Pán Prstenů: Putování po Středozemi

xxxxxxxxxo hodnoceno 301x (Seznam vlastníků)

Pán Prstenů: Putování po Středozemi - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–5
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 60 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: desková hra, kooperativní, vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Asmodee Czech Republic - logo
Autoři: Grace Holdinghaus
Nathan I Hajek
Rok vydání: 2019
Dostupnost: 12 obchodů (cca 2473–2599 CZK)
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Scénář 11 - zničení zrcadel - spoiler

Tentokrát scénář, kde prohra mohla znamenat rovnou konec hry, protože hra před začátkem varuje, že pokud se zde neuspěje, je prostě rovnou konec.

A tentokrát jsme málem prohráli, protože aplikace, nebo její překlad, opět dával chybné informace.
Skoro to vypadalo, že opět selhal překlad u blackfire, a že tam v originále měl být jiný text, ale ono je to stejně hloupě popsané i v angličtině.
Třeba zde https://community.fantasyflightgames.com/topic/299445-objective-issue-in-mission-11-arnor-and-correction-needed-in-app-spoiler/ a tady https://boardgamegeek.com/thread/2208061/question-one-later-chapters-spoilers-within řeší úplně stejný případ.

My nakonec prostě teleportovali hrdiny zásahem "vyšší moci" do cíle, protože by nám došel čas a to by znamenalo úplný konec hry - to po 20 hodinách tedy rozhodně nehodlám akceptovat.

Aplikace snad po 4 tazích a 8 akcích za oba hráče pořád dokola soustavně tvrdila, že cíl hry je: "udržet NALTEALAR z Atarinova dosahu" a protože se nám zničení zrcadel rovnou při první příležitosti zdálo jako moc prvoplánové a hra nabízela možnost je nezničit, rozhodli jsme se, že to vyřešíme jinak - udržet NALTEALAR z Atarinova dosahu.
Tak jsme tedy bojovali a bojovali, v závěru nás malem sežral nasraný duch, který vyskočil z druhého zrcadla, ale i toho jsme položili - jenže už byl skoro konec časového limitu.

A úkol zněl pořád stejně... nakonec se ukázalo, že se zrcadla prostě musí rozbít, nic jiného se dělat nedá a "udržet NALTEALAR z Atarinova dosahu" prostě nelze nijak splnit.
Po zničení jednoho zracdla se už úkol přepnul do dalšího stavu, kdy se mělo zničit druhé zrcadlo, jenže na to už jsme neměli čas, natož aby jsme zase od spodku mapy doběhli nahoru ke člunu... takže jsme to prostě museli celé doklikat v jedné fázi bez ohledu na akce, jinak by byla prohra celé kampaně.

A to jen proto, ze to FFG zase podělali, takhle fatální selhání "pravidel" jsem snad ještě nezažil.
22.1.2021 20:49:35 | Upraveno autorem (porovnej)

scénář 11
Ale tenhle scénář má dva nebo tři konce(kromě konce kampaně) a je tak postavený úmyslně.

22.1.2021 22:26:43

jaké?
jaké přesně? odhaduju to na konec času - jeden typ konce
Atarin dojde k zrcadlu - druhej typ konce
hráči zrcadla zničí - třetí typ,

nebo je tam ještě něco jiného?

nejhorší na tom je, že času jsme měli fakt hromadu, kdyby jsme rovnou obě zrcadla zničili hned, co jsme k nim došli, tak by jsme to stihli někde okolo 50/90 času, ale to by hra musela umět pořádně komunikovat zadání úkolu...

22.1.2021 23:16:28

zrcadla
Ale tam jsou tři kusy zrcadla, to je vše co můžu říct. Jinak by to byl spoiler pro ostatní.

22.1.2021 23:18:40

3 kusy?> zkouknul jsem ještě 2 alternativní průchody a vždy to bylo z 90% stejný, jako u nás... na více kusů zrcadla mají vliv předchozí kampaně? My se sem dostali skrz Annuminas dříve, než Atarin, protože jsme šli se Scionem (scénář 10) skrz hlavní bránu a na téhle mapě scénáře 11 jsme měli jen 2 zrcadla - věž, kde bylo 6 zrcadel a jedna prázdná pozice + 1 zrcadlo schované v pokladnici za sochou a v konečném důsledku bylo jediné řešení celého scénáře zničení obou zrcadel (což ale popírá formulace zadání úkolu v tomto scénáři) a útěk přes loď orků

ten tvůj popis mě na tenhle scénář nějak nesedí, jaký udělals rozhodnutí v dřívějších scénářích? - PetrR

spoiler
máme spoiler tag v nadpise, každej kdo sem půjde číst je s tím srozumněný, myslím že to klidně můžeš napsat

22.1.2021 23:31:33

spoiler
No první věc je ta že družina musí být rozdělená, tohle mi došlo až když jsme scénář dohráli ve stavu 88/90.

1) Cestou k zrcadlům jsme měli setkání z duchy, ty jsme odlákali.
2)V místnosti se zrcadly jsme to správný našli na druhý pokus. Hned jsme ho neničili, ale prokecali všechny duchy co tam byli až poté jsme ho zničili(tady je kombinovaný úspěch asi 6-8)
3)Pak nám duch řekl že zbývá jeden kus zrcadla, který i tak může Atarinovy pomoct.
4) záhy na to se objevil Atarin(za jeden útok dostal svých 12 zranění) a zmizel.
5) Objevení posledního zrcadla na mapě asi na třetím dílku mapy když hra začínala.
6) pomocí sprintů a schopností některých karet se člověk dohrabal do jeskyně kde byl poslední kus kde na zničení potřebuješ taky kombinovaný úspěch 6-8
Načeš se Atarin na*** a byl úspěšně konec scénáře.

23.1.2021 08:53:28 | Upraveno autorem (porovnej)

2 VitekS
Takhle, pointa příspěvku tkví ve skutečnosti, že nemáš na výběr.

Zrcadla dříve nebo později prostě musíš zničit. Nelze si ten schovaný a pak nalezený poslední "střípek" nechat s tím, že budeš od Atarina na hony vzdálený, nebo že Atarina na téhle mapě dokonce porazíš. Tohle prostě není alternativa a jak je výše naznačeno, Petr měl problém především s tím, že mu hra dala zavádějící vodítko.

Já s tím do určité míry souhlasím. Na druhou stranu poté, co nyní lze neúspěšnou misi opakovat, se případné selhání dá napravit.

Osobně by mi vyhovovalo, podobně jako s Korunou stínů v kampani Stínových cest, mít tady volbu - s nějakým zajímavým dopadem na další běh příběhu, ale co se dá dělat :)

23.1.2021 15:33:13

ano> přesně tak, jak píšeš, měl jsem problém s chybně formulovaným úkolem, který prostě měl znít "najdi a znič NALTEALAR dříve, než ho Atarin získá" a vše by bylo naprosto jasné... - PetrR

Vybíráme z Bazaru

Maximální warp nová ve fólii
Maximální warp nová ve fólii
Akt. cena: 310 Kč
Končí za: 15 hodin

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas