související s jeho zvláštní schopností, pokud takové jsou.

Navíc rozšíření obsahuje pořadač.

Autor: Plague

Další názvy této společenské hry

Vybíráme z Bazaru

Talisman
Talisman
Akt. cena: 899 Kč
Končí za: 3 dny

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas