Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 8 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | Piráti |
Herní kategorie: | kooperativní |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Asger Harding Granerud Daniel Skjold Pedersen Daniele Tascini |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | 6 obchodů (cca 1039–1262 CZK) |
Sdílej: |
Nabrat hákem šestiliberní kouli a nabít dělo, to je grif kterej, pokud vím, zvládá jenom Keťas Tom. A proplout mezi dvěma rozeklanejma skaliskama, vo který se skoro votíráte jak pravobokem, tak levobokem, to je zase kumšt, kterej nejlíp vovládá Vysmátej Hugo. No a já umím zase celkem vobstojně šplhat v ráhnoví a voči mám jak vostříž. Na naší sehranou posádko prostě jen tak někdo nemá, to je jasný. Našinec prostě musí vyvinout nějaký to úsilí, když se nad ním ustavičně houpá hrozba šibenice.
Příběhy pirátů je to kooperativní hra rodinného typu. Hra je řízena aplikací a probíhá v reálném čase. Jednotliví hráči ovládají piráty, které zde představují přesýpací hodiny. Hlavním herním prvkem je pirátský koráb (nutno sestevit před první hrou) obklopený mořem. Moře je rozděleno do šesti sektorů. Do těchto sektorů se během hry umisťují karty (např. karty nepřátelských lodí).
Na lodi se nacházejí akční pole - otvory do nichž hráči umísťují přesýpací hodiny,aby po přesypaní písku mohli vykonat akci k poli příslušející.
Tato stanoviště jsou:
Hra obsahuje deset obálek - tedy deset kapitol, které hráči postupně odevírají. Má tedy prvky legacy systému, ale změny nejsou trvalé a hra jde hrát opakovaně.
Příprava hry:
Na začátku hráči zadají do aplikace kolik hráčů se hry účastní, zvolí jeden ze tří stupňů obtížnosti a kapitolu, kterou budou hrát. Na startu kampaně mají hráči k dispozici pouze první kapitolu, další kapitoly se odemknou pouze v případě úspěšného dokončení kapitoly předchozí. K jednou odemčeným kapitolám se lze libovolně vracet a pokusit se je splnit na vyšší obtížnost nebo vylepšit své skore.
Dále hráči rozbalí obálku s číslem kapitoly kterou se chystají hrát. Aplikace poté seznámí hráče s novým herním materiálem, pravidly a úkolem, který hráči musí splnit pro úspěšný postup ve hře. Dále se hráči dozví, kolik mají v tomto kole životů či zda má jejich koráb nějaká poškození. Zároveň také aplikace „odvypráví“ část příběhu pirátské posádky.
Průběh hry:
Po provedení přípravy hry se kolem pirátské lodi v jednotlivých sektorech moří budou nacházet lícem dolů otočené karty. Ty představují různé výzvy a nebezpečí, se kterými se posádka pokusí vypořádat. Aplikace zároveň nemilosrdně odměřuje čas. Hráči pak svými figurkami (přesýpací hodiny) obsazují jednotlivá akční pole a provádějí odpovídající akce. V pohybu jsou však limitováni tím, že nejprve vždy musí počkat, až se jim na katuálním poli přesype všechn písek v hodinách. Dalším omezením je, že jeden hráč nemůže vykonat tutéž akci dvakrát po sobě Záleží tedy na dobré komunikaci a koordinaci akcí hráčů, aby bylo dosaženo vítěztví, a to s co nejmenšími ztrátami.
Loď může být poškozena např. v dúsledku nepřátelské palby, v tom případě je do otvoru některé akce umístěna zátka, která brání využití pole. Zátky lze odstranit pomocí akce oprava. Pokud nejsou v zásobě další zátky, posádka ztrácí život.
O životy však lze přijít i jiným způsobem. Na tom, kolik životů posádka ztratí a kolik poškození utrpí její loď, pak závisí hodnocení kapitoly vyjádřené hvězdičkami.
Konec hry:
Konec hry je řízen časomírou. Pokud hráči do tohoto limitu stihli splnit úkoly, získají ohodnocení v závislosti na aktuálním poškození lodi. Pokud neuspěli (nesplnili všechny potřebné úkoly), mohou neúspěšnou misi libovolně opakovat až do zdárného splnění úkolů.
Autor: Krkavec
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Zeměplocha Ankh-Morpork
Akt. cena: 5850 Kč
Končí za: 1 den