Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–2 |
Doporučený věk: | od 11 let |
Herní doba: | 60 min (reálná data) |
Herní svět: | Fantasy |
Herní kategorie: | karetní hra |
Čeština: | v balení hry |
Vydavatelé: | |
Autoři: | Andrew Wolf Kami Mandell |
Rok vydání: | 2019 |
Dostupnost: | 12 obchodů (cca 809–858 CZK) |
Sdílej: |
Ředitel Albus Brumbál se rozhodl, že z důvodu viditelně narůstajících aktivit v oblasti černé magie svolí k tomu, aby se studenti v tomto předmětu zdokonalovali, aby se proti černé magii dokázali bránit. Pod bedlivým dohledem bradavických profesorů budou studenti sesílat kouzla a kletby, používat předměty a získávat spojence, aby mohli omráčit soupeře a bránit se před silami zla.
Hráči položí mezi sebe Pódium a žetony položí do zásoby poblíž. Každý hráč si zvolí kolej, za kterou chce hrát (můžou být i oba ve stejné koleji) a vezmou si související kartu a figurku. Kartu si vezmou k sobě a figurku postaví na políčko START na své straně pódia. Rozdělí se karty do 4 balíčků - karty knih, základní balíček karet - kde si kadý hráč vezme 7x Alohomora!, 1x hůlku, 1x kotlík a 1x pomocníka. Karty zamíchá a 5 msi vezme do ruky (zbytek tvoří dobírací balíček), karty kleteb a karty do učebny.
Hráči hrají v průběhu svého tahu karty a spouští jejich efekty. Jako první se vyhodnocují karty kleteb. I když hráč dobere kletbu v průběhu tahu, okamžitě se musí vyhodnotit. Karta zůstává v balíčku, dokud nemám případně kartu, která mi dovolí se jí zbavit.
Poté následuje hraní bradavických karet a spouštění efektů - předměty, kouzla a spojenci. Spojenci se vykládají před sebe a pomáhají nám celou dobu. Ostatní karty okamžitě vyhodnotíme - jestli nám dají blesk na zásah nepřítele, nebo srdíčko na přidání života. Za každý odložený žeton blesku posune hráč figurku svého soupeře o 1 pole směrem k okraji pódia, srdíčko posouvá hráčskou figurku o pole ke středu pódia. Karty spojenců se na konci tahu neodkládají. Používání penízků (vlivu) za tyto žetony si můžeme z učebny nebo knihovny nakoupit karty do svého balíčku. Knihy z knihovny se nemohou ničit, ale vždy se vrací zpět do knihovny.
Některé karty jsou barevně odlišené a mají v levém horním rohu znak koleje. To se týká spojenců, předmětů i kouzel. První efekt karty, může hráč využít vždy, Druhý efekt ve spodní části může hráč využít pouze v případě, že jde o efekt koleje, za niž hráč hraje, nebo má vyloženého spojence ze stejné koleje.
Konec tahu: Poté co hráč odehraje karty a provede akce, včetně útoku na soupeře nebo léčení ztraceného zdraví, provede následující:
Omráčení soupeře: Pokud se hráči podaří posunout soupeřovu figurku na pole omráčení, stává se vítězem kola. Soupeř si vezme ukazatel omráčení a položí jej na volné místo na kartě koleje. Nové kolo začne tak, že oba hráči zamíchají všechny své karty i se spojenci a začnou znovu se všemi nakoupenými kartami. Začínajícího hráče vybere omráčený hráč.
Hra pokračuje, dokud jeden z hráčů nezíská třetí ukazatel omráčení. Zvítězí hráč, jenž svého soupeře omráčil 3x.
Autor: Bubákovi
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sorcerer's Arena: Turning the tide
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 2 dny