Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–2 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra, kooperativní, sběratelská |
Čeština: | ke stažení |
Vydavatelé: | Asmodee Czech Republic Edge Entertainment Fantasy Flight Games Galakta Heidelberger Spieleverlag Stratelibri |
Autoři: | Nate French |
Rok vydání: | 2010 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Nightmare Deck
Zdravím, rád bych si ujasnil pár karet z prvního Nightmare balíčku - Passage through Mirkwood, nejlepší by bylo s někým kdo zná terminologii českého překladu.Nightmare
1 - ano. Nieco podobne bolo v tusim prvom alebo druhom queste z Dwarrowdelf cyklu.
2 - ano
3 - ano
4 - ano, do konca kola nemozes, potom v dalsiom kole to uz pokracuje podla pravidiel
Překlad
Jelikož u nás Nightmare Decky nejspíš nikdy v překladu nevyjdou, sepsal jsem překlad všech karet (zatím první scénář). I pro absolutní neangličtináře s tím není problém hrát. Pokud to bude schváleno, byl bych rád kdyby to někdo se znalostí CZ verze zkontroloval, včetně návaznosti terminologie karet na oficiální překlad. Je to můj první překlad, tak snad to nebude pohroma ;). Spíš než z angličtiny, kterou se rozhodně nedomluvím, jsem vycházel ze znalosti CZ core setu, tak buďte shovívaví, děkuji :)
Pane bože to jsou masakry
4. Takže do dalšího kola nemáš připravený ani postavy a ani předměty, které jsi vyčerpal, jelikož fáze obnovení je ještě v tomto kole ... no nevím, ale nic se nemá přehánět :)
...masakry
JJ, já právě myslel, že je to jen imunita ne efekty karet jako Nečekaná odvaha nebo akce rohanského Krotitele koní, ale pokud tohle trvá i přes obnovení na konci kola, je to děs...
Další nesrovnalosti
Jsem zpět s dalšími o nesrovnalostmi z Nightmare, tentokrát Journey along the Anduin.
1. Action (lokace): Deal 1 damage to a hero you control to reduce Gladen Marshland "síla ohrožení" by 1 until the end of the phase. Any player may trigger this effect.
Tak překlad je jasný jen nevím jestli každý hráč může POUZE jednomu hrdinovi udělit 1 poškození nebo může každý udělit poškození více hrdinům nebo dokonce více poškození jednomu hrdinovi. (jen aby bylo úplně jasno, pokud nemáte tenhle deck, tak Gladden Marshlands má sílu ohrožení 10 a také potřebuje 10 žetonů postupu na vyřešení...)
2. Search the victory display and encounter discard pile....
Victory display je co ? myslím že snad poražení nepřátele kteří na sobě mají vítězné body, ale nejsem si jist...
3. Anduin Troll Spawn: Forced (Povinné): At the Beginning of the combat phase, Anduin Troll Spawn engages a player with a Hill Troll.
Nevím, tenhle troll se k hráči s Horským obrem přesune natrvalo, nebo na něj jen zaútočí a zůstane kde byl, řekl bych spíš to první...
4. When revealed: All engaged Troll enemies attack. Takže Trollové ve střetu s hráči mají extra útok hned při odhalení ve fázi úkolu ?(dá se to bránit, nebo dokonce i útočit ?) a poté útočí znovu normálně v bojové fázi ? Tady už přestává legrace ;)
Díky.
pinheadcz
1. Z FAQ:
"Actions are only limited by whether or not a player can pay the cost of the action, or by built in limitations on the card itself, such as “limit once per round."
Cize ak tam neni jasne dany limit, tak to mozes spravit kolkokrat len chces.
2. Ano, to je ono.
3. Vyzera ze to prve. Engage a hotovo, ostavaju tam.
4. Je to extra utok nepriatelov, dostanu aj vlastnu shadow kartu a mozes deklarovat obrancov. Utocit mozes az vo fazi boja (ak nemas kartu ako quick strike alebo ako sa to vola).
