Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Filip Neduk |
Rok vydání: | 2019 |
Dostupnost: | 3 obchody (cca 1075–1399 CZK) |
Sdílej: |
Autor: Bartyx | 22.3.2020 | 3
Dovolím si nesúhlasiť s viacerými vecami :)
- to, že sa hra mení na úplne inú v druhej časti je syndróm Galaxy Truckera - niekto to miluje, niekto nenávidí, u nás by to bez finálneho súboja bolo o ničom, pričom z našich skúseností to bolo tak, že hráčom Diabla na PC sa to páčilo, pre ostatných to bolo prinajlepšom priemerné
- obtiažnosť - nie je nič jednoduchšie, ako ťahať menej kariet útokov pri záverečnom súboji a/alebo si dať namiesto 9 kariet len 7 (skrátka si to nastaviť, aby tá obtiažnosť bola pre hráčov príjemná ale dostatočne "challenging"), ale my sme pri 6-7 hre už dávali aj Diabla pomerne jednoducho a naozoaj sme zvažovali zvyšovať obtiažnosť, štve ma, že toľko recenzentov to zatracuje kvôli obtiažnosti, ktorá sa pritom dá tak jednoducho modifikovať
- kto by chcel vedieť viac, čítajte tuto https://boardgametales.wordpress.com/2020/01/29/oplati-sa-rozrazit-brany-sanctumu-a-celit-diablovi/
Ale ďakujem za recenziu, že sa o hre hovorí
Opravujem link na moje dojmy, lebo komentáre sa nedajú editovať.
https://boardgametales.wordpress.com/2020/01/29/za-hradbami-sanctumu-sme-celili-diablovi/
Souhlasím s Bartyxem
Hru jsem si koupil, zahrál a mám z toho úplně stejný pocit. Super hra, nicméně nezvládnutý závěrečný souboj. Proč hra neobsahuje solo mód, když v podstatě celou hru včetně závěrečného souboje jede každý na svém písečku? Přitom závěrečný souboj šel vyřešit mnohem jednodušším a elegantnějším způsobem. Zůstal by úplně stejný, ale měl by jsi možnost si odpočinout. Kdo by první porazil bosse - vyhrává. Pokud porazí více hráčů bosse ve stejném kole, vyhrává ten s více životy. Obtížnost by si tím pádem určili sami hráči, protože by nebylo v jejich zájmu zbytečně odpočívat. Zároveň bych zrušil odpočinek před závěrečným soubojem, protože by tím pádem ztratil smysl, navíc by tím pádem byla hra zase o kousek víc strategičtější (buď se hnát dopředu za každou cenu, nebo se co nejlépe připravit na závěrečný fight)
Vít Procházka | Sales representative
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.
Ja rozumiem výhradám k záverečnému súboju,
ale zrovna OBTIAŽNOSŤ je ľahko riešiteľný problém. Keď už nesadne súboj ako taký, kde pravda moc nedáva zmysel to, že čo sa vlastne stalo keď napr. dvaja ho porazili a jeden nie, tak potom je jasné, že hra sa ako celok nemusí páčiť a to beriem. Je tam možno cítiť, že to nedoladili kvôli termínu stihnutia Essenu. Písal som hlavne k tej obtiažnosti, že sa dá ľahko modifikovať :).
Inak ten odpočinok počas súboja - v PC Diable to myslím fungovalo tak, že si mohol iba piť elixíry (potions), ale keď si zdrhol do mesta alebo ďaleko od démona doliečoval sa. Teraz rozmýšľam, že by možno aj bolo možné zvyšovať obtiažnosť súboja, keby hrdinovia mohli mať v zásobe viac lektvarov nie 4, ale trebárs 8, že každý slot by poňal 2.
Ale sám som zvedavý, či hra bude mať úspech a čo by prinieslo prípadné rozšírenie, lebo by bola škoda, ak by táto hra s parádnou tématikou zapadla :).
Sr jako :)
To, že jsem si hry takto musel dodělávat, jsem naposledy zažil v 90 letech, kdy jich byl naprostý nedostatek. V dnešní době, kdy je her doslova na 3 prdele, musí hra být na 100% a ne, dodělej si ji a tvářit se, že je to takto v pořádku. Nejvtipnější je, že jsem se o tom problému osobně bavil s lidma z Mindoku, vědí o tom a sami doufají, že to CGE vyřeší / opraví nějakým rozšířením
P.S. Sanctum není Diablo, ikdyž inspirace je tady cítit. Takže bych zrovna neargumentoval tím, že v Diablu to takto není. Aby jsi přežil závěrečný souboj, potřebuješ aby tvoje postava vstřebala 20 hitů. V ten moment jde jakákoliv strategie stranou, svoji výdrž a vůli si musíš schovat čistě pro potřebu absorbování zranění a modlit se, aby ti kostky padly. Odpočinek by tohle všechno řešil. Nechal bych na hráčích, ať si sami určí, jak moc chtějí tlačit na pilu. Druhé možné řešení je, že všichni by spolupracovali na zabití závěrečného bosse a ten, kdo by mu způsobil nejvíce zranění, ten by vyhrál. Tohle ale všechno si mělo CGE samo dořešit
Vít Procházka | Sales representative
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.
Sorry jako II,
ale Sanctum teda doskoherné Diablo rozhodne je (vyjma kooperácie). Neviem, či si PC Diablo hral, ale mne to príde ako úplne cielená adaptácia do stolovej hry.
A súhlasím, že niektoré veci sú nedotiahnuté (sólo mód, variabilita skillov, troška logickejší boss fight, ktorý mohol byť kooperatívny a nedošlo by na podivný záverečný tiebreaker), hráči nemusia mať chuť si do dorábať na kolene. Ale v prípade adaptácií z PC hier, ak hráči hru a svet zbožňovali, vedia stolovej adaptácii čo to prepáčiť (viď Witcher, Fallout a pod.).
Našťastie každý máme možnosť si to kúpiť alebo nekúpiť :). Len som chcel ponúknuť pohľad z druhej strany...
Sorry jako III
Že je Sanctum insporovaný OK, ale Diablem to tím pádem automaticky není. To samé by jsi mohl tvrdit, že Adrenaline je Quake nebo Vládci podzemí jsou Dungeon Keeperem. Všechny hry si brali svou inspiraci ve zmíněných hrách, to ale neznamená, že zmíněnými hrami jsou a jsou povinování se držet předlohy
Vít Procházka | Sales representative
ADC Blackfire Entertainment s.r.o.
Hmm
No mam to doma, moc nemam chut se to ani ucit po tech recenzich. Jestli to chapu dobre i kdyz sdilim nazor, ze dodelavat a ladit si hru v dnesni dobe je sra*ka. Ale je tedy mozne, ze si hned reknem na zaklade recenzi, ok, hrajem na sedm karet a vyhrava ten, kdo bosse zabije prvni? At treba me boj s bossem neodradi rovnou pri prvni hre svoji debilitou?
Skate2hell
Jen to zkus jak se to hrát má. Třeba ti to sedne. Hlavně sám poznáš, co by stálo za to změnit.
____________________________________________________
Natáčím deskoherní videa na Youtube na kanále Bartyx Gaming!
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Dorf romantik: Desková hra
Akt. cena: 775 Kč
Končí za: 13 dnů