Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, logická |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Scribabs |
Autoři: | Enrico Pesce Federica Rinaldi |
Rok vydání: | 2008 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
V antické knihovně, uvnitř jámy hříšníků se skrývají prokleté svazky, kacířské knihy, pojednání o čarodějnictví a černé magii i vzácné knihy kabaly, mnohé z nich napsané v podivných a dávno zapomenutých jazycích. Pomocí náročných magických rituálů byla každá kniha umístěna na přesné místo v jámě tak, aby jejich konstalace bránila příchodu chaosu z temných hlubin. Klíčníkovi je svěřen úkol z nejdůležitějších. Neustále cestuje labyrintem a pomocí moci ukryté v knihách se snaží udržet v propasti ztracené duše, jež se snaží proniknout na svět.
Ve hře Sator Arepo Tenet Opera Rotas se přeneseme do prastarého kláštera, kde se v knihovně vznášejí nad bezednou jámou lávky, po kterých si pohybují mniši ve snaze zabránit průniku zla na náš svět. Ti z vás, kteří pamatují film Jménu růže, si jistě vybaví knihovnu a bludiště různě přestavitelných schodišť a mostků.
Každý hráč představuje jednoho z mnichů, který se snaží nalézt všechny čtyři knihy, které mu svěřil Klíčník (vždy 4 knihy mají barvu jednoho z mnichů). Hráč, kterému se to podaří jako prvnímu, se totiž stane novým Klíčníkem. Nad jámou hříchů je složitý labyrint tvořen závěsnými lávkami a chodníky, které lze přesouvat pomocí soukolí ozubených kol a řemenic. Lávky se mohou otáčet či posunovat tak, aby vytvořily bezpečnou cestu nad propastí, po které se mohou mniši pohybovat. Chce-li mnich s lávkami pohybovat, musí si přečíst příslušnou pasáž v prastaré knize „Incertus Movet in Aero Sospeso“, což je manuskript, kde je vysvětleno, jak s lávkami a průchody manipulovat. Kromě toho má každý z mnichu k dispozice svůj vlastní „ Liber Fidei“, soubor modliteb, myšlenek a asketických knih, pomocí níž může vykonávat zdánlivě nemožné věci (například manipulovat s časem a prostorem ...)
Na začátku hry se rozloží nad jámu knihy – pro každého hráče 4 v jeho barvě. Poté hráči umísťují nad jámu lávky různých tvarů a z různých materiálů. Na konci této fáze vznik na herní ploše labyrint, všechny knihy nalézají na nějakých lávkách a mniši mohou vyrazit je sbírat.
Pak začíná vlastní hry. Každý hráč má k dispozici v každém kole 6 akčních bodů. Ty může utratit za různé činnosti:
Navíc může hráč v každém kole provést jednu další akci zdarma - pohyb lávkou nebo pohyb svým mnichem.
Hra končí v okamžiku, kdy některý z hráčů posbírá všechny 4 knihy své barvy. Tento hráč se také stává vítězem hry a novým Klíčníkem.
Autor: tomasV
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Naše Osada + Kutilové - insert
Akt. cena: 320 Kč
Končí za: 3 dny