EDIT: opraveny preklep
klaymen
Díky, tak jsem to celkem trefil, jistota je kulomet... :)
Dol Guldur
Jsem zpět s jednou nesrovnalostí z nightmare decku posledního core questu. Jenom jedna nesrovnalost, zbytek je jasný, je to samozřejmě hrůza...;) Takže:
"Zrada"...If the players quest unsucessfully this phase, put the Nazgul of Dol Guldur into play (from any out of play area), engaged with the first player.
Jde mi o tu větu v závorce, chápu to tak, že Nazgul jde do střetu s prvním hráčem ve třech případech.
1. Když ještě není zachráněn vězeň, i přesto jde do hry.
2. Vrací se do střetu s prvním hráčem z odhazovacího balíčku, pokud už byl dříve poražen.
3. Nazgúl je v oblasti odhalení a přijde tato zrada (a samozřejmě následné neúspěšné questování)
Myslím že pokud je třeba zrovna ve střetu s jiným hráčem, není v out of play area a tudíž zůstane kde je, což je vlastně asi i ten třetí případ, oblast odhalení taky není out of play, nebo ano ?
Díky.
Nazgul
Mne to pripada ze v tretom pripade sa nic nestane, lebo uz je "in play". Pokial tou "oblastou odhalenia" myslis staging area, tak to je "in play".
Out of play je len: v balicku, v discard pile, vo victory, alebo ked nieco (napr. karta questu) vyslovene prikazuje dat nieco mimo balicka, do out of play area (ako napriklad trollovia v Carrocku).
Díky
Jj, myslim si to také, jen ty první 2 případy, oblast odhalení (stagging area) je určitě in play, i vzhledem k těm ostatním kartám... ještě jsem si prošel celý balíček a je to jasný.
pineheadcz
Chtěl jsem se tě zeptat, zda jsi přemýšlel o tom, že bys ten překlad dal do grafiky?
preklad do grafiky
tiež by som sa prihovoril za prelozenie aj do grafiky / aspon prvy quest , tam by sa to hodilo najviac /. Inak som povdacny aj za doterajsie preklady bez grafiky.
úspěšnost
Ahoj, jak se vám daří projít Nightmare verze Anduiny? Mě zatím vůbec, ta halda silných nepřátel mě zatím každou kombinaci postav utloukla :-) Nightmare verzi prvního questu jsem dal napotřetí a přežil jsem i odhalení Ungoliath Spawn (kombinace Daina + trpaslíků + Faramira), kdy jsem naštěstí u všech postav měl willpower 3+, ale druhý quest v Nightmare módu nedávám (na Dol Guldur v NM si netroufám vůbec, tenhle quest nedávám solo ani v základu :-))
Anduina
6x s Outlandsama, 3x vitezstvi. Jde hodne o to jak to napadalo na zacatku.
Překlad do grafiky
...bohužel neplánuji, protože vůbec netuším jak bych to dělal, sorry ;)
had
Já bohužel Heirs of numenor a třetí řadu nemám, koupil jsem první dvě a teď si dávám pauzu, abych neutrácel tolik a abych ohrál stávající karty, takže zkouším questit buď s modrofialovým balíkem Rohanů, kombinacemi trpasličích balíčků popř.zelenými elfy, tak uvidím, každopádně tenhle Nightmare quest je maso, první quest byl v nightmaru o dost snazší..
anduina
Tak s docela standartnim dvojbarevnym deckem z karet 1. cyklu napotreti docela s prehledem, ikdyz hodne pomalu - v 17. kole.
had
Já vím, že to půjde, jenže já mám prostě "štěstí", takže bojuju vždycky s několika nepříjemnýma nepřáteli naráz a do toho mě dost drtí ta lokace 10/10 :-) ale baví mě to, když jsem některé questy dal napoprvé, byl jsem rozčarovaný, když dám něco napodesáté, baví mě to a jsem vždycky hrdý, že se mi to podařilo...
