Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 6 let |
Herní doba: | 20 min (reálná data) |
Herní svět: | neuvedeno |
Herní kategorie: | neuvedeno |
Čeština: | undefined |
Vydavatelé: | Gigamic Zoch Verlag |
Autoři: | Maja Dorn Rüdiger Dorn |
Rok vydání: | 2006 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
"IÁ-IÁ-IÁ!"
Jednoduchá dětská paměťová hra.
Tři oslíci běhají po žetonech cesty kolem mlýna, kde se pečou různobarevné ovesné placky (barevné dřevěné kolečka uprostřed cesty). Podle karet, které si hráči berou z balíčku, oslík buď žere placky, nebo kadí. Karty jsou rozděleny na rubové straně od A-F (karty A se berou jako první, karty F jako poslední). Díky tomu se nestane, aby byl vyprazdňován oslík, který nebyl předem řádně nakrmen.
Pokud je tažena karta krmení, je hráčem nakrmen oslík dle barvy na kartě. Při vytažení pruhovaného oslíka si hráč může vybrat, kterého oslíka nakrmí. Na kartě je rovněž nakresleno, kolik placek oslík sežere. Hráč si může vybrat barvu placek, kterýma oslíka nakrmí. Barvu placek musí oznámit ostatním hráčům (např. „Krmím oslíka dvěma žlutými, jednou červenou a jednou zelenou plackou“). Číslo na kartě značí, o kolik se oslík pohne kroků po cestě kolem mlýnu. Pokud tam již stojí jiný oslík, posune se na nejbližší volné místo.
Pokud je tažena karta kadění, všichni hráči skrytě navolí na barevném kolečku barvu placek, o které si myslí, že jich oslík, vyobrazený na kartě, sežral nejvíce. Při vytažení pruhovaného oslíka si hráč může vybrat, kterého oslíka vyprázdní. Po volbě barvy všech hráčů si navzájem hráči navolené barvy ukáží a nadzvednutím oslíkova ocásku se oslík vyprázdní. Hráči si mezi sebe rozdělí placky podle barev, které navolily na kolečku. Pokud stejnou barvu zvolilo více hráčů, placky se rozdělí mezi ně stejně. Placky, které zůstanou, se vrátí zpět do oslíka (např. tři hráči volili červenou barvu, z oslíka vypadne pět červených a dvě modré placky, každý dostane jednu červenou placku, dvě červené a dvě modré placky zůstávají).
Po otočení karty se stopkou hra končí. Každý oslík se ještě jednou soutěžně vyprázdní a hráč, který v průběhu celé hry získal nejvíc placek, vyhrává.
Autor: Franknstejn
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
MIND MGMT: „Hra“ o psychické špionáži
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 14 dnů