Pán prstenů: Karetní hra

xxxxxxxxxo hodnoceno 601x (Seznam vlastníků)

Pán prstenů: Karetní hra - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–2
Doporučený věk: od 14 let
Herní doba: 90 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: karetní hra, kooperativní, sběratelská
Čeština: ke stažení
Vydavatelé: Asmodee Czech Republic
Edge Entertainment
Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Stratelibri
Autoři: Nate French
Rok vydání: 2010
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Stezka temným hvozdem - skóre 75

Autor: Novino | 0 hodin 25 minut | 8.10.2015 | 1

Hra: Pán prstenů: Karetní hra

Hráči: Novino

Na výpravu za doručením zprávy pro paní Gladriel se vydala družina pod vedením bělovousého trpaslíka Glóina. Tohoto ostříleného válečníka doprovázel jeho syn Gimli a koňák Théodred. Thranduil jim přislíbil, že jim pošle veškerou pomoc, kterou se mu podaří sehnat a tak se naše družina vydala na cestu.

Naše družina neurazila dlouhou cestu když byli zaskočeni přítomností strašlivých pavouků. Ne takových těch malých co máte doma, tito byli obrovští a zlý do morku kostí. Glóin navrhuje, že by se všichni měli vydat na průzkum okolí než něco podniknou. V tu chvíli objeví jasné světlo a ozve se rána, pavouci padnou mrtvý. Když naši hrdinové opět vidí zjistí, že před nimi stojí Gandalf (zákeřný útok + abilita na dmg abych odstranil pavouky z oblasti odhalení).

Po chvíli úžasu se družina i Gandalf vydají prozkoumat okolí (všichni vysláni na úkol) v tu chvíli se kolem nich semkou stíny nějaké zlé moci. Gandalf se s ní naštěstí rychle vypořádá a našim hrdinům zůstane jen pár oděrek (odhlaena karta "V dosahu nekromancera").

Po příhodě s nekromancerem Gandalf rychle zmizí, ale slíbí, že se zase vrátí. Naši hrdinové po tomto pokračují v klidu dále (První část úkolu splněna :D).

Za pár kilometrů se naše družina zastaví u potoka kde je dožene Faramir (Děkuji Glóinovi a jeho schopnosti). Gimli při prohlížení okolí nalezne starou trpasličí sekyru (+2 útok :-p). Družina pokračuje pod vedením hraničáře v pohodě dál a díky jeho vedení se vyhnou i zrádnému nekromatovu průsmyku (A plníme druhou část úkolu).

Poté co obešli průsmyk jim Faramir sdělil, že je vyhledal aby mu pomohli porazit dítě Ungolianty odporného pavouka. Jeho poražení by mohlo oslabit zlo v hvozdu a proto naše družina souhlasí (vyhledám Ungoliantino dítě a dám ho do oblasti odhalení).

Díky dovednostím naši družiny šlo vše rychle. K boji se ještě připojili postupně Zvěd ze sněžné a jeden z velkých orlů (Okřídlený obránce). Naštěstí se družina vyhla Dolgudruskému pánu stvůr a mohla se soustředit jen na dítě Ungolianty.

K boji se přidává Gandalf a opět se zjevu za doprovodu záblesku energie která velkého pavouka zraní. Při boji padne Zvěd ze sněžné a zraněný orel odletí, ale jinak je boh rychlý a jednostraný. Pavouk je poražen a naši hrdinové pokračují ke břehům řeky.

Konečné skóre 75 (32 ohrožení + 3 zranění hrdinů + 40 za herní kola)

Odehráno v: Bruntál (Okres: Bruntál)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Dune
Dune
Akt. cena: 830 Kč
Končí za: 5 dnů

Nejnovější otázky

další >>

Offcanvas