Mag-Blast (Third Edition)

xxxxxxxooo hodnoceno 8x (Seznam vlastníků)

Mag-Blast (Third Edition) - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 2–8
Doporučený věk: od 10 let
Herní doba: 20 min (reálná data)
Herní svět: Sci-fi
Herní kategorie: karetní hra
Čeština: není
Vydavatelé: Fantasy Flight Games
Galakta
Heidelberger Spieleverlag
Korea Boardgames
Autoři: Anders M. Petersen
Christian T. Petersen
Rok vydání: 2006
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

Vesmír. Nekonečně nudný, fádní, černý prostor plný hvězd, planet, asteroidů, černých děr, supernov, komet a kosmického prachu. Podíváme-li se pozorněji, zříme za mlhovinou hustou tak, že by se dala krájet, vesmírnou loď. Na první pohled nemá loď žádné pasažéry, ovšem už na ten druhý zjistíme, že je na její palubě život.

V karetní hře Mag Blast převezmou hráči velení nad mezigalaktickou válečnou flotilou, kde každá flotila je vybudována a vedena jednou rasou. Z relativně bezpečného velitelského můstku dávají hráči rozkazy vesmírným lodím své flotily, které jsou určeny jak k útoku, tak k obraně. Každá velitelská loď má svoji speciální schopnost, ve které se odráží síla dané rasy a každá loď flotily má různé vlastnosti. Vesmírné lodě jsou k ničemu, pokud nemají munici, nebo ztratily schopnost manévrování. Odlákej svojí flotilou střelbu, aby si ochránil velitelskou loď, jen tak můžeš přežít ... do příštího kola.

Herní kolo se rozděluje do pěti fází:

  1. Odhození karet - odhození nepotřebných karet.
  2. Dobírání karet - doplnění karet v ruce do počtu pět.
  3. Stavba lodí - stavba nových lodí flotily.
  4. Manévrování - přesun lodí mezi sektory.
  5. Útok - palba na soupeřovy lodě.

Hráči se střídají po odehrání všech pěti fází.

Vítězem hry se stává hráč, který jako poslední zůstane se svou velitelskou lodí naživu.

Autor: Seils

Vybíráme z Bazaru

Sorcerer's Arena: Turning the tide
Sorcerer's Arena: Turning the tide
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas