Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–5 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, kooperativní, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Grace Holdinghaus Nathan I Hajek |
Rok vydání: | 2019 |
Dostupnost: | 12 obchodů (cca 2473–2599 CZK) |
Sdílej: |
Scénář 4 a 5 (základní hra) - spoiler
2 dotazy: jak je ve scénáři 4 - návštěva hostince - možné poznat, kdo je špeh? chápu, že se postava náhodně mění při každém dobrodružství, ale my jsme provedli interakci s každým aktivním objektem a NIC nenasvědčovalo nikomu - hostinská nám nic neřeklascénáře
4) sud s pivem je v hodně velká nápověda na trpaslíka, protože při první interakci zjistíš že popíjí pivo.
Taky musíte dělat interakci ze sochou atd.
5) na nalezení žezla je tuším potřeba asi 6-7 kombinovaných úspěchů(nesmíš zapomenou přičíst úspěch za každý nalezený kus při testu.
4 scénář pivo + 5 scénář - úspěchy > 4 scénář - no právě, to je přece úplná blbost - nejprve tam nasype uspávací prášek a potom sám pivo pije? To jsme si právě vyložili tak, že on to být nemohol, když pije stejné otrávené pivo.
5 scénář - u toho jezera se to neptalo na počet úspěchů, pouze po zvolení akce "zkontrolovat žezlo" to napsalo, že to může provést postava, která má žeton hledání znázorňující žezlo a následně flavor text s tím, že koukáš na odraz žezla a počítáš do 20, ale nic se nestalo, toto není žezlo které hledáš... to jsme udělali 3x se třemi žetony a nic, pokaždý to samý... a na po 4. už bez žeteno úplně stejná akce skončila úspěchem - to musí být chyba aplikace - PetrR
anglicky> hledal jsem popis mého problému i v AJ a našel jsem tenhle post:
I clicked thru this scenario 3 separate times and all 3 were exactly the same. I guess I just got unlucky since it sounds like it’s possible for any of the guests to be the spy.
I had a major problem with these types of scenarios in Mansions of Madness as well. It’s basically impossible to solve unless you have already played the scenario before and know exactly what to look for.
Many of the interactions just lowered the threat without a skill test or providing any meaningful evidence.
The various skill tests had a chance to increase threat if you didn’t get enough successes, but I think you would still get some kind of reply/evidence even if you failed.
The bushes outside were thorny and had a bird inside - not possible to hide in them. Is that supposed to somehow mean that the hobbit is not the spy?
The statue had a song underneath which just gave inspiration or a boon.
The stuff in the back of the Inn just gave Lore, not evidence.
Looking at the barred window just lowered the threat.
Looking at the garden just gave inspiration.
The dwarf claimed he was attacked by a wolf.
The dwarf said the tall man was injured by falling off his horse.
The hobbit said she hurt herself falling down.
The hobbit said the tall man fell off his horse and that it was quite funny to watch.
The hobbit also mentioned something about it being easy for her to hide and not get noticed.
The tall man told me nothing about the other guests (which was really lame because I had a great skill check with 5 successes)
The inn keeper said she lets people out to smoke a pipe at night (which implied that the man had an easy way to sneak out)
So, the man was the most sketchy, and he had a way to sneak out, but we didn’t think he was lying about his injuries since both the other guests said he was injured in the same way.
We had no other information about either the Dwarf or the Hobbit to figure out if they were lying or how they might be sneaking out of the inn.
In all 3, the Dwarf was the spy.
Edit: So, in a different playthru I got a much more obvious set of clues. The statue alone made it dead obvious that it was not the man. It was then easy to figure out between the Dwarf and the Hobbit. So I think there’s something wrong with the clues you get when the Dwarf is the spy... none of the terrain elements (statue, bushes, the barred window, the herb garden) give any information about how the spy could escape.
-- naprosto stejnej popis problému, ta aplikace je prostě vadná a v tomhle případě nedá správné nápovědy... - PetrR
4 a 5 scénář> 4 scénář pivo, já tohle bral tak že jako jediný z hostů měl přístup k pivu a prášek tam hodil potom až si načepoval pro sebe.
