Lawyer Up: Witch Trial

oooooooooo hodnoceno 0x (Seznam vlastníků)

Lawyer Up: Witch Trial - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Rozšíření pro hru: Námitka
Počet hráčů: 2–2
Doporučený věk: od 13 let
Herní doba: 75 min (reálná data)
Herní svět: neuvedeno
Herní kategorie: neuvedeno
Čeština: undefined
Vydavatelé: Giant Roc
Rock Manor Games
Autoři: Mike Gnade
Samuel Bailey
Rok vydání: 2021
Dostupnost: 1 obchod (349 CZK)
Sdílej: Facebook

Popis hry

Upravit

1662 - Bellington, Connecticut

Uprostřed hluboké noci, kdy na nebi zářil rudý a hrozivě vyhlížející měsíc, se mladá Mary Howeová probudila s vyděšeným a úzkostným jekotem. Tato událost ve městě rozpoutala paniku. Soused obviňoval souseda, vyrojila se řada nařčení a znovu se rozdmýchaly i nebezpečné plameny starých svárů.

Přihlásili se svědkové, kteří tvrdili, že mezi obyvateli tohoto kdysi pokojného a bohabojného místa se objevil ďábel. Pozdě v noci byly v lese spatřeny podivné věci, dobytek byl nalezen mrtev s krvavou pěnou u huby a lidé začali trpět podivnými chorobami. Je to vskutku čas zázraků i nevýslovných hrůz.

Při všeobecném zděšení a zmatku vyslal guvernér rychtáře, aby dohlédl na místní situaci a zahájil zdlouhavá přelíčení, která se mají dobrat toho, kde je vlastně pravda. Jde jen o důsledek strachu, nebo se mezi dobrými lidmi z Bellingtonu skutečně ukrývá hnízdo čarodějnic?

Případ Čarodějnický proces (Witch trial) je čtvrtým případem ve hře Námitka! (Lawyer Up!) ze soudní síně. V prvním printu to bylo samostatné rozšíření, nyní je (včetně české verze) součástí základní hry (Season 1).

V tomto rozšíření je místo původní poroty karta Rozvášněného davu. Na něj se na začátku umístí 12 žetonů předpojatosti. Karty svědků se dají do balíčku, 3 se odstraní a vyloží se z něj 4 svědci do řady. U nich se vyhodnotí efekt příchodu, což je většinou umístění žetonu předpojatosti na ně.

V balíčku případu jsou karty odpovídající tématu případu. Jsou karty typu pověra jako např. ďáblovo znamení nebo špatná úroda a naopak typu  počestnost např. zbožné uctívání nebo rozum a zdrženlivost. Mezi svědky jsou udavači i podezřelí a to různí místní občané, podivní cizinci i biřicové.

Hráč, který má přízeň soudce vybere, který ze dvou nových svědků přijde na konec řady. A provede jeho efekt příchodu. Pak se hrají akce stejně jako v základní hře. Pak povolá prvního svědka v řadě k výslechu. Za každého svého získaného svědka, kterého odhodí, může jedno místo přeskočit. V tomto případu nejsou porotci a tak se žetony předpojatosti se přesunují mezi kartou davu a a mezi svědky navzájem.

Hráč, který vyhraje výslech, může využít získaný vliv k přesunu žetonů předpojatosti mezi aktuálním svědkem i dalšími svědky ve hře. K přesunu žetonu na svědka je třeba zaplatit vliv odpovídající číslu na tomto svědkovi. Pokud pak má aktuální svědek na sobě aspoň 4 žetony předpojatosti, je popraven. Hráč, který vyhraje výslech, svědka získá.

Obžaloba vyhraje, pokud popraví 3 svědky (usvědčené čarodějnice). Obhajoba vyhraje, pokud obžalobě dojdou karty.

Autor: Pizin

Další názvy této společenské hry

  • Einspruch!: Hexenjagd

Vybíráme z Bazaru

Divukraj základ + Perlava + Skalověží
Divukraj základ + Perlava + Skalověží
Akt. cena: 3500 Kč
Končí za: 2 dny

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas