Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–5 |
Doporučený věk: | od 7 let |
Herní doba: | 30 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | desková hra, vývoj postavy |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Petr Mikša Roman Hladík |
Rok vydání: | 2017 |
Dostupnost: | 7 obchodů (cca 707–749 CZK) |
Sdílej: |
V dalekém Jordánsku se nachází tajemný křižácký hrad Karak. V jeho nitru se ukrývá spletitý labyrint chodeb a místností. Legendy vypráví, že zde křižáčtí rytíři zanechali truhly plné zlata a také své cenné zbroje. Jiní však tvrdí, že je hrad proklet a v jeho útrobách se nacházejí podivná stvoření. Avšak touha po slavném červeném rubínu láká nejednoho hrdinu.
Karak je rodinná společenská hra na hrdiny s jednoduchými pravidly. Každý hráč se ujme jednoho z pěti hrdinů a společně s ostatními zkoumá a zároveň buduje labyrint chodeb a místností samotného hradu. Každý hrdina má dvojici unikátních schopností, které mu pomáhají v boji proti nestvůrám číhajícím v útrobách Karaku. Hra končí přemožením draka. Ovšem vítězem se stává ten, kdo do té doby získal nejvíce pokladů.
Příprava hry:
Na začátku hry si každý z hráčů zvolí jednoho z hrdinů. Každý hrdina disponuje dvěma zvláštními schopnostmi.
Každý hráč má na začátku hry pět životů, které si vyznačí ve svém inventáři pomocí žetonů srdíček.
Průběh hry:
Na začátku hry všichni hráči začínají na startovacím poli s magickou ozdravnou fontánou. Každý hráč má ve svém kole k dispozici 4 kroky pohybu, může se tak posunout o 4 destičky katakomb. Během pohybu můžou nastat tyto situace:
Portály: Jakmile jsou ve hře objeveny dvě destičky s magickým portálem, lze hrdiny přes tento portál přepravovat a slouží tedy jako normální chodba. Přesun stojí jeden krok.
Léčení: Pokud hrdina při boji s nestvůrami ztratí svůj poslední život, upadá okamžitě do bezvědomí. V následujícím kole si tak místo svých tahů vrátí jeden život, aby mohl v dalším kole znovu hrát. Plně vyléčit lze svého hrdinu na místech s magickou fontánou, pokud tam hráč ukončí své kolo.
Kouzla a prokletí: Kouzla, které hrdina získá, jsou na jedno použití a dělí se na dva druhy - magická střela a portál uzdravení. Díky magické střele získá hráč +1 do útoku, léčivý portál přenese hrdinu na nejbližší destičku s léčivou fontánou, kde se plně vyléčí a může případně pokračovat ve svých tazích.
Hráč, který v boji porazí mumii, získá prokletou minci Karaku, kterou může udělit jinému hráči. Ten tak nemůže používat své speciální schopnosti. Prokletí se hráč zbaví jen na destičkách s léčivou fontánou, kde se zároveň plně vyléčí. V tom případě se mince odkládá stranou. Prokletí lze také sejmout poražením jiné mumie a předání mince jinému hráči.
Konec hry:
Každá otevřená truhlice má hodnotu jednoho vítězného bodu. Hra končí v momentě, kdy některý z hrdinů skolí draka. Ten stráží vzácný rubín, který má hodnotu 1,5 bodu. Hráči si sečtou vítězné doby a vítězí ten, kdo si z Karaku odnáší poklad o nejvyšší celkové hodnotě.
Autor: Pandasaddor
Temná magie! Podzemí je jí plné. Je všude - ve stěnách, na podlahách, ve vzduchu. Jakto, že ji nikdo kromě mě necítí. Můžu se jí dotknout, můžu vztáhnout ruce a přivlastnit si ji. Bude má a s ní i celá moc pána ...
rozšíření 2 - 5 hráčů
Celkové hodnocení: (hodnoceno 240x)
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Primal: The Awakening – Chronicles of Mount Havoc
Akt. cena: 700 Kč
Končí za: 3 dny