Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Počet hráčů: | 2–4 |
Doporučený věk: | od 10 let |
Herní doba: | 120 min (reálná data) |
Herní svět: | Sci-fi |
Herní kategorie: | desková hra, strategická, budovatelská, diplomacie, ekonomická |
Čeština: | není |
Vydavatelé: | White Wolf |
Autoři: | neuvedeno |
Rok vydání: | 2009 |
Dostupnost: | neznámá |
Sdílej: |
Povstání otroků a založení Minmatarské republiky, byly pro největší galaktické císařství Amarr hlubokou ranou, po které se říše uzavřela do sebe. Zdálo se, že válka v galaxii utichla a přes drobné hraniční míšky se začal zmáhat obchod mezi republikou a Federací Gallente. Až do dnešního dne.
Útok na Metropolis byl rychlý a nemilosrdný. Systém, který Federace Gallente měla za nedotknutelný, se nyní hemžil vesmírnými loděmi amarrského císařství, které sem dorazili ze sousední soustavy Sinq Laison. Příliš pozdě zjistili obránci, že bbrana systému byla nefunkční. Amarr se vždy pyšnil skvělými špiony.
Stejná situace se odehrával na druhé straně galaxie, kde do minmatarského pohraničního systému Khanid proudila císařská posádka ze základny Kor-Azor. Amarr se probouzí a s ním i další galaktická válka.
Ve hře EVE: Conquests se 2 až 4 hráči stanou vládci jedné ze čtyř největších říší světa EVE, který je znám především z onlinové počítačové hry EVE online. Cílem hry je získat co největší počet vítězných bodů, které hráči získají při obsazení strategických soustav a ničení nepřátelských základen.
Každý hráč si vybere jednu říši (kromě barvy se v ničem neliší), vezme si příslušnou kartu impéria, 60 žetonů jednotek a velitelství. Dle pravidel se následně hráči střídají v rozmístění svých jednotek, umístí velitelství a postaví počáteční základny. Pokud hráč v rámci přípravy získal žetony zdrojů, může je použít k vylepšování harmonogramů kol, které jsou zobrazené na jeho kartě impéria. Nakonec umístí své značky kol na speciální herní kalendář, který určuje pořadí hráčů.
Hra představuje zajímavý systém kalendáře, který určuje pořadí hráčů. Hráči se střídají ve třech typech kola, kterými jsou:
Pro boj hra představuje tři druhy osmistěnných kostek – bílé se symboly taktiky, modré se symboly štítů a červené se symboly poškození. Hráči mají v bitvě možnost tyto kostky dle své útočné a obranné síly libovolně kombinovat, přičemž výběr probíhá skrytě a odhalí se teprve při současném hodu obou hráčů.
Hlavním cílem hráčů jsou však karty systémů, které se postupně odhalují na devítce polí významných oblastí, a které mají dle barvy hodnotu 1 až 4 vítězné body. Hráči je mohou získávat buď tím, že v těchto systémech budou stavět své základny, nebo je mohou krást jiným hráčům tím, že budou jejich základny ničit. Hráči se tak střídají ve svých kolech, dokud některý z hráčů nesplní podmínky vítězství.
Hra končí ve chvíli, kdy některý z hráčů dosáhne na začátku hry určeného počtu vítězných bodů, nebo neuplyne vybraný počet herních měsíců. Hráči mají u obou možností vítězných podmínek dále k dispozici tři různé délky hry, dohromady tak mají šest možných kombinací hry plus navíc volitelné pravidlo blížící se zkázy, které může, ale nemusí o pár herních měsíců prodloužit hru.
EVE: Conquests je přímočará strategie, s jednoduchými pravidly, která ovšem dá mozkovým závitům zabrat více, než se na první pohled může zdát. Herní plán je obrovský a nádherně vyvedený a žetony jednotek, připomínající pokerové žetony, znamenitě plní svou funkci a herní plán je díky nim stále přehledný.
Autor: Thales
Děkujeme, že alespoň zvážíte přestat blokovat reklamy na Zatrolených hrách.
Je to náš hlavní zdroj příjmů, ze kterých financujeme provoz Zatrolených her.
Sorcerer's Arena: Turning the tide
Akt. cena: 300 Kč
Končí za: 3 dny