Siegestorm - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 30 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Kamil 'Sanex' Cieśla
Marcin Świerkot
Rok vydání: 2017
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Siegestorm - aneb takové karbaníky ještě v hospodě neměli

Autor: jardoom | 5 hodin 0 minut | 22.6.2020 | 7

Hra: Siegestorm + Siegestorm: Serafie, Siegestorm: Styxie

Hráči: jardoom a 1 neregistrovaný

Včera jsem se sousedem poseděl v místní hospodě a k těm pár pivům vzal Siegestorm. Hru jsme hráli poprvé, tedy pokud nepočítám testovací hry v přůběhu objevování pravidel a systému hry.

1) 
Kámoš si upravoval deck od Styxie, já měl zase upravený deck Yrsů.
První hru vyhrála rasa Styxie a to celkem s přehledem. Velmi brzo si naházel dostatečné zálohy, neustále mi kradl karty z mých zdrojů a celkem s přehledem mi rušil moje silné karty v armádě. Můj deck byl postavený na hraní Proměn. Je to celkem silný aspekt decku Yrsů, kdy za relativně málo zdrojů mohu do armády naházet silné karty, jejiž cenu není reálné zaplatit.

2)
Druhou hru opět Styxie vs Yrsa a opět jsem prohrál i když to bylo dost těsné.
Celkově se mi dařilo nasazovat silné karty, stálo při mě štěstí a tak soupeř se Styxie deckem neměl budto karty, či zdroje a nedokázal mi je rušit. První polovinu byla hra celkem vyrovnaná a posledními tahy jsem měl jasně navrch. Sice mi pořád úplně dokonale nevycházela moje taktika proměn, nicméně už to bylo lepší než minule. Od výhry mě dělila pouze jedna karta, kterou jsem nemohl vykonat akci, jenž by rozhodla. Nicméně po mém drtivém útoku kámoš posbíral poslední síly na jeho útok, po kterém mi ve zdrojích nezůstala žádná karta, a tak jsem nemohl v novém kole dobrat karty a tím prohrál. 

3)
Třetí partii už jsem chtěl vyzkoušet novou rasu a tak jsem si zahrál za předpřipravený balík Serafie.
Hned od začátku mi bylo jasné, že nemůžu prohrát. Ten balíček je tak blbuvzdorný, že ho musí pochopit i někdo, který deckbuilding systému vůbec nerozumí. Neustále si člověk dobírá karty do ruky, vybírá si vhodnou kartu, vrací zpět do zdrojů, oživuje zničené karty, které využívá jako štíty. Je to skvělý, jednoduchý balíček, díky kterému jsem Styxie vubec nepustil do hry. Konečně výhra.


4)
Opět prohra i když těsná. Zkusil jsem proti Styxie jeho vlastní medicínu a zahrál proti němu se Styxie. Výsledek? Zábava. Já hrál s jeho kartami, on hrál s mojimi kartami. Neustále se kradlo z ruky, kradlo ze záloh či zdrojů. Naprostá šílenost. Ale o tom prostě Styxie je. Nakonec ale vyhrál kámoš a není se čemu divit, za tuto rasu sám hraje a ví, na co si dát pozor. Nicméně minimálně jsem překvapil.

 

5)
Opět jsem si vyměnil balíček a zkusil jsem Čchung-Lai. Tahle rasa mi přišla silná už při objevování pravidel a při testovacích hrách, ale tak nějak jsem nepochopil mechanismus, který má tuto rasu zvýhodnit. Nicméně už po nástupu do hry mi bylo jasné, v čem bude síla tohoto ninjovského decku. Neustále jsem díky levným akcím rval DMG rovnou do soupeře, navíc se mi štastnou rukou povedlo nasadit dvě nestvůry a rovnou je akcemi jiných karet posunout nahoru. V kombinaci se schopností +3ÚČ v zemi nikoho, jsem v jednom tahu uštědřil kolem 15DMG a tím jsem jasně vyhrál hru s polovičními zdroji. Rychlé a snadné.

 

6)
Overpower dmg Čchung-Lai se mi zalíbil a tak jsem poslední hru neodolal. Bohužel, velmi rychle jsem zjistil, že předchozí hra byla opravdu šťastně nalízaná a nyní mi karta vůbec nešla. Nicméně pořád jsem uměl dost topit pod kotlem a nepříjemně soupeři ubíral zdroje.  Nyní už si ale Styxie dala pozor na silné karty, které jsem nahazoval a tak mi celkem s přehledem rušila jejich schopnosti, či mě pomocí jeho schopnosti nenechala posunovat armádu vpřed. Tím pádem byl můj útok absolutně nezajímavý. Nakonec se mi ale poštěstilo a převzal otěže. Protlačil jsem pár silných útoků a soupeři zbyly poslední dvě karty. Výhra byla blízko, nicméně tyto dvě karty mu přišli vhod. Naprosto otočil situaci a jeho tah byl vítězným tažením, po kterém mi zůstala jedna karta, což znamená smrt, jelikož začátek tahu říká, že mám dobrat dvě.

4:2 je výsledek, který vypadá dost jasně ve prospěch mého spoluhráče. Nicméně vyrovnanost dvou mých prohraných kol, těsné prohry o kartu (i takové samozřejmě platí) mě dost mrzí, protože mohl být výsledek odpoledního posezení přesně opačný. Pivko ale chutnalo, hra bavila. Co víc si přát.

Odehráno v: Staříč (Okres: Frýdek-Místek)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Mage Wars Arena
Mage Wars Arena
Akt. cena: 215 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas