Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 12 let |
Herní doba: | 45 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | válečná |
Čeština: | undefined |
Vydavatelé: | Red Raven Games |
Autoři: | Alf Seegert |
Rok vydání: | 2018 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Prastarý hvozd. Poslední útočiště duchů lesa z legend. Místo, o které stojí za to bojovat. Místo, které by rádi ovládli i válečníci ze světa města - strojů, páry a techniky. Kterému z hráčů se to podaří? Vyvolat elementály živlů a obsadit tak svatyně, důležité body v krajině hvozdu. Kdo ovládne a přepíše krajinu legend a pověstí? Vše se počítá, boj probíhá na všech úrovních reality. Každé rozhodnutí má vliv na budoucnost. A každé se také promítne v osudu této mystické krajiny.
Hra Haven je určena pro dva hráče - jeden z nich hraje za obyvatele lesa, druhý za obyvatele města. Oba se snaží získat kontrolu nad územím posvátného hvozdu. Tu získávají postupně ovládnutím svatyň a okrsků v krajině nebo získáváním mytologických vědomostí .
Příprava hry:
Do středu stolu se rozloží mapa hvozdu na které jsou vyznačené svatyně, propojené cestami, které ohraničují jednotlivé okrsky hvozdu. Na libovolné svatyně se postaví figurky tří elementálů (vodní, lesní a kamenný). Každý hráč si na svou stranu mapy vyloží tři hromádky karet - karty vědomostí, karty obětin a karty válečníků. Do ruky dostane každý hráč 3 karty obětin a kartu válečníka, hráč lesa navíc také kartu vědomostí. Vedle hracího plánu se položí tři hromádky žetonů vědomostí/pověstí (elementů), hromádka vodních žetonů, kamenných žetonů a žetonů lesa. Vrchní z žetonů se otočí a ukazuje určitou hodnotu. V rozšířené hře se ještě na okraj mapy vyloží karty artefaktů.
Průběh hry:
Ve hře se střídají kola obou hráčů, dokud nenastane některá z podmínek konce hry. Kolo hráče probíhá vždy stejně v těchto fázích:
Konec hry:
Konec hry nastává pokud dojde jedna z hromádek žetonů vědomostí nebo se elementál z právě obsazené svatyně nemá kam pohnout. Na konci hry se sečtou body: každý žeton vědomostí, který hráč získal, mu přinese jeden bod. Hráč, který má nejvyšší součet hodnot na získaných žetonech určitého typu, získává bonusovou kartu s body navíc. Hráč, který ovládl nejvíce okrsků, získává kartu nebeského strážce (5 bodů). Každá ovládnutá svatyně má hodnotu jednoho bodu. Při hře s artefakty se bodují také ty. Hráč s vyšším počtem bodů ovládl posvátný hvozd a určil tak na další období, kam bude směřovat jeho osud.
Autor: čínan
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Prodám hru Pustina
Akt. cena: 810 Kč
Končí za: 3 dny