Saints in Armor

xxxxxxxxxo hodnoceno 4x (Seznam vlastníků)

Saints in Armor - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 300 min (reálná data)
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: válečná
Čeština: undefined
Vydavatelé: GMT Games
Autoři: Brian Asklev
David Ekberg
Rok vydání: 2012
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Středa 23. května 1618. Dav rozzuřených šlechticů vpadá do místodržitelské kanceláře na Pražském hradě. Po bleskovém soudu jsou místodržitelé Jaroslav Bořita a Vilém Slavata i se svým písařem vyhozeni z oken. Tím začíná válka, která bude příštích třicet let sužovat celou Evropu.

Další taktická válečná hra ze série Musket & Pike od společnosti GMT Games, která nás zavádí na počátek třicetileté války, tedy do tzv. česko-falcké války. Hra obsahuje šest bitev: Bílou horu, Wimpfen, Höchst, Fleurus, Stadtlohn a Lutter. Pro Čechy je rozhodně nejzajímavější hned ta první, tedy bitva na Bílé hoře, ve které se utkaly síly protestantských českých stavů s císařským vojskem a katolickou ligou.

Podtitulem této hry je „Tillyho bitvy na počátku třicetileté války“, což hru dobře vystihuje, protože všech zahrnutých bitev kromě jedné se účastnil významný vlámský vojevůdce Johann Tserclaes Tilly a ve všech sklidil úspěch.

Hra je založena na stejném principu jako předchozí hry v sérii Musket & Pike. Základní pravidla jsou pro všechny hry série stejná, každá hra má vždy jen několik odlišností.

Příprava hry

Každá bitva má svůj hexový plán, na který se rozloží jednotky představované malými žetony. Je třeba seznámit se se zvláštními pravidly právě hrané bitvy.


Průběh hry

Hra je rozdělena na kola. Každé kolo se skládá z těchto fází:

  • iniciativní fáze: hráči rozhodnou, kdo bude hrát jako první,
  • aktivační fáze: postupně se aktivují všechna křídla obou armád,
  • fáze útěku: jednotky s prolomenou morálkou utečou,
  • fáze odstranění značek: odstraní se značky, které byly určené jen pro tento tah.

Činnosti, v nichž hraje roli prvek náhody, se řeší jedním hodem desetistěnnou kostkou, modifikováním hodu a vyhledáním výsledku v příslušné tabulce.


Konec hry

Hra skončí buď když se odehraje počet kol určený pro každou bitvu, nebo když je jedna z armád zničena nebo kapituluje. Vítěz se určí spočítáním vítězných bodů obou armád.

Autor: PavelT

Vybíráme z Bazaru

Karak - Insert
Karak - Insert
Akt. cena: 350 Kč
Končí za: 12 dnů

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas