Gloomhaven - obrázek

Hru mám Hru chci
Hodnocení:
Počet hráčů: 1–4
Doporučený věk: od 12 let
Herní doba: 120 min (reálná data)
Herní svět: Fantasy
Herní kategorie: vývoj postavy
Čeština: v balení hry
Vydavatelé:
Albi - logo
Autoři: Isaac Childres
Rok vydání: 2017
Dostupnost: neznámá
Sdílej: Facebook

Bratrstvo ohrožených II

Autor: Rozy | 6 hodin 30 minut | 5.7.2019 | 5

Hra: Gloomhaven

Hráči: Rozy a 2 neregistrovaní

 

Upozornění! Příspěvek může obsahovat jisté mále spoilery, snažím se však vyvarovat detailních popisů karet ve městě, na cestách atp. a jen obecně popsat co se stalo.

Dnes je svátek 5. 7. a my jsme konečně našli čas opět zahrát Gloomhaven. Opět se sešla naše skupinka Bratrstvo ohrožených ve složení Dadomir – Prasklivec, Nimeria – Čarovnice a já R’Ozy Kutil.

Naposledy jsme zvládli pouze první scénář a tak se naše skupina stále nacházela na Mohylovém vrchu. Jelikož jsme nikdo nenasbírali dost zlata ani zkušeností, abychom se museli vracet do města, tak jsme se rozhodli pokračovat rovnou do doupěte a začít scénář číslo 2 jelikož je hned navazující.

Po chvíli příprav a přemýšlení jsme se rozhodli neměnit naše balíčky od minule a rovnou jsme vrazili do první místnosti, kde na nás čekalo pár lučištnic. S těmi jsme si celkem hravě poradili během 3 kol a přemýšleli jsme pak jestli si dát odpočinek jelikož třeba Čarovnici už docházeli karty. Načež jsem řekl, že času není nazbyt a že můžou použit krátký odpočinek a že je když tak vyléčím a vtrhl jsem do hlavní místnosti. Tam nás čekali ale další dvě lučištnice krom bosse, a jelikož boss hned skákal k prvním dveřím tak jsem se šel zase schovat do první místnosti a nechal jsem Prasklivce aby tam naskočil on jako první.

Zaměřili jsme se na lučištnice, protože jsme zjistili, že to jsou ony kdo je opravdový nepřítel, který na nás může v podstatě z celé místnosti. Kostrám se dalo celkem vyhnout ještě a mrtvoly byli strašně pomalé. Bohužel poté boss ale dostal kartu schopnost 2 několikrát po sobě a tak už v místnosti bylo celkem dusno od jeho asi 4 oživlých koster, a jelikož byli všechny elitní tak, byl celkem problém se jich zbavit. Dvakrát po sobě se nám také stalo, že jsme dvě kostry načali a oni se hned další kolo dokázali léčit. Jakmile boss otevřel dveře B a my tak měli přístup k truhle tak jsme se na bosse zaměřili - 30 životů nebylo snadné ale pár silných kouzel z karet, které se zahazují, a bylo po něm. Dokázal však vyvolat ještě asi jednu nebo dvě oživlé kostry. Na ty jsme pak měli docela smůlu když Prasklivec dokázal zaútočit na dva cíle útokem za 6, ale oba minuly. Jednou za prokletí, které měl v balíčku v důsledku scénáře (už ta poslední ze 3) a podruhé kartou minutí ze základního balíčků modifikátorů. Pak už to šlo s námi celkem z kopce jelikož Nimeria odpadla vyčerpáním a Prasklivci zbývalo posledních pár karet a proti nám byla ještě elitní mrtvola a elitní kostra. Prasklivec dokázal zabít mrtvolu na odplatu a poté se vyčerpal a na mě tak zbývala poslední elitní kostra, která se opět vyléčila a tak jí opět zbávalo 6 životů, když jsem vymyslel chytrý plán. Stoupl jsem si do místnosti za původní dveře A a na políčko dveří umístil svoji past. Kostra tak neměla jinou možnost než se ke mně dostat přes onu past a ta když sklapla tak zabila poslední příšeru a ukončila scénář.

Všichni jsme dostali slušnou dávku peněz a Dadomir něco navíc za otevření truhly. Navíc se nám všem podařilo splnit bitevní úkol, a jelikož Dadomir splnil v první hře úkol za dvě fajky tak ho teď čekal výběr nového perku a asi rozhořčen z toho, že mu prokletí pěkně ztěžovalo život, si vybral „imunitu na negativní vlastnosti scénáře“.

Poté jsme zajeli zpět do města, kde jsem si nakoupil Lektvar síly a přispěl svatyni. Nimeria si koupila otrávenou dýku a také přispěla svatyni a Dadomir si jen syslil svoje peníze.

Dále jsme se rozhodovali, kam se vydáme dál, a já jsem dokázal přesvědčit ostatní, že chci vymlátit pár Inoxů v Dýkovém hvozdu a začít scénář číslo 3. Než jsme se vydali na cestu tak jsme splnili úkol ve městě, kde jsme raději uhnuli rozlícenému davu a nic se jinak nestalo. Naopak na cestě dostala Nimera nápad střílet na nějaké hejno ptáků a já jí to nedokázal rozmluvit a dopadlo to tak, že jsme začínali scénář zraněni.

V táboru Inoxů jsme toho proti sobě měli na začátku opravdu hodně. Opět jsme neměnili karty a šli po hlavě do toho. Jelikož jsme byly od začátku zraněni, tak jsem musel hned od začátku léčit a pomáhat naší družině v obraně. S prvními hlídkami jsme se vypořádali celkem snadno, ale poté se k nám dostali na dostřel lučištnice a šamani zezadu a bylo to s námi špatné. Nimeria si musela nechat zahodit pár karet, aby negovala nějaké ty šípy a neumřela. Naštěstí si je mohla poté obnovit svým ultimátím kouzlem. Jelikož se objevoval nový nepřítel každé kolo tak nám připadlo celkem nemožné se dostat až ke dveřím a otevřít je a přežít to. Jak nám docházeli karty tak jsme se rozhodli, že se spokojíme s tím, že vymlátíme 15 nepřátel (5xH) a na poklad se tentokrát vykašleme. Nakonec jsme se dostali do bodu, kdy na plánu byli jen 4 nepřátelské hlídky a ty stačili do počtu 15, abychom vyhráli. Já a Dadomir jsme se probojovali už skoro ke dveřím, ale už jsme je nechtěli otevírat. Raději jsme zabíjeli Inoxy co tam už byli. Nimeria již téměř vyčerpaná v půlce místnosti dodělala poslední hlídku uprostřed a na mě a Dadomira zbyl hlouček tří nepřátel u bodu A. Já šel první a plamenometem jsem dokázal všechny 3 zranit, ale bohužel žádného zabít. Dadomir měl pak celkem snadnou práci a všechny je dorazil. Tím mi ale udělal čáru přes rozpočet, jelikož jsem tak nemohl splnit bojový úkol zabít X nepřátel (skončil jsem jen s X-1). Možná ale dobře, že je dorazil, protože mě zbývali už jen snad 2 karty z mých 12, jak se musel občas taky nějaké zahodit, abych vykryl třeba zranění za 4. Dadomir jako jediný splnil svůj úkol a to opět za 2 fajfky jelikož měl pěkně jednoduchý úkol právě pro tento scénář.

Dočetli jsme rozuzlení scénáře, spočítali zlaťáky a zjistili skvělou zprávu. Všichni 3 máme dostatek XP na další úroveň. Já přesně 45, Nimeria 49 a Dadomir dokonce 53. Při příští návštěvě města nás tak čeká výběr nových karet a perků, ale to až příště. Prozatím jsme se na noc utábořili v krví zalitém táboře Inoxů.

Odehráno v: Brno (Okres: Brno-město)

Komentáře

Zatím nebyl přidán žádný komentář...

Vybíráme z Bazaru

Carcasssonne: Hrad
Carcasssonne: Hrad
Akt. cena: 155 Kč
Končí za: 1 den

Velké herní akce

Kalendář všech akcí >>

Offcanvas