5 scénář, to je divné protože mi jsme test dělali vždy a to jsme ten scénář hráli asi 5x - VitekS
zkušenost
SPOILER:
moje zkušenost, která ti asi nepomůže, ale je celkem odlišná:
scénář 2: na začátku scénáře bylo řečeno, že špeh bude zraněn ze souboje z Hadarou. Tak z toho jsem vycházel při označení hubeného chlápka. Zraněný byl i trpaslík, ale hobitka potvrdila, že viděla jeho souboj s vlkem. Hubený chlápek tvrdil, že spadl z koně, ale bez důkazů - tak jsem ho označil a bylo to správně.
scénář 5: žezla jsem našel taky 3 a při zkoumání u jezera mě to u druhého potvrdilo, že je to to správné. Možná, že záleželo na počtu úspěchů testu, ale to už si nepamatuju, kolik to bylo.
4 scénář> měl jsme tam úplně stejný text jako ty a stejnou dedukcí jsem označil toho hubeňoura co spadl z koně, ale hra mě oznámila, že to byl trpaslík... - PetrR
4 scénář
Přečetl jsem ten problém v angličtině a nepochopím proč nedali trpaslíka, když hubeňour to nebyl protože ho dva viděli spadnout z koně, hobitka se nemohla proplížit ven přes křoví protože by jí nahlásili ptáci, takže jasně vychází trpaslík.
A aplikace funguje bez problémů ono totiž na nejlehčí obtížnost ti to dá jenom jednu nápovědu a to dost do očí bijící.
Poznámka k žezlu
Na téhle mapě jsou k nalezení celkem čtyři žezla.
Co jsme to opakovaně hráli a ne vždy měla družina v daný okamžik úplně všechna žezla, zaznamenali jsme úspěch jak u úplně prvního testu na pravost žezla, tak až u toho úplně posledního.
Nemám popravdě vysledované, nakolik je úspěch náhodně generovaný a nakolik se přitom projevuje, že hrdinové mají v rukou nějaké konkrétní žezlo (čili z konkrétní destinace).
mart >
my měli sebraný 3 žezla a na celé mapě už nebyl žádný žeton "hledání" kromě toho u jezere na samotnou interakci s tím jezerem... nepřinesou jedno žezlo skřeti v nějakém pozdějším útoku?
Nebo se také mohlo stát, že jsme u jednoho vyhodnocení žetonu hledání to žezlo přehlédli v flavor textu, to je také možné :(
Čtvrté žezlo
Skutečnost, že na mapě už nebyl žádný žeton hledání a tudíž možná další interakce, skrzevá by se poslední žezlo vůbec dalo najít (skřeti ho nemají, vždy se musí nalézt), může mít několik příčin.
První je chyba v aplikaci, jakkoli to není příliš pravděpodobné, leč vyloučit to ze zkušenosti úplně nelze. Nicméně mnohem pravděpodobnější se jeví případ, že někde mohlo dojít k "překliknutí" a nechtěnému odebrání dalšího žetonu interakce, nebo tebou zmiňovanému opomenutí.
Odpověď tak jako tak tkví v opakovaném sehrání téhle konkrétní mise - takže uvidíš příště, jak se celá situace vlastně vyvrbí. Připomínám, že každou misi/ dobrodružství si lze zopakovat, byť jenom v případě, že jste dosud nepostoupili o misi dál.
už jsme dál> sakryš, už jsme dál, ale jak je možné misi opakovat? Zatím jsme nikdy neprohráli. Lze misi opakovat i při výhře? - PetrR
Opakování mise> Pokud družina nepostoupí do další mise, při otevření aplikace (nemám k ní aktuálně přístup, jsem na jiném počítači) se v případě, že kurzorem myši najedeš na uloženou pozici objeví několik možností.
Počítaje v to možný restart právě rozehraného dobrodružství/ mise. Jaké je přesné znění sice netuším, ale mělo by to být zřejmé.
Tahle alternativa se v Pánovi prstenů objevila už před několika měsíci po jednom z pravidelných updatů aplikace (skrzevá Steam). - mart
Opakování mise
Viz níže pod mým předchozím příspěvkem :)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Heroes of Might & Magic III - Bitevní pole (CZ)
Akt. cena: 820 Kč
Končí za: 10 dnů