Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 1–4 |
Doporučený věk: | od 14 let |
Herní doba: | 90 min (reálná data) |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | strategická |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Adam Kwapiński |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Fortified hoplites
FH
V pravidlech je psano, ze opevneni hoplite umiraji jako posledni, takze bych rekl, ze pokud je opevneny hoplita posledni, tak umre
to ano
Ale jak v pravidlech tak i na kartach jsou použity terminy Hoplites/Fortified hoplites.A hra ti dovoluje zabit hoplites. Pravidlo že poslední umírá opevněný hoplita je psáno u vyhodnocení bitev kde je to celkem logické
FH
Viděl bych to jako Pepsson. Opevněný hoplit je pouze speciální podmnožinou hoplita.
Správce katalogu her ZH, Recenzent Deskofobie, KDH Sluj
Pokud by to tak bylo
Tak vcelku nechapu proc hoplity opevnovat. Nevyhody by prevysovali plusy. Jedna v boji je celkem k nicemu kdyz vezmu v potaz bojove karty. Opevneni stoji jeden pohyb, coz je celkem draha zalezitost zvlast v pocatku hry a jeste ti brani v pochodu. Opevneni proti potvoram a hernim efektum by my smysl davalo vic.
Tak
ono to smysl ma. Maji bonusovou silu, figurek je hodne, takze proc ne, ze jo, a jak uz jsem psal, umoraji jako ppsledni. Navic, daji se rovnou rekrutovat do mesta, takze s nima nemusis hybat, aby se opevnili
Prave proto ze je figurek hodne
Tak mi smysl unika. Kdyby bylo figur malo tak nejaky plus jedna ma smysl. Ale kdyz je figur hafo plus utocne karty nejake plus jedna se uplne ztrati.
situace ze včera
Použiju 5 hoplitu (těžce vydřených) bylo to na počátku hry na obsazení Sparty. Po dobití jednoho dám do pevnosti tím pádem def 3. Kolem mě žádná armáda jsem v klidu. Použiju march a jdu dál. Objeví se tam cizí hrdina s blessing Heros wrath a opevněného hoplita mi sejme a co víc může sejmout ještě jednoho. Dalším hoplitem mi bez boje těžce vydřenou Spartu obsadí. Pokud je toto správně a dle pravidel tak jediná strategie která v této hře je, je výběr správných požehnání a artefaktů. Protože jejich efekty jsou tak ultimátní, že ostatní věci v této hře jsou méně nebo zcela nepodstatné. Pokud by byl rozdíl mezi hoplites a fortified h. situace by byla trosku jina. Sice by mi zabil hoplity kteří by nebyli opevnění, ale k boji by muselo prostě přijít.
...
Nevidím problém si Spartu vzít zpátky. Navíc artefakty se dají použít jen 1x, pak se vyčerpají.
Pozehnani
Je na stalo
...
To ano, ale protihráči musí na takové požehnání nějak reagovat a vzít ho v potaz. Při jedné hře jsem si vybral docela silné požehnání. Nevím přesně které to bylo, ale při zabírání území jsem měl sílu obyvatelstva o jedna méně nebo tak něco. Měl jsem v plánu hrát na jiné vítězství, ale když jsem si vzal tuhle kartu, řekl jsem si, že zkusím vyhrát na území a začal zabírat. Protihráči měly také jiné plány, ale museli reagovat na moje požehnání a nedovolili mi se rozpínat.
Z vlastní zkušenosti musím říct, že jak člověk přestane sledovat protihráče, tak většinou prohraje.
gotti> jojo tohle je šílené požehnání. S ním, získaným v druhém kole a Odiseem jsem vyhrál hru dřív, než byla postavena první část monumentu. Partie 30 min - Tharr
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
World of Warcraft: Wrath of the Lich King
Akt. cena: 1300 Kč
Končí za: 19 hodin