Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 7 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | dětská hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | TOHIS - Autohit spol.s r.o. |
Autoři: | Karel Trubač |
Rok vydání: | 1994 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Mysterion, tajemné bludiště plné pastí, příšer a jiných hrůzostrašných nástrah. Nikdo ze smrtelných čarodějů nikdy neodhalil, za jakým účelem byl Mysterion stvořen, ale po válce s Černým pánem byl Mysterion zvolen jako ideální úkryt pro Knihu Moci. Pomocí tohoto mocného artefaktu byla vojska Černého pána poražena, ale v nepovolaných rukách může napáchat nepředstavitelné zlo. Mág Rahan za pomoci své družiny ukryl v hlubinách Mysterionu Knihu moci a jeho vchod zapečetil mocným kouzlem za pomoci sedmi klíčů, které jsou ukryty na nejtajnějších místech. Nikdo však netušil, že v době, kdy byl Mysterion zapečetěn, se uvnitř nacházelo několik posledních dobrodruhů. Ti se účastnili bojů se stvůrami Černého pána. A nyní jim nezbývá, než ještě jednou vyzkoušet svůj um a odvahu proti nástrahám Mysterionu, najít sedm klíčů a uniknout ven.
Ač se z prvního popisu možná bude zdát, že půjde o hru kooperativní, není tomu tak. Dobrodruzi nejsou týmoví hráči a každý se snaží dostat z bludiště na vlastní pěst. Vyhrát tak může pouze jeden, ten který najde všech sedm klíčů první, nebo o ně okrade ostatní.
Princip hry je přitom úplně jednoduchý, jde vlastně o jakési zvláštnější Člověče, nezlob se. Hráči se střídají při hodech kostkou a podle bodové hodnoty se pohybují po hracím plánu. Ten je ozvláštněn o množství různých polí (pastí), které spouštějí různé herní efekty, přičemž nejzábavnější je otočný prostředek plánu, který se při stoupnutí na specifická pole otáčí. Díky tomu dochází k situacím, kdy najednou po otočení kruhu míří vaše postava namísto k východu do slepé části labyrintu apod.
Další způsob jak ovlivnit štěstí ve svůj prospěch jsou žetony osudu, které se dají v bludišti najít a které mohou ovlivňovat hody kostkou ve váš prospěch, měnit směr pohybu nebo vám přidat jeden hod kostkou navíc.
Kradení klíčů probíhá jednoduchým "vyhozením" figurky protihráče, ten vám musí odevzdat všechny své klíče a pak se vrátí na startovní pozici v bludišti.
Vyhrává logicky ten, kdo sesbírá všechny klíče a dostane se s nimi až k východu z Mysterionu. Zbytek hráčů shnije v tamních kobkách.
I přesto, že je hra, jak už bylo zmíněno, v podstatě jakýmsi komplikovanějším Člověče, nezlob se, měnící se herní plán a velké množství políček různých pastí ji činí podstatně zábavnější. Stejně jako u Člověče vám ale musí padat kostky.
Autor: Permonick
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
In the Heart of Darkness
Akt. cena: 500 Kč
Končí za: 1 den