Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Rozšíření pro hru: |
Relic |
Počet hráčů: | 2–6 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | vývoj postavy |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2014 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
V bolestivé agónii padl do bláta, v ústech cítil odpornou pachuť krve.
„Vyhrál jsi, vezmi si, co chceš,“ rezignoval a chytil se za břicho.
Strážný Impéria v mohutné zbroji k němu přistoupil a sešlápl mu hrudník. „Kacíři! Zradil jsi, nezasloužíš slitování.“ Plivl ležícímu muži přímo do tváře a ještě mu uštědřil jeden kopanec okovanou těžkou botou.
Dostal ze sebe z posledních sil jedno jediné slovo: „Pochopíš…“ Začal ztrácet vědomí, svět kolem něj zaplavila podivná mlha.
Jeho bratr uchopil do ruky tajemnou relikvii popsanou starověkými runami. V jeho očích zaplál oheň, nedokázal odolat…
První rozšíření na hru Relic, vycházející z herního systému fantasy Talismanu přináší mnohými postrádaný PvP prvek. Ten se do základu tématicky nehodil, protože všichni hráči bojují na straně Impéria. Relic: Nemesis proto umožňuje stát se protivníkem Impéria nebo trestat odpadlíky a kacíře, kteří používají mocné - ale zakázané - artefakty.
Novinky:
Příprava hry:
Probíhá stejně jako v základu. Hráči si mohou vybrat, za jakou stranu budou hrát. Při hře třech až čtyřech hráčů se jeden z nich ujme role Nemesis. Při pěti až šesti pak dva hráči. Není vyloučeno, že všichni budou na straně Impéria (některé nové scénáře pak nejde zvolit).
PvP:
Odpadlíci:
V sektoru lze během setkání nalézt nebo koupit Apostate assets. Může to být běžná výbava, spojenci nebo i supersilné relikvie. Má to však jeden háček. Jejich používání je příslušníkům Impéria zapovězeno. Kdo neodolá, stane se terčem pro ostatní a hráči tak mohou bojovat mezi sebou a krást si výbavu.
Souboj probíhá formou testu zvolené dovednosti. Vyzyvatel zvolí dovednost – síla, vůle, lstivost a hodí kostkou. Pokud hodí 1, je automaticky neúspěšný a souboj končí. V opačném případě přičte hodnotu na kostce k hodnotě dovednosti a tím stanoví hranici pro test obránce. Ten se musí hodem kostkou dostat na stejnou hodnotu nebo ji přehodit. Podle vybrané dovednosti se poté vyhodnotí následky boje. V silovém souboji poražený ztrácí dva životy, v souboji lstivosti může vítěz ukrást protihráči jeden kus běžné výbavy a při souboji vůle vítěz bere soupeři power kartu nebo peníze. V následné fázi může vítěz ukrást jeden kus odpadlické výbavy soupeři a tím se stát odpadlíkem. Pokušení je opravdu silné. Nikdy však nelze krást relikvie.
Nemesis:
Hráči, kteří se zhostí role Nemesis, hrají proti ostatním a jejich cílem je nasbírat 25 bodů hanebnosti (infamy). Ve hře se střetávají buď s ostatními hráči, nebo agenty Impéria. Každý charakter Nemesis má vlastní balíček karet, které si dobírá, pokud dorazí na políčka bez ikonek hrozby (např rohová políčka s textem). V tomto balíčku nalezne například korupce, které hraje na ostatní, krize (události) nebo vlastní power/might karty.
Boj s Nemesis probíhá stejně jako s jinými nepřáteli. Pokud vyhraje hráč Impéria, získá odměnu na hrací kartě Nemesis. Poražený Nemesis (jehož životy klesly na 0) ztrácí vedle trofejí také polovinu své hanebnosti. Nemesis získává úrovně stejně jako postavy Impéria, jeho maximální úroveň je ale 9.
Autor: Yedle
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Hunt a Killer: The Moon Summit Mystery
Akt. cena: 400 Kč
Končí za: 5 dnů