3 nové
Chci se podělit o několik postřehů z nových nightmare decků.
Hon na Gluma - nastoupil jsem do něj s čistě spiritím deckem včele s Caldarou /tento deck zvládl např. i několikrát Dol Guldur z CS v nonightmare verzi/. Hon na Gluma je dle mě jeden z nejlehčích a nejnezábavnějších questů Lotra. V nigthmare verzi obtížnost vyskočila opravdu o hodně, ale zcela ruku v ruce se zvýšením zábavnosti. Takže pěkně asi cca 10 her a 10 krásných proher. V decku jsem pak vyměnil pouze 2 CS Gandalfy za Gandalfy z Hobita, a hle, ze dvou her dvě výhry s docela solidním výsledkem.
Tak jsem si dal s Caldarou Carrock na rozcvičení ve standartní verzi - zcela v pohodě. Namíchal jsem nightmare a zde jsem se krásně zasekl. Zcela limitujícím je omezení, že nejdéle v 7. kole se posouváte do 2. části questu, kde už na vás čekají nabušení trolové. A 7 kol je na tento deck, příliš málo na to, abych měl armádu připravenou. Takže budu dál experimentovat /výměna Eowyn za Dunhera s útokem do staging /s patřičnými tactics attachmenty//.
A Rhosghobel nebyl tudíž ještě na pořadu dne.
Carrock
Nějaký tip, jak na tuhle obludnost?
Zatím jsem zkoušel jednobarevnej tactics s Hamou, abych recykloval Thicket of spears, v teorii mi to přišlo slibný, ale neprojdu přes průzkum a lokace.
Přemýšlím, jestli je šance u tactic balíku nějak výrazně snižovat threat? Nebo ten balík pojmout úplně jinak (secrecy, Dunhere útočit do stagingu, jenže těch trollů je tam tolik, že jakmile naskočí, stejně se to ani spirit sférou nepřequestuje a Dunhere to nepobije všechno)? Ta tactic varianta mi přišla papírově nadějnější.
Jo - jedná se o hraní v jednom hráči.
Carrock
Bohuzel zadny tip. Jeste jsem nedal ani Dol Guldur a Rhosghobel. Jinak vsechny nightmare az po Watchera vc. 1. Hobita uspesne.
Carrock, Rhosgobel
Vážně nic? Ono je to opravdu maso. Ve dvou balíčcích si to už nějak dovedu představit (otázka, jestli by to fungovalo), ale v jednom hráči... děs a hrůza - prostě Nightmare.
Dol Guldur jsem ani nezkoušel - ten nedám ani ve standardu :)
Rhosgobel mi nepřijde až tak zničující a už se mi párkrát podařil. Další jsem ještě nezkoušel, Rhosgobel byl poslední.
Dol Guldur
Dol Guldur jsem solo dal s úspěšností cca 1:10 v základní verzi, nightmare verzi nejsem schopen dát, zatím jsem zkoušel asi dva balíčky a zatím jsem to nevymyslel :)
dol Goldur
Tak ještě třeba podotknout, že scénáře hrávám tak, že vždycky s těmi kartami, které byly v té době dostupné, jen u Nightmare se vším. Nicméně u Dol Gulduru asi časem udělám výjimku :)
Dol Guldur nightmare
Na FFG foru je uveden lízací balík, kterým dotyčný dal i DG nightmare - úspěšnost nic moc veliká, ale dal to. V balíku je pouze Gandalf a za kolo seš schopen vylízat téměř všech 50 karet a zase je vrátíš. Zkoušel jsem to, funguje to opravdu masakrózně, lecos jsem s tím vyhrál, ale DG nightmare ne.
K Rhosgobelu - udělal jsem deck se všemi možnými léčícími kartami, ale ještě jsem to nedal.
to libor - jestli můžeš, pošli mi svůj deck, dík.
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Neanderthal - Insert
Akt. cena: 180 Kč
Končí za: 1 den