Gloomhaven - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Isaac Childres
Rok vydání: 2017
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Otázky ke hře

Vyvolání živlu

Zdravím,
chápu, že můžu vynechat akci s pozitivním dopadem (né však část akce) na kartě.
Patří k tomu i vyvolání živlů? Například, pokud má schopnost útok jako jednu akci a v druhém řádku vyvolání živlu a já vím, že bych tím mohl pomoci démonům.

A ještě jedna otázka pro ujištění se. Pokud si nepřítel táhne kartu s pohybem+útok a žádný cíl není v dosahu, nepohne se a ani nezaútočí ... je to tak správně?

Díky
14.5.2019 12:45:29

odpovede
Živel - odpoveď je nie, nemôžeš to vynechať. Živel sa vyvolá vždy, keď zahráš čo i len jedinú akciu v tej polovici karty, ktorú si si vybral.

pravidlá str. 23: (Pokud je symbol kteréhokoli živlu přítomen v popisu schopnosti, zahráním byť jen jediné části této schopnosti vyvoláte i daný živel. )

---

K nepriateľom - ak nie je cieľ v dosahu, nepriateľ sa hýbe smerom k najbližšiemu hrdinovi, a zostane stáť, akonáhle má najbližšieho hrdinu na dostrel. Ak nemá útok na diaľku, hýbe sa o plný počet polí.

(pravidlá str. 30: I v případě, že pohyb nestvůry nestačí v daném tahu na dosažení pole, z něhož může provést útok, využije svoji akci „Pohyb“ k přesunu co nejblíže k zacílenému nepříteli.)

----------------------------------
herný klub NITHRANIA z Nitry

14.5.2019 13:13:21

str. 30> Jsem myslel, že se to vztahuje jen k útokům na dálku.

Děkuji za odpověď :) - speett

AI Quiz
Doporučuji proběhnout oficiální AI quiz pohybu monster.

https://boardgamegeek.com/thread/1903355/monster-ai-quiz

14.5.2019 22:05:37

Biskup
nevim občas mi to přijde trochu v rozporu s pravidlem:
"Nestvůra zacílí na takového nepřítele, na kterého může zaútočit při provedení co nejmenšího počtu
kroků pohybu."

Oni tam nejdříve zacílí na nepřítele, který je vzdálený nejmenší počet hexů od nestvůry včetně hexů s překážkami a až potom se pohybují, nebo nepohybují. To mi přijde dost nelogické a v komentářích je to občas zmiňováno.

edit: už to vidim
After number of spaces moved, the first tie breaker is physical proximity, including counting through hexes with obstacles. Only after that does initiative come in.
My to hráli vždy bez té vzdálenosti, jen počet hexů kolik musí ujít a potom hned iniciativa. Nicméně si myslim, že v 95% tam nastala shoda i u té vzdálenosti, takže rozhodla iniciativa.

14.5.2019 23:40:13 | Upraveno autorem (porovnej)

pohyb nestvůr
Prošel jsem si ten kvíz a hodně věcí jsem hrál špatně. Každopádně k otázce 3 v kvízu zde:

https://boardgamegeek.com/thread/1903355/monster-ai-quiz

Nemělo by tedy být v českých pravidlech (str. 29): toto:

Pokud podmínky pro zacílení nestvůry (tj. dosah a viditelnost) splňuje najednou
více nepřátel, zacílí nestvůra na toho nepřítele, jehož figurka je jí blíže (Z HLEDISKA VIDITELNOSTI).

Místo tohoto:

Pokud podmínky pro zacílení nestvůry (tj. dosah a viditelnost) splňuje najednou
více nepřátel, zacílí nestvůra na toho nepřítele, jehož figurka je jí blíže (je vzdálená méně kroků
pohybu).

?

15.5.2019 07:53:21

vzdálenost> Nekoukal jsem do českých ale, pokud tam je méně kroků pohybu, tak by to mělo být jak píšeš. - Gromthar

Vybíráme z Bazaru

Válka o Prsten (druhá edice): Páni Středozemě ENG
Válka o Prsten (druhá edice): Páni Středozemě ENG
Akt. cena: 900 Kč
Končí za: 2 dny

Nejnovější otázky

další >>